Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen.
Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
28
403
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen ottanut yhteyttä, mutta en enää ota. Sulkeudun tänne omaan masennuskuplaani. Tulkaa herättämään minut ennenkuin täytän 100 v.. 😴
- Anonyymi00002UUSI
Joo. Mutta itse ymmärrän miksi naiset ei yleensä ota. Heilläkin voi olla itsetunto-ongelmia, epävarmuuksia, pelkoja ja arkuutta. Meidän pitää ottaa tämä yhteiseksi asiaksi, että kannustetaan ja rohkaistaan miehiä ja naisia. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00003UUSI
Sen lisäksi pitää alkaa aktiivisesti halveksumaan ja paheksumaan kaikkea julmuutta ja pahuutta. Paljon on ihmisiä jotka lyövät lyötyjä ja tekevät pahaa syyttä toisille sanoin ja teoin.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sen lisäksi pitää alkaa aktiivisesti halveksumaan ja paheksumaan kaikkea julmuutta ja pahuutta. Paljon on ihmisiä jotka lyövät lyötyjä ja tekevät pahaa syyttä toisille sanoin ja teoin.
Mistä tiedät? Onko mies ajatusten lukia? Vakka vuosia on vierinyt eikä yhtettä ole pidetty.
- Anonyymi00004UUSI
Mikäli mies ei ota yhteyttä, niin hän ei oikeasti ole kiinnostunut. Joten jään odottelemaan ❤️
- Anonyymi00006UUSI
Mistä mies arvaa ottaa yhteyttä juuri sinuun?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä mies arvaa ottaa yhteyttä juuri sinuun?
Ikäväni kohteella ja minulla oli koko yhteiselomme ajan voimakas henkinen yhteys. Vaistosimme toistemme ajatukset ja tunteet. Kyllä hän tietää, että kaipaan häntä, eikä rakkaus ole kadonnut väliltämme 🤗
- Anonyymi00005UUSI
Minä olen ottanut yhteyttä. Kun tarpeeksi kiinnostava mies tulee vastaan, niin pakkohan se on. <3
- Anonyymi00014UUSI
Tämä! 👍 . Tästä tiedän, ettei yksikään nainen ole ollut minusta ikinä kiinostunut.
- Anonyymi00007UUSI
Olen ottanut. Miehen vuoro.
- Anonyymi00008UUSI
Naisen voro on ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Naisen voro on ottaa yhteyttä.
Täytyy kyllä olla tyhmä jos palstan perusteella ottaisi yhteyttä.
Kyllä pitäisi olla livenä jotain varmoja merkkejä kiinnostuksesta, ja niitä ei taida olla...
Vai oliko niin, ett kaupan kassa hymyili, olisiko hän kiinnostunut?
- Anonyymi00009UUSI
Olen kyllä harkinnut monta kertaa, mutta nyt tullut epävarmaksi, olisiko se edes toivottuakaan.
Ja mitenhän sen tekisi oikein, ettei vaikuttaisi tyrkyltä.- Anonyymi00010UUSI
Eihän se mitään tyrkkyä ole se on asioiden selvittämistä.
- Anonyymi00016UUSI
Jos M ottaisi joskus yhteyttä edes jätskinsyöntiä varten niin kuukin varmaan tippuisi taivaalta!
- Anonyymi00017UUSI
Kaksi kaveria.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaksi kaveria.
Ennemmin kuu tippuu taivaalta, kun M ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00018UUSI
Odotatko kenen tahansa naisen laittavan sulle suoraan viestiä, mies? vaiko odotatko tietyltä naiselta?
- Anonyymi00019UUSI
Kerro sinä miehenä, että miksi naisen pitäisi ottaa yhteyttä kun mies on ilmaissut kiinnostuksensa MUTTA kun pitäisi nähdä, mies tekosyyllä kerta toisensa jälkeen jättää näkemättä, koska tunteet tulisivat nähdessään hyökyaallon lailla ja pelkää saavansa pakit?
Erittäin ristiriitaista käytöstä jota ei naisena pysty lukemaan, vaikka mies osoittanut tunteensa ja ne on molemmin puolin tiedossa. - Anonyymi00020UUSI
Kaipaat siis maskuliinista naista.
- Anonyymi00021UUSI
Älä tee omasta kapeasta sukupuolikäsityksestäsi meidän muiden ongelmaa.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Älä tee omasta kapeasta sukupuolikäsityksestäsi meidän muiden ongelmaa.
Laajenna näkemystäsi niin ymmärrät.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Laajenna näkemystäsi niin ymmärrät.
Laajenna sinä - sehän se pointti oli.
- Anonyymi00022UUSI
No EI voi 😨 aivan kaamea ajatuskin!
- Anonyymi00023UUSI
Pelko on niin voimakas ottamaan yhteyttä että itken.
- Anonyymi00026UUSI
Jos nainen on itse hyvin feminiininen ja haluaa nimenomaan maskuliinisen miehen, miehen on syytä tehdä romanttinen aloite. Tällöin jännite feminiinin ja maskuliinin välillä säilyy. Sitä ennen naisen pitää yleensä toki ilmaista olevansa lähestyttävissä, esim. elekieli, katsekontakti jne. Maskuliininen mies nauttii siitä, kun saa olla aloitteellinen, hemmotella naista, suojella ja arvostaa. Hänen pitää vain löytää nainen, joka näitä asioita arvostaa.
- Anonyymi00028UUSI
Tunnistan tuon ja menen vähän "heikoksi" hyvin harvojen miesten seurassa. Toki joskus se, ettei mene on ihan tarkoituksellista, jos ei halua sen enempää.
Oikeanlaisen kanssa sitä on vaikea tai lähes mahdoton kontrolloida ja se on kiva tunne.
- Anonyymi00029UUSI
Laitoin viestiä kerran. Toisen kerran en laita, sinun vuoro.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13080Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.82117Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1131739Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101066Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450982Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn129966- 35754
- 50697
- 67691
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30645