Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Anonyymi-ap

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen.
Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies

28

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olen ottanut yhteyttä, mutta en enää ota. Sulkeudun tänne omaan masennuskuplaani. Tulkaa herättämään minut ennenkuin täytän 100 v.. 😴

• Anonyymi00002
      UUSI

Joo. Mutta itse ymmärrän miksi naiset ei yleensä ota. Heilläkin voi olla itsetunto-ongelmia, epävarmuuksia, pelkoja ja arkuutta. Meidän pitää ottaa tämä yhteiseksi asiaksi, että kannustetaan ja rohkaistaan miehiä ja naisia. Mieheltä sivusta.

• Anonyymi00003
        UUSI

Sen lisäksi pitää alkaa aktiivisesti halveksumaan ja paheksumaan kaikkea julmuutta ja pahuutta. Paljon on ihmisiä jotka lyövät lyötyjä ja tekevät pahaa syyttä toisille sanoin ja teoin.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sen lisäksi pitää alkaa aktiivisesti halveksumaan ja paheksumaan kaikkea julmuutta ja pahuutta. Paljon on ihmisiä jotka lyövät lyötyjä ja tekevät pahaa syyttä toisille sanoin ja teoin.

Mistä tiedät? Onko mies ajatusten lukia? Vakka vuosia on vierinyt eikä yhtettä ole pidetty.

• Anonyymi00004
      UUSI

Mikäli mies ei ota yhteyttä, niin hän ei oikeasti ole kiinnostunut. Joten jään odottelemaan ❤️

• Anonyymi00006
        UUSI

Mistä mies arvaa ottaa yhteyttä juuri sinuun?

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mistä mies arvaa ottaa yhteyttä juuri sinuun?

Ikäväni kohteella ja minulla oli koko yhteiselomme ajan voimakas henkinen yhteys. Vaistosimme toistemme ajatukset ja tunteet. Kyllä hän tietää, että kaipaan häntä, eikä rakkaus ole kadonnut väliltämme 🤗

• Anonyymi00005
      UUSI

Minä olen ottanut yhteyttä. Kun tarpeeksi kiinnostava mies tulee vastaan, niin pakkohan se on. <3

• Anonyymi00014
        UUSI

Tämä! 👍 . Tästä tiedän, ettei yksikään nainen ole ollut minusta ikinä kiinostunut.

• Anonyymi00007
      UUSI

Olen ottanut. Miehen vuoro.

• Anonyymi00008
        UUSI

Naisen voro on ottaa yhteyttä.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Naisen voro on ottaa yhteyttä.

Täytyy kyllä olla tyhmä jos palstan perusteella ottaisi yhteyttä.

Kyllä pitäisi olla livenä jotain varmoja merkkejä kiinnostuksesta, ja niitä ei taida olla...
        Vai oliko niin, ett kaupan kassa hymyili, olisiko hän kiinnostunut?

• Anonyymi00009
      UUSI

Olen kyllä harkinnut monta kertaa, mutta nyt tullut epävarmaksi, olisiko se edes toivottuakaan.
      Ja mitenhän sen tekisi oikein, ettei vaikuttaisi tyrkyltä.

• Anonyymi00010
        UUSI

Eihän se mitään tyrkkyä ole se on asioiden selvittämistä.

• Anonyymi00016
      UUSI

Jos M ottaisi joskus yhteyttä edes jätskinsyöntiä varten niin kuukin varmaan tippuisi taivaalta!

• Anonyymi00017
        UUSI

Kaksi kaveria.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kaksi kaveria.

Ennemmin kuu tippuu taivaalta, kun M ottaa yhteyttä.

• Anonyymi00018
      UUSI

Odotatko kenen tahansa naisen laittavan sulle suoraan viestiä, mies? vaiko odotatko tietyltä naiselta?

• Anonyymi00019
      UUSI

Kerro sinä miehenä, että miksi naisen pitäisi ottaa yhteyttä kun mies on ilmaissut kiinnostuksensa MUTTA kun pitäisi nähdä, mies tekosyyllä kerta toisensa jälkeen jättää näkemättä, koska tunteet tulisivat nähdessään hyökyaallon lailla ja pelkää saavansa pakit?

Erittäin ristiriitaista käytöstä jota ei naisena pysty lukemaan, vaikka mies osoittanut tunteensa ja ne on molemmin puolin tiedossa.

• Anonyymi00020
      UUSI

Kaipaat siis maskuliinista naista.

• Anonyymi00021
        UUSI

Älä tee omasta kapeasta sukupuolikäsityksestäsi meidän muiden ongelmaa.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Älä tee omasta kapeasta sukupuolikäsityksestäsi meidän muiden ongelmaa.

Laajenna näkemystäsi niin ymmärrät.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Laajenna näkemystäsi niin ymmärrät.

Laajenna sinä - sehän se pointti oli.

• Anonyymi00022
      UUSI

No EI voi 😨 aivan kaamea ajatuskin!

• Anonyymi00023
      UUSI

Pelko on niin voimakas ottamaan yhteyttä että itken.

• Anonyymi00026
      UUSI

Jos nainen on itse hyvin feminiininen ja haluaa nimenomaan maskuliinisen miehen, miehen on syytä tehdä romanttinen aloite. Tällöin jännite feminiinin ja maskuliinin välillä säilyy. Sitä ennen naisen pitää yleensä toki ilmaista olevansa lähestyttävissä, esim. elekieli, katsekontakti jne. Maskuliininen mies nauttii siitä, kun saa olla aloitteellinen, hemmotella naista, suojella ja arvostaa. Hänen pitää vain löytää nainen, joka näitä asioita arvostaa.

• Anonyymi00028
        UUSI

Tunnistan tuon ja menen vähän "heikoksi" hyvin harvojen miesten seurassa. Toki joskus se, ettei mene on ihan tarkoituksellista, jos ei halua sen enempää.
        Oikeanlaisen kanssa sitä on vaikea tai lähes mahdoton kontrolloida ja se on kiva tunne.

• Anonyymi00029
      UUSI

Laitoin viestiä kerran. Toisen kerran en laita, sinun vuoro.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      1
      3080
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      8
      2117
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      113
      1739
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1066
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      982
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      129
      966
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      754
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      50
      697
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      691
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      645
    Aihe