Luin eräästä transmiehestä, josta oli julkaistu Pride -juhlan kunniaksi juttu. En keksi järkevää selitystä sille, miksi nainen haluaa olla parrakas mies ja sitten synnyttää miehenä parikin lasta. Ulkonäöltään hän näyttää ihan mieheltä, mutta miksi kuitenkin synnyttää kuin nainen? Mitä tällainen ihminen oikein haluaa olla? Julkisuuden kipeä vai jotain muuta? Transut eivät tunnu olevan terveitä mieleltään ja näitäkin omituisuuksia pitää juhlia.
Mikä on transihmisen logiikka?
26
143
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vika on aina paha, kun se on päässä.
- Anonyymi00010UUSI
Alapäässä se vika on. Transut haluaa koko lastin mieluiten peppuun kuitenkin.
- Anonyymi00019UUSI
He ovat hulluja. Oikea hoito on mielisairaalan pyöreä pehmustettu huone.
- Anonyymi00002UUSI
Työnteon välttelystä on vain ja ainoastaan kysymys.
- Anonyymi00003UUSI
ihmisillä on fetissejä, jonkun pitää vain olla jossain moodissa asussa tai leikellä kehoaan vinksin vonksin
- Anonyymi00007UUSI
Transmiehellä perä aina vähän ääntää...mutta aukon juuressa ei vähääkään ruskeaa...
- Anonyymi00004UUSI
nehän on ne kulkueet marssit ku jotain sirkusta siinä menisi , värikästä ja sekavaa..
- Anonyymi00012UUSI
Pridemarssilla peppuseksin voittokulkua todistetaan.
- Anonyymi00005UUSI
Kaikkia sairaita pitäisi juhlia ja arvostaa samalla lailla. Miksi transistorit ja hintendon pelaajat saa nousun jalustalle muiden sairaiden ja tavallisten ihmisten yläpuolelle?
- Anonyymi00006UUSI
Eiköhän siinä ole takana se, että pääsisi vastakkaisen sukupuolen tilohin ja voisi nähdä siellä pyllllyn.
- Anonyymi00008UUSI
Loogisuus katoaa kun pää menee sekaisin.
- Anonyymi00009UUSI
Kyse on sukupuoli-identiteetistä.
- Anonyymi00011UUSI
Naiset menee gynegologille.
Miehet menee urologille.
Muut menee psykologille. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miehet menee urologille.
Muut menee psykologille.Naiset menee gynekologille.
Terv. Kielinatsi - Anonyymi00023UUSI
Kaikkien vanhojen identiteettien rikkominen on tärkeää. Kun on itsekin rikki.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miehet menee urologille.
Muut menee psykologille.Menee miehen vehkein gynekologille niin mitä siitä tulee
- Anonyymi00014UUSI
Käsittämättömän paljon sinua näyttää kiinnostavan ja häiritsevän muiden ihmisten omat asiat, jotka eivät kuitenkaan kuulu sinulle millään tavalla.
Minua eivät kiinnosta eivätkä häiritse muiden ihmisten omat asiat, jotka eivät minulle kuulu. Sinä et vaikuta oikein tervejärkiseltä vaan ihme kyttääjältä.- Anonyymi00015UUSI
Eihän ne kuulu, mutta kun tämä naismies vai mikä onkaan, niin kertoo itse avoimesti lehdessä asiansa. Et nyt ymmärtänyt asiaa, joten kerrottakoon nyt tämä vielä selkokielellä. 🙄
- Anonyymi00020UUSI
Itsehän he niitä mainostavat värikkäissä kulkueissaan.
- Anonyymi00021UUSI
Aina nuo pervot itse tunkevat esittelemään sairauttaa joka paikkaan. Jättäisivät ihmiset rauhaan.
- Anonyymi00017UUSI
Urheilijoilla voi olla motiivi sellaisissa lajeissa joissa miehet voivat voittaa naiset. Kuten se eräs transsukupuolinen nyrkkeilijä, joka pieksi naisvastustajiaan vammaiseksi.
Sellaisen kohdalla se on ymmärrettävää, joskaan ei mitenkään hyväksyttävää. - Anonyymi00018UUSI
Jenkeiss yksi poika tappoi vanhempansa kun sukupuolenvaihtoleikkaus peruttiin...
- Anonyymi00026UUSI
Laihialla yksi poika tappoi vanhempansa kun orvot pääsi ilmaiseksi tansseihin.
- Anonyymi00022UUSI
Logiikka on last seasonia. Kato mun tunteet ja tuntemukset ei oo loogisia .
- Anonyymi00024UUSI
Mikä on sellaisen ihmisen logiikka, jota kiinnostaa toisten sukupuolinen identiteetti niin paljon, että hänen mielestä hänen pitäisi alkaa opastamaan toisia siitä, mikä pitäisi olla heidän sukupuoli-identiteetti.
Minulle riittää ihan oma sukupuoli-identiteetti, muilla saa minun puolesta olla millainen mikä heillä sitten sattuukaan olemaan.- Anonyymi00027UUSI
Joillakin tuo peetofiilä. Onko tosiaan ihan sama minkä ikäisen pukamia nyhväröi. Vihreät kyllä puolueena haluaa tuota ettei lapsi ikinä ole liian nuori jos sisään mahtuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa603473Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202312Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1381959Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus131498Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631207- 571124
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501052- 59873
- 73824
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33803