Menin illalla nukkumaan ilman housuja. En runkkaillut, vaikka mieli kyllä vähän teki.
Koko aamun olen ollut pelkästään t-paita päällä. Käynyt välillä ulkonakin munasillani. Soittelin sitten eräälle vanhalle miehelle, jonka kanssa on joskus vähän ollut seksuaalista kanssakäymistä. Mulkku siihen asti oli ihan velttona, mutta jäykistyi muistojen myötä. Näyttää siltä, ettei hänen kanssaan enää tapaamista tule, mutta pääsin kuitenkin kertomaa ajattelevani häntä aina runkatessani.
Touhutippa tahrasi nojatuolin siinä jutellessa. Loppuun asti en siinä kuitenkaan jatkanut. Ehkä nyt jatkaisin.
Tarvisin uuden runkkukaverin
Anonyymi-ap
3
280
Vastaukset
- Anonyymi00003
Mulla sama meininki aamulla nakkena aamutoimet
- Anonyymi00004
Jokohan olisi aika laittaa housut jalkaan? Viisi tuntia munasillaa, ja pieni riski on olemassa, että joku tulee käymään. Riippuu tietenkin siitä, kuka... Joku saattaisi tykätä nähdä minut munasillaan. 😎
Edelleenkin on paineet poistamatta. APUA!- Anonyymi00005
HEINOLAN trolli auttaa mielellään näet sen ilmoittelusta 5x tunnissa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622