Maahanmuuttovastainen vihapuhe johtaa rikollisiin tekoihin

https://yle.fi/a/74-20230160
”Pyöräilijän epäillään iskeneen naista teräaseella Oulussa – poliisi tutkii, oliko kyseessä viharikos”
Maahanmuuttokriittisyys tuntuu nousseen ihan uudelle tasolle Oulussa. Tässä teon uhri oli kuitenkin suomalainen, tosin puukottajan mielestä ilmeisesti väärän näköinen.

Muistamme toki, että Oulussa ei olla asialla ihan ensimmäistä kertaan. Väärän näköisiä ihmisiä on huiskittu puukolla oululaisessa kauppakeskuksessa, sen me kaikki muistamme. Yhdistävä tekijä tällaisissa teossa on ollut se, että puukottajan mielestä teon uhri on väärän näköinen tai väärän värinen.

Somessa – kuten täälläkin - lietsotaan pää punaisena vihaa maahanmuuttajia kohtaa. Kun asiasta huomauttaa, vihapuhujat puolustautuvat sillä, että pitäähän kritiikkiä saada esittää ja puhe on vain puhetta. Puhe on vain puhetta ja läpällä minä vaan. Näinhän se tunnettu akateeminen oppinutkin puolusteli kirjoituksiaan, kun joutui asiasta oikeuteen.

Toki terve aikuinen ymmärtää eron puheen ja varsinaisen teon välillä. Laitaoikeiston porukoissa on vaan turhan paljon niitä puolivaloilla kulkevia nikopettereitä, jotka ottavat tyhmätkin puheet ihan täydestä todesta. He ovat juuri niitä, jotka sotkevat varastetulla naistenpyörällä pitkin Oulua ja puukottavat naisia selkään. Kai tämä on sitten se maahanmuuttokriittisyyden korkein aste.

Ehkä jokaisen kannattaisi joskus miettiä omia juttujaan.
Toivoo, Moktar. ;)

263

1253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Kerroppas nyt PROFEETTA MOKTAR ihan omin sanoin!
      Montak ”vääränväristä” kaapukansanryhmäläistä kanta suomalaiset ovat tappannet tai raiskanneet…
      Ja siiten kerro kuinka monta kantasuomalaista kaapukansanryhmäläiset ovat tappaneet ja raiskanneet…
      Veikkaan että kaapukansanryhmäläiset johtavat näitä tilastoja 100-1, mutta jatkakaa Tytin kanssa samoilla linjoilla siellä Oulussa…

      • Anonyymi00003

        Moktarille nämähän ovat aina ilonpäiviä, kun pääsee öyhöttämään siitä, miten suomalaiset ovat niin kamalan pahoja ihmisiä, eivätkä täydellisiä enkeleitä, kuten meidän suomalaisten kuuluisi tietenkin olla, Moktar oikein kieli pitkällä odottaa juuri tällaisia uutisia, aikamoinen keksinaamainen pervo koko äijä, mutta sehän ei ole kenellekään enää mikään uutinen, jos on sitä koskaan edes ollutkaan...


      • Anonyymi00006

        Valtakunnan natsipelle Junes Lokkahan paljasti aikamoisen pedofiiliringin juuri Oulussa, mutta se ei näitä pyhimyksiä, Moktareita koskaan kiinnosta, se on isänmaallista se!


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Valtakunnan natsipelle Junes Lokkahan paljasti aikamoisen pedofiiliringin juuri Oulussa, mutta se ei näitä pyhimyksiä, Moktareita koskaan kiinnosta, se on isänmaallista se!

        Ei tietenkään PROFEETTA MOKTAR ole huolissaan siitä mitä kantasuomalaisille tytöille/naisille tai pojille/miehille tapahtuu, koska tärkeintä on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan ettei sitä kyetä enää pysäyttämään millään rauhanomaisilla keinoilla…


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ei tietenkään PROFEETTA MOKTAR ole huolissaan siitä mitä kantasuomalaisille tytöille/naisille tai pojille/miehille tapahtuu, koska tärkeintä on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan ettei sitä kyetä enää pysäyttämään millään rauhanomaisilla keinoilla…

        Moktar onkin isänmaallisista isänmaallisin!


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Valtakunnan natsipelle Junes Lokkahan paljasti aikamoisen pedofiiliringin juuri Oulussa, mutta se ei näitä pyhimyksiä, Moktareita koskaan kiinnosta, se on isänmaallista se!

        " Valtakunnan natsipelle Junes Lokkahan paljasti aikamoisen pedofiiliringin juuri Oulussa, "

        Niin, eiköhän näitä tapauksia tulla näkemään jatkossa enemmän kun kehitysmaalaisten raiskuutalkoot vaan jatkavat kasvamistaan.


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Valtakunnan natsipelle Junes Lokkahan paljasti aikamoisen pedofiiliringin juuri Oulussa, mutta se ei näitä pyhimyksiä, Moktareita koskaan kiinnosta, se on isänmaallista se!

        Niin, no kannattaa muistaa, että Junes on marokkolainen maahanmuuttaja!


    • Kuten toivoin, jokaisen kannattaa joskus miettiä myös omia juttujaan.

      Toivoo, Moktar. ;)

      • Anonyymi00004

        Jukkapoika ulisee kuin sateeseen jätetty hakattu piski.


      • Anonyymi00005

        Itsellesikö tuon osoitit?

        Taitaa poika alkaa oppia...


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Itsellesikö tuon osoitit?

        Taitaa poika alkaa oppia...

        PROFEETTA MOKTAR tarkoittaa sitä, että kehitysmaamuslimit voivat perseillä islamin, sharian lakien ja kunniakulttuureiden mukaisesti SUOMESSA, niin paljon kun niitä huvittaa, koska se on monimuotoista,monikulttuurista, kulttuurinrikkautta…


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        PROFEETTA MOKTAR tarkoittaa sitä, että kehitysmaamuslimit voivat perseillä islamin, sharian lakien ja kunniakulttuureiden mukaisesti SUOMESSA, niin paljon kun niitä huvittaa, koska se on monimuotoista,monikulttuurista, kulttuurinrikkautta…

        Mutta johan yksi demareiden muslimiveljeskunnan poliitikko ryöstettiin arvopohja Antin Vandabadissa, mutta ei hätää kun ainakin yksi osasi SUOMEA…
        Jokainen tolkun ihminen ymmärtää että tämä on vasta alkua, kun jostakinhan kaikki aina alkaa…


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Mutta johan yksi demareiden muslimiveljeskunnan poliitikko ryöstettiin arvopohja Antin Vandabadissa, mutta ei hätää kun ainakin yksi osasi SUOMEA…
        Jokainen tolkun ihminen ymmärtää että tämä on vasta alkua, kun jostakinhan kaikki aina alkaa…

        "Antin Vandabadissa, mutta ei hätää kun ainakin yksi osasi SUOMEA…"

        Sitä tosin mikä todennäköistä ei mainittu lainkaan puhuiko kuitenkin erityisen vahvasti murtaen.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Jukkapoika ulisee kuin sateeseen jätetty hakattu piski.

        Kuka on Jukkapoika? ;)


      • Anonyymi00092

        'Kuten toivoin, jokaisen kannattaa joskus miettiä myös omia juttujaan. "

        Sinun sitä kannattaisi miettimisen lisäksi palstalaisista eniten myös korjata.

        Puheissasi olet niin kovin isänmaallinen mutta tekstit lähes järjestään kertovat ihan muuta. Taitaa suvakin sanojen merkityksen ymmärtämisessä ollaa vaikeuksia muidenkin kuin rasismi sanan kohdalla.


      • Moktarin kannattaisi miettiä OMIA juttujaan. Ne alkavat ärsyttää ihan tavallisiakin suomalaisia entistä enemmän. Maahanmuuton puolustajat perustelevat asiaansa pakolaisten auttamisella. Maahanmuuttajat, laittomat maahantunkeutujat ja ihmissalakuljettajat käyttävät hyväkseen kansainvälistä pakolaissopimusta, joka on auttamattoman vanhentunut. Turvapaikan haku on maahantunkeutujille rutiinijuttu. Jos turvapaikkaa ei myönnetä niin se ei estä jäämästä maahan.

        Nykyisin pitäisi pakolaisuuden ja maahanmuuton sijasta puhua kansainvaelluksista. Pakolaisuudesta voi puhua vain ukrainalaisten ja jossain määrin syyrialaisten osalta. Muinaiset suuret kansainvaellukset riistäytyivät lopulta hallinnasta ja johtivat Rooman valtakunnan tuhoon. Kansainvaellukset Suomeen ovat pieniä, mutta Suomi on pieni maa ja pienetkin hallitsemattomat vaellukset tänne ovat haitallisia ja ennenpitkää tuhoisia.


    • Anonyymi00007

      Kohta saamme lukea hallituspuolueisiin kohdistuneiden törkeidenvihapuheiden seurauksista. Väkivallan, varastamisen ym rikollisuuden voi tänäpäivänä näköjään oikeuttaa kaikenlaisella hyysäri lässytyksellä. Suomi on todellakin sinisilmäisyydessään ja muiden miellyttämisen vimmassaan vajonnut todella alas. Ryhdistäytykää hyvät ihmiset!

      • Anonyymi00024

        " Väkivallan, varastamisen ym rikollisuuden voi tänäpäivänä näköjään oikeuttaa kaikenlaisella hyysäri lässytyksellä. "

        Sillä sen voi oikeuttaa ja persut on kaikkeen perseilyyn syyllisiä ja takautuvasti jopa 20 vuotta vanhoihin asioihin kun ovat diktaattorin elkein leikanneet kotoutuksesta.

        Kuinka tyhmä tarvii oikein olla jos uskoo resurssien lisäämisen auttavan siinäkin tapauksessa jos kehitysmaalainen ei sitä edes halua. Yhdelle porukalle se on halusta riippumatta likipitäen mahdotonta.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        " Väkivallan, varastamisen ym rikollisuuden voi tänäpäivänä näköjään oikeuttaa kaikenlaisella hyysäri lässytyksellä. "

        Sillä sen voi oikeuttaa ja persut on kaikkeen perseilyyn syyllisiä ja takautuvasti jopa 20 vuotta vanhoihin asioihin kun ovat diktaattorin elkein leikanneet kotoutuksesta.

        Kuinka tyhmä tarvii oikein olla jos uskoo resurssien lisäämisen auttavan siinäkin tapauksessa jos kehitysmaalainen ei sitä edes halua. Yhdelle porukalle se on halusta riippumatta likipitäen mahdotonta.

        Paskan marjat! Miksi esim. Vietnamilaiset kotoutuvat loistavasti, paremmin pärjäävät monesti kuin suomalaiset itse! Eikä siihen tarvittu mitään ihmeellisyyksiä, läjäpäin rahaa ym hyysäystä! Kyllä jokainen maahan tulija on vastuussa itse omasta kotiutumisestaan. Siihen tarvitaan se halu, äly ja itsensä ja uuden kotimaan arvojen ja kulttuurin arvostus. Muslimi ei tule millään rahalla kotiutumaan tänne vääräuskoisten, typerien sinisilmäisten hölmöjen maahan vaikka mitä maksettaisiin. Ei nimittäin ole sitä halua, eikä kyllä oikein älyäkään. Piste.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Paskan marjat! Miksi esim. Vietnamilaiset kotoutuvat loistavasti, paremmin pärjäävät monesti kuin suomalaiset itse! Eikä siihen tarvittu mitään ihmeellisyyksiä, läjäpäin rahaa ym hyysäystä! Kyllä jokainen maahan tulija on vastuussa itse omasta kotiutumisestaan. Siihen tarvitaan se halu, äly ja itsensä ja uuden kotimaan arvojen ja kulttuurin arvostus. Muslimi ei tule millään rahalla kotiutumaan tänne vääräuskoisten, typerien sinisilmäisten hölmöjen maahan vaikka mitä maksettaisiin. Ei nimittäin ole sitä halua, eikä kyllä oikein älyäkään. Piste.

        Niin, en ole ihan varma ymmärsitkö tuon kommenttini ironiseksi.


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Paskan marjat! Miksi esim. Vietnamilaiset kotoutuvat loistavasti, paremmin pärjäävät monesti kuin suomalaiset itse! Eikä siihen tarvittu mitään ihmeellisyyksiä, läjäpäin rahaa ym hyysäystä! Kyllä jokainen maahan tulija on vastuussa itse omasta kotiutumisestaan. Siihen tarvitaan se halu, äly ja itsensä ja uuden kotimaan arvojen ja kulttuurin arvostus. Muslimi ei tule millään rahalla kotiutumaan tänne vääräuskoisten, typerien sinisilmäisten hölmöjen maahan vaikka mitä maksettaisiin. Ei nimittäin ole sitä halua, eikä kyllä oikein älyäkään. Piste.

        Vietnamilaiset on vain olleet ovelampia kuin esim somalit. Tekevät kyllä duunia, osa yrittäjiä ravintola puolella. Tästä päästään kuinka rahaa säästetään. Hankkivat ruokatarvikkeita ravintoloiden tukkukorteilla. Pitkässä juoksussa säästävät todella reilusti.


      • Anonyymi00235
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Paskan marjat! Miksi esim. Vietnamilaiset kotoutuvat loistavasti, paremmin pärjäävät monesti kuin suomalaiset itse! Eikä siihen tarvittu mitään ihmeellisyyksiä, läjäpäin rahaa ym hyysäystä! Kyllä jokainen maahan tulija on vastuussa itse omasta kotiutumisestaan. Siihen tarvitaan se halu, äly ja itsensä ja uuden kotimaan arvojen ja kulttuurin arvostus. Muslimi ei tule millään rahalla kotiutumaan tänne vääräuskoisten, typerien sinisilmäisten hölmöjen maahan vaikka mitä maksettaisiin. Ei nimittäin ole sitä halua, eikä kyllä oikein älyäkään. Piste.

        Kun ensin Suomeen tuli Chilestä pakolaisia jotka olivat vasemmistolaisia yleensä hyvin koulutettuja, joista osa jäi Suomeen suuri osa meni Espanjaan. Sitten tuli Vietnamin venepakolaisia jotka olivat monet yrittäjiä ja olivat toimineet amerikkaisten kanssa? Mutta sitten tulivat somalit, joilla ei ollut tarkoitus oppia kieltä tai tehdä työtä kun ei ollut mitään valmiuksia millä olisi pärjännyt länsimaissa? Ainoastaan autonkuljettamiseen jotkut kelpaa?


    • Anonyymi00008

      Vai oliko että kantisvastainen viha sai etnisen iskemään kantista selkään?

    • Anonyymi00013

      Lokakuussa Helsingissä muslimi miehet ovat raiskanneet 20 suomalaista Naista

      Onko rasismia

      • Anonyymi00025

        Ei vaan kulttuurinrikkautta joka tuo ihanaa värinää tähän niin harmaaseen maahan.


    • Anonyymi00026

      Ja tietysti naisen kimpussa! Eikö viimeeksi uhrit lapsia? Kyllä taas persu näytti ”miehisyyyensä”!
      Persu aina heikomman kimpussa, oli sitten nainen, lspsi, jo maassa makaava kuten Tampereella,
      Sama juttu persujen politiikassa, köyhiltä ja lapsilta otetaan ja annetaan rikkaimmille.

      • Anonyymi00028

        "Persu aina heikomman kimpussa, oli sitten nainen, lspsi, jo maassa makaava kuten Tampereella, "

        Kyllä se kehitysmaalaisten rehtiys on vielä harvinaisempaa kun lähes poikkeuksetta raiskaavat aina naisen tai lapsen.


      • Anonyymi00031

        muista vasemmisto narkki että teidät poistetaan 🙂


    • Anonyymi00027

      Persut on tyhmiä!

      • Anonyymi00029

        Ville 12- v on taas salaa äipän koneella.


      • Anonyymi00035

        Munkii mielestä pelsut on tosi, tosii tyhmiä, dolkia!


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Munkii mielestä pelsut on tosi, tosii tyhmiä, dolkia!

        Punikki lapset oppivat puhumaan normaalisti vasta täysiikäisinä, jos silloinkaan😂


    • Anonyymi00030

      äärioikeistolaiset ei puukota naisia takaapäin pyörän selästä 🤣
      ettei vain olisi taas herkkä runopoika kyseessä 🤔

      • Anonyymi00034

        Uhri ei ilmeisesti saanut kovinkaan vakavia vammoja, ilmeisesti jonkin naarmun vaan, mikä on tietenkin positiivista, eli ei se mikään apinoiden kuningas Tarzan tainnut sitten olla tämä hyökkääjäkään varsinaisesti, ilmeisesti joku känniläinen, joka huitoi mennessään sinne, tänne.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Uhri ei ilmeisesti saanut kovinkaan vakavia vammoja, ilmeisesti jonkin naarmun vaan, mikä on tietenkin positiivista, eli ei se mikään apinoiden kuningas Tarzan tainnut sitten olla tämä hyökkääjäkään varsinaisesti, ilmeisesti joku känniläinen, joka huitoi mennessään sinne, tänne.

        kaikista ärsyttävintä uutisissa on se ettei tarkkaan sanota kuka teki mitä teki ja millä taustalla


    • Anonyymi00032

      Joku narkkarivasuri, todennäköisesti sateenkaariväkeä. Niillähän on aina mt-ongelmia.

      • Anonyymi00043

        siis kukaan ei puukota pyärän selästä maahanmuuttaja naista muu kun joku transu ???


    • Anonyymi00036

      "Vastaavia tapauksia on sattunut Oulussa aiemminkin. Esimerkiksi toukokuussa polkupyörällä liikkunut nuorehko mies löi tai tönäisi ulkomaalaistaustaista nuorta naista voimakkaasti olkapäähän Raksilan Välkkylässä. "

      Linkissä myös tuollainen " juttu ". Jos ei tiedä oliko osuma voimakas lyönti vai tönäisy niin ei voi epäuskottavammaksi mennä.

    • "...kantisvastainen viha sai etnisen iskemään..."
      Just joo.

      Jos ette ymmärrä edes sitä, kuinka törkeää teko on se, kun nuorta suomalaista naista isketään yllättäen puukolla selkään keskellä päivää, mitä te sitten ymmärrätte?

      Kannattaisiko miettiä sitäkin, että miten on sen ymmärryksen laita?
      Kysyy, Moktar. ;)

      • Anonyymi00038

        Miksi " yksittäistapaukset " ovat aina vain jatkuvasta yleistymisestään huolimatta asia mihin et koskaan kommentoi mitään.


    • Anonyymi00039

      Maahanmuuttajien rikostilasto on kammottavaa luettavaa.

      • Anonyymi00040

        Huomenna vielä kammottavampi, samoin ylihuomenna jne.


    • "...et koskaan kommentoi mitään."
      Minähän ole täällä kommentoinut alvariinsa, että rikos on aina yhtä tuomittava olipa rikoksen tekijän naaman väri tai etninen tausta ihan mitä vaan. Rikosta ei tee tumma iho tai islamin uskonto, vaan tekijä on aina yksilö. Rikoksen tekijä on napattava kiinni ja tuomittava.

      Toisaalta olen pää punaisena vastaustanut sitä, että yksilön teon vuoksi yritetään tuomita koko etninen ryhmä tai uskonnollinen yhteisö rikollisiksi. Oululaiset nuoret miehet ovat mukavia ja ahkeria nuoria. Yksi naistenpyörällä ajeleva pipipää puukottaja ei saa, eikö voi muuttaa meidän asennettamme oululaisiin nuoriin miehiin. He ovat edelleen mukavia ja kunnollisia, vaikka nuorta naista nyt puukotettiinkin.

      Nykyiselle eduskunnan puhemiehelle Jussi Halla-aholle piti opettaa tätä asiaa aina korkeimmassa oikeudessa saakka. Hän esitti yleistäviä ja vääriä väitteitä somaleista väittämällä, että ryöstely ja verovaroilla loisiminen olisi somalien kansallinen tai jopa geneettinen erityispiirre. Puhemies Halla-aho sai asiassa rikostuomion kiihottamisesta kansanryhmää vastaan ja uskonrauhan rikkomisesta.

      Pitääkö jokainen asia opettaa kantapään kautta? Tohtori Halla-ahokin oppi vain oman karvaan kokemuksensa kautta ja sittemmin hän on ollut mitä nuhteettomin kansalainen.

      Ihmettelee, Moktar. ;)

      • Eiköhän sovita, että jokainen tykönään miettii vielä omia puheitaan. Vihapuheesta syntyy vain lisää vihaa.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00046
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Eiköhän sovita, että jokainen tykönään miettii vielä omia puheitaan. Vihapuheesta syntyy vain lisää vihaa.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        No vittu mieti sitten.


      • Anonyymi00047
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Eiköhän sovita, että jokainen tykönään miettii vielä omia puheitaan. Vihapuheesta syntyy vain lisää vihaa.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Oletko lainkaan tietoinen millaista kieltä fanittamasi porukka meistä " vääräuskoisista " käyttää ?

        Samoin tuossa edellisessä kommentissa virkot ettei islamin uskonto rikosta tee vaan yksilö. Niinhän se loppupeleissä on mutta rikokseen motivoivaa tekstiä Koraanista löytyy vaikka kuinka joita myös olen ainakin kolmesti palstalle postannut. Ilmeisesti onkin varsin selkeää vihapuhetta kun aina niksutellaan sekunneissa pois.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Oletko lainkaan tietoinen millaista kieltä fanittamasi porukka meistä " vääräuskoisista " käyttää ?

        Samoin tuossa edellisessä kommentissa virkot ettei islamin uskonto rikosta tee vaan yksilö. Niinhän se loppupeleissä on mutta rikokseen motivoivaa tekstiä Koraanista löytyy vaikka kuinka joita myös olen ainakin kolmesti palstalle postannut. Ilmeisesti onkin varsin selkeää vihapuhetta kun aina niksutellaan sekunneissa pois.

        https://deepnewz.com/europe/denmark-oslo-crime-statistics-show-overrepresentation-somali-pakistani-nationals-9575ba82

        Tämäkin poistettiin täältä heti, sananvapaus ei kuulu enää Suomeen...


      • Anonyymi00047 kirjoitti:

        Oletko lainkaan tietoinen millaista kieltä fanittamasi porukka meistä " vääräuskoisista " käyttää ?

        Samoin tuossa edellisessä kommentissa virkot ettei islamin uskonto rikosta tee vaan yksilö. Niinhän se loppupeleissä on mutta rikokseen motivoivaa tekstiä Koraanista löytyy vaikka kuinka joita myös olen ainakin kolmesti palstalle postannut. Ilmeisesti onkin varsin selkeää vihapuhetta kun aina niksutellaan sekunneissa pois.

        "....mutta rikokseen motivoivaa tekstiä Koraanista löytyy vaikka kuinka..."
        Niinhän sitä löytyy Raamatustakin. "Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset." ( 3.Mooseksen kirja/20:13)

        Nykypäivän muslimin tai kristityn asia on ymmärtää, että se mikä päti tuhat vuotta sitten, ei välttämättä päde tänään. Asia erikseen ovat ne ääriliikkeet, jotka katsovat putkinäköisesti vanhoja tekstejä ja pitävät omasta totuudesta kiinni hampaat irvessä. Terveisiä myös Päiville.

        Suomen lakien mukaan ihminen itse on vastuussa omissa teoistaan ja toisaalta syyttömiä ei voi syyllistää tai syyttää muiden teoista. Tästä pidän edelleenkin kiinni.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00047 kirjoitti:

        Oletko lainkaan tietoinen millaista kieltä fanittamasi porukka meistä " vääräuskoisista " käyttää ?

        Samoin tuossa edellisessä kommentissa virkot ettei islamin uskonto rikosta tee vaan yksilö. Niinhän se loppupeleissä on mutta rikokseen motivoivaa tekstiä Koraanista löytyy vaikka kuinka joita myös olen ainakin kolmesti palstalle postannut. Ilmeisesti onkin varsin selkeää vihapuhetta kun aina niksutellaan sekunneissa pois.

        "...kun aina niksutellaan sekunneissa pois."
        Etkös vieläkään ole kuullut palstaa vahtivasta tekoälystä?

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi00055
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "....mutta rikokseen motivoivaa tekstiä Koraanista löytyy vaikka kuinka..."
        Niinhän sitä löytyy Raamatustakin. "Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset." ( 3.Mooseksen kirja/20:13)

        Nykypäivän muslimin tai kristityn asia on ymmärtää, että se mikä päti tuhat vuotta sitten, ei välttämättä päde tänään. Asia erikseen ovat ne ääriliikkeet, jotka katsovat putkinäköisesti vanhoja tekstejä ja pitävät omasta totuudesta kiinni hampaat irvessä. Terveisiä myös Päiville.

        Suomen lakien mukaan ihminen itse on vastuussa omissa teoistaan ja toisaalta syyttömiä ei voi syyllistää tai syyttää muiden teoista. Tästä pidän edelleenkin kiinni.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Nyt olet asian ytimessä PROFEETTA MOKTAR!
        Kerroppa nyt ihan omin sanoin mihin SUOMESSA tarvitaan suurmoskeijaa terroristihautomoineen?
        Kun tänne tulevat holtittomasti lisääntyvät kaapukansanryhmäläisethän ovat niitä ”maallistuneita” muslimeita joiden elämää ei islam, kunniakulttuurit ja sharian lait määritä.
        Ja mihin perustuu se edesmenneen ”pääimaami” Ananas Heijarin lausunto että jos pääkaupunkiseudulle ei saada kymmentä suurmoskeijaa ja sharian lakeja käyttöön, niin olemme ITSE aiheuttaneet kaikki ongelmat mitä kehitysmaamuslimeiden perseilystä aiheutuu…


      • Anonyymi00056
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "....mutta rikokseen motivoivaa tekstiä Koraanista löytyy vaikka kuinka..."
        Niinhän sitä löytyy Raamatustakin. "Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset." ( 3.Mooseksen kirja/20:13)

        Nykypäivän muslimin tai kristityn asia on ymmärtää, että se mikä päti tuhat vuotta sitten, ei välttämättä päde tänään. Asia erikseen ovat ne ääriliikkeet, jotka katsovat putkinäköisesti vanhoja tekstejä ja pitävät omasta totuudesta kiinni hampaat irvessä. Terveisiä myös Päiville.

        Suomen lakien mukaan ihminen itse on vastuussa omissa teoistaan ja toisaalta syyttömiä ei voi syyllistää tai syyttää muiden teoista. Tästä pidän edelleenkin kiinni.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Moniko Euroopassa tehty terrori-iskua on kristittyjen tekosia, moniko muslimien?

        Oliko se suhde 10/90, jotain sellaista, eivätkä äärioikeistolaiset ole edes mitään kristittyjä, ihmisten tappaminen ei kuulu kristinuskoon, se on pasifistinen uskonto, Islamissa tappaminen on taas ihan ok, ns. pyhää sotaa, ollut sitä aivan alusta saakka, kristinusko taas oli alussa hyvin rauhanomainen, alkukristityt kieltäytyivät väkivallasta, koska seurasivat oikeasti Jeesuksen opetuksia. Tollero se aina jaksaa inistä, että samanlaisia uskontoja ovat molemmat, mikä puutarhatonttu hän olikaan...

        Muslimit, ja äärivasemmisto tekevät siis lähes kaikki terrori-iskut, äärioikeisto tekee niistä vain n. 10%

        Ja kuten me kaikki älykkäät, ja sivistyneet ihmiset tiedämme, vasemmisto rakastaa muslimeita, mutta muslimit eivät kuitenkaan rakasta heitä, vaan käyttävät heitä hyödyillisinä idiootteina hyväkseen, muistetaan miten kävi Iraninkin vassareille..


      • Anonyymi00057
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "....mutta rikokseen motivoivaa tekstiä Koraanista löytyy vaikka kuinka..."
        Niinhän sitä löytyy Raamatustakin. "Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset." ( 3.Mooseksen kirja/20:13)

        Nykypäivän muslimin tai kristityn asia on ymmärtää, että se mikä päti tuhat vuotta sitten, ei välttämättä päde tänään. Asia erikseen ovat ne ääriliikkeet, jotka katsovat putkinäköisesti vanhoja tekstejä ja pitävät omasta totuudesta kiinni hampaat irvessä. Terveisiä myös Päiville.

        Suomen lakien mukaan ihminen itse on vastuussa omissa teoistaan ja toisaalta syyttömiä ei voi syyllistää tai syyttää muiden teoista. Tästä pidän edelleenkin kiinni.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        https://www.youtube.com/watch?v=6qFAPnZOYtk

        Moktarin pitäisi sivistää itseään, "puhuvat pääsi" ovat paljon sinua viisaampia, ja omaavat myös elämänkokemustakin paljon enemmän, kuin sinä.



      • Anonyymi00065
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "....mutta rikokseen motivoivaa tekstiä Koraanista löytyy vaikka kuinka..."
        Niinhän sitä löytyy Raamatustakin. "Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset." ( 3.Mooseksen kirja/20:13)

        Nykypäivän muslimin tai kristityn asia on ymmärtää, että se mikä päti tuhat vuotta sitten, ei välttämättä päde tänään. Asia erikseen ovat ne ääriliikkeet, jotka katsovat putkinäköisesti vanhoja tekstejä ja pitävät omasta totuudesta kiinni hampaat irvessä. Terveisiä myös Päiville.

        Suomen lakien mukaan ihminen itse on vastuussa omissa teoistaan ja toisaalta syyttömiä ei voi syyllistää tai syyttää muiden teoista. Tästä pidän edelleenkin kiinni.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        " Nykypäivän muslimin tai kristityn asia on ymmärtää, että se mikä päti tuhat vuotta sitten, ei välttämättä päde tänään. "

        No niinpä. Et taida olla lainkaan tietoinen kumpi porukasta sen on ymmärtänyt ?

        Nyt taisi Moktarilla käydä vahinko ja tähän ei kommentoi enää mitään.

        Katsos kun nuo " rauhanlähettiläät " lähi- idästä varsin yleisesti uskovat tuon satukirjan sisällön ihan sellaisenaan ja ainoana oikeana totuutena. Vähän sama juttu kun kristittyjen keskuudessa vielä 500 vuotta siten.


      • Anonyymi00065 kirjoitti:

        " Nykypäivän muslimin tai kristityn asia on ymmärtää, että se mikä päti tuhat vuotta sitten, ei välttämättä päde tänään. "

        No niinpä. Et taida olla lainkaan tietoinen kumpi porukasta sen on ymmärtänyt ?

        Nyt taisi Moktarilla käydä vahinko ja tähän ei kommentoi enää mitään.

        Katsos kun nuo " rauhanlähettiläät " lähi- idästä varsin yleisesti uskovat tuon satukirjan sisällön ihan sellaisenaan ja ainoana oikeana totuutena. Vähän sama juttu kun kristittyjen keskuudessa vielä 500 vuotta siten.

        "...sama juttu kun kristittyjen keskuudessa vielä 500 vuotta siten."
        Ehkä sinun kannattaisi lukea enemmän ja luulla vähemmän.

        Tässä lyhyt katsaus kristillisistä ääriliikkeistä, jotka pitävät Raamattua pysyvänä ja muuttumattomana ohjeena kaikilla elämän aloilla:
        - monet itsenäiset baptistiseurakunnat Yhdysvalloissa
        - konservatiiviset helluntaikirkot maailmanlaajuisesti
        - tiukat evankeliset järjestöt kuten Southern Baptist Convention, joka on Yhdysvaltojen suurin protestanttinen kirkkokunta.
        - valtakirkkojen liberaaliudesta erottautuneet ryhmät kuten Missouri-synodi USA
        tai Lähetyshiippakunta Suomi
        -monet perinteiset herätysliikkeet.

        Ehkä se kristittyjen 500-luku ei sekään vielä ole ohitse.
        Nauretaan vartti. ;)


      • Anonyymi00067
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...sama juttu kun kristittyjen keskuudessa vielä 500 vuotta siten."
        Ehkä sinun kannattaisi lukea enemmän ja luulla vähemmän.

        Tässä lyhyt katsaus kristillisistä ääriliikkeistä, jotka pitävät Raamattua pysyvänä ja muuttumattomana ohjeena kaikilla elämän aloilla:
        - monet itsenäiset baptistiseurakunnat Yhdysvalloissa
        - konservatiiviset helluntaikirkot maailmanlaajuisesti
        - tiukat evankeliset järjestöt kuten Southern Baptist Convention, joka on Yhdysvaltojen suurin protestanttinen kirkkokunta.
        - valtakirkkojen liberaaliudesta erottautuneet ryhmät kuten Missouri-synodi USA
        tai Lähetyshiippakunta Suomi
        -monet perinteiset herätysliikkeet.

        Ehkä se kristittyjen 500-luku ei sekään vielä ole ohitse.
        Nauretaan vartti. ;)

        " Ehkä sinun kannattaisi lukea enemmän ja luulla vähemmän. "

        Mistä niin päättelet etten sepustuksestasi tietoinen olisi ellen sitä palstalta lukisi.

        Nyt sitten yleistäminen onkin taas paikallaan aivan kuten silloin kun puhutaan korkeakoulutettujen maahanmuutosta esimerkiksi Somaliasta.

        Siis se jos tollojen määrä on tutkittavasta kansanosasta promilleja tai korkeintaan muutamia prosentteja on sama asia kun tolloja on kymmeniä prosentteja kattaen ryhmästä enemmistön.

        Lisäksi varsinkin noiden Amerikan lahkojen kanssa usein ei ole juuri mitään tekemistä uskontojen kanssa vaan ovat henkilökultteja tarkoituksena vain kerätä rahaa ja /tai saada jotain muuta hyötyä.

        Kommenttisi kyllä piti näennäisesti paikkansa mutta ei siinä paljon järkeä ollut, aivan kuten yleensä.


      • Anonyymi00202

    • Anonyymi00048

      syyntakeettomia sanoo poliisi-toisin kuin ulkomaalaiset raiskaajat ja huumeiden tuojat

      • "...syyntakeettomia sanoo poliisi..."
        Ei sano.

        Tämä asian voi päättää ja sanoa vain tuomioistuin. Ja silloinkin asiasta vaaditaan joko lääkärin lausunto tai erillinen tuomioistuimen määräämä mielentilatutkimus.

        Terveisin, Moktar. ;)


      • "Olga-moktar gubta!gubbe moktar gubta!"
        Tältä se sitten kuulostaa, kun pelihousut repeävät.

        Nauretaan yhdessä. ;)


    • Anonyymi00060

      Jostain kumman syystä suurin osa vihateoista kohdistuu kantaväestöön matujen taholta.

      Suurimmassa osassa väkivaltarikoksia joissa uhri on matu, on myös tekijänä matu.

      Kannattaa muistaa se ennen öyhöttämistä jukkaseni.

      • Kuka on tuo Jukka? ;)


      • Anonyymi00066
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kuka on tuo Jukka? ;)

        Jussuf (se sama), valuuttakauppias, maailman matti, jne.

        Nauretaanpa sille selkäkekkaa jukkapoika!


      • Anonyymi00066 kirjoitti:

        Jussuf (se sama), valuuttakauppias, maailman matti, jne.

        Nauretaanpa sille selkäkekkaa jukkapoika!

        "Jussuf (se sama), valuuttakauppias, maailman matti, jne."
        Kylläpä sinulla on taas aika kummallisia juttuja.

        Oletko ihan itse keksinyt moisen teorian?
        Nauretaan yhdessä. ;)


    • Anonyymi00061

      vammaisia käveli lauma vastaan ja en alkanut huutaa mitään aktio T4 koska käyttäytyivät ihmisiksi eivätkä huutaneet

      • "...aktio T4..."
        Pistähän se Mein Kampf takaisin saunan vintille. Se aika päättyi jo vuonna 1945 maanalaiseen Führerbunkeriin.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00062
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...aktio T4..."
        Pistähän se Mein Kampf takaisin saunan vintille. Se aika päättyi jo vuonna 1945 maanalaiseen Führerbunkeriin.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Ei ole Moktarimme siis ainakaan natsifoobinen, nykyäänhän natseja nähdään joka paikassa, ainakin, jos on vihervassareita uskominen.


      • Anonyymi00062 kirjoitti:

        Ei ole Moktarimme siis ainakaan natsifoobinen, nykyäänhän natseja nähdään joka paikassa, ainakin, jos on vihervassareita uskominen.

        "Ei ole Moktarimme siis ainakaan natsifoobinen...."
        Ei noista rassukoista kannata mitään fobioita ottaa.

        Hassahtaneita vellihousuja ne vaan ovat, ympäristölleen täysin vaarattomia.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00064
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Ei ole Moktarimme siis ainakaan natsifoobinen...."
        Ei noista rassukoista kannata mitään fobioita ottaa.

        Hassahtaneita vellihousuja ne vaan ovat, ympäristölleen täysin vaarattomia.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Näin onkin, mutta entäs islamofobia, onko samanlaisia ressukoita?


      • Anonyymi00064 kirjoitti:

        Näin onkin, mutta entäs islamofobia, onko samanlaisia ressukoita?

        Yleisesti ottaen fobioita kannattaa olla ottamatta.

        Fobia kun on tiettyyn kohteeseen tai tilanteeseen kohdistuva voimakas, epärealistinen ja irrationaalinen pelko. Se on kohtuuton suhteessa todelliseen vaaraan ja aiheuttaa foobikolle välittömän ahdistusreaktion.

        Yritä sinäkin parantua siitä islamfobiasta. Se parantaisi mielenterveyttäsi ja samalla myös keventäisi oloasi.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00068
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Yleisesti ottaen fobioita kannattaa olla ottamatta.

        Fobia kun on tiettyyn kohteeseen tai tilanteeseen kohdistuva voimakas, epärealistinen ja irrationaalinen pelko. Se on kohtuuton suhteessa todelliseen vaaraan ja aiheuttaa foobikolle välittömän ahdistusreaktion.

        Yritä sinäkin parantua siitä islamfobiasta. Se parantaisi mielenterveyttäsi ja samalla myös keventäisi oloasi.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Mikä islamofobia?

        Rauhan uskontosi on tähän asti tainnut tappaa vasta 200 000 000 ihmistä, ja "pyhä sota" jatkuu vaan...

        Juu, ei hulluja tarvitse koskaan pelätä, vaikka voivat olla väkivaltaisia, ja muutenkin arvaamattomia, mene sinne Gazaan vaikka leikkimään Hamasin kanssa, voit huomata, että ehkä joskus on hyvä vähän varoakin, pelko myös suojelee ihmistä menemästä vääriin paikkoihin, väärään aikaan, ei se täysin turhaa ole.

        Että oikein "islamofobiaa" olet kyllä varsinainen sirkusklovni, itsepähän itsestäsi sellaisen teet.

        Tuskin olisit lähtenyt leikkimään 1930-luvun natsien kanssa, ettet ole yhtään natsifobinenkaan...


      • Anonyymi00069
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Yleisesti ottaen fobioita kannattaa olla ottamatta.

        Fobia kun on tiettyyn kohteeseen tai tilanteeseen kohdistuva voimakas, epärealistinen ja irrationaalinen pelko. Se on kohtuuton suhteessa todelliseen vaaraan ja aiheuttaa foobikolle välittömän ahdistusreaktion.

        Yritä sinäkin parantua siitä islamfobiasta. Se parantaisi mielenterveyttäsi ja samalla myös keventäisi oloasi.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Vain hullu ei osaa pelätä...


      • Anonyymi00070
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Yleisesti ottaen fobioita kannattaa olla ottamatta.

        Fobia kun on tiettyyn kohteeseen tai tilanteeseen kohdistuva voimakas, epärealistinen ja irrationaalinen pelko. Se on kohtuuton suhteessa todelliseen vaaraan ja aiheuttaa foobikolle välittömän ahdistusreaktion.

        Yritä sinäkin parantua siitä islamfobiasta. Se parantaisi mielenterveyttäsi ja samalla myös keventäisi oloasi.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Voit mennä johonkin muslimimaahan, ja kertoa kaikille siellä, että olet homoseksuaali, mitenhän siinä mahtaisi oikein käydä, onko homo "islamofobinen", kun ei uskalla julistaa homouttaan vaikkapa Saudi-Arabiassa?

        Vain idiootti väittää, että islamofobia on täysin perusteetonta.


    • Pelko on normaali reaktio. Se pitää ihmisen hengissä.
      Fobia taas on pelkotila, joka on kohtuuton suhteessa todelliseen vaaraan.

      Et tainnut ymmärtää pelon ja fobian eroa?
      Nauretaan vartti. ;)

      • Anonyymi00071

        Tässä tapauksessa pelko, ja fobia kuitenkin sekoittuvat iloisesti toisiinsa, ei ole perusteetonta pelätä Islamia, eikä mitään sellaista, joka on aiheuttanut paljon pahaa ihmisille historiankin aikana, eikö ole perusteltua pelätä pahaa tekeviä muslimeita?

        Euroopassa monet naisetkin joutuvat elämään jatkuvassa pelossa, koska muslimimiehet ovat tehneet paljon pahaa, raiskanneet, jopa tappaneet, onko se jotain "islamofobiaa"?

        Ei, vaan todellisuuteen perustuvaa varovaisuutta, täysin oikeutettua pelkoakin.

        Kaikki normaalijärkiset kyllä tietävät mikä on todellisuus, kyllä sinäkin sen tiedät, esität vaan aina jotain idioottimaista rooliasi täällä netissä, tai sitten todellakin elät itsepetoksessa, valehtelet itsellesikin koko ajan.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Tässä tapauksessa pelko, ja fobia kuitenkin sekoittuvat iloisesti toisiinsa, ei ole perusteetonta pelätä Islamia, eikä mitään sellaista, joka on aiheuttanut paljon pahaa ihmisille historiankin aikana, eikö ole perusteltua pelätä pahaa tekeviä muslimeita?

        Euroopassa monet naisetkin joutuvat elämään jatkuvassa pelossa, koska muslimimiehet ovat tehneet paljon pahaa, raiskanneet, jopa tappaneet, onko se jotain "islamofobiaa"?

        Ei, vaan todellisuuteen perustuvaa varovaisuutta, täysin oikeutettua pelkoakin.

        Kaikki normaalijärkiset kyllä tietävät mikä on todellisuus, kyllä sinäkin sen tiedät, esität vaan aina jotain idioottimaista rooliasi täällä netissä, tai sitten todellakin elät itsepetoksessa, valehtelet itsellesikin koko ajan.

        "Kaikki normaalijärkiset kyllä tietävät mikä on todellisuus. "

        Ennen uskoin Moktarin vain esittävän tolloa, enää en ole asiasta varma.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        "Kaikki normaalijärkiset kyllä tietävät mikä on todellisuus. "

        Ennen uskoin Moktarin vain esittävän tolloa, enää en ole asiasta varma.

        Trolli haluaa vaan ärsyttää, ja tämä trolli selvästikin hoitaa myös mielenterveysongelmiaankin, purkaa tänne angstejaan kunnon teinin tavoin.

        Ei ole vielä ehtinyt kasvaa aikuiseksi, mutta ehkä jonain päivänä, ehkä jonain...


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Trolli haluaa vaan ärsyttää, ja tämä trolli selvästikin hoitaa myös mielenterveysongelmiaankin, purkaa tänne angstejaan kunnon teinin tavoin.

        Ei ole vielä ehtinyt kasvaa aikuiseksi, mutta ehkä jonain päivänä, ehkä jonain...

        PROFEETTA MOKTAR on kertonut olevansa eläkkeellä ja mökkeilee nyt Suonenjoella.
        Ei ihme ettei ymmärrä kehitysmaamuslimi haittamaahanmuuttajien aiheuttamista ongelmista mitään…


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        PROFEETTA MOKTAR on kertonut olevansa eläkkeellä ja mökkeilee nyt Suonenjoella.
        Ei ihme ettei ymmärrä kehitysmaamuslimi haittamaahanmuuttajien aiheuttamista ongelmista mitään…

        PROFEETTA MOKTAR, montako kehitysmaamuslimia on Suonenjoella?


      • Anonyymi00089

        " Fobia taas on pelkotila, joka on kohtuuton suhteessa todelliseen vaaraan. "

        Tarvitaan joku vähän vakavampi vaara kuin kuolemanvaara tai kaikki on pelkkää fobiaa ?


    • Anonyymi00075

      Maahanmuuttovasainen puhe EI ole vihapuhetta vaan inhorealismia. Seikka jota k u k a a n. ei voi kiistää. Onkohan arvon aasipaimen koskaan miettinyt, miksi hän on totalisen yksin mielipiteineen.

      • Anonyymi00076

        Niin, Moktar onkin niin viisas, ettemme vain voi millään käsittää sitä, emmekä ymmärtää hänen juttujaan.

        Täydellisen tollohan se on, mutta taitaa vaan esittää.


    • Anonyymi00078

      Moktarhan on trollannut täällä ja muilla palstoilla monilla eri nikeillä jo ainakin 20 vuotta.

    • Anonyymi00080

      "Moktarhan on trollannut täällä ja muilla palstoilla monilla eri nikeillä jo ainakin 20 vuotta."



      ----
      ----


      Joo, ei tälläistä yksipuolista ja kritiikitöntä maahanmuuttohömppää, sun muuta antisuomiagendaa kukaan normaali ihminen jaksa kirjoitella nettiin kaiket päivät.

      Ei ainakaan ilmaiseksi, tai ehkä jos tyyppi on hoidossa jossain missä saa hillua netin ääressä kaiket päivät.

      Mitä luulet, keneltä tai miltä Moktar saa palkkaa tänne kirjoittelusta?

    • "....keneltä tai miltä Moktar saa palkkaa tänne kirjoittelusta?"
      Voi sentään.

      Ihan hyvästä sydämestäni minä tällaista valistustyötä teen. Voit ajatella, että minä olen henkisen puutteen ja silkan tyhmyyden Punainen Risti. Minä silkan hyväntekeväisyyden vuoksi laitan laastaria henkisen puutteen päälle ja parannan tyhmyyden aiheuttamia haavoja sielussa.

      Kuten Suomen kansa niin sattuvasti sanoo: Herra palkitsee äidin vaivat ja Moktarin valistustyön.

      Parhain terveisin, Moktar. ;)

      • Anonyymi00090

        "Ihan hyvästä sydämestäni minä tällaista valistustyötä teen"

        Valistustyösi tarkoitus on osoittaa tietyt maahanmuuttajaryhmät vähän vähemmän haitallisiksi kuin suvakeista paatuneimmat ? En ymmärrä touhusi tarkoitusta vaikka onnistuisitkin missiossasi, ei se kehitysmaalaisista syyntakeettomia kumminkaan tee.

        Moktarin touhuissa on ainoastaan se logiikka että sitä ei ole ikinä.


    • Anonyymi00081

      Eipä vedetä mutkia suoriksi. Poliisi vasta tutkii kyseistä tapausta, kun kiihkoilija jo leimaa teon viharikokseksi. Poliisin tutkinnan jälkeen on vuorossa oikeuskösittely ja vasta sen jälkeen on aika kommentoida teon rikollista luonnetta.

      • "....on vuorossa oikeuskösittely..."
        Mitähän siinä "kösittelyssä" tehdään?

        Kannattaako sinunkaan huudella yhtään mitään muiden kirjoitustaidosta?
        Ihmettelee, Moktar. ;)


      • Anonyymi00082
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "....on vuorossa oikeuskösittely..."
        Mitähän siinä "kösittelyssä" tehdään?

        Kannattaako sinunkaan huudella yhtään mitään muiden kirjoitustaidosta?
        Ihmettelee, Moktar. ;)

        Kenelläkään ei ole niin vähän varaa huudella oikeinkirjoituksesta kuin sinulla, orangi.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Kenelläkään ei ole niin vähän varaa huudella oikeinkirjoituksesta kuin sinulla, orangi.

        Totta!


      • Anonyymi00082 kirjoitti:

        Kenelläkään ei ole niin vähän varaa huudella oikeinkirjoituksesta kuin sinulla, orangi.

        Se oli kovin mukavaa, että sinä olit se "kösittelijä". Kerrankin meni moite ihan oikeaan osoitteeseen.

        Tiedätkö, että on ihan nautinto nähdä se, kun sinun tasoinen luistelija kompastuu omiin tennareihinsa. Se on ihan sirkustasoinen pelletemppu.

        Ja sitten nauretaan vartti tai kaksi. ;)


    • Anonyymi00086

      Maahanmuuttovastainen vihapuhe johtaa siihen, että kehitysmaamuslimi maanmuuttajat tappavat ja raiskaavat kantasuomalaisia….
      Ja vielä yliedustetusti…

      • Anonyymi00087

        Näillä mennään!


      • Anonyymi00091

        "Maahanmuuttovastainen vihapuhe johtaa siihen, "

        Juu, pahalla pahaan vastaavat. Ovat näin toimineet aina ja kaikkialla, ennakoivasti etukäteen vastanneet kohtaamaansa " rasismiin ".

        Rasismi suluissa siksi kun ei sitä tietyissä piireissä tunnuta edes enää tiedettävän mitä se on. Tietyissä piireissä kaikki kritiikki vaikkapa maahanmuuton kustannuksista puhuttaessa on sitä ja samoin se jos kehitysmaalaisen kepposesta kärähdettyään, esimerkiksi jos raiskuusta tuomittua raiskaajaksi kutsuu on se pahimman luokan rasismia ja tuomittava teko. Sama pätee kaikkeen maahanmuutosta käytyyn keskusteluun ja sanoille pitää keksiä uusia merkityksiä ja joitain sanoja ei voi käyttää lainkaan tai maahanmuutto alkaa näyttämään ihan yhtä huonolta kuin se onkin.


    • Anonyymi00088

      Suomalainen = kantaväestötaustainen

    • Anonyymi00093

      Moktar Gubta
      11.02.2020 10:14
      "Mutta eihän Jussi ole vastuullinen, Jussi on sivari. ;)
      On luonnollista, että minäkin katson tämän maan puolustamisen arvoiseksi. Jussi ei katsonut, kun letti liehuen pinkaisi sivariksi.

      Niinpä minä saan sitten puolustaa isänmaata Jussin ja monen muunkin vetämättömän retkun puolesta.
      Sinähän et asiaa sivarina tiedä etkä ymmärrä.;)
      Jussi jatkaa älyvapaata nillitystään eduskunnassa , oli maassa sitten sota tai rauha. Sivarille näillä asioilla ei ole "mitää välii"
      Sivarit ovat nykyisen vapaamielisen yhteiskunnan loisia. He haluavat kyllä kaiken turvan ja suojan, minkä yhteiskunta suo, mutta itse he eivät itse halua osallistua mitenkään sen suojan ylläpitoon.
      Sikamaisia ovat he, jotka eivät halua puolustaa tätä maata vaan jättävät sen muiden hommaksi. ;)
      Tämä sillä huomatuksella, että Jussi ei halua puolustaa isänmaata. Minä taas käsi pystyssä lupasin puolustaa sekä isänmaata että Jussia.

      Onhan siinä eroa miehellä ja nysveröllä. Nauretaan yhdessä. ;)
      Kerro vielä, minä vuonna meidän Jussukka suoritti asevelvollisuutensa ja missä yksikössä. ;)
      Nuorten naisten taikinoidessa reppujensa kanssa kanssa välähti päähäni, että kyllä Jussi varmaankin olisi jotenkin pärjännyt joukon jatkona. Nyt kun on olemassa jälkirukki ja jälkiaukki, voisiko Jussille järjestää jälkijääkärin kurssin? Tosin naisryhmään Jussia ei voi päästää. Tuollaiset ukkelit, joilla sisäkumi jo paistaa, ovat arvaamattomia.
      Tarvetta siis olisi, mutta puolustusvoimat eivät lämpeä sille ajatukselle, että kaikki saunanlämmittäjät ja sossu-einarit kerättäisiin palvelukseen. Ovat muutenkin vapauttaneet kaikki latva-B2-miehet jo vuosia.

      Pahoittele, ei onnistunut tuo Jussin jälki-intti. ;)

      Joo, et se sinäkään pääsisi inttiin. ;)

      Tämä maa on puolustamisen arvoinen, vaikka Jussi ei sitä haluakaan puolustaa.
      PS. Ruotsi lakkautti pakollisen asepalveluksen ja sitä myöten Ruotsissa Jussikin kävisi tolkun miehestä. ;)

      Jussi osaa kyllä lusmuilla, minä en.
      Minä kävin intin, arvaapas kävikö Jussi?
      Kun minä painoin ihan oikeita töitä, arvaapas mitä teki Jussi? Jussi tutki kirkkoslaavia.

      Onhan tässä jo eroa miehen ja nysverön välillä. ;)
      Nauretaan yhdessä. ;)"

      SENSUURI JÄTÄ RAUHAAN !!!!!!!!!

      • "SENSUURI JÄTÄ RAUHAAN !!!!!!!!!"
        Onko sinulla syytä pelätä palstan moderointia?

        Sinun kannattaisi kirjoittaa siististi ja asiallisesti, niin ei olisi mitään syytä huoleen Ota vaikka mallia minusta.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


    • Anonyymi00094

      Kysytään siististi ja asiallisesti!
      Että johtuuko maahanmuuttovastaisesta vihapuheesta, että milloin milläkin syyllä SUOMEEN tulleet kehitysmaamuslimi maanmuuttajat tappaa ja raiskaa kantasuomalaisia ja kaiken lisäksi vielä yliedustetusti…

    • Anonyymi00095

      Mehän tiedämme PROFEETTA MOKTAR, että sinulle on tärkeintä että islamisaatio jatkuu SUOMESSA niin kauan ettei sitä enää kyetä pysäyttämään rauhanomaisin keinoin!

      • Anonyymi00096

        PROFEETTA MOKTAR, vielä jos voit kertoa että mihin länsieuroopan maahan holtittomasti lisääntyvät islamin oikeuttamana perseilevät kehitysmaamuslimit ovat integroituneet hyvin?
        Kun Britannia, Saksa, Ranska, Ruotsi, Hollanti, Sveitsi…jne, eivät ole niitä maita!


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        PROFEETTA MOKTAR, vielä jos voit kertoa että mihin länsieuroopan maahan holtittomasti lisääntyvät islamin oikeuttamana perseilevät kehitysmaamuslimit ovat integroituneet hyvin?
        Kun Britannia, Saksa, Ranska, Ruotsi, Hollanti, Sveitsi…jne, eivät ole niitä maita!

        "vielä jos voit kertoa että mihin länsieuroopan maahan holtittomasti lisääntyvät islamin oikeuttamana perseilevät kehitysmaamuslimit ovat integroituneet hyvin? "

        Eihän se ole vieläkään osannut vastata edes kysyttäessä mihin eivät ole integroituneet todella huonosti mitään.

        Vaikeahan tehtävä se mahdottomana onkin.


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        "vielä jos voit kertoa että mihin länsieuroopan maahan holtittomasti lisääntyvät islamin oikeuttamana perseilevät kehitysmaamuslimit ovat integroituneet hyvin? "

        Eihän se ole vieläkään osannut vastata edes kysyttäessä mihin eivät ole integroituneet todella huonosti mitään.

        Vaikeahan tehtävä se mahdottomana onkin.

        No näinhän siinnä taas kävi, ettei sitä vastausta tule, pelkkää öyhötystä vain…
        Mutta tuollaisia nuo viherpunikkien muslimiveljeskuntien kannattaja ovat…


    • Anonyymi00098

      Oliko tämä tässä, vai mennäänkö taas Teukan pipo, Jussin takaratas tai Einarin manki linjalle…

    • Anonyymi00099

      Höpöhöpö. Se mihinkään johda.

      • Anonyymi00100

        Mikä ei johda mihinkään?


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Mikä ei johda mihinkään?

        Kritiikki sitä kohtaan että muita kuin omaa kansaa kohdellaan huikeasti paremmin.


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Kritiikki sitä kohtaan että muita kuin omaa kansaa kohdellaan huikeasti paremmin.

        Kai ihmiset saavat reagoida vääryyteen


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Kai ihmiset saavat reagoida vääryyteen

        Vai eikö saa


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Vai eikö saa

        Se on rasismia jos ei hyväksy kehitysmaalaisten paapomista, eihän se ole edes keneltäkään pois väläytti joku tollo.


    • Anonyymi00101

      Kuinka paljon kantisten pitää sietää sitä että muita kuin kantiksia kohdellaan huikeasti paremmin tässä maassa? Eikö siitä saisi pahoittaa edes mieltä, ne jotka vihervassujen unelman rahoittaa?

      • Anonyymi00105

        Niin, viherpunikithan eivät rahoita mitään, koska lähes kaikkien veroprosentti on alhainen jo nyt ja ovat samallaisia tukielättejä kuin holtittomasti lisääntyvät kehitysmaamuslimitkin.


      • Anonyymi00106

        Veronmaksajilla on paras oikeutus kritisoida touhua sillä he rahoittavat "lystin". Ainakin luulisi olevan. Vassut tämänkin oikeuden heiltä vie


      • Anonyymi00107

        Vassut ei tunne empatiaa veronmaksajia kohtaan.

        He eivät ymmärrä että ihminen ei ole mikään kone joka kaiken kestää. Varmasti on jopa miljoonille ihmisille tullut jotain negatiivista mieleen kun tulijoille annetaan sellaisia etuisuuksia joista kantis voi vain uneksia. Tämä närkästyminen on luonnollista. Kuinka moni heistä on tehnyt jotain iskuja johonkin, tavalliset ihmiset? Ei tule yhtään mieleen.

        Jotkut kaljupäänatsit ovat voineet käyttää väkivaltaa jossain miekkareissa. Toisaalta se on huikeasti yleisempää äärivassujen kohdalla. Toissa itsenäisyyspäivänä muistaakseni 40 äärivassua vietiin putkaan. Tämä kertoo jotain.


      • Anonyymi00107 kirjoitti:

        Vassut ei tunne empatiaa veronmaksajia kohtaan.

        He eivät ymmärrä että ihminen ei ole mikään kone joka kaiken kestää. Varmasti on jopa miljoonille ihmisille tullut jotain negatiivista mieleen kun tulijoille annetaan sellaisia etuisuuksia joista kantis voi vain uneksia. Tämä närkästyminen on luonnollista. Kuinka moni heistä on tehnyt jotain iskuja johonkin, tavalliset ihmiset? Ei tule yhtään mieleen.

        Jotkut kaljupäänatsit ovat voineet käyttää väkivaltaa jossain miekkareissa. Toisaalta se on huikeasti yleisempää äärivassujen kohdalla. Toissa itsenäisyyspäivänä muistaakseni 40 äärivassua vietiin putkaan. Tämä kertoo jotain.

        "Toissa itsenäisyyspäivänä muistaakseni 40 äärivassua vietiin putkaan. "

        https://yle.fi/a/3-8851544
        "Putkassa vietti yönsä 28 henkilöä, ja selviämishoitoasemalla kävi huilaamassa 16 juhlijaa."
        Ja tämä pelkästään Tampereen putkassa ja selviämisasemalla.
        Koko maan luku on siis varmuudella yli sata.

        Voimme siis yhdessä siis todeta, että vappu on ylioppilaiden ja työssäkäyvien ihmisten suuri putkajuhla.

        Kun uutisia lukee putkinäköisesti ja tyylillä "muistaakseni" saa kyllä aikaiseksi melko kummallisia tulkintoja todellisuudesta.

        Nauretaan yhdessä, Moktar. ;)


      • Anonyymi00111
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Toissa itsenäisyyspäivänä muistaakseni 40 äärivassua vietiin putkaan. "

        https://yle.fi/a/3-8851544
        "Putkassa vietti yönsä 28 henkilöä, ja selviämishoitoasemalla kävi huilaamassa 16 juhlijaa."
        Ja tämä pelkästään Tampereen putkassa ja selviämisasemalla.
        Koko maan luku on siis varmuudella yli sata.

        Voimme siis yhdessä siis todeta, että vappu on ylioppilaiden ja työssäkäyvien ihmisten suuri putkajuhla.

        Kun uutisia lukee putkinäköisesti ja tyylillä "muistaakseni" saa kyllä aikaiseksi melko kummallisia tulkintoja todellisuudesta.

        Nauretaan yhdessä, Moktar. ;)

        Jokatapauksessa merkittävä määrä putkaanvietyjä.


      • Anonyymi00130
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Toissa itsenäisyyspäivänä muistaakseni 40 äärivassua vietiin putkaan. "

        https://yle.fi/a/3-8851544
        "Putkassa vietti yönsä 28 henkilöä, ja selviämishoitoasemalla kävi huilaamassa 16 juhlijaa."
        Ja tämä pelkästään Tampereen putkassa ja selviämisasemalla.
        Koko maan luku on siis varmuudella yli sata.

        Voimme siis yhdessä siis todeta, että vappu on ylioppilaiden ja työssäkäyvien ihmisten suuri putkajuhla.

        Kun uutisia lukee putkinäköisesti ja tyylillä "muistaakseni" saa kyllä aikaiseksi melko kummallisia tulkintoja todellisuudesta.

        Nauretaan yhdessä, Moktar. ;)

        "Kun uutisia lukee putkinäköisesti ja tyylillä "muistaakseni" saa kyllä aikaiseksi melko kummallisia tulkintoja todellisuudesta."

        Niin, ihan kuin sinä teet.

        Nyt siis Moktarin mielestä mielenosoituksessa väkivaltaisesti käyttäytyvä on sama asia kuin vappuna vähän liikaa kuperkeikkajuomaa nauttinut öykkäri.

        Mikset ottanut esimerkkiäsi juhannuksesta niin pääsisit vieläkin komeampiin lukuihin.


    • Täällä kiistetään pää punaisena, että oma kirjoitustapa olisi vihapuhetta. Vihapuhuja näkee itsensä uhrina, jonka sananvapautta ollaan kaventamassa, kun hänen vihapuhettaan arvostellaan.

      Mutta asiaa on tietysti tutkittu. Vihapuhuja ei vain tiedä sitä, kuten hän ei yleensäkään tiedä asioita. Hän vain vihapuhuu, ja silloin väitteet eivät perustu todelliseen tietoon vaan vihaan. Vihapuhujan maailma on mustavalkoinen, stereotyyppinen ja vääristynyt.

      https://www.tuni.fi/fi/tau/ajankohtaista/290-000-viestia-vihapuheesta-tutkimus-selvitti-millaista-keskustelu-vihapuheesta
      ”Toisaalta vihapuhetta myös vähäteltiin ilmiönä, ja ylipäätään viesteissä kiistettiin vihapuheen vahingollisuus”, professori Kaarina Nikunen kertoo.

      Tämä kannattaa jokaisen lukea opiksi ja ojennukseksi.

      Ystävällisin terveisin ja ilman vihaa, Moktar. ;)

      • Anonyymi00110

        " Vihapuhuja näkee itsensä uhrina, jonka sananvapautta ollaan kaventamassa, kun hänen vihapuhettaan arvostellaan. "

        Nimenomaan ja osittain totta. Palstaltakin niksutellaan kaikki esimerkit Koraanin jakeista jotka vihapuhetta puhtaimmillaan.

        Niitä ei tosin niksutella siksi että ovat vihapuhetta vaan siksi etteivät tulisi laajemmaltikin ihmisten tiedostamiksi.

        "Toisaalta vihapuhetta myös vähäteltiin ilmiönä, ja ylipäätään viesteissä kiistettiin vihapuheen vahingollisuus”, professori Kaarina Nikunen kertoo. "

        Niin, islamia ei tosiaan koeta jostain käsittämättömästä syystä mitenkään ongelmallisena. Vihapuhetta koko pyhä kirja täynnä, lisäksi imaamit omin sanoin moskeijoissa käyttävät vielä rankempaa tekstiä.


      • Anonyymi00110 kirjoitti:

        " Vihapuhuja näkee itsensä uhrina, jonka sananvapautta ollaan kaventamassa, kun hänen vihapuhettaan arvostellaan. "

        Nimenomaan ja osittain totta. Palstaltakin niksutellaan kaikki esimerkit Koraanin jakeista jotka vihapuhetta puhtaimmillaan.

        Niitä ei tosin niksutella siksi että ovat vihapuhetta vaan siksi etteivät tulisi laajemmaltikin ihmisten tiedostamiksi.

        "Toisaalta vihapuhetta myös vähäteltiin ilmiönä, ja ylipäätään viesteissä kiistettiin vihapuheen vahingollisuus”, professori Kaarina Nikunen kertoo. "

        Niin, islamia ei tosiaan koeta jostain käsittämättömästä syystä mitenkään ongelmallisena. Vihapuhetta koko pyhä kirja täynnä, lisäksi imaamit omin sanoin moskeijoissa käyttävät vielä rankempaa tekstiä.

        Kaikki vihapuhe on myrkyllistä ja siten vahingollista ihmiselle - myös uskonnollinen vihapuhe. Tästä olemme samaa mieltä.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00112
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kaikki vihapuhe on myrkyllistä ja siten vahingollista ihmiselle - myös uskonnollinen vihapuhe. Tästä olemme samaa mieltä.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Ohhoh, kuka siellä ?


      • Anonyymi00112 kirjoitti:

        Ohhoh, kuka siellä ?

        No Moktar vaan, rehellinen ja mukava mies, kirjoittaja Jumalan armosta. ;)


      • Anonyymi00114
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        No Moktar vaan, rehellinen ja mukava mies, kirjoittaja Jumalan armosta. ;)

        Kukaan rehellinen ja mukava ihminen ei puolusta islamisaatiota SUOMESSA!


      • Anonyymi00116
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        No Moktar vaan, rehellinen ja mukava mies, kirjoittaja Jumalan armosta. ;)

        SDP- ja SPR- aktivisti Asa Korhosen hyvä ystävä.


      • Anonyymi00117
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        No Moktar vaan, rehellinen ja mukava mies, kirjoittaja Jumalan armosta. ;)

        " No Moktar vaan, rehellinen ja mukava mies, kirjoittaja Jumalan armosta. ;) "

        Niin, ihmettelen vaan kun tuo että yleensäkään myönnät Koraanissa vihapuhetta olevan on räikeässä ristiriidassa siihen miten olet kyseistä uskontoa ja sen kannattajia kuvaillut, ne kun eivät ole mitenkään yhteensovitettavissa.

        Ilmeisesti nämä kaikki tänne tulleet ovat maallistuneita nyt sitten vai mikä kieroilu tässä on takana ? Eivät meinaan ole edes puoliksi jos niin alat väittämään.


      • Anonyymi00118
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        No Moktar vaan, rehellinen ja mukava mies, kirjoittaja Jumalan armosta. ;)

        Jaa, sanoit joskus, ainakin rivien välistä, että olet veemäinen mies, eli et halua miellyttää ketään, yleensä ihminen haluaa ainakin jonkin miellyttää, koska ei halua olla mulqvistikaan, ehkä olet poikkeus.

        Älyllisesti olet kyllä erittäinkin epärehellinen, et sinä suostu ikäviä maahanmuuttoon liittyviä asioita edes myöntää, olet jo vanha höppänä, et enää nuori soturi, ja vanhana alkaa pehmetä, tosin viisaus yleensä kompensoi sitä heikkoutta, mutta sinun kohdallasi en ole oikein vielä ihan varma.


      • Anonyymi00120
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kaikki vihapuhe on myrkyllistä ja siten vahingollista ihmiselle - myös uskonnollinen vihapuhe. Tästä olemme samaa mieltä.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Päivi sanoi, että homous on synti, imaami sanoi, että homot pitää tappaa, kumpikampi on se todellinen vihapuhuja, et tietenkään taaskaan vastaa mitään.

        Kristityt toki sanovat, että olemme kaikki syntisiä, joten mitä sitten, jos homokin on syntinen?

        Aika nerokkaita nämä uskonnot, huhheijaa, ja hohhoijaa, oikein älyn riemuvoittoja.


    • Anonyymi00115

      Oulun aiemmat puukottajat todettiin syyntakeettomiksi.

      • Tällaista se usein on. Vihapuhe tarttuu parhaiten näihin syyntakeettomiin rassukoihin.

        Kuten suomalainen sanoo: hullun kirveeseen ei pidä jatkaa vartta.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00122
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Tällaista se usein on. Vihapuhe tarttuu parhaiten näihin syyntakeettomiin rassukoihin.

        Kuten suomalainen sanoo: hullun kirveeseen ei pidä jatkaa vartta.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Michiganissa äänestettiin Trumpia.


      • Anonyymi00125
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Tällaista se usein on. Vihapuhe tarttuu parhaiten näihin syyntakeettomiin rassukoihin.

        Kuten suomalainen sanoo: hullun kirveeseen ei pidä jatkaa vartta.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Moktar.Gubta
        2023-05-24 10:10:37
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:
        Persuhölötys tallessa katsotaan kuinka käy.

        Joko piakin saamme lukea kirjoituksesi rantahurrina?.**
        "Persuhölötys tallessa katsotaan kuinka käy."
        Hyvinhän tässä käy.

        Riikka istuu savuavien turhien toiveiden rauniolla ja miettii, miten tässä näin kävi. Riikan kourassa on vain kaluttu kanan luu ja ministeriauto on kaukana, niin kaukana jo.

        Lauletaan vielä yhdessä:
        Mut vuodet ne vaihtui, haaveemme haihtui pois, niin kuin ois
        Se hurmaa vaan öisen maan
        Tai taikaa yön tähtivyön

        Ja sitten nauretaan yhdessä. ;)


    • "Päivi sanoi, että homous on synti, imaami sanoi...".
      Nyt tiedämme ja tunnemme Päivin sanomiset, miellä on siis henkilö tiedossa. Enää pitäisi tietää, kuka on tämä imaami ja missä hän sanoi asiansa?

      Vai onko se joku vaan?
      Kysyy, Moktar. ;)

      • Anonyymi00124

      • Anonyymi00126

        https://www.youtube.com/watch?v=W9f8vsOWf8Q

        Etkö sinä seuraakaan YLE::n ohjelmia, vai pistääkö mamma sinut nukkumaan jo yhdeksältä?

        Kaikkihan sen tietää muutenkin, että islam käskee tappamaan homot, heittämään heidät alas jostain korkealta, etkö sinä tunne ollenkaan tätä lempiuskontoasi?


      • Anonyymi00127

        Menikö se vielä jotenkin vielä niinkin, että homoseksuaalisella aktilla pitää olla aina vähintään kolme todistajaa, että voidaan tuomita homostelija kuolemaan?

        Koomisia nämä uskonnot, varsinkin tämä..


      • Anonyymi00128

        Jos et uskalla avata linkkiä, joka on tosin YLE:n ohjelmaan, niin kerrottakoon sinulle, että imaami toteaa siinä, että kuolemantuomiohan siitä homostelusta yleensä tulee.


      • Anonyymi00129

        Abbas Bahmanpour, Mellunmäen moskeijan imaami sanoi siis niin YLE;n ohjelmassa vuosia sitten.


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00127 kirjoitti:

        Menikö se vielä jotenkin vielä niinkin, että homoseksuaalisella aktilla pitää olla aina vähintään kolme todistajaa, että voidaan tuomita homostelija kuolemaan?

        Koomisia nämä uskonnot, varsinkin tämä..

        "Koomisia nämä uskonnot, varsinkin tämä.. "

        Niin tai olisi ellei vastapainona olisi niin paljon väkivaltaa.


    • "Kaikkihan sen tietää muutenkin, että islam käskee tappamaan homot...."
      Niinhän se lukee Raamatussakin. Nyt sitten onkin kyse siitä, miten tällaisista kiusallisista vanhoista tavoista ja kirjoituksista pääsisi tyylikkäästi irti loukkaamatta silti uskovien tunteita.

      Abbas Bahmanpour, Mellunmäen nuori ja tyylikäs imaani sanoi, että jätämme rankaisematta, koska homoseksuaalisen aktin pitäisit tapahtua neljän todistajan ollessa paikalla ja mielellään vielä julkisella paikalla. Mutta synti pysyy, näin ymmärsin, mutta silloin se on vain ihmisen itsensä ja Jumalan välinen asia.

      Imaami ei voi sanoa, että muutetaan sitten Koraania. Silloin hän saisi vanhoilliset muslimit kimppuunsa. Mutta samahan se on ongelma kristityilläkin. Emme voi voi sanoa, että muuttakaamme Raamattua, silloin saisimme Päivin kimppuumme ja se hyökkäys olisi yhtä kauhea kuin jos kimppuumme hyökkäisi sata vihaista muslimia.

      Ymmärtääkseni tämä oli vain YLE:n keskusteluohjelma ja varsin mukava vielä. Tykkäsin. Tuskinpa Mellunmäen imaami opettaa moskeijassa, että lähtekäämme tappamaan homot ja voisimme vaikka aloittaa perussuomalaista alan miehistä.

      Mutta arvostan suuresti, että näin kiivaasti puolustatte homoseksuaalien ihmisoikeuksia. Se on aina arvokas asia.

      Tuletteko nyt porukalla marssimaan loppukesästä Pride-kulkueeseen? Ymmärtääkseni juuri perusuomalaiset ovat aiemmin olleet pää punaisen kieltämästä kunnanvaltuustoissa Pride-liputuksia.

      Mutta hyvä jos nyt on mieli muuttunut.
      Nauretaan yhdessä. ;)

      • Anonyymi00132

        "Niinhän se lukee Raamatussakin. Nyt sitten onkin kyse siitä, miten tällaisista kiusallisista vanhoista tavoista ja kirjoituksista pääsisi tyylikkäästi irti loukkaamatta silti uskovien tunteita."

        Edelleen on verrattain typerää pitää näitä samana asiana kun vain toista hulluutta pidetään suurin joukoin edelleen erehtymättömänä Jumalan sanana. Ainakin siis täällä länsimaissa, kehitysmaissa taas usein meno yhtä hullua uskonnosta riippumatta.

        Umpikieroa tuo asioiden yrittäminen sovittaa tähän päivään ja samaksi asiaksi. Vain toinen tollo nielee Moktarin sepustukset sellaisenaan.


      • Anonyymi00143

        Saivartelusi, ja Islamin valkopesu ottaa jälleen uusia kierroksia, kaikki me tiedämme, että Islam on täysin sairas ideologia, sitä ei voi mitenkään puolustaa, ellei ole täydellinen idiootti, vaikka taidat olla vain hyödyllinen sellainen, uskomatonta tuo itsepetoksesi.

        Kyllä natsitkin olivat Jumalan asialla, Hitlerkin sanoi olevansa Jumalan asialla.


      • Anonyymi00145

        Jokainen homo luonnollisesti Saudi-Arabiassakin pyytää paikalle heti vähintään neljä todistajaa katsomaan homoaktiaan.


    • "....heittämään heidät alas jostain korkealta..."
      Tämä uskollinen tapa kuuluu muuten putinismiin. Siinä epäsuosioon joutunut poliittinen kähmy saa siivet selkäänsä ja lentää kerrostalon ikkunasta, parvekkeelta tai katolta alus kadulle saakka.

      Kyllähän te nyt asian tunnette, kun rahoituskin tulee lähes kaikille laitaoikeiston ääriliikkeille ruplissa. Pietarin talousfoorumissakin pällistele ihan ihka-aito saksalaisen AfD:n edustaja paikalla.

      Satutteko muuten tietämään, että tapa heittää ikävä ihminen katolta on peräisin Raamatusta. Jehu, Israelin kuningas (2. Kuninkaiden kirja), huusi hovimiehelle, että heittäkää se akka (Isebel) alas katolta.

      Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

      • Anonyymi00133

        Viherpunikkien muslimiveljeskuntien unelmien kommunistisissa diktatuureissahan eri mieliset on tapettu tai vangittu, ihan kuten islamilaisissakin diktatuureissa.
        Islamismi, kommunismi ja kansallissosialismi ovat kaikki sairaita poliittisia ideologioita jotka pitäisi ankarasti kieltää, SUOMEN kaltaisessa sivistyneessä, tasa-avoisessa, demokraattisessa länsimaisessa yhteiskunnassa.


      • Anonyymi00144

        Ihmisiä on heitetty jo aikojen alusta saakka alas milloin mistäkin jyrkänteeltä, alat höpöttää jostain Putineista, ja Raamatun ikivanhoista jutuista, jotka eivät ole nykyaikana mitenkään valideja, aika kuvottava tapaus olet, mutta itsepähän itsestäsi sellaisen aina täällä teet.


      • Anonyymi00158

        "Satutteko muuten tietämään, että tapa heittää ikävä ihminen katolta on peräisin Raamatusta. Jehu, Israelin kuningas (2. Kuninkaiden kirja), huusi hovimiehelle, että heittäkää se akka (Isebel) alas katolta. "

        Entäs sitten vaikka näin olisi ? Ja vaikka näin olisi niin voisi se olla jokseenkin vaikea todistaa oikeaksi väittämäksi.

        Näin ilmeisesti on vain koska sinä niin sanot ?

        Eipä asialla paljon väliä ole, höpiset mitä höpiset.


    • Anonyymi00135

      Koraani on murhanhimoinen rikos opus.

      • Anonyymi00137

        Kyllä, siitähän kertoo jo sekin kun kaikki esimerkit sen todistamisesta oikeaksi väitteeksi niksutellaan pää punaisena.


      • Anonyymi00138

        Kyllä!
        Ja kun ISLAMISMIIN yhdistetään vielä sharia ja kunniakulttuurit, niin kyseessä on todella sairas ja ahdasmielinen poliittinen ideologia, joka määrittää myös SUOMESSA kehitysmaamuslimeiden kaiken tekemisen…
        Ja kun katsoo näitä pääkaupunkiseudun päiväkoteja ja peruskouluja, meno tulee jatkumaan samallaisena tulevienkin sukupolvien keskuudessa…


    • Anonyymi00136

      Iranissa tappavat omaa kansaa oikein urakalla. Lojuvat mustissa säkeissä' kadun reunoilla.

    • Anonyymi00139

      Vihapuhe tappaa viattomia mutta Persut eivät vaan halua tunnustaa totuutta!!!

      • Anonyymi00140

        Ja se hallalaho sai tuomion ja ei vaan uskota!!!


      • Anonyymi00141

        Vihapuhe ei ole vielä tähän mennessä tappanut ikinä ketään.


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00141 kirjoitti:

        Vihapuhe ei ole vielä tähän mennessä tappanut ikinä ketään.

        Allahin pikkusoturit tosin varmaan tähänkin uskovat ja siksi yleisesti äänekkäästi moskeijoissa rukoillaan ja mölistään länsimaiden eritoten Yhdysvaltojen ja sen liittolaisten tuhoutumisen puolesta.


      • Anonyymi00141 kirjoitti:

        Vihapuhe ei ole vielä tähän mennessä tappanut ikinä ketään.

        "Vihapuhe ei ole vielä tähän mennessä tappanut ikinä ketään."
        Älä nyt viitsi saivarella. Puhe itsessään ei tapa, mutta vihapuheen seuraukset voivat olla tappavia.

        Kyllä Oulun esimerkit osoittavat selvästi sen, että vajaakanttiset pöljäkkeet voivat ottaa vihapuheen täydestä ja kohta he ovat puukoo kourassa jahtaamassa ulkomaalaisen näköisiä ihmisiä.

        Sinun juttusi ovat kovin vinksahtaneita. Yritä nyt itsekin miettiä, mitä puhut.
        Toivoo, Moktar. ;)


      • Anonyymi00151
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Vihapuhe ei ole vielä tähän mennessä tappanut ikinä ketään."
        Älä nyt viitsi saivarella. Puhe itsessään ei tapa, mutta vihapuheen seuraukset voivat olla tappavia.

        Kyllä Oulun esimerkit osoittavat selvästi sen, että vajaakanttiset pöljäkkeet voivat ottaa vihapuheen täydestä ja kohta he ovat puukoo kourassa jahtaamassa ulkomaalaisen näköisiä ihmisiä.

        Sinun juttusi ovat kovin vinksahtaneita. Yritä nyt itsekin miettiä, mitä puhut.
        Toivoo, Moktar. ;)

        "Älä nyt viitsi saivarella. Puhe itsessään ei tapa, mutta vihapuheen seuraukset voivat olla tappavia. "

        Hienoa että kommentoit ja vieläpä juuri tällä tavalla.

        Tämä ei kuitenkaan päde Koraanin ja sen sisältämän vihapuheen kohdalla, ei vaikka tänne vääräuskoisten joukkoon on kyseiseen " pyhään kirjaan " perustuvaan kulttiin kuuluvia soluttautunut jo pitkälti yli sata tuhatta.

        Ammuitko nyt itseäsi polveen ja alkaa epätoivoinen selittely ja rimpuilu ja vain siksi ettei kivuista päästävä otsalaukaus tulisi ihan vielä ?

        Miksi suvakkien lähes jokainen kommentti on ristiriidassa keskenään.


    • Anonyymi00147

      Islamin kannattajien tehtäväksi on annettu vääräuskoiset hävittäminen maailmasta. Se asia ei muuksi muutu vaikka voissa paistettaisi. Jo yksistään se vahvistaa asiaa kun jättävät noudattamatta Suomessa lakia. Raiskaavat islamin varjolla, pyhää siementä levitettävä.

      • Anonyymi00148

        Näinhän se menee…


    • Anonyymi00149

      Odotellaan kun seuraavaksi PROFEETTA MOKTAR tulee kertomaan meille kantiksille, että kaapukansanryhmäläiset ja henkselikansanryhmäläiset elättävät meitä…

    • Anonyymi00152

      Se mitä koraanissa sanotaan tappaa vääräuskoisi ja uskonnottomia länsieurooppalaisia…
      Mutta koraanissahan ei ole vihapuhetta, eikä vihasaarnaus aiheuta ALLAAAAH AKBAR terrorismia länsieuroopassa….
      Tai jos näin on, niin se on eriasia…

    • Anonyymi00153

      PROFEETTA MOKTAR, onko islamisaation vastustaminen ”vihapuhetta” ja pitäisikö se kieltää?

    • Anonyymi00154

      Vai ni .
      Eiköhän se pitäisi pitää nämä Suomen valtion kustannuksella ulkomaisten kansaalisuuksien hyysääjät edesvastuuseen suomen valtion tilata toimensa seuraamuksena. Luulisi että verot jotka kerätää olisi itseoikeutetusti myös ensisijaisesti käytettävissä niiden hyväksi joita ne kerätään. Tietääkseni päinvastainen toimita, jossa toimitaan muiden kansallisuuksien toimentuloturvan ja edun mukaisesti Suomen kansan kustannuksella ensisijaisesti huolehtimatta oman kansan toimeentulosta on yksiselitteisesti maan petos ,niin sanoo laki.

      Joten pidän käsittämättömänä sitä ettäkö maahan muutto olisi tabu, jota ei saisi kritisoida, koska sitä tulee kritisoida maamme ja kansalaistemme edun nimissä ja myös valvoa kansalaistemme turvallisuudesta huolehtien .

      Käsittämätöntä on myös se että huoli toimeentulosta joka on päällimmäisenä siitä miten ulkolaiset kansallisuudet tulevat toimeen ja heidän toimeentulon kuntoon saattamisesta kun Suomessa leikataan sosiaaliturvasta josta hallituksemme on saanut useita huomautuksia saattaa se asian mukaiselle tasolle ,sen tason alhaisuuden vuoksi.

      • Anonyymi00155

        ' Suomessa leikataan sosiaaliturvasta josta hallituksemme on saanut useita huomautuksia saattaa se asian mukaiselle tasolle ,sen tason alhaisuuden vuoksi. "

        Niin ja tarve lisäsopeutuksille on niin mittava ,että sosiaaliturvaa todennäköisemmin leikataan ennen kuin parannetaan. Tästä huolimatta työttömien haalinta jatkuu samaa tahtia, erikoista ja käsittämätöntä on touhu.


    • Anonyymi00156

      Ei vain käsittämätöntä vaan maatalouden kannata haitallista toimintaa, maassa on massa työttömyys ja sosiaalisia kustannuksia haetaan lisää ulkomaita myöden toimien työvoimaa ulkomaita haalien. Suomessa on tai ainakin oli työvoiman harkinta pakko lainsäädännön puitteissa joka velvoittaa palkkaamaan maassa olevia työttömiä ensisijaisesti ja vasta kun kotimaata ei työvoimaa saa on tulee tuohon hankintaan oikeus. Tosin en tiedä onko muutos lakiin tuossa suhteessa tullut ,mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että niin tulee tehdä ja muunlainen toimita on haitallista toimintaa joka syrjäyttää kotimaita työvoimaa ja lisää sosiaalisia kuluja valtion talouteen.

      • Anonyymi00157

        Suomen suurin sisäinen turvaliisuusuhka on islamisaatio, lieveilmiöineen!
        Suomen suurin ulkoinen turvallisuusuhka on diktaattori PUTININ Venäjä!
        Jokainen isänmaallinen tolkun ihminen ymmärtää tämän!


    • "Tämä ei kuitenkaan päde Koraanin ja sen sisältämän vihapuheen kohdalla..."
      Huhheijaa taas! Jälleen sinä vedät täysillä ikivanhalla mopolla!

      Vanhat uskonnolliset kirjoitukset - niin myös Raamattu kuin Koraani - heijastavat sen ajan elämää ja yhteiskuntaa. Niissä lyödään kirveellä rikollista otsaa ja kehotetaan uskovaa heittämään vosua kivellä päähän. Meidän tämän ajan ihmisten asia on tehdä ero siihen, mikä näissä vanhoissa opeissa on hyvää ja arvokasta ja mikä ei enää sovi tähän aikaan.

      Meidän toki sopii opettaa tänäänkin, että köyhälle on annettava almu ja lähimmäistä on autettava, vaikka hän nyt sattuisikin olemaan muu kuin kantasuomalainen.

      Vihapuhe on tämän päivän vihaa muita kanssaihmisiä kohtaan. Vihapuhe on sitä, kun sanotaan, että homous on syntiä tai eriväristä ihmistä sopii tirvaista nenään. Vihapuhe on sairasta ja rivo ja siihen tulee puuttua.

      Vihapuhe johtaa vihan tekoihin.

      Yritä nyt vaan ymmärtää näin yksinkertainen asia.
      Toivoo, Moktar. ;)

      • Anonyymi00159

        Tarkoitatko että islamisaation vastustaminen on vihapuhetta, vai mitä tällä haet?


      • Anonyymi00159 kirjoitti:

        Tarkoitatko että islamisaation vastustaminen on vihapuhetta, vai mitä tällä haet?

        En tarkoita.

        Islamisaation vastustaminen on kuitenkin ihan samaa, jos vastustaisit kuunatseja. Vastustaa saa, se on toki laillista. Tosin ajattelevan ihmisen silmissä tällainen touhu kyllä näyttää kovin järjettömältä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00162

        "Vanhat uskonnolliset kirjoitukset - niin myös Raamattu kuin Koraani - heijastavat sen ajan elämää ja yhteiskuntaa. Niissä lyödään kirveellä rikollista otsaa ja kehotetaan uskovaa heittämään vosua kivellä päähän. Meidän tämän ajan ihmisten asia on tehdä ero siihen, mikä näissä vanhoissa opeissa on hyvää ja arvokasta ja mikä ei enää sovi tähän aikaan. "

        Jumalauta Moktar, kuinka kauan jaksat leikkiä idioottia esittämällä ettet tietäisi vain toisen näistä olevan edelleen suurelle joukolle erehtymätöntä Jumalan sanaa.

        Vissiin kieroilu on ainoa tapasi ja sitten toivoa että joku typerät juttusi uskoisi.

        Onhan se sama jos satuun uskoo sellaisenaan lähes kaikki tai jos siihen uskoo osittain jotkut.

        Moskeijoissa sitä vihapuhetta on vielä enemmän kuin Koraanissa.

        Eikä noilla menneisyyden yhteiskunnillä ja sen tavoilla ole tänään mitään merkitystä. Sillä on merkitystä kun yksi porukka hilluu tehden mitä huvittaa uskoen että heillä on " Allahin pikkusotureina " oikeus siihen.

        Miksi edes vastaat näihin mitään kun ilmeisestikään tämäkään vastaus ei ole minulle suunnattu, ei noita kommenttejasi tollojen lisäksi kukaan " ymmärräkään ".

        Et vissiin ymmärrä muslimien suurelta osin olevan kirjansa kanssa tänään ihan yhtä tosissaan mitä kristityt olivat Raamatun kanssa satoja vuosia sitten.


      • Anonyymi00163
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        En tarkoita.

        Islamisaation vastustaminen on kuitenkin ihan samaa, jos vastustaisit kuunatseja. Vastustaa saa, se on toki laillista. Tosin ajattelevan ihmisen silmissä tällainen touhu kyllä näyttää kovin järjettömältä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Meillä oli täällä SUOMESSA 2015 noin 70000 holtittomasti lisääntyvän kehitysmaamuslimin populaatio!
        Ja 2025 meillä oli noin 150000 holtittomasti lisääntyvän kehitysmaamuslimin populaatio!
        Se jää nähtäväksi onko meillä jo 2030 luvun alkupuolella 300000 holtittomasti lisääntyvän kehitysmaamuslimin populaatio, jolloin näiden Biu Bau Eevojen populaatio on jo pienempi!
        Kehitysmaamuslimeiden perheenyhdistämiset, ”turvaan” tulo, pakolaisuus, holtiton lisääntyminen takaa sen, että islamisaatio jatkuu edelleen!
        Olipa sitten kuunatseja tai ei…
        Jokainen tolkun ihminen ymmärtää että islamisaation tukeminen on järjetöntä, se ei pelkästään näytä siltä…


      • Anonyymi00164
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        En tarkoita.

        Islamisaation vastustaminen on kuitenkin ihan samaa, jos vastustaisit kuunatseja. Vastustaa saa, se on toki laillista. Tosin ajattelevan ihmisen silmissä tällainen touhu kyllä näyttää kovin järjettömältä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        "Islamisaation vastustaminen on kuitenkin ihan samaa, jos vastustaisit kuunatseja. Vastustaa saa, se on toki laillista. Tosin ajattelevan ihmisen silmissä tällainen touhu kyllä näyttää kovin järjettömältä. "

        Niin paitsi kuussa ei ole yhtään natsia tai edes ihmistä. Muslimeja on taas tänne tullut suuret määrät ja joka päivä tulee lisää niin rajojen ulkopuolelta kuin synnytys koneiden aikaansaamina.

        Olit muuten muutamana viime päivänä vähän enemmän tolkuissasi, lääkkeet loppu vai vallan eri kirjoittaja ?

        Nyt muslimien vaellus on sekin pelkkää kuvitelmaa vai ?


      • Anonyymi00162 kirjoitti:

        "Vanhat uskonnolliset kirjoitukset - niin myös Raamattu kuin Koraani - heijastavat sen ajan elämää ja yhteiskuntaa. Niissä lyödään kirveellä rikollista otsaa ja kehotetaan uskovaa heittämään vosua kivellä päähän. Meidän tämän ajan ihmisten asia on tehdä ero siihen, mikä näissä vanhoissa opeissa on hyvää ja arvokasta ja mikä ei enää sovi tähän aikaan. "

        Jumalauta Moktar, kuinka kauan jaksat leikkiä idioottia esittämällä ettet tietäisi vain toisen näistä olevan edelleen suurelle joukolle erehtymätöntä Jumalan sanaa.

        Vissiin kieroilu on ainoa tapasi ja sitten toivoa että joku typerät juttusi uskoisi.

        Onhan se sama jos satuun uskoo sellaisenaan lähes kaikki tai jos siihen uskoo osittain jotkut.

        Moskeijoissa sitä vihapuhetta on vielä enemmän kuin Koraanissa.

        Eikä noilla menneisyyden yhteiskunnillä ja sen tavoilla ole tänään mitään merkitystä. Sillä on merkitystä kun yksi porukka hilluu tehden mitä huvittaa uskoen että heillä on " Allahin pikkusotureina " oikeus siihen.

        Miksi edes vastaat näihin mitään kun ilmeisestikään tämäkään vastaus ei ole minulle suunnattu, ei noita kommenttejasi tollojen lisäksi kukaan " ymmärräkään ".

        Et vissiin ymmärrä muslimien suurelta osin olevan kirjansa kanssa tänään ihan yhtä tosissaan mitä kristityt olivat Raamatun kanssa satoja vuosia sitten.

        Älä nyt kiemurtele. Yritä pysyä totuudessa.

        Meillä on myös melkoinen joukko fundamentalistikristittyjä, jotka uskovat, että Raamattu on alkuperäistä ja erehtymätöntä Jumalan julistusta.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Chicago_Statement_on_Biblical_Inerrancy
        Tämän julistuksen Raamatun erehtymättömyydestä (ts, jumalainen alkuperä) on allekirjoittanut kymmenittäin kirkkokuntia ympäri maailmaa. Myös useat suomalaiset herätysliikkeet nojaavat näihin samoihin periaatteisiin.

        Kiihkoilu ja yksisilmäisyys eivät on ole minkään uskontokunnan yksinoikeus. Se on maailmanlaajuinen ilmiö.

        Älä sinä kiihkoile. Se on tyhmää.
        Toivoo, Moktar. ;)


      • Anonyymi00165
        Anonyymi00164 kirjoitti:

        "Islamisaation vastustaminen on kuitenkin ihan samaa, jos vastustaisit kuunatseja. Vastustaa saa, se on toki laillista. Tosin ajattelevan ihmisen silmissä tällainen touhu kyllä näyttää kovin järjettömältä. "

        Niin paitsi kuussa ei ole yhtään natsia tai edes ihmistä. Muslimeja on taas tänne tullut suuret määrät ja joka päivä tulee lisää niin rajojen ulkopuolelta kuin synnytys koneiden aikaansaamina.

        Olit muuten muutamana viime päivänä vähän enemmän tolkuissasi, lääkkeet loppu vai vallan eri kirjoittaja ?

        Nyt muslimien vaellus on sekin pelkkää kuvitelmaa vai ?

        Tämän islamisaation voi kyllä todeta täällä pääkaupunkiseudulla, ihan omin silmin.


      • Anonyymi00168
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Älä nyt kiemurtele. Yritä pysyä totuudessa.

        Meillä on myös melkoinen joukko fundamentalistikristittyjä, jotka uskovat, että Raamattu on alkuperäistä ja erehtymätöntä Jumalan julistusta.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Chicago_Statement_on_Biblical_Inerrancy
        Tämän julistuksen Raamatun erehtymättömyydestä (ts, jumalainen alkuperä) on allekirjoittanut kymmenittäin kirkkokuntia ympäri maailmaa. Myös useat suomalaiset herätysliikkeet nojaavat näihin samoihin periaatteisiin.

        Kiihkoilu ja yksisilmäisyys eivät on ole minkään uskontokunnan yksinoikeus. Se on maailmanlaajuinen ilmiö.

        Älä sinä kiihkoile. Se on tyhmää.
        Toivoo, Moktar. ;)

        " Älä nyt kiemurtele. Yritä pysyä totuudessa. "

        Mutta sinun ei tarvitse ? Nyt voit sitten valaista ja kertoa mikä tekstissäni ei pidä paikkaansa.

        Miksi muuten käsittelet kristinuskoa tässä nyt maailmanlaajuisesti etkä vain ihan kotimaisena ilmiönä, ei tarpeeksi ilmeisesti huonoja esimerkkejä vai ? Miksi olen varma jos islamista alettaisiin puhumaan maailmanlaajuisesti terroristihautomoineen samana asiana mitä täällä meillä on niin se olisi vähintäänkin epäsopivaa, luultavimmin niksuteltaisiin viimeistään kun sinä ilmiantaisit tekstin.

        Miten tuo fundamentalistikristittyjen tekoset sitten ilmenevät täällä meillä esim. poliisin tai käräoikeuden kuormittamisessa ? Entä miten fundamentalistikristittyjen vaikutus näkyy kasvavissa Kelan " kanta-asiakkuusmäärissä " ?

        Ja entäs maailmalla sitten, ruvetaanko nyt luettelemaan fundementalistikristittyjen ja islamistien terroritekoja että saadaan selville kumpi viekään kirkkaan voiton ?

        Typerä jankutus ei edelleenkään ole viisautta.

        Toissapäivänä vielä myönsit Koraanin vihapuheen olevan ongelma ainakin jollain tasolla nyt kun lääkkeet on loppu kiistät taas kaiken.


    • Anonyymi00160

      Outoa, että kaikilla maahanmuuttajilla ei ole itsellä omaa vastuuta elämästään ja tekemisistään.

      • Anonyymi00161

        Kaikilla maahanmuuttajilla ei ole islamin, sharian ja kunniakulttuureiden suomia oikeuksia tulonsiirroilla elämiseen ja holtittomaan lisääntymiseen…


    • Anonyymi00167

      Eli se että PROFEETTA MOKTAR yrittää verrata islamisaatiota ”kuunatseihin” on vain typerää öyhötystä…

      • Anonyymi00169

        Koska meillä oli vielä 1990 NOLLA kehitysmaamuslimia ja nyt on jo yli 150000 holtittomasti lisääntyvän kehitysmaamuslimin populaatio…


      • Anonyymi00170
        Anonyymi00169 kirjoitti:

        Koska meillä oli vielä 1990 NOLLA kehitysmaamuslimia ja nyt on jo yli 150000 holtittomasti lisääntyvän kehitysmaamuslimin populaatio…

        Mutta näillä mennään ja edelleen SUOMESSA yli 70% äänestäjistä ei vastusta islamisaatiota!
        Ja demokratiassa enemmistö päättää ja siksi islamisaatio etenee SUOMESSA!


    • Anonyymi00171

      Pohjois-Irlannissa saattoi mennä kuppi nurin, kun sudanilainen mies puukotti brutaalisti valkoihoista brittiä keskellä katua kasvoihin ja yritti leikata tämän kaulaa. Belfastiin odotetaan nyt suuria mielenosoituksia.

      Vuosikymmeniä kestäneen islamististen pedofiirinkien toiminnan britit vielä suvaitsi tuhansien brittityttöjen vuosikymmeniä kestäneen raiskaamisen mutta viime aikojen puukotukset katkaisivat kamelin selän.
      Keskellä katua pään irroittamis rituaali oli liikaa, rituaali jäi lopulta jonkinverran kesken mutta tarkoitus oli selvä.

    • ”Miksi muuten käsittelet kristinuskoa tässä nyt maailmanlaajuisesti…”
      Suuret uskonnot, kuten myös niiden ääri-ilmiöt ovat maailmanlaajuisia asioita. Sama pätee myös islamiin. Etkä kai kuvittele, että Isisin tapainen ääriliike olisi syntynyt ja kasvanut Pihtiputaalla?

      ”Miten tuo fundamentalistikristittyjen tekoset sitten ilmenevät täällä meillä esim. poliisin tai käräoikeuden kuormittamisessa ?”
      Minusta Päivi jo yksinään kuormittaa käräjäoikeutta enemmän kuin kuusi normikansalista yhteensä. Myöskin lestadiolaisisukkien alaikäisiin kohdistunut kiinnostus on aivan kiitettävällä tavalla näkynyt suomalaisissa käräjäoikeuksissa.

      ”...ruvetaanko nyt luettelemaan…”
      Tällaisessa ei ole mitään järkeä. Kaikki terrorismi on aina yhtä tuomittavaa riippumatta teon motiiveista. Tuomitsen itse sekä Hamasin juutalaisiin kohdistamat terroriteot kuin myös Israelin siviileihin kohdistamat pommitukset. En näe näiden tekojen välillä mitään periaatteellista eroa.

      ”..nyt kun lääkkeet on loppu…”
      Yritä kuitenkin pysyä asiallisen kritiikin tasolla, kun kerran itsekin väität sellaista esittäväsi.

      Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

      • Anonyymi00174

        Painitaanko?


      • Anonyymi00175

        PROFEETTA MOKTAR puolustaa islamisaatiota SUOMESSA ja kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN perseilyä sillä, että meillä on jo lestoja ja Päivi Räsänen…


      • Anonyymi00176

        Niin, sehän on Päivin vika, että pöljä syyttäjä vie hänet oikeuteen jostain harmittomista uskovan höpinöistä, jotka eivät edes kiinnosta ketään. Joku synnistä höpiseminen on kristinuskoa, ja kaikkihan ovat syntisiä, joten aika vaikeaa sitä on alkaa ketään silloin tuomitsemaan, koska pitäisi samalla tuomita itsensäkin, niin sinut tuomitaan, kuin sinä tuomitset, opettaa kristinusko.

        Kristinuskohan on pasifistinen uskonto, kuten kaikki normaalijärkiset ihmiset tietävätkin, Jeesus kehotti kääntämään toisen posken, Islam taas on sotainen uskonto, Mohammed alkoi välittömästi sotia, ja ryöstelläkin, se kuuluu Islamiin, ja hedelmistään puu tunnetaan.

        Et sinä voi olla niin idiootti, ettet näinkään selviä asioita kykene muka ollenkaan näkemään.


      • Anonyymi00177
        Anonyymi00176 kirjoitti:

        Niin, sehän on Päivin vika, että pöljä syyttäjä vie hänet oikeuteen jostain harmittomista uskovan höpinöistä, jotka eivät edes kiinnosta ketään. Joku synnistä höpiseminen on kristinuskoa, ja kaikkihan ovat syntisiä, joten aika vaikeaa sitä on alkaa ketään silloin tuomitsemaan, koska pitäisi samalla tuomita itsensäkin, niin sinut tuomitaan, kuin sinä tuomitset, opettaa kristinusko.

        Kristinuskohan on pasifistinen uskonto, kuten kaikki normaalijärkiset ihmiset tietävätkin, Jeesus kehotti kääntämään toisen posken, Islam taas on sotainen uskonto, Mohammed alkoi välittömästi sotia, ja ryöstelläkin, se kuuluu Islamiin, ja hedelmistään puu tunnetaan.

        Et sinä voi olla niin idiootti, ettet näinkään selviä asioita kykene muka ollenkaan näkemään.

        Se on juurikin näin.


      • Anonyymi00178
        Anonyymi00177 kirjoitti:

        Se on juurikin näin.

        Islamisaatio jatkaa voittokulkuaan SUOMESSA, varsinkin kun viherpunikkien muslimiveljeskuntien hyödylliset idiootit tukevat sitä.
        Vain persut uskaltavat vastustaa islamisaatiota, leimakirveestä huolimatta…


      • Anonyymi00179

        "Etkä kai kuvittele, että Isisin tapainen ääriliike olisi syntynyt ja kasvanut Pihtiputaalla?"

        Juujuu, kehottaisin jokaisen Moktarismiin taipuvaisen miettimään kuinka vähän järkeä näissä jutuissa on vai onko lainkaan.

        En kuvittele mutta maahanmuuton myötä Pihtiputaalla voi kyseisen rauhanliikkkeen jäseniä voi olla, Suomessa on varmuudella.

        Ja se siis jos meillä on omasta takaa muutamia jumaluskovia tolloja on niitä hyvä saada mahdollisimman paljon lisää ja mielellään vielä eri jumalaa palvovia sellaisia.


      • Anonyymi00179 kirjoitti:

        "Etkä kai kuvittele, että Isisin tapainen ääriliike olisi syntynyt ja kasvanut Pihtiputaalla?"

        Juujuu, kehottaisin jokaisen Moktarismiin taipuvaisen miettimään kuinka vähän järkeä näissä jutuissa on vai onko lainkaan.

        En kuvittele mutta maahanmuuton myötä Pihtiputaalla voi kyseisen rauhanliikkkeen jäseniä voi olla, Suomessa on varmuudella.

        Ja se siis jos meillä on omasta takaa muutamia jumaluskovia tolloja on niitä hyvä saada mahdollisimman paljon lisää ja mielellään vielä eri jumalaa palvovia sellaisia.

        "Pihtiputaalla voi kyseisen rauhanliikkkeen jäseniä voi olla..."
        Jäsenyys pelkkänä jäsenyytenä ei ole ole kriminalisoitua Suomen rikoslaissa.

        https://oikeusministerio.fi/terrorismilainsaadannon-kokonaisuudistus
        Tästä voit itsekin lukea mitä kaikkea on kriminalisoitu ja perustelun sillekin, miksi pelkkä jäsenyys ei ole rangaistavaa.

        "...omasta takaa muutamia jumaluskovia tolloja..."
        Itse en nimittelisi Jumalaan tai jumaluuteen uskovia ihmisiä. Annetaan kaikkien uskoa rauhassa, kuten lakikin meiltä edellyttää.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00184
        Anonyymi00177 kirjoitti:

        Se on juurikin näin.

        Moktar on fiksuksi ihmiseksi harvinaisen pöljä.

        Ei ymmärrä kristinuskon, ja Islamin eroa ollenkaan, ne ovat, kuin yö, ja päivä, jokainen sivistynyt, älykäs ihminen huomaa sen heti.


      • Anonyymi00185
        Anonyymi00184 kirjoitti:

        Moktar on fiksuksi ihmiseksi harvinaisen pöljä.

        Ei ymmärrä kristinuskon, ja Islamin eroa ollenkaan, ne ovat, kuin yö, ja päivä, jokainen sivistynyt, älykäs ihminen huomaa sen heti.

        Juurikin näin.


      • Anonyymi00191

        "Yritä kuitenkin pysyä asiallisen kritiikin tasolla, kun kerran itsekin väität sellaista esittäväsi. "

        Mikset sinä voi olla enää samaa mieltä kuin toissapäivänä ?
        Silloin vielä melko selväjärkisesti olit sitä mieltä että uskonnollinen vihapuhe on haitallista siinä mikä muukin vihapuhe mutta nyt ne onkin vaan satoja ja tuhansia vuosia vanhoja jaarituksia mutta sitten taas niitä jaarituksia täytenä totena pitäviä pitäisi kumminkin pilkkaamatta pitää täysijärkisinä.

        Ristiriitaa ristiriidan perään kuten aina.


      • Anonyymi00191 kirjoitti:

        "Yritä kuitenkin pysyä asiallisen kritiikin tasolla, kun kerran itsekin väität sellaista esittäväsi. "

        Mikset sinä voi olla enää samaa mieltä kuin toissapäivänä ?
        Silloin vielä melko selväjärkisesti olit sitä mieltä että uskonnollinen vihapuhe on haitallista siinä mikä muukin vihapuhe mutta nyt ne onkin vaan satoja ja tuhansia vuosia vanhoja jaarituksia mutta sitten taas niitä jaarituksia täytenä totena pitäviä pitäisi kumminkin pilkkaamatta pitää täysijärkisinä.

        Ristiriitaa ristiriidan perään kuten aina.

        "...uskonnollinen vihapuhe on haitallista siinä mikä muukin vihapuhe..."
        Olen edelleenkin tätä mieltä.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00195
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...uskonnollinen vihapuhe on haitallista siinä mikä muukin vihapuhe..."
        Olen edelleenkin tätä mieltä.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        " Olen edelleenkin tätä mieltä. "

        Tämä selvä, sitten sekin on entistä kirkkaampaa ettet edes ymmärrä kirjoittamaasi.


      • Anonyymi00207

        "Myöskin lestadiolaisisukkien alaikäisiin kohdistunut kiinnostus on aivan kiitettävällä tavalla näkynyt suomalaisissa käräjäoikeuksissa. "

        Niin, toisin on tämäkin ja ilmeisesti mielestäsi hienolla tolalla monissa muslimimaissa joissa se ei ole edes rikos.


      • Anonyymi00207 kirjoitti:

        "Myöskin lestadiolaisisukkien alaikäisiin kohdistunut kiinnostus on aivan kiitettävällä tavalla näkynyt suomalaisissa käräjäoikeuksissa. "

        Niin, toisin on tämäkin ja ilmeisesti mielestäsi hienolla tolalla monissa muslimimaissa joissa se ei ole edes rikos.

        "....tolalla monissa muslimimaissa..."
        En ole ottanut kantaa muiden maiden lainsäädäntöön.

        Älä sinäkään yritä vaihtaa puheenaihetta.
        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00232
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "....tolalla monissa muslimimaissa..."
        En ole ottanut kantaa muiden maiden lainsäädäntöön.

        Älä sinäkään yritä vaihtaa puheenaihetta.
        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        "En ole ottanut kantaa muiden maiden lainsäädäntöön."

        Niin, se onkin ihan eri asia kun sinä otat esimerkkejä esim. Yhdysvalloista kun puhutaan fundementalisti kristityistä ja pidät sitä samana asiana ja yhtä haitallisena kun täällä meillä on änkyröitä muslimeita.

        Usein sanot milloin kenellekin keskustelun olevan hankalaa milloin mistäkin syystä mutta onkohan koskaan juolahtanut mieleen että vika olisikin trollissa itsessään ?


    • Anonyymi00180

      Eli SUOMEEN voidaan päästää terroristijärjestöjen jäseniä vaikka kuinka paljon ”turvaan” koska sitä ei ole kriminalisoitu…
      Tuo sama näkökulma on viherpunikkien muslimiveljeskuntien päättäjillä käytössä…

      • Anonyymi00181

        Tottakai voidaan.


    • Anonyymi00182

      Pääasiahan on että islamisaatio leviää SUOMESSA, niin kauan ettei sitä kyetä enää pysäyttämään rauhanomaisin keinoin.

      • Anonyymi00183

        Ruotsi, Britannia, Saksa, Ranska, Hollanti…jne, näyttävät esimerkkiä mitä kaikkea kivaa islamisaatiosta tuo mukanaan…


    • Anonyymi00186

      Kuule sina.perkeleen vai allahin valittu: täällä on nääs noi rajat ulospäinkin avoinna, joten tervemenoa!

      • Anonyymi00188

        Kuitenkin yli 70% kantasuomalaisista ei vastusta islamisaatiota suomessa.
        Enemmistö päättää suomen maahanmuuttolinjan ja nykyisellään se tukee islamisaatiota.
        Näillä mennään ja toivotaan että kantasuomalaiset tolkun ihmiset heräävät todellisuuteen, ennenkuin on liian myöhäistä, kuten monessa länsieuroopan maassa alkaa olemaan.


    • Anonyymi00189

      onhan tämä ikävä asia tässä voisi aatella toistakin asian kulmaa veri kostoa joka sinänsä kuuluu kulttuuriin ulkomailla ja mitä enemmän tulee ihmisiä he myös tuovat omat lakinsa tänne eikä tämä lopu vaikka kuinka laitetaan lakia heille ,, meidät on jo aivo pesty ja pierutettu tälle ulkomaiselle ihmismäärälle jota joku haluaa ,, äss pikkusen meni ohi asiasta mutta tärkein asia on tietenkin puuttua asiaan ja antaa myös seuraamuksia .

    • Anonyymi00190

      Uusi aate MOKTARISMI !!

      • Anonyymi00192

        Toivottavasti ei kasva kovinkaan suureksi ääriryhmäksi,pienestä lukumäärästään jo tänään äärimmäisen haitallinen.


    • Anonyymi00193

      Mikä aiheuttaa puheet? Puheet itsessään ei mitään aiheuta. Joillakin muuttajilla on vihamielinen asenne maata ja sen kulttuuria kohtaan. Yhtä kantiksen oletettua hyökkäystä kohtaan on sata matujen tekemää. Moktarkin lätisee mitä sattuu.

    • Anonyymi00194

      Islam ei sovi länsimaisiin arvoihin eikä maihin. Kärsikööt siitä omissa maissaan joita riittää, kiitos pakkolevittämisen.

    • "Ei ymmärrä kristinuskon, ja Islamin eroa ollenkaan...."
      Eipä niin.

      Itse asiassa islam on yllättävän lähellä kristinuskoa. Molemmat kun pohjaavat olemassaoloaan juutalaisuuteen ja juutalaisuuden vanhoihin pyhiin kirjoituksiin (Vanhan testamentin viisi ensimmäistä Mooseksen kirjaa). Kristinuskosta islam on vielä omaksunut Jeesuksen yhtenä viimeisimpänä profeettana.

      Koraani puhuu islamista, juutalaisuudesta ja kristityistä yhtenä "kirjan" kansana. Toisien sanoen jo varhainen islam tunnusti sen, että islamilla, juutalaisuudella ja kristityillä on sama kirja taustalla ja yksi, yhteinen Jumala.

      Uskoisin, että muslimi tuntisi olonsa kotoiseksi vieraillessaan ortodoksijuutalaisen kodissa. Tavat, ruuat ja tabut olisivat mukavasti samoja sekä isännällä että vieraalla. Lammas olisi košer (halal), sikaa ei olisi tarjolla ja vaimot istuisivat omassa porukassaan keittiössä.

      Tämä kotoisuuden esteenä on nykyään vain se, että molemmin puolin on sitten toisen maailmansodan tapettu satamäärin toisen puolen sukulaisia. Mutta tähän ei ole ollut syynä uskonto vaan raaka politiikka. Se on taas ihan eri juttu se.

      Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

      • Anonyymi00199

        Olet oikeassa, kun katsoo kehitysmaamuslimeiden suhtautumista juutalaisiin, niin jokainehan ymmärtää asian….


      • Anonyymi00204

        Olipas taas naiivi aivopieru, huhheijaa...

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Martti_Luther_ja_islam

        Luepa siitä, jos uskallat, eiköhän Lutter kuitenkin ymmärtänyt sinua paremmin nämä eri uskonnot, olet joko idiootti, tosin vain hyödyllinen sellainen, tai sitten esität vaan.

        Rauhan, rakkauden, ja suvaitsevaisuuden uskonto, ihan varmaan....


      • Anonyymi00205

        Väitätkö, että Islamkin on pasifistinen uskonto, kuten kristinuskokin, ja voitko perustella, jos olet sitä mieltä?

        Voitko vastata, vai eikö ole asiallinen kysymys, et taida taaskaan vastata tähän kysymykseen, tiedät itsekin olevasi niin pöljä, ettet uskalla mitään vastata, vaikka taidat aina vaan vain esittää pöljää, sekin on yksi taktiikka ärsyttää.


      • Anonyymi00206

        Kysy vaikka siltä tekoälyltäsi, onko Islam pasifistinen uskonto, jos olet niin tyhmä, ja tietämätön, ettet itse tiedä vastausta.


      • Anonyymi00204 kirjoitti:

        Olipas taas naiivi aivopieru, huhheijaa...

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Martti_Luther_ja_islam

        Luepa siitä, jos uskallat, eiköhän Lutter kuitenkin ymmärtänyt sinua paremmin nämä eri uskonnot, olet joko idiootti, tosin vain hyödyllinen sellainen, tai sitten esität vaan.

        Rauhan, rakkauden, ja suvaitsevaisuuden uskonto, ihan varmaan....

        "... eiköhän Lutter kuitenkin ymmärtänyt sinua paremmin...."
        Kukahan mahtaa olla tämmöinen "Lutter"?

        Ihmettelee, Moktar. ;)


      • Anonyymi00205 kirjoitti:

        Väitätkö, että Islamkin on pasifistinen uskonto, kuten kristinuskokin, ja voitko perustella, jos olet sitä mieltä?

        Voitko vastata, vai eikö ole asiallinen kysymys, et taida taaskaan vastata tähän kysymykseen, tiedät itsekin olevasi niin pöljä, ettet uskalla mitään vastata, vaikka taidat aina vaan vain esittää pöljää, sekin on yksi taktiikka ärsyttää.

        "....Islamkin on pasifistinen uskonto, kuten kristinuskokin..."
        Mistähän sinä tämmöisiä nyt keksit?

        Kuka tässä on puhunut pasifismista yhtään mitään?
        Älä rakentele olkiukkoja. En ole puhunut pasifismista yhtään mitään.

        Tosin vuosia sitten taisin kunnioittavasti todeta, kuinka eräs Jussukka edusti suomalaista pasifismia sen kauneimmassa muodossaan lorvimalla sivarina lämpimissä sisätiloissa, samalla kun hänen ikätoverinsa ryynäsivät tetsari päällä lumisessa metsässä.

        Äläkä hauku pöljäksi, tai teen sinusta valituksen Setalle.
        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00213
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "... eiköhän Lutter kuitenkin ymmärtänyt sinua paremmin...."
        Kukahan mahtaa olla tämmöinen "Lutter"?

        Ihmettelee, Moktar. ;)

        Taaskin väistit kysymyksen, kukaan ei tosin odottanutkaan sinulta mitään muuta.

        Et kykene tosiasioita myöntämään, se on viisauden alku, ihmekös sinä et ole viisautta nähnytkään.


      • Anonyymi00214
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "....Islamkin on pasifistinen uskonto, kuten kristinuskokin..."
        Mistähän sinä tämmöisiä nyt keksit?

        Kuka tässä on puhunut pasifismista yhtään mitään?
        Älä rakentele olkiukkoja. En ole puhunut pasifismista yhtään mitään.

        Tosin vuosia sitten taisin kunnioittavasti todeta, kuinka eräs Jussukka edusti suomalaista pasifismia sen kauneimmassa muodossaan lorvimalla sivarina lämpimissä sisätiloissa, samalla kun hänen ikätoverinsa ryynäsivät tetsari päällä lumisessa metsässä.

        Äläkä hauku pöljäksi, tai teen sinusta valituksen Setalle.
        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Sinä olet ilmeisesti sitä mieltä, että samanlaisia ovat nämä molemmat eri uskonnot, ihan samoja juttuja viljelevät molemmat. Kyse oli siis siitä, onko uskonnoissa eroja, ja onko jokin uskonto parempi, kuin joku toinen?

        Aloit taas saivarrella tapojesi mukaisesti, et vastaa kysymyksiin, koska tiedät itsekin miten asiat oikeasti ovat, siksi et mitään vastaakaan, kun olisi ilmeisesti jotenkin noloa myöntää ikäviä tosiasioitakin, et siis kehtaa, koska kuvittelet suuria itsestäsi, että olet niin hyvä ihminen, et ole, ihan samanlainen kakkapöksy sinä olet, kuin me kaikki muutakin, joko on muuten vaipat taas käytössä, vaipoissa tänne synnytään, ja vaipoissa täältä lähdetään.

        Sotahulluhan sinä olet, itselläni meni se vaihe ohi joskus 13-vuotiaana.


      • Anonyymi00215
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "....Islamkin on pasifistinen uskonto, kuten kristinuskokin..."
        Mistähän sinä tämmöisiä nyt keksit?

        Kuka tässä on puhunut pasifismista yhtään mitään?
        Älä rakentele olkiukkoja. En ole puhunut pasifismista yhtään mitään.

        Tosin vuosia sitten taisin kunnioittavasti todeta, kuinka eräs Jussukka edusti suomalaista pasifismia sen kauneimmassa muodossaan lorvimalla sivarina lämpimissä sisätiloissa, samalla kun hänen ikätoverinsa ryynäsivät tetsari päällä lumisessa metsässä.

        Äläkä hauku pöljäksi, tai teen sinusta valituksen Setalle.
        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Tykkäät sitten sellaisista uskonnoista, jotka tappavat, vainoavat, alistavat, ryöstävät, ja tekevät kaikenlaista muutakin vastaavaa?

        Olen itse ymmärtänyt uskonnon hieman toisenlaiseksi, mutta makuasioitahan kaikki aina on.


      • Anonyymi00221

        "Tämä kotoisuuden esteenä on nykyään vain se, että molemmin puolin on sitten toisen maailmansodan tapettu satamäärin toisen puolen sukulaisia. Mutta tähän ei ole ollut syynä uskonto vaan raaka politiikka. Se on taas ihan eri juttu se. "

        Niin, sillähän ei ole mitään selittävät tekijää mihinkään jos vääräuskoiset ovat koiria ja huoria joita vieläkin alempiarvoisempi on vain kokonaan jumalaton.


    • Esitän käsiteltävän asian vierestä tämän lyhyen työjärjestyspuheenvuoron.
      Tämä ketju on nyt kerännyt yli 200 kommenttia. Pitäkäämme yhdessä yhden minuutin hiljainen hetki asian kunniaksi.

      Laadusta tekijä tunnetaan.

      Kiitoksia tunnustuksesta, Moktar. ;)

      • Anonyymi00200

        Oletko täällä vain kerätäksesi viestejä?
        Etkö puolustakkaan islamisaatiota SUOMESSA?


      • Anonyymi00203
        Anonyymi00200 kirjoitti:

        Oletko täällä vain kerätäksesi viestejä?
        Etkö puolustakkaan islamisaatiota SUOMESSA?

        Molemmat on Moktarille yhtä rakkaita ja tärkeitä asioita, sekin kertoo osaltaan ettei väitteistään huolimatta kyseessä ole tolkun ihminen.

        Moktarilla on lisäksi yhdentekevää kuinka negatiivisia kommentteja ketjunsa keräävät, vain sillä on väliä että niitä tulee.


      • Anonyymi00223

        Me tuhannet sontakärpäset emme voi olla väärässä, sontasi on hyvää!


    • "...vain sillä on väliä että niitä tulee."
      Älähän nyt.

      Olen aina surullinen negatiivisista kommenteista. Ne kertovat sen, että tyhmyys, välinpitämättömyys ja oman navan tuijottelu on vieläkin voimissaan kantasuomalaisten keskuudessa.

      Toivottavasti aika vielä joskus muuttuu.
      Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

      • Anonyymi00210

        Eli tärkeintä on että tulee viestejä ja islamisaatio jatkuu…


      • Anonyymi00211

        Hyvin tuossa kuvailit itseäsi...


      • Anonyymi00218

        " Toivottavasti aika vielä joskus muuttuu. "

        Negatiiviset kommentit eivät ehkä koskaan lopu kokonaan mutta vähenevät ehkä puoleen juuri samalla hetkellä kuin sinä lopetat palstalla trollaamisen.

        " Olen aina surullinen negatiivisista kommenteista. Ne kertovat sen, että tyhmyys, välinpitämättömyys ja oman navan tuijottelu on vieläkin voimissaan kantasuomalaisten keskuudessa. "

        Niin, tuskin tosin olet kantasuomalainen mutta se tosiaan on typerää trollata omaa napaa tuijottaen välinpitämättömänä typeryydestään ja sitten surra reaktioita.


    • "On pakkolääkityksesi ja lepositeittesi aika."
      Sinulla taitaa olla ihan omakohtaista kokemusta tällaisista jutuista, kun noin asiantuntevasti neuvot muitakin.

      Nauretaan vartti. ;)

      • Anonyymi00212

        Olen hoitanut sinuakin.


      • Anonyymi00212 kirjoitti:

        Olen hoitanut sinuakin.

        Viimeksi minua hoiti intialaistaustainen silmälääkäri. Pätevän tuntuinen ja terävä nuori heppu, puhui hyvin suomea vaikka sanojen ääntäminen oli enemmän Mumbaista kuin Muhokselta. Niin tai näin, asiansa hän osasi ja sain uudet lukulasit, joilla nyt näkee lukea pientäkin pränttiä.

        En tiennytkään, että sinulla on maahanmuuttajataustaa. Toisaalta ei se minun haittakaan, en ole maahanmuuttokriittinen persu.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00216
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Viimeksi minua hoiti intialaistaustainen silmälääkäri. Pätevän tuntuinen ja terävä nuori heppu, puhui hyvin suomea vaikka sanojen ääntäminen oli enemmän Mumbaista kuin Muhokselta. Niin tai näin, asiansa hän osasi ja sain uudet lukulasit, joilla nyt näkee lukea pientäkin pränttiä.

        En tiennytkään, että sinulla on maahanmuuttajataustaa. Toisaalta ei se minun haittakaan, en ole maahanmuuttokriittinen persu.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Luetun ymmärtämisesi on samaa heikkoa luokkaa kuin kirjoituksesikin.
        Toivottavasti ruplavetoisena idioottina saat apua traagiseen elämäntilanteeseesi.


      • Anonyymi00219
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Viimeksi minua hoiti intialaistaustainen silmälääkäri. Pätevän tuntuinen ja terävä nuori heppu, puhui hyvin suomea vaikka sanojen ääntäminen oli enemmän Mumbaista kuin Muhokselta. Niin tai näin, asiansa hän osasi ja sain uudet lukulasit, joilla nyt näkee lukea pientäkin pränttiä.

        En tiennytkään, että sinulla on maahanmuuttajataustaa. Toisaalta ei se minun haittakaan, en ole maahanmuuttokriittinen persu.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        "Viimeksi minua hoiti intialaistaustainen silmälääkäri. "

        Ja taas Moktarin tarinan " sankari " on intialaistaustainen silmälääkäri. Kolmas kerta pienen ajan sisään, liekö sama " sankari " vai liekö sattumaa ja näitä sattuu olemaan Suomessa sitten tasan yhtä monta kuin aseväen käynyttä somalia.


      • Anonyymi00220
        Anonyymi00219 kirjoitti:

        "Viimeksi minua hoiti intialaistaustainen silmälääkäri. "

        Ja taas Moktarin tarinan " sankari " on intialaistaustainen silmälääkäri. Kolmas kerta pienen ajan sisään, liekö sama " sankari " vai liekö sattumaa ja näitä sattuu olemaan Suomessa sitten tasan yhtä monta kuin aseväen käynyttä somalia.

        Ja kaikki on Suonenjoella.


      • Anonyymi00219 kirjoitti:

        "Viimeksi minua hoiti intialaistaustainen silmälääkäri. "

        Ja taas Moktarin tarinan " sankari " on intialaistaustainen silmälääkäri. Kolmas kerta pienen ajan sisään, liekö sama " sankari " vai liekö sattumaa ja näitä sattuu olemaan Suomessa sitten tasan yhtä monta kuin aseväen käynyttä somalia.

        - " sankari " on intialaistaustainen silmälääkäri.
        Ei nyt sentään sankari, asiallinen ammattimies se vaan oli.

        Piti käydä ihan omalla rahalla silmälääkärissä. Silloin ei tarvitse taikinoida niiden soten portinvartioiden kanssa. Tällä sotealueella soittaminen on vallan kiellettyä. Tauti ja vaivat pitäisi kuvailla jollekin chatti-automaatille. Joku sitten soittaa takaisin jos soittaa.

        En lainkaan ymmärrä miten vanhat ja vaivaiset pärjäävät tämän sotetouhun kanssa, kun minunkin tapaisella nuorella ja terveellä miehellä meinaa mennä hermo niiden kanssa. Onneksi on sen verran massia, että koirat eivät kuse kintuille ja voin käydä yksityiselläkin.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00220 kirjoitti:

        Ja kaikki on Suonenjoella.

        "Ja kaikki on Suonenjoella."
        Ei toki.

        Suonenjoella on vain hyvää metsää ja huono lautamökki. Ja hyvä niin.
        Huonompi vaihtoehto olisi se, että Suonenjoella on huonoa metsää ja hyvä mökki.

        Nauretaan yhdessä.


      • Anonyymi00225
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        - " sankari " on intialaistaustainen silmälääkäri.
        Ei nyt sentään sankari, asiallinen ammattimies se vaan oli.

        Piti käydä ihan omalla rahalla silmälääkärissä. Silloin ei tarvitse taikinoida niiden soten portinvartioiden kanssa. Tällä sotealueella soittaminen on vallan kiellettyä. Tauti ja vaivat pitäisi kuvailla jollekin chatti-automaatille. Joku sitten soittaa takaisin jos soittaa.

        En lainkaan ymmärrä miten vanhat ja vaivaiset pärjäävät tämän sotetouhun kanssa, kun minunkin tapaisella nuorella ja terveellä miehellä meinaa mennä hermo niiden kanssa. Onneksi on sen verran massia, että koirat eivät kuse kintuille ja voin käydä yksityiselläkin.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Intiasta tulee ihan osaavaakin sakkia, toisin kuin Afrikasta, tai Lähi-Idästä, jos kaikki olisivat samanlaisia, totuus on raadollinen, kuten me kaikki normaalijärkiset hyvin tiedämme.


      • Anonyymi00225 kirjoitti:

        Intiasta tulee ihan osaavaakin sakkia, toisin kuin Afrikasta, tai Lähi-Idästä, jos kaikki olisivat samanlaisia, totuus on raadollinen, kuten me kaikki normaalijärkiset hyvin tiedämme.

        Osaavaa porukkaa on jokaisessa maassa. Niitä raadollisia pölvästejä on myös jokaisessa maassa, kuten hyvin tiedämme.

        Tässä esimerkki:
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f6a30e42-6e20-4000-85d8-6cc9d2847658

        Ehkä meidän ei kannattasi luokitella ihmisiä pelkästään maanosan perusteella. On se kovin yksisilmäinen katsantokanta sekin.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00226
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Osaavaa porukkaa on jokaisessa maassa. Niitä raadollisia pölvästejä on myös jokaisessa maassa, kuten hyvin tiedämme.

        Tässä esimerkki:
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f6a30e42-6e20-4000-85d8-6cc9d2847658

        Ehkä meidän ei kannattasi luokitella ihmisiä pelkästään maanosan perusteella. On se kovin yksisilmäinen katsantokanta sekin.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Voit muuttaa vaikka Somaliaan, siellä voitkin sitten tehdä havaintoja tästäkin asiasta, näiden maiden kehittymättömyys on hyvä indikaattori siitä, millaisia ihmisiä maassa oikein asuu, kyllä sinäkin sen tiedät oikein hyvin, mutta kun sinulla on tuo pakkomielle esittää aina jotain hyvää ihmistä, joka haluaa kovasti vaan ajatelle hyvää kaikista, se on toki jalo pyrkimys, mutta maailma on raadollinen paikka.

        Miksi nämä maat eivät kehity juuri ollenkaan, jos niissä on kerran niin paljon osaavaakin porukkaa, voitko valaista asiaa?

        Et taaskaan vastaa mitään, tulkitsen vaikenemisesi siten, että olet samaa mieltä, eli nämä maat ovat toivottomia takapajuloita, koska niiden ihmiset eivät kykene kehittämään nykyaikaisia valtioita. Ehkä jonain päivänä, ehkä, toivotaan sitä, koska se on myös meidän etumme, että nämä maat joskus ovat ihan asuttaviakin maita, ettei tarvitse enää tänne lampsia sieltä tulemaan, jokaisella kansalla on yleensä oma maansa, jossa heidän on hyvä asua.


      • Anonyymi00238
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Osaavaa porukkaa on jokaisessa maassa. Niitä raadollisia pölvästejä on myös jokaisessa maassa, kuten hyvin tiedämme.

        Tässä esimerkki:
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f6a30e42-6e20-4000-85d8-6cc9d2847658

        Ehkä meidän ei kannattasi luokitella ihmisiä pelkästään maanosan perusteella. On se kovin yksisilmäinen katsantokanta sekin.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        "Osaavaa porukkaa on jokaisessa maassa.

        Niin täälläkin, taso vain jatkaa heikkenemistään kiitos maahanmuuton.


    • Anonyymi00217

      Eipä uskoisi, että öyhö myöntää käyttävänsä laseja. Kun ei se kirjoittaminen vaan tunnu luonnistuvan, ja satuilu jatkuu trollailun lomassa.

      • "....ei se kirjoittaminen vaan tunnu luonnistuvan..."
        Etkös tiedä, että silmälääkäri voi määrätä vain lukulasit. Kirjoituslaseja ei ole vielä keksitty.

        Nauretaan yhdessä. ;)


    • Anonyymi00222

      Muslimille riittää koraanin tankkaaminen tekemään eläintä alempia julmuuksiaan.

    • Anonyymi00224

      tässäkin asiassa mennään yli pitäisikö odottaa jonkun aikaa ,mikä on lopullinen totuus asiasta voi tässä olla semmoinen asia kyseessä jossa on taustaltaan ulkomaalainen henkilö kyseessä ja saanut kansalaisuuuden ja tätä kautta tämä asia monimutkaistuu ,,

    • Anonyymi00227

      Suomalaiset eivät muuttuneet koskaan pahenivat vaan. 40 vuotta sitten kävelyllä ja raskaana olin ja viimeisellä kuulla, nuori mies pyörällä iski takaa mailalla, että maahan kaaduin. Sen jälkeen mieheni kanssa joka paikkaan en koskaan yksin.

    • "....jokaisella kansalla on yleensä oma maansa, jossa heidän on hyvä asua."
      Niinhän sellainen oli meilläkin.

      Siellä se oli Uralin takamaastossa. Ikioma kieli ja oma kantasuomalainen kulttuurikin kehittyivät siellä meidän omassa maassa. Ja niin vain sieltäkin lähdettiin lompsimaan vallan muualle.

      On se niin kummallista. Olisivat vaan kehittäneet sen Fiskarsin kirveen ja Nokia siellä ikiomassa maassa.

      Nauretaan yhdessä. ;)

      • Anonyymi00228

        Voitkin palata sinne esi-isiesi maille, emme jää sinua kaipaamaan, olet mm-tason saivartelija.

        Mehän olemme kaikki Afrikasta kotoisin, niinhän sitä aina väitetään, eli olet jälleen täysin väärässä, niin kuin kaikessa muussakin aina.


      • Anonyymi00229

        Juu. täällähän oli jo silloin KELA, päästiin oikein kunnolla loisimaan, ja raiskaamaan saamelaisia naisia, voi niitä aikoja!


      • Anonyymi00230
        Anonyymi00228 kirjoitti:

        Voitkin palata sinne esi-isiesi maille, emme jää sinua kaipaamaan, olet mm-tason saivartelija.

        Mehän olemme kaikki Afrikasta kotoisin, niinhän sitä aina väitetään, eli olet jälleen täysin väärässä, niin kuin kaikessa muussakin aina.

        Siksi väestömme muuttuukin Somaleiksi, koska ne ovat verihiellä rakentaneet Helsingin Kauppatorin ja Tuomiokirkon ympäristön…


      • Anonyymi00228 kirjoitti:

        Voitkin palata sinne esi-isiesi maille, emme jää sinua kaipaamaan, olet mm-tason saivartelija.

        Mehän olemme kaikki Afrikasta kotoisin, niinhän sitä aina väitetään, eli olet jälleen täysin väärässä, niin kuin kaikessa muussakin aina.

        "Mehän olemme kaikki Afrikasta kotoisin..."
        Niinhän me olemme, etkä sinä vieläkään ymmärrä asiaa.

        Ihminen on aina ja kaikkialla lähtenyt lompsimaan milloin mihinkin suuntaan. Ainoa pysyvä kotimaa, mitä meillä on, on tämä maapallo. Se taas kuuluu kaikille yhteisesti.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00231
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Mehän olemme kaikki Afrikasta kotoisin..."
        Niinhän me olemme, etkä sinä vieläkään ymmärrä asiaa.

        Ihminen on aina ja kaikkialla lähtenyt lompsimaan milloin mihinkin suuntaan. Ainoa pysyvä kotimaa, mitä meillä on, on tämä maapallo. Se taas kuuluu kaikille yhteisesti.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Juu, sinä kuulut varsinkin Pohjoisnavalle, voit poistua sinne, emme jää edelleenkään kaipaamaan sinua.


    • Anonyymi00233

      Jos joku puukottaa matuja niin se on vaan vastaus matujen puukotuksista, eihän musut pelkää kuin voimaa, saavat ulista matut kun kantikset on ilkeitä? Eikä ole vielä ole kaivettu oikeita aseita esille?

      • "Eikä ole vielä ole kaivettu oikeita aseita esille?"
        Onpas.

        Eikös se yksi sankari ammuskellut Bar Ihkun pihalla ja taisipa saada siitä jo tuomion.
        Samalla se opettaa muitakin siitä, että turhalla pullistelulla pääsee kätevästi käräjäoikeuteen saakka. Siitä jatkaminen taas riippuu ihan siitä, että kestääkö massi valittamista.

        Nauretaan vartti. ;)


    • Anonyymi00234

      Se oli toistaiseksi korkein maahankriittisin tilanne kun Uuden-Seelannin Christchurhsin kaupungissa ammuttiin muutama kymmenen matua? Ja myös osa Breivikin uhreista oli matuja, osa vasemmistolaisia?

      • Anders Breivikin uhrit olivat norjalaisia nuoria, toki uhrien joukossa oli myös muutama aikuinen.

        Nuo sinun juttusi ovat sekä tökeröitä että törkeitä.
        Moktar


    • Anonyymi00236

      Ehkä se puolustaa reviiriään täysin rikollisella tavalla.

    • Anonyymi00237

      APU lehdessä oli kirjoitus 70 luvulla että jos amerikkalaisia ryöstettäisiin yhtä paljon kun suomalaisia kanarian saarilla niin sinne oltaisiin lähetetty sotalaiva. Suomalaisia on ryöstetty tosi paljon ulkomailla mutta eivät he vanno kostoa. Eivät katkeroidu vaikka rahat meni.

      • "Eivät katkeroidu vaikka rahat meni."
        Paha olla katkera, kun ei vaan aamulla muista, minne tai kenelle se lompakko jäi. Se on se Kalle Tappinen- syndrooma.

        Ystävällinen ja mukava Moktar täällä. ;)


    • Anonyymi00239

      TIETOPAKETTI: Tukholman pohjoispuolella sijaitseva Sigtunan kunta päätti koronahuumassa palkata hoitovajeeseeen afgaanimiehiä. Heitä kutsuttiin tuolloin 2020 alussa nimellä ”ensamkommande tonåringar” eli yksintulleiksi teineiksi. Kunta päätti ns. afgaanilain perustella tehdä voittoa. Lain tarkoitus oli ennen koronaa antaa afgaaneille ikuinen oleskelulupa, jos henkilö sai jonkun koulutodistuksen. Mutta koronarajoitusten myötä harva sai työpaikan ja joutomiehiä palkattiin raiskareiksi vanhustenhoitoon.

      • Anonyymi00240

        Länsieuroopassa on kuollut ALLAAAAAH AKBAR iskuissa 1990 jälkeen noin 900 ihmistä!
        Joista 550 on kuollut 2013 jälkeen…
        Näin se islamisaatio etenee, tälläkin saralla…


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe