Jeesus: "Te käärmeet"

Anonyymi-ap

Luikertelijat vaikenevat lahkoissaan.

Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

26

174

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuomio luikertelijalle.

Matteus 23:3

Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'.

• Anonyymi00021

pistä ovesi lukkoon, ettet jää pihalle, ihan ite

• Anonyymi00002

Laittomuus ja ......

Matteus 23:28

Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.

Ulkokultaisuus + laittomuus ‼️

• Anonyymi00020

onko ellen rokotus noin sinuun vaikuttanut. sekin hurskauttaa niin kovasti. - kuten peilistä voit todeta - kuvaasi katsoen.

• Anonyymi00003

Isän, Pojan ja PH:n nimeen kastaminen Jeesuksen kehoituksen mukaan.

Matteus 28:19-20

[19] Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen [20] ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi00004

✝️
      "Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta.
      Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt."

• Anonyymi00010

Mitä haluat sanoa tuolla lainauksella, josta tuskin ymmärrät mitään ?

• Anonyymi00022

voe sinnuu- ihanko se äitisi kohdalla kävi, että nosteli helmojaan pellonlaidassa, ja ohikulkija tuikkasi- siemenet ssissään ja siinä sinä synnissä siinnnyt.. ei olle kiva-
        ihan vieras nai äitisi raskaaksi kohdallasi. Hyvä kun kerrot kohtalosi.

Onneksi kohdallani avioliitossa isä ei synnissä minua- eikä veljeäni siittänyt- vaan aivan Raamatun käskyn mukaan täyttää maa.
        ja äitini tuli luomistyn mukaan ja Jumalan käskyn mukaan tekien, tuli raskaaksi
        Sitten luomistyön mukaan äitini odotti- ja minut kudottiin hänen kohdussaan ja Jumala syntymässäni puhalsi minuun elämän Hengen, eli Jumalantyö.

Enkä vielä siinäkään tehnyt syntiä koska synti on Jumalan käskyjen rikkominen,
        ja vaikka äitni rintoja pidin suussani- olivathan ne minun eväspusseja- en siinäkään tehnyt syntiä-

Minulla on erilainen lähtökohta- kuin sinulla. Minut siitettiin Raamatullisesti.

Ikävä vain, että sinun äitisi oli haureudessa sinut siitättänyt.... Muistetaan rukouksin sinuakin

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

voe sinnuu- ihanko se äitisi kohdalla kävi, että nosteli helmojaan pellonlaidassa, ja ohikulkija tuikkasi- siemenet ssissään ja siinä sinä synnissä siinnnyt.. ei olle kiva-
        ihan vieras nai äitisi raskaaksi kohdallasi. Hyvä kun kerrot kohtalosi.

Onneksi kohdallani avioliitossa isä ei synnissä minua- eikä veljeäni siittänyt- vaan aivan Raamatun käskyn mukaan täyttää maa.
        ja äitini tuli luomistyn mukaan ja Jumalan käskyn mukaan tekien, tuli raskaaksi
        Sitten luomistyön mukaan äitini odotti- ja minut kudottiin hänen kohdussaan ja Jumala syntymässäni puhalsi minuun elämän Hengen, eli Jumalantyö.

Enkä vielä siinäkään tehnyt syntiä koska synti on Jumalan käskyjen rikkominen,
        ja vaikka äitni rintoja pidin suussani- olivathan ne minun eväspusseja- en siinäkään tehnyt syntiä-

Minulla on erilainen lähtökohta- kuin sinulla. Minut siitettiin Raamatullisesti.

Ikävä vain, että sinun äitisi oli haureudessa sinut siitättänyt.... Muistetaan rukouksin sinuakin

Järkeisoppineet käärmeen asialla

Kiellät
        * syntiinlankeemuksen
        * Jumalan Sanan

• Anonyymi00005

Lahkolaiset ovat hurmoksessa päättäneet ketkä ovat pelastusvarmoja ja ketkä eivät usko.
      On ne aika jumalia.

• Anonyymi00023

Voi sinnuunkin, kun et ole uskomassa sijaisuhriisi ja puhut hurmoksista, eikä Sana saa sinuun otetta.

Meillä uskotaan Jumalan Sanaan, Jeesuksen sovitustyöhön ja seurataan Vapahtajaa- armonkautta päivän lapsina. opetuslapseudessa.
        Eilinen on mennyt- huomista ei eletä vaan tänään auttaa Herra.

Anna sinäkin elämäsi Vapahtajan käsiin, katso Golgatalla hyvän ja pahanvälistä taistelua- Hänen ristään ja sinun, pyydä Häntä muistamaan sinua.
        Se on täytetty- usko Häneen ja Hänen kätsensä hipiästä ei kukaan sinua riistä...

Siis Jeesus lahkossa on hyvä olla, ja täällä on luterilaisuudesta lähtien elämänsä Hänelle antaneitten Golgatan verellä pestyjen joukko- vapaitten suuntien kanssa.

Jeesus katsos päättää- et sinä, eikä sinun sanasi paina mitään -- koska Sana ei ole sinulla hallussa.

Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos. Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt. Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
        (Joh 6:37-40)

Niin Jeesus sanoi heille:
        "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani. Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat;

joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti."
        (Joh 6:53-58)

• Anonyymi00006

Järkeisoppi = käärmeen selitykset.

• Anonyymi00012

Kyllä vähäjärkinen oppi, jossa vastasyntyneet uskovat ja ottavat vastaan, on sentään lähellä mielettömyyden huippua.

• Anonyymi00007

Amerikka Babylon.
      Nooan päiviä elämme.

• Anonyymi00014

Suomi on lähes täysin jumalaton pakanamaan,mihin tarvitset amerikkaa ?!

Onko luterilaisuus muka saanut jotain aikaan häh !

• Anonyymi00008

Usko nykyään on kuin rusinoiden syömistä pullasta.

Tuomarien kirja 14:14

Silloin hän sanoi heille: "Lähti syötävä syömäristä, lähti väkevästä makea". Mutta he eivät voineet kolmeen päivään selittää arvoitusta.

• Anonyymi00009

Luterilaiset ovat hokeneet jeesuksen sanomisesta, ..se on jumalan teko että uskotte häneen... jo viissatas vuotta ymmärtämättä siitä mitään !

• Anonyymi00011

Kristinusko on ollut 2000 vuotta ja suuri lahkolaisten eksytyksen aalto (jenkkien uususkonollisuus) n. 100 vuotta.

• Anonyymi00025

No- jos kristinusko ollut 2000- vuotta--- niin miksi luterilaiset myöhäsis- selittäjina sitten heiluu palstalla? paukuttelevat henkseleitä.
        No- Paavihan totesi tässä taannoin, luterilaisia palaamaan äitikirkkoon.
        Ortot taas sanovat luterilaisia, että he pilkkaavat Jumalaa- jne.

Luterilaisethan hirttivät maamme petäjiin katolisia, kun toivat sanomaansa Ruottinkautta maahan.

• Anonyymi00015

Elämme käärmeiden sikiöiden aikaa.

• Anonyymi00026

jopa sikittää hirviästi---- eikös sinulla ole muuta sanottavaa- että siki siki.

Eihän käärme on kuin korkeintaan myrkyllinen- mutta sinä taas olet epäjumalanpalvelija, käärmettä pahempi

• Anonyymi00016
      • Anonyymi00028

niinpä näkkyyy,. ettei sinulla ole muuta tekemistä.
        joutavaanhan se päiväsi kuluu

• Anonyymi00019

Äläpä aloittaja paukuttele syntisenä olemaattomia henkseleitäsi. luuloherrana.
      Sinun ei kannata jeesustella ja sikiöidä, sekä helvetöitsä eina tapasi mukaan.

Otahan lääkkeesi. kaikki ei sinulla ole kunnossa. Luulo- jeesustelu on monen mielen ongelma. pidä vain sitten omasta tuomiostasi huolta, äläkä jahkaa omiasi.

turhaa on käärmekeittojen padastas kauhoa noitä iänikuisia keittoja.

Käärme ei ole vaarallinen- se korkeintaan tappaa-
      mutta sinun valhejuttusi- se on aivan toista luokkaa, ja PALJON vaarallisempi- kuin käärme

• Anonyymi00027

Ovatko hellarit synnittömiä vai lahkolaisia ?

- antaa lihan puhua heidän omalla suullaan

• Anonyymi00029

Miksi helluntai-IK-pastorit eivät puhu Jumalan pelosta ?

Saarnaaja 5:6
      Sillä paljot unet ovat pelkkää turhuutta; samoin paljot puheet. Mutta pelkää sinä Jumalaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      965
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      513
      831
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      791
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      568
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe