Itse ymmärtänyt 50 vuotta
Miksi suuri ei olisi suurempi lisää.
Alatteko ymmärtämään Putinin tarkoituksen?
7
141
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Eurooppa on heikkona Putiniin ja haluaa hävitä sodan.
- Anonyymi00002
Rikastumisen kaava
- Anonyymi00003
Ihmisen tarkoitus
- Anonyymi00004
Putin oikeassa
- Anonyymi00005
Joo. Neuvostoliiton konkurssiin syvästi pettynyt ja siitä katkeroitunut riviagentti haluaa elämänsä ehtoona tuntea olevansa jotain ja jäädä historiaan suurena kehitysmaajohtajana.
- Anonyymi00006
Jos eu. ja länsi ei olisi pelkureita , menisivät ja ajaisivat rzän rajansa taakse ja pois krimiltä , mutta kun aina pelkäävät eskalaatiota joka asiassa , ei semmoinen voi koskaan voittaa mitään .
- Anonyymi00007
Päiväntasaajan poika tulee ja vie Euroopan. Mutta ei vie Venäjää, siellä on vielä tosimiehiä puolustamassa maatansa ja kansalaisiansa.
Huh huh Suomi-parka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.672149Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351724- 991132
- 46879
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25766- 29670
- 39648
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,132591Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578