S Bonukset kun pitää köyhiltä ottaa pois, muuten ei rahat riitä Ukrainan sodalle!
Kaikki järki on kadonnut tämän maan päättäjiltä. Kenen idea tämä oikein oli?
Sanni Grann Laasosenko?
Suomi on mielisairas maa nykyisin
23
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Poliitikoille jaetaan ilmaiseksi 10.000 euron bonuksia S ketjun toimesta.
On tämä sairas maa nykyisin!- Anonyymi00003
Näin S-ryhmästä jaetaan rahaa ja anteliaita etuja poliitikoille ja päättäjille – Palkkiota jopa 4 500 e/kk
- Anonyymi00002
Täyttä NATSI saksan touhua tämä on.
KÖYHILTÄ halutaan viedä kaikki oikeudet normaalin ja ihmisarvoiseen elämään.- Anonyymi00012UUSI
NATSIT poistivat Saksasta työttömyyden noin 7 miljoonalta työhaluiselta.
NATSIT järjestivät työläisille lomanvietto- ja virkistyspaikkoja etuuksina.
Muutakin kamalaa NATSIT junailivat Saksassa ennen aloittamaansa sotaa.
Natsi? Suomeksi kansallinen sosialisti!
Olen natsi koska
-Isänmaani Suomen etu ja hyvinvointi on minulle tärkeä!
Olen sosialisti koska
-Mielestäni luonnollisten monipolien kuten luonnonvarojen, liikenneneyhteyksien yms. on oltava riittävässä määrin yhteiskunnan järjestelmien omistuksessa tai ohjauksessa.
Koskee myös kunnallista tasoa kuten esimerkiksi vesilaitoksia. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
NATSIT poistivat Saksasta työttömyyden noin 7 miljoonalta työhaluiselta.
NATSIT järjestivät työläisille lomanvietto- ja virkistyspaikkoja etuuksina.
Muutakin kamalaa NATSIT junailivat Saksassa ennen aloittamaansa sotaa.
Natsi? Suomeksi kansallinen sosialisti!
Olen natsi koska
-Isänmaani Suomen etu ja hyvinvointi on minulle tärkeä!
Olen sosialisti koska
-Mielestäni luonnollisten monipolien kuten luonnonvarojen, liikenneneyhteyksien yms. on oltava riittävässä määrin yhteiskunnan järjestelmien omistuksessa tai ohjauksessa.
Koskee myös kunnallista tasoa kuten esimerkiksi vesilaitoksia.Sähkön jakeluverkostoa unohtamatta. Katkeria, kalliita kokemuksia!
- Anonyymi00004
Aloittaja ei ymmärrä toimeentulotuen ideaa.
- Anonyymi00005
Kyllä se on ymmärretty täysin. Sinäkö kannatat tätä Kokoomuksen "ideologiaa"?
Sairasta tämä on Ei mitään muuta. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä se on ymmärretty täysin. Sinäkö kannatat tätä Kokoomuksen "ideologiaa"?
Sairasta tämä on Ei mitään muuta.Et ole tainnut ymmärtää.
- Anonyymi00020UUSI
Toimeentulotukea saavat enimmäkseen nuoret terveet työtä vieroksuvat miehet. He ovat myös omaa luokkaansa ulosotoissa ja asunnostaan häädöissä.
- Anonyymi00006
Tyhmyrit tuhlaavat vain heille jaetut rahat, joten rahan antaminen ei ole viisasta.
Rahaa pitää ohjata sellaisille henkilöille, jotka osaavat sen säilyttää/kartuttaa. - Anonyymi00007
Aina voi mennä töihin.
- Anonyymi00008
Köyhyys on oma vika sanotaan onko töitä sitten kaikille pistää miettimään mutta näin kun konstit loppuu keinot alkaa- Kysy Venäläisiltä mitä tarkoittaa köyhyys- oppinut elämään köyhyydessä eliitille rahaa riittää näin myös täällä Suomessa - Aivan turha tästä asiasta keskustella jokainen tekee valintansa opiskelusta alkaen-vain tyhjäpäät jankuttaa olosuhteita oma syy kuten sanoin -OLET KOULUTTANUT ITSESI PAREMPAAN JA TOIMEENTULEVAAN AMMATTIIN_-on toimeentulosi sosiaalituen varassa oli oma valintasi- ei Suomen ei Hallituksen ei Verojen-Lopuksi Ukrainan sotaan rahaa mutta ei köyhille-tähän on perusteltu syy -Vapaa Eurooppa myös sinun hyvinvointisi perusta-Suomi ei ole ainoa maa tukemaan Ukrainaa-Venäjän laitonta sotaa- MAAILMA OLISI AIVAN ERILAINEN ILMAN NEUVOSTOLIITTO/VENÄJÄÄ- Tänäkin päivänä-
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Köyhyys on oma vika sanotaan onko töitä sitten kaikille pistää miettimään mutta näin kun konstit loppuu keinot alkaa- Kysy Venäläisiltä mitä tarkoittaa köyhyys- oppinut elämään köyhyydessä eliitille rahaa riittää näin myös täällä Suomessa - Aivan turha tästä asiasta keskustella jokainen tekee valintansa opiskelusta alkaen-vain tyhjäpäät jankuttaa olosuhteita oma syy kuten sanoin -OLET KOULUTTANUT ITSESI PAREMPAAN JA TOIMEENTULEVAAN AMMATTIIN_-on toimeentulosi sosiaalituen varassa oli oma valintasi- ei Suomen ei Hallituksen ei Verojen-Lopuksi Ukrainan sotaan rahaa mutta ei köyhille-tähän on perusteltu syy -Vapaa Eurooppa myös sinun hyvinvointisi perusta-Suomi ei ole ainoa maa tukemaan Ukrainaa-Venäjän laitonta sotaa- MAAILMA OLISI AIVAN ERILAINEN ILMAN NEUVOSTOLIITTO/VENÄJÄÄ- Tänäkin päivänä-
Älä ota enää!
Pullo kiinni jo! - Anonyymi00017UUSI
Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että riittää elämiseen ilman yhteiskunnan tukia & työn, ammatin päättää henkilö itse.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että riittää elämiseen ilman yhteiskunnan tukia & työn, ammatin päättää henkilö itse.
Työpaikkoja on tarjolla vaikka miten paljon, mutta ongelma taitaa olla, että et halua niistä valita.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Työpaikkoja on tarjolla vaikka miten paljon, mutta ongelma taitaa olla, että et halua niistä valita.
Sanoo eläkeläinen ja nykymenosta täysin pihalla oleva!
Ei niitä ole, miten haet sellaista työtä, mihin ei ole koulutusta eikä osaamista?
Et mitenkään.
- Anonyymi00011UUSI
Äshou marketti pitää kiertää kaukaa.😁
- Anonyymi00013UUSI
Parempi s on kuitenkin , kuin keskos kauppa, tai liiteri.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Parempi s on kuitenkin , kuin keskos kauppa, tai liiteri.
Ei ole mitään järkeä antautua K-ryöstölle. Paras yhdistelmä on kun kaksi
kilpailijaa eli S ja L kaupat ovat vierekkäin jolloin voi nauttia niiden
molempien tarjoamista eduista täysin siemauksin.
- Anonyymi00016UUSI
Suomalaisella pienituloisella ei ole varaa käydä lääkärissä. Ukrainalaisille kaikki ilmaista...
- Anonyymi00022UUSI
Venäjä voi vaikka tällä minuutilla lopettaa laittoman hyökkäyksensä demokraattiseen valtioon.
Ei ole kelvannut Venäjän hallinnolle minkäänlaiset rauhanneuvottelut.
- Anonyymi00021UUSI
Ylipäätään nuo kaikki bonukset ja kylkiäiset pitäisi poistaa kokonaan. Nehän vaan nostattavat alkuperäishintoja.
- Anonyymi00023UUSI
Onhan tuo mutta menisi liian hankalaksi alkaa säätämään mikä tilille tuleva raha vaikuttaa ja mikä ei. Selkeintä systeemin kannalta kaikki tilille saapuva ei-kelalta saatua vähentää tt-tukea 1:1.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa913616Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412028Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34881- 44811
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30800Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4744Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen60744- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676