Harri Seppälän pyyteetön työ Ukrainan auttamiseksi täytyy huomioida.
Kun Ukraina voittaa sodan lännen tukemana, niin Venäjä menettää kyvyn hyökätä Suomeen, tai ylipäätään minnekään.
Näistä asioista ehdotan, että Seppälälle myönnetään Suomen Valkoisen Ruusun suurristi ketjuineen.
Ehdotan Seppälälle mitalia
34
564
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heh,heh..joo...heh, heh. Entä papukaija merkki, tai muu kiiltokuva...heh.
Minä voin takoa mitalin heti, kun Ukraina voittaa, menettämättä palaakaan maastaan..Jep, jep.- Anonyymi00006
Ukraina ottaa puoli venäjää ja siperian öljykentät.
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ukraina ottaa puoli venäjää ja siperian öljykentät.
Olisko hopealautanen?
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olisko hopealautanen?
Hopeinen juustotarjotin ehdottomasti
- Anonyymi00003
Tutkintapyyntö onko asiassa toimittu oiken,ja oliko muita osallisia,näyttää että tahallaan yritetään estää valituksen läpimeno vuoreosaston sulkemisesta,kun kovalla kiireellä vierään kalusteet,eihän tuollainen sakki voi olla päättämässä kunnan asioista joka tahallaan aiheuttaa vahinkoa
- Anonyymi00004
Jopas ny vitsin muriaasit
- Anonyymi00005
Ajetaanko Alajärven asiaa kun yritetään estää valituksen läpimeno,ettei lopetus päätös vaihtuisi ja osuisi pienenpään kuntaan Alajärveen ???
- Anonyymi00007
Valitukset on jo aikaa sitten käsitelty. Nyt enää ruikutetaan.
- Anonyymi00008
Teko oli tosi törkeä ja vertaansa vailla,aivan käsittämätöntä että joku voi tehrä työnantalleen Lapualaisille tuollaisen teon, joka tuollaista äänestää äänestää itseään vastaan,hävekkää ja erotkaa itse, voi olla että tutkinnan jälkeen tulee kumminkin monon kuvaa perseelle
- Anonyymi00009
mulle kans mitali olen tehnyt enemmän kuin kyseinen hemmo Lapuan eteen,Olen lapualainen ja toinen ei !
- Anonyymi00010
Montako työllistät?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Montako työllistät?
saako yritystukia ?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
saako yritystukia ?
Vastaa kysymykseen!
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vastaa kysymykseen!
varmaan saa tarpettomia yritystukia joiden vastaanottaminen on epäeettinen toimenpide !
- Anonyymi00020
Mulla olis piirongin laatikossa eka luokalta 100 m mitali. Sen voi edelleen antaa Harrille on tämä niin mahtava suoritus.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mulla olis piirongin laatikossa eka luokalta 100 m mitali. Sen voi edelleen antaa Harrille on tämä niin mahtava suoritus.
ei 8:ksi tulleelle mitään mitalia annettu
- Anonyymi00013
Tästä olen kyllä samaa mieltä.
Harri Seppälä on ollut niitä harvoja ihmisiä, jotka eivät ole jääneet vain kirjoittelemaan nettiin, vaan ovat tehneet oikeasti jotain hädässä olevien ihmisten auttamiseksi. Moni puhuu, mutta Seppälä toimii.
Arvostan erityisesti sitä, että hän vaikuttaa olevan pyyteetön ja reilu tekijä. Nykyään moni tavoittelee näkyvyyttä tai omaa etuaan, mutta Seppälän toiminnasta on välittynyt enemmän halu auttaa kuin halu kerätä itselleen mainetta.
Tällaisia ihmisiä tarvittaisiin enemmänkin. Hän on mielestäni hyvä esikuva siitä, millainen kunnon ihmisen pitäisi olla. Ei tarvitse huudella itsestään, vaan tekee sen minkä katsoo oikeaksi.
Lisäksi hän ymmärtää myös sen maailmanlaajuisen kuvan. Ukrainassa ei ole kyse vain yhdestä maasta, vaan koko Euroopan turvallisuudesta ja siitä, annetaanko väkivallalle periksi vai ei. Kaikki eivät tätä näytä ymmärtävän.
Seppälän kaltaiset ihmiset ansaitsevat kiitosta ja arvostusta. Vaikka kaikki eivät olisikaan hänen kanssaan samaa mieltä, niin harva voi kiistää sitä, että hän on tehnyt paljon enemmän kuin keskiverto sohvalla istuva kommentoija.- Anonyymi00015
Tällaisen tavallisen kitupiikin silmissä tuo näyttää aivan käsittämättömältä miten paljon hän uhraa rahaa ja aikaa ukrainalaisten auttamiseen. Oikein hävettää, kun itse en ole malttanut antaa kuin 20€ Halpahallin kassalla ja vanhan sänkyni. Taidan olla suuri Ukrainan ystävä vain puheissani?
- Anonyymi00016
on helppo auttaa ja antaa toisten ihmisten tavaroita.se ei tee kenestäkään hyväntekijää vaan päinvastoin hyväksikäyttäjän !
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tällaisen tavallisen kitupiikin silmissä tuo näyttää aivan käsittämättömältä miten paljon hän uhraa rahaa ja aikaa ukrainalaisten auttamiseen. Oikein hävettää, kun itse en ole malttanut antaa kuin 20€ Halpahallin kassalla ja vanhan sänkyni. Taidan olla suuri Ukrainan ystävä vain puheissani?
Kehu nyt Seppälä ittiäs oikeen kunnolla.
- Anonyymi00014
Mites se auttamisen halu on Lapualaisia kohtaan,nuo muutama sänky ei merkitse Ukrainassa mitään,ovat kuin hyttysen paska valtameressä,mutta lapualaisille sillä oli iso merkitys kun ei ole eres julkista liikennettä, millä voisi lähteä kymmenien tai jopa satojen kilometrien päähän katsomaan omaistaan joka tekee loppua,äijä vain yrittää mainostaa itteään hyväntekijänä kun on eruskuntavaali ehrokkaana 2027 huhtikuussa,olisi vienyt eres omasta kotopitäjästään Alajärveltä,ja miksi niin kova hätä putsata vuoreosasto ettei valituskierrosta eres keretty saattaa loppuun
- Anonyymi00022
Koittais johtaa ensin kaupunginhallitusta ja sitten vasta huuhailla muuta.
- Anonyymi00029
Jos ne sängyt ovat vain hyttysenpaska, niin laitetaan kylkeen niin paljon rahaa, etteivät naura lahjoituksen vaatimattomuutta.
Uskoisin kuitenkin, että jokainen haavoittunut sotilas on kiitollinen siitä että saa maata oikeassa sängyssä.
- Anonyymi00023
Seppälä yritti estää ettei Lapuan Sanomat uutisoisi enää huonoja uutisia simpsiöstä. Eli kaupungin päättäjien huonot päätökset pitäisi pitää piilossa kuntalaisilta
- Anonyymi00028
Joo ja haukkuu Lapuan Sanomia, aika ikävää...
- Anonyymi00035
Aika ketale ei riitä että vei potilasvuoteet,Lapuan sanomien pitäisi enenmän vaan tutkia mitä Seppälä haluaa salata,kyllä kuntalaisten pitää saara rehellistä tietoa mitä Lapualla tapahtuu omasta puolueettomasta lehrestään,tälläinen toiminta jo toristaa sen että jotain salattavaa on hallituksen taholta tekeillä, josta ei sivulliset saisi tietää ???
- Anonyymi00036
Saamattomien porukka suojelee toisiaan
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Saamattomien porukka suojelee toisiaan
Alkaa olla mittani täynnä tätä saamattomien kaupunginhallitusta.
- Anonyymi00025
Kyllä Seppälä on ihan supliiki mies, mutta hänen ei ois kannattanut alkaa vetämään ukrainalaisia tänne, Suomen talous ei vaan kestä enää lisää elätettäviä. Ei hyvä.
- Anonyymi00026
Tiistelääset sitä mitallia on eheroottanu kun se leipomonkin perusti tiistelle
- Anonyymi00030
Ukrainan valtio voisi myöntää mitalin, kun on niiden asioita junaillutkin.
- Anonyymi00031
Zelenskyihin yhteys asian tiimoilta.
- Anonyymi00032
Minä ehdotan Seppälälle 10 vuoden vankeusrangaistusta murhayrityksestä sekä terveyden tahallisesta vahingoittamisesta. Ei kuitenkaan tälle Seppälälle josta puhutaan tässä ketjussa, vaan eräälle toiselle.
- Anonyymi00033
Linkki siihen mitä se on tehnyt?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626