Minulla heräsi ajatus, että pitäisikö minun ja Moktarin järjestää tämän foorumin käyttäjille maksuton tutustumisilta eri kulttuureihin. Vaikuttaa siltä, että monella täällä olisi sille tarvetta.
Illan aikana keskusteltaisiin eri maiden tavoista, kulttuureista ja uskonnoista sekä siitä, miten ihmiset eri puolilla maailmaa elävät. Tavoitteena olisi ehkä hieman pehmentää niitä rasistisia asenteita, joita täällä valitettavasti välillä näkyy.
Tarjolla olisi tietenkin mustaa teetä hunajalla sekä taateleita. Jos tunnelma oikein vapautuu, voidaan ehkä jopa harjoitella tervehtimään naapuria ilman että verenpaine nousee. Illan isäntinä toimisivat allekirjoittanut sekä minun suuri arvostamani Moktar!
Miltäs kuulostaisi? :)
Teemailta Moktarin ja Suldaanin kanssa?
56
275
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Haluan kertoa sinulle Borneon ihmissyöjien kulttuurista, luvassa mukavia tutustumisia uusiin makuelämyksiin, älä ole ennakkoluuloinen, hekin ovat vain ihmisiä, ja heitä tulee suvaita.
Iloisiin maistamisiin!
Terveisin Per Vers - Anonyymi00002UUSI
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/most-racist-countries
Sinä arvon sulttaanina voit varmaan valaista tätäkin asiaa, eli miten ihmeessä teidän muslimeiden maat ovat maailman rasistisimpia paikkoja, ja Suomi taas yhdessä Tanskan kanssa maailman vähiten rasistisin maa, en oikein ymmärrä tätä logiikkaa, voitko siis sivistää minua?Monesti sitä ollaan uutisoitu että Suomesta löytyy maailman rasistisin kansa! ;)
Nyt otetaan kuppi teetä!- Anonyymi00003UUSI
SuldaanHamid kirjoitti:
Monesti sitä ollaan uutisoitu että Suomesta löytyy maailman rasistisin kansa! ;)
Nyt otetaan kuppi teetä!https://www.youtube.com/watch?v=EcAfih2i2R4&t=17s
Sinähän olet siis asiantuntija, voitko kertoa millaista rasismia olet täällä itse kokenut?
Uutisoitu, voitko laittaa linkin tällaiseen uutisointiin, että maailman rasistisin kansa?
Viisautesi lähteestä haluamme kaikki juoda, sinä korkeasti oppinut arvon sulttaani! - Anonyymi00004UUSI
SuldaanHamid kirjoitti:
Monesti sitä ollaan uutisoitu että Suomesta löytyy maailman rasistisin kansa! ;)
Nyt otetaan kuppi teetä!Haluatko muuten heittää homot alas katolta, tai kivittää siveettömän naisen?
Tulisiko minun kääntyä Islamiin, saanko sitten tehdä tuollaisia juttuja, onko ihan ok? - Anonyymi00006UUSI
SuldaanHamid kirjoitti:
Nyt otetaan kuppi teetä!Missä niin on uutisoitu? Joku vihervasemmiston muslujen perseennuolija on varmasti niin sanonut mutta ei se siitä totta tee.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Missä niin on uutisoitu? Joku vihervasemmiston muslujen perseennuolija on varmasti niin sanonut mutta ei se siitä totta tee.
Suomihan on maailman onnellisin maa, mutta myös rasistisin, johtuisiko toinen jotenkin toisesta?
Tätä logiikkaa aina näissä asioissa vaan ihmettelen... - Anonyymi00033UUSI
SuldaanHamid kirjoitti:
Nyt otetaan kuppi teetä!Menkää takas jos ei käy elää maassa maan tavalla
- Anonyymi00009UUSI
Kumpi olisit muuten mieluummin, natsipelle, vaiko suvakkipelle, jos on pakko valita?
- Anonyymi00010UUSI
https://www.youtube.com/watch?v=W9f8vsOWf8Q
Onko kyseessä nyt samanlainen teemailta?
Päivi tuomittiin homopuheistaan, tuomitaanko minutkin, jos muslimina olen Päivin kanssa samaa mieltä, vai onko ihan ok, jos olen siis muslimi? - Anonyymi00011UUSI
"Minulla heräsi ajatus, että pitäisikö minun ja Moktarin järjestää tämän foorumin käyttäjille maksuton tutustumisilta eri kulttuureihin "
Piti varmaankin kirjoittaa minun Moktarin ja tuo ja sana on vain lyöntivirhe tuplana ?- Anonyymi00012UUSI
SuldaanHamid kirjoitti:
Sinä ja sinun hömppäjutut!
Nauretaan vartti ;)Saanko muuten ne 72 neitsyttä sitten, en ala meinaan ihan turhaan kääntyä muslimiksi, olen kuullut myös, että kyseessä olisikin käännösvirhe, ja oikeasti Koraanissa lukee, että 72 viinirypälettä, olen nyt tässä kahden vaiheilla, mitä jos se pitääkin paikkaansa, arvaa siis vi*uttaako kääntyä muslimiksi viinirypäleiden vuoksi, se ei ole reilua!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Saanko muuten ne 72 neitsyttä sitten, en ala meinaan ihan turhaan kääntyä muslimiksi, olen kuullut myös, että kyseessä olisikin käännösvirhe, ja oikeasti Koraanissa lukee, että 72 viinirypälettä, olen nyt tässä kahden vaiheilla, mitä jos se pitääkin paikkaansa, arvaa siis vi*uttaako kääntyä muslimiksi viinirypäleiden vuoksi, se ei ole reilua!
Niin mutta se sakin ottaa jo täällä eläväisten joukossa kunhan muistaa valita vain vääräuskoisia.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin mutta se sakin ottaa jo täällä eläväisten joukossa kunhan muistaa valita vain vääräuskoisia.
En muista mitä piti kirjoittaa mutta syöttö teki tommoset tepposet.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
En muista mitä piti kirjoittaa mutta syöttö teki tommoset tepposet.
Ne saakin vissiin piti kirjoittaa.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Saanko muuten ne 72 neitsyttä sitten, en ala meinaan ihan turhaan kääntyä muslimiksi, olen kuullut myös, että kyseessä olisikin käännösvirhe, ja oikeasti Koraanissa lukee, että 72 viinirypälettä, olen nyt tässä kahden vaiheilla, mitä jos se pitääkin paikkaansa, arvaa siis vi*uttaako kääntyä muslimiksi viinirypäleiden vuoksi, se ei ole reilua!
Paratiisi tuskin on irstailijoita varten keksitty, joten pidän hyvin todennäköisenä sitä, että kyseessä ovat todellakin viinirypäleet, alkuperäinen tarkoitus on pimitetty, koska eihän kukaan nyt viinirypäleiden takia ala uskomaan mihinkään satuolentoihin, vain neitsyet laittavat äijät uskomaan ihan mihin joulupukkiinkin, tai ainakin esittämään uskovansa. Seksi vie, taksi tuo, vai miten se menikään?
- Anonyymi00017UUSI
Sulttaani taitaakin olla oikeasti se nazinasu, joka pelleilee nyt meidän kaikkien kustannuksella?
- Anonyymi00018UUSI
Moktar se on.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Moktar se on.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012054953.html
Näiden ystävä tämä suldaanmoktar - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012054953.html
Näiden ystävä tämä suldaanmoktarPäivittäinen yksittäistapaus, näin se homma etenee!
- Anonyymi00022UUSI
Meillä ei tarvita teemailtoja, kun tietotaso on ihan toista kuin mihin nämä kusiset sulttaannit on tottuneet jankatessaan yhtä ja samaa opusta vuosisadat toisensa jälkeen. Kova yritys tehdä tästäkin maasta samanlainen persereikä kuin islamin maat.
Meidän rasismi perustuu juurikin tietoon, ei tietämättömyyteen. ”... pitäisikö minun ja Moktarin järjestää tämän foorumin käyttäjille maksuton tutustumisilta…”
Kunnia-arvoinen Suldaan,
Arvostan paljon viisaita sanojanne ja ymmärrän aikeenne tarkoituksen. Esitän siihen aivan pieniä ja merkityksettömiä korjausehdotuksia. Nämä vaatimattomat huomioni eivät millään tavoin tarkoita sitä, ettenkö pitäisi ehdotustanne suuressa arvossa. Minulle on suuri kunnia, että halusitte juuri minut mukaan hankkeeseenne.
”...tietenkin mustaa teetä hunajalla sekä taateleita.”
Suurin osa suomalaisista ei ole koskaan maistanut näitä herkullisia tuotteita. Kun suomalainen kohtaa hänelle itselle vieraan elintarvikkeen, suomalainen kieltäytyy jyrkästi edes maistamasta sitä. Siinä eivät mitkään puheet auta. Junttijarmo sanoi Porvoon Timbalin etanapannusta, että meikä ei matoja syö. Tämän olen itse kuullut Porvoossa. Varminta olisi siis tarjota ale-kahvia ja höttöpullaa. Keppanaa ei voi tarjota. Junttijarmo ei suostu lähtemään tilaisuudesta ennen kuin viimeinenkin kepukka on juotu.
Mitä taas tulee kulttuureista ja tavoista keskusteluun, siinäkin on omat vaikeutensa. Suurin osa suomalaisista ei tunne edes omaa kulttuuriaan. Olen yrittänyt selittää suomalaisille ystävilleni, että juuri ruotsinkieliset opettivat heidät lukemaan ja kirjoittamaan suomea. Juuri ruotsinkieliset fennomaanit julistivat, että Suomi on suomalainen ja Suomessa puhutaan suomea. Junttijarmo kuuntelee kaikkea tätä silmät pyöreinä ja väittää, että ruotsalaiset kopioivat meiltä kirjoitustaidon sillä välin, kun suomalaiset sotivat Ruotsin puolesta Saksassa.
Kuten Al-Ma'arri, syyrialainen sokea runoilija sanoi, viisaudesta voi keskustella vain toisen viisaan kanssa. Ehkä vaivamme, arvoisa Suldaan, valuisi hukkaan. Kaikkia ei voi opettaa.
Kunnioittavin terveisin,
Moktar Gubta- Anonyymi00023UUSI
Sinähän arvoisa herra Gupta voit pitää teemaillan sivupersoonasi Suldaanin kanssa ihan kahdestaan, niin ei ainakaan tule näkemyseroja. Älä vaan missään tapauksessa ota sinulle määrättyjä mielialalääkkeitä, koska silloin sivupersoonasi tapaa kadota joksikin aikaa.
Nauretaampa vartti, jos toinenekin;) - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sinähän arvoisa herra Gupta voit pitää teemaillan sivupersoonasi Suldaanin kanssa ihan kahdestaan, niin ei ainakaan tule näkemyseroja. Älä vaan missään tapauksessa ota sinulle määrättyjä mielialalääkkeitä, koska silloin sivupersoonasi tapaa kadota joksikin aikaa.
Nauretaampa vartti, jos toinenekin;)Voi sinne kutsua myös rotan ja lukemattomat muut sketsihahmot. Ei tule riitaa edelleenkään kun kaikki tollot ovat mieleltään ylivuotavaisen suvakkeja, isänmaan tai ainakin sen kansalaisten vihollisia.
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nauretaampa vartti, jos toinenekin;)Äläpä huutele vieraisiin pöytiin. Vastasin Suldaanille, en sinulle. ;)
PS.
"... jos toinenekin..."
Taisipa lipsahtaa ihan änkytyksen puolelle. Pelottaako jokin?- Anonyymi00025UUSI
Moktar.Gubta kirjoitti:
Äläpä huutele vieraisiin pöytiin. Vastasin Suldaanille, en sinulle. ;)
PS.
"... jos toinenekin..."
Taisipa lipsahtaa ihan änkytyksen puolelle. Pelottaako jokin?Kirjaudu välillä sulttaanille jotta nähdään vastaus.
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kirjaudu välillä sulttaanille jotta nähdään vastaus.
Annetaan Suldaanin itse kirjautua ja vastata, jos hän katsoo sen tarpeelliseksi.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi00026UUSI
Moktar.Gubta kirjoitti:
Annetaan Suldaanin itse kirjautua ja vastata, jos hän katsoo sen tarpeelliseksi.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Leikitkö roolileikkien lisäksi piirileikkejä ?
Anonyymi00026 kirjoitti:
Leikitkö roolileikkien lisäksi piirileikkejä ?
"...viisaudesta voi keskustella vain toisen viisaan kanssa."
Jos uskomme sokeaa runoilijaa, sinun ei taida kannattaa huudella. ;)- Anonyymi00028UUSI
Moktar.Gubta kirjoitti:
Jos uskomme sokeaa runoilijaa, sinun ei taida kannattaa huudella. ;)Olisiko aika muuttua vaikka perseentervaajaksi pitkästä aikaa?
Nauretaan taas ihan porukalla;) Anonyymi00024 kirjoitti:
Voi sinne kutsua myös rotan ja lukemattomat muut sketsihahmot. Ei tule riitaa edelleenkään kun kaikki tollot ovat mieleltään ylivuotavaisen suvakkeja, isänmaan tai ainakin sen kansalaisten vihollisia.
Kuka sitä tietää, vaikka Jussi ja Riikkakin haluaisivat tulla mukaan oppimaan uutta. ;)
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olisiko aika muuttua vaikka perseentervaajaksi pitkästä aikaa?
Nauretaan taas ihan porukalla;)Tai Brynolf Rautalankakauppiaaksi, komppanian lakimieheksi tai sadaksi muuksi talousrikospalstan hahmokseen.
Niitä riittää. - Anonyymi00034UUSI
Moktar.Gubta kirjoitti:
Jos uskomme sokeaa runoilijaa, sinun ei taida kannattaa huudella. ;)" viisaudesta voi keskustella vain toisen viisaan kanssa.""
Niin, sinun viisautesi on kumminkin niin omissa sfääreissään ettei keskustelukumppania löydy lainkaan joten olet päättänyt luoda monta hahmoa ihan itse niin ei aika käy niin pitkäksi ? - Anonyymi00036UUSI
Voit keskustelle viisaudesta, siitä puute, mistä puhe, sopii sinuun, kuin naula päähän.
Lapsellinen jeesustelu ei ole mitään viisautta... - Anonyymi00042UUSI
Päinvastoin sinun naurettava antisuomalainen ja ylipäätänsä valkoisten eurooppalaisten vastainen propaganda lähinnä säälittää.
Et ole edes oikea mamu, vaikka käytätkin nimimerkkinä intialaiselta kalskahtavaa nimeä. Vihervasemmistolainen hörhö pääkaupunkiseudulta leikkii olevansa kosmopoliitti, koska yrittää epätoivoisesti siteerata jotain pitkälti länsimaissa tuntematonta syyrialaisrunoilijaa, jolla ei ole ollut pitkään aikaan mitään merkitystä.
"Suurin osa suomalaisista ei ole koskaan maistanut näitä herkullisia tuotteita. Kun suomalainen kohtaa hänelle itselle vieraan elintarvikkeen, suomalainen kieltäytyy jyrkästi edes maistamasta sitä. Siinä eivät mitkään puheet auta. Junttijarmo sanoi Porvoon Timbalin etanapannusta, että meikä ei matoja syö. Tämän olen itse kuullut Porvoossa. Varminta olisi siis tarjota ale-kahvia ja höttöpullaa. Keppanaa ei voi tarjota. Junttijarmo ei suostu lähtemään tilaisuudesta ennen kuin viimeinenkin kepukka on juotu."
Muistutus edelleen trollille, että "junttijarmot" maksavat lähi-Idästä ja Afrikasta peräisin olevien elintasosiirtolaisten elättämisen. Kenenkään kantasuomalaisen henkilökohtaiset makumieltymykset ruoan suhteen eivät kuulu näille kehitysmaiden elintasosiirtolaisille eikä heitä hyysääville vihervassareille.
"Juuri ruotsinkieliset fennomaanit julistivat, että Suomi on suomalainen ja Suomessa puhutaan suomea. Junttijarmo kuuntelee kaikkea tätä silmät pyöreinä ja väittää, että ruotsalaiset kopioivat meiltä kirjoitustaidon sillä välin, kun suomalaiset sotivat Ruotsin puolesta Saksassa."
Nämä ruotsinkieliset fennomaanit olivat sukujuuriltaan ihan etnisiä suomalaisia, joiden esi-isät olivat suurella todennäköisyydellä suomenkielisiä ja fennomanian nousun aikoihin he vaihtoivat takaisin esi-isiensä kieleen. Ruotsin kieli oli ollut vain sosiaalisen nousun väline Ruotsin vallan aikana, koska tavalliset talonpojat ja torpparit eivät päässeet suomenkielisinä kouluttautumaan eivätkä muutenkaan sosiaalisesti parempaan asemaan elleivät oppineet Ruotsia.
- Anonyymi00031UUSI
Tai sitten näinkin voi homman todeta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18094797/katujenginuori-tarvitsee-usein-vain-uudet-tennarit#comment-124170936 - Anonyymi00032UUSI
Valuuttakauppias
2023-11-09 10:49:43
Alla olevaan kysymykseeni ei vaan tunnu löytyvän vastaajaa. Kysyn siis uudestaan:
"...kukaan ei ole tässä loukannut ketään...".
Kirjoititko sinä itse tämän tekstin vai et?
"Sulla alkaa olla tota tarkkaavaisuushäiriötä jo tuossa iässä, et oikein hiffaa mitä sulle kirjoitetaan..."
Kysyy, Moktar. ;) - Anonyymi00035UUSI
sanoo extyökkäri
Suldaanille minä vaan vastasin ja nyt tämä pöljä pyörii janoissani kuin Tiibetin spanieli.
Hus, mene muualle!
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi00038UUSI
Että ihan janoissa!
Anonyymi00038 kirjoitti:
Että ihan janoissa!
Selvä moka, myönnän.
Saat sen voltin, kun noin kiivaasti sitä vaadit. Muista hypätessä pitää suu kiinni, niin tekarit eivät putoa suusta. ;)
- Anonyymi00037UUSI
Haluan tosiaankin kuulla lisää näistä homojen katolta heittämis-, ja naisten kivittämiskulttuureistasi, Moktarkin voi aloittaa.
Niin, Moktar, onko sellaiset asiat hienoa kulttuuria? - Anonyymi00039UUSI
Suomea mainostetaan Lähi-Idässä "muslimin paratiisina", pitääkö muuten paikkansa?
Sulttaani taisi luikkia jonnekin..- Anonyymi00043UUSI
Moktar.Gubta kirjoitti:
"... pitääkö muuten paikkansa?"
Jospa kysyisit sitä lähi-itäläisiltä. ;)Suldanilta kyselen, hänhän on ilmeisesti muslimi?
Somalit ainakin saavat lottovoiton tänne tullessaan, ei ehkä ihan vielä paratiisi, mutta aika lähellä kuitenkin ... Anonyymi00043 kirjoitti:
Suldanilta kyselen, hänhän on ilmeisesti muslimi?
Somalit ainakin saavat lottovoiton tänne tullessaan, ei ehkä ihan vielä paratiisi, mutta aika lähellä kuitenkin ...Onhan se lottovoitto syntynyt suomalaiseksi. Ehkä sitten on hieman pienempi lottovoitto se, että saa muuttaa Suomeen. Onhan tämä maailman onnellisin maa.
Onnea, menestyä ja lottovoitto myös sinulle.
Toivottaa, Moktar. ,)- Anonyymi00044UUSI
Moktar.Gubta kirjoitti:
Onhan se lottovoitto syntynyt suomalaiseksi. Ehkä sitten on hieman pienempi lottovoitto se, että saa muuttaa Suomeen. Onhan tämä maailman onnellisin maa.
Onnea, menestyä ja lottovoitto myös sinulle.
Toivottaa, Moktar. ,)Lottovoittoja on erilaisia, somali saa lähes päävoiton tänne tullessaan, jos vertaa siihen, mikä on elintaso Somaliassa. ja tämä koskee kaikkia somaleita, ei vain joitain onnekkaita.
Suomalainen saa yleensä vain sen neljä oikein, ja lisänumeron.
En itse lottoa, koska voiton todennäköisyys on lähes mahdoton, pelaan vakiota, ja laitan muutaman pitkävedonkin viikossa. En kaipaa edes lottovoittoa, vakiossa sata tonniakin olisi kiva raha, miljoonavoitto pistää vaan elämän sekaisia, ja saa kateelliset pörräämään ympärilläsi. Anonyymi00044 kirjoitti:
Lottovoittoja on erilaisia, somali saa lähes päävoiton tänne tullessaan, jos vertaa siihen, mikä on elintaso Somaliassa. ja tämä koskee kaikkia somaleita, ei vain joitain onnekkaita.
Suomalainen saa yleensä vain sen neljä oikein, ja lisänumeron.
En itse lottoa, koska voiton todennäköisyys on lähes mahdoton, pelaan vakiota, ja laitan muutaman pitkävedonkin viikossa. En kaipaa edes lottovoittoa, vakiossa sata tonniakin olisi kiva raha, miljoonavoitto pistää vaan elämän sekaisia, ja saa kateelliset pörräämään ympärilläsi."...pelaan vakiota, ja laitan muutaman pitkävedonkin viikossa."
Oletko ihan varma, että näissä pelimuodoissa todennäköisemmin voitat kuin häviät?
Miksi haluat hävitä rahaa, kun voit varmuudella voittaakin. Pörssisijoituksen pitkä ajan keskimääräinen tuotto on noin 8%. Silloin tosin pitää myös hajauttaa sijoitus, kuten sijoitusteoriat neuvovat. Pelihullu tosin pelaa pörssisijoittamisessakin ja häviää aina rahansa.
Korolla korolle efekti takaa sen, että pitkässä juoksussa pörssisijoittaminen tekisi sinusta rikkaan. Miksi siis haluat pysyä köyhänä?
Ihmettelee, Moktar. ;)Moktar.Gubta kirjoitti:
"...pelaan vakiota, ja laitan muutaman pitkävedonkin viikossa."
Oletko ihan varma, että näissä pelimuodoissa todennäköisemmin voitat kuin häviät?
Miksi haluat hävitä rahaa, kun voit varmuudella voittaakin. Pörssisijoituksen pitkä ajan keskimääräinen tuotto on noin 8%. Silloin tosin pitää myös hajauttaa sijoitus, kuten sijoitusteoriat neuvovat. Pelihullu tosin pelaa pörssisijoittamisessakin ja häviää aina rahansa.
Korolla korolle efekti takaa sen, että pitkässä juoksussa pörssisijoittaminen tekisi sinusta rikkaan. Miksi siis haluat pysyä köyhänä?
Ihmettelee, Moktar. ;)PS. Tässä on professoritason neuvo, miten saat miljoonan.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/540d181b-e002-47a9-849c-0afa3acac497
Ei kun tekemään. ;)
- Anonyymi00040UUSI
Mene nyt MoktarSuldaan vaikka metsään kävelylle.
Miksi kyttäät palstalla 12 tuntia reaktioita vuokrayksiössäsi tyhmiin avauksiisi ja tyhjänpäiväisiin narsistisiin irvailulätinöihisi?"Miksi kyttäät palstalla..."
Oletkos koskaan kysynyt tätä samaa itseltäsi?
Huutonaurua vartti. ;)
- Anonyymi00041UUSI
Hampaaton karvahattuääliö mainitsee tekohampaansa aina. On se imuri!
Tiibetin spanieli on pieni ressukka, mutta se ei koskaan luovuta - tai ymmärrä luovuttaa.
Saat jatkaa pyörimistä muiden jaloissa. Odotellaan sitten yhdessä, koska Suldaan ehtii vastaamaan minulle.
Huutonaurua vartti. ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa263318Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.182263Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301884Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus111299Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631137Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501022- 46969
- 55801
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33753- 67741