Lohilaiset saivat tahtonsa läpi. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012057573.html
Vastaukset 39
Uskonharhasta sekaisin!
Toisaalta hyvä, koska järki-ihmiset äänestävät jaloillaan epäjumalaa palvelevasta puolueesta.- Anonyymi00001
Pidätkö Kapi itseäsi järki-ihmisenä? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00002
Maakin on meille pannukakku.
- Anonyymi00003
Minä uskon kuitenkin maan olevan pallon, mutta asumme sen sisäpuolella. Jos eläisimme maapallon ulkopinnalla, niin kengät kuluisivat keskeltä pohjaa, nyt ne kuitenkin kuluvat kantapäästä ja kärjestä eniten.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä uskon kuitenkin maan olevan pallon, mutta asumme sen sisäpuolella. Jos eläisimme maapallon ulkopinnalla, niin kengät kuluisivat keskeltä pohjaa, nyt ne kuitenkin kuluvat kantapäästä ja kärjestä eniten.
Suomessa on uskonnonvapaus. Jokainen saa uskoa tai olla uskomatta, tämä on vapaa maa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Suomessa on uskonnonvapaus. Jokainen saa uskoa tai olla uskomatta, tämä on vapaa maa.
Hienoa, keskusta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Maa ei liiku avaruudessa VKK puolue todisti, että sinä kävellessä liikutat maata. Laita punainen keppi noin 30 m päähän sinusta ja kun otat ns askelia, et liiku, vaan keppi liikkuu sinua kohti, koska maa sinun alla liikkuu. Meillä VKKssa tämä on selviö ja tutkittu asia.
- Anonyymi00034
Anonyymi00007 kirjoitti:
Maa ei liiku avaruudessa VKK puolue todisti, että sinä kävellessä liikutat maata. Laita punainen keppi noin 30 m päähän sinusta ja kun otat ns askelia, et liiku, vaan keppi liikkuu sinua kohti, koska maa sinun alla liikkuu. Meillä VKKssa tämä on selviö ja tutkittu asia.
Etkö Kapi tajua, että littukin voi liikkua jalkojen voimasta? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00006
Lestalaisuus voitti ja perheen pään oikeuksiin ei pidä puuttua. Lestadiolainen viljelee omaa perhettään ja niittää myös. Lohi on yksi meistä. Kurvinen on belsebuupista!
- Anonyymi00008
Lohen isäkin etsii pientä suuhun pantavaa ja vetää lasta pulkassakin, ovat pohjoisesta.
- Anonyymi00009
Luulin ennevanhaan, että yksi uskonto-/lahkopuolue olisi politiikan saralla jo liikaa. Nyt niitä näyttääkin olevan jo kaksi.
- Anonyymi00010
Hyvä asia tuo aamuhartaus.
- Anonyymi00013
Vanha tapa. Käytössä ollut esimerkiksi urheilukilpailuissa sunnuntaisin, mikäli tapahtumat käynnistyvät jo aamupäivällä jumalanpalveluksen aikaan. Kestää vain muutaman minuutin.
- Anonyymi00011
Lähteekö keskusta Soinin sutkautuksilla nousuun...?
- Anonyymi00012
Aloitusvirsi hyvä.
- Anonyymi00023
Presidentti Kallion lempivirsi on vielä ajankohtaisempi:
https://www.youtube.com/watch?v=A4XfpOUeoqo&list=RDA4XfpOUeoqo&start_radio=1
- Anonyymi00014
Uskomme on vahva ja se tuo voiton kotiin vaaleissa.
- Anonyymi00028
"Viha voittamaton"?
- Anonyymi00015
Persuissa puoluekokousaamu lähtee käyntiin Mein Kampfin saarnalla. Ettei se vaihtoehtoinen totuus pääsisi porukalta vahingossakaan unohtumaan.
- Anonyymi00016
Yritys nolata puolueperheen tärkeintä jäsentä ei ole järkevää, koska tavallaan haukkuun omaa sukulaistaan. Perheriidat ovat riidoista pahimmat.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yritys nolata puolueperheen tärkeintä jäsentä ei ole järkevää, koska tavallaan haukkuun omaa sukulaistaan. Perheriidat ovat riidoista pahimmat.
Hallapurralainen PS ei ole mikään keskustalaisen puolueperheen jäsen. Laitaoikeistopuolueena.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hallapurralainen PS ei ole mikään keskustalaisen puolueperheen jäsen. Laitaoikeistopuolueena.
Päinvastoin, Persu on Kepun sisar, koska molemmat ovat Maalaisliitosta syntyneet.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Päinvastoin, Persu on Kepun sisar, koska molemmat ovat Maalaisliitosta syntyneet.
Soinin PS saattoi etäisesti muistuttaakin sitä, mutta nykyinen uuspersuilupuolue ei ole mitään Kepun sisar. Ja tämä on FAKTA, joka ei pala tulessakaan!!!
- Anonyymi00035
Anonyymi00017 kirjoitti:
VKK on osa Keskustaa!
Ossi
- Anonyymi00019
Nyt ne laitattivat muijille kansallispuvut ja marssivat kommunistien käytäntöjen mukaisesti agitaatiolauluja veisaten.
- Anonyymi00029
Ainahan kepun kokouksissa on naisilla ollu kansallispuvut, ookkonä tyhymä?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ainahan kepun kokouksissa on naisilla ollu kansallispuvut, ookkonä tyhymä?
Niin on ollut, kuten myös maakuntalaulujen laulaminen. Kommunisteilla ei ole ollut kepun edustajien pukeutumiseen ja laulujensa aiheisiin koskaan määräysvaltaa.
- Anonyymi00020
Kiitos aamuhartaudesta.
- Anonyymi00021
Vanhurskaana lestadiolaisena minäkin kiitän aamuhartaudesta.
- Anonyymi00024
Tekee kaikille hyvää, aamuhartaus nimittäin.
- Anonyymi00025
Raikas aamuvirsi aloittakoon päivän, samoin virkistävä aamupala.
- Anonyymi00026
Laulettiinko suvivirsi. Ai mut siitähän voi joku muslimi loukkaantua.
- Anonyymi00027
Muslimit eivät ole loukkaantuneet suvivirrestä, vaan ateistit.
Sitä paitsi jo aamuhartauden nimi kertoo tilaisuuden hengen. Siihen saapuminen on vapaaehtoista. - Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Muslimit eivät ole loukkaantuneet suvivirrestä, vaan ateistit.
Sitä paitsi jo aamuhartauden nimi kertoo tilaisuuden hengen. Siihen saapuminen on vapaaehtoista.Kotikommunistit ovat eniten kristinuskoa vastaan.
- Anonyymi00033
Hyvä arvopohja Keskustalla.
- Anonyymi00036
Meillä VKKssa lauletaan aamuhartaudessa Internationaali! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00039
Sehän on traktori!
- Anonyymi00041
Minä kun en ole kovin uskontoihin hurahtanut, niin silti Lähi-Idässä asuessani sanoivat minun olevan VÄÄRÄUSKOISEN. Myöhemmin Kantakrouvissa saman pöydän lounastaja sanoi, että maahanmuuttajia ei saa päästää Lähi-Idästä Suomeen koska ovat VÄÄRÄUSKOISIA!
Sanokaa nyt uskovaispuolueen edustajat, että ketkä oikein ovat niita oikeasukoisia!- Anonyymi00042
Lestadiolaiset ovat oikeauskoisia ja pääsevät ainoina taivaaseen. Kaikki muut menevät helvetin tuleen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23819- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103779Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37586VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 73451
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111445- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437