... on jatkuvasti puolustaa ehdotontq pakkoenglantia?
Outoa toimintaa sellaisilta, jotka muka puolustavat suomenkieltä ja vapautta valita haluamansa kieli koulussa.
Mikä vimma palstan "kielivapaustaistelijoilla"
24
147
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Niinpä, jos vähänkään kyseenalaistat täällä englannin ylivalta-asemaa maassamme, sinut haukutaan ja yritetään vaientaa päälle huutamalla.
- Anonyymi00003
Totta, nytkin "kielivapaustaistejalle" tuli heti kiire mainostamaan suuresti ihailemaansa pakkoenglantia Ahvenanmaalla.
- Anonyymi00004
Kumma, että pakkoruotsittaja alkaa vinkumaan jostain englannista, kun pyhää pakkoruotsia arvostellaan.
- Anonyymi00005
Surkeaa pakkoenglannittaja, surkeaa.
- Anonyymi00009
Ei kannata osallistua hänen keskusteluun itsensä kanssa.
- Anonyymi00008
Puheet ja teot ovat pahasti ristiriidassa.
- Anonyymi00010
Valhetta ja epätotuuksia pukkaa pakkoenglannin puolusteluksi joka päivä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Valhetta ja epätotuuksia pukkaa pakkoenglannin puolusteluksi joka päivä.
Näin tapahtuu.
- Anonyymi00011
Mikä vimma sinulla on tuhlata elämäsi yhdelle nettipalstalle?
- Anonyymi00012
Se piski....
- Anonyymi00014
Todella outoa käytöstä.
- Anonyymi00015
Erittäin outoa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Erittäin outoa.
Todella outoa.
- Anonyymi00016
Ja sinä nostelet niiden propaganda-otsikoita ylös jatkuvasti kommentoimalla niihin. Tyhmää auttamista.
- Anonyymi00017
Pitäähän noita räikeitä valeita jonkun oikoa, joku satunnainen ohikulkijahan voisi ottaa muutoin ne totena.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pitäähän noita räikeitä valeita jonkun oikoa, joku satunnainen ohikulkijahan voisi ottaa muutoin ne totena.
Annat niille näkyvyyttä, satunnaiset lukijat vilkaisee vain otsikot, ei niitä sun juttujasi ketjussa, ymmärrä nyt tämä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Annat niille näkyvyyttä, satunnaiset lukijat vilkaisee vain otsikot, ei niitä sun juttujasi ketjussa, ymmärrä nyt tämä.
Yritätkö nyt "kierosti" vaientaa minut, pakkoenglannittaja?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Yritätkö nyt "kierosti" vaientaa minut, pakkoenglannittaja?
En yritä sellaista, vaan selventää asiaa koska tiedän mitä äärifenno tekee palstalla. Minä haluan pitää suomen ja ruotsin oppivelvollisina, ja vähentää englannin näkyvyyttä julkisilla paikoilla, ihan niinkuin tehdään esim. Ranskassa. Onko käsite 'hyödyllinen i-diootti' tuttu? Olet sellainen, jos nostelet fennon ketjuja palstalla.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
En yritä sellaista, vaan selventää asiaa koska tiedän mitä äärifenno tekee palstalla. Minä haluan pitää suomen ja ruotsin oppivelvollisina, ja vähentää englannin näkyvyyttä julkisilla paikoilla, ihan niinkuin tehdään esim. Ranskassa. Onko käsite 'hyödyllinen i-diootti' tuttu? Olet sellainen, jos nostelet fennon ketjuja palstalla.
Minähän lähinnä vastaan niihin sen jälleen kun fenno on itse nostanut ne ensin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minähän lähinnä vastaan niihin sen jälleen kun fenno on itse nostanut ne ensin.
Ruokit vastustajaasi kun jankutat hänen kanssaan, sensijaan nosta muita ketjuja, tee uusia, äläkä ole hölmö.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ruokit vastustajaasi kun jankutat hänen kanssaan, sensijaan nosta muita ketjuja, tee uusia, äläkä ole hölmö.
Harrastan minä tuotakin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Harrastan minä tuotakin.
Älä nyt ala tuossa äsken tehdyssä uudessa "pakkoruotsiketjussa' väitellä pöyröön kanssa, vaikka sitä se toivoo. Anna sen itse nostella roskaansa, älä auta.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Älä nyt ala tuossa äsken tehdyssä uudessa "pakkoruotsiketjussa' väitellä pöyröön kanssa, vaikka sitä se toivoo. Anna sen itse nostella roskaansa, älä auta.
Ei se ole auttamista, se on aktiivin pitämistä poissa pahanteosta muualla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei se ole auttamista, se on aktiivin pitämistä poissa pahanteosta muualla.
Silti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551