Mies petti transun kanssa

Anonyymi-ap

En tiiä miten pääsen tästä asiasta yli mut sain tietää et mun mies petti mua transun kanssa. En tiiä tarkkaa miten nää termit menee mut siis sellasen kans joka näyttää naiselt mut sillä on kulli. Ja tää oli vielä maksullinen. Ei olla oltu ees kauaa yhessä, 2 vuotta vasta. Ja nyt mun mies on maksannu jolleen siitä et pääsee imee sen munaa vaikka on väittänny aina olevansa hetero. Ollaan nyt tauolla mut mies anelee koko ajan toista mahollisuutta ja sanoo ettei haluu menettää mua. Mut miten mä voisin olla enää normaalisti tässä suhteessa. Pääseeks tälläsestä ikinä yli ja mitä pitäis aatella.

31

210

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Homo se on, ei kukaan hetero mies ime munaa saati sit maksa siitä oli se sit kiinni millasessa vartalossa tahansa

• Anonyymi00003
        UUSI

Eihän tässä kysytty miehen seksuaalisesta suuntautumisesta vaan siitä mitä tehdä tilanteessa. Itse en jatkaisi suhdetta, pettäminen on aina pettämistä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Jaahas spedellä taas skitsoafektiivinen vaihde päällä buaahaa

• Anonyymi00008
        UUSI

Jaahaa sulla on taas sellanen vaihe menossa. Unohditko ottaa lääkkeet.

• Anonyymi00004
      UUSI

No ensinkii sinun mies ei oo hetero. Mut onks sillä väliä mikä hän on? Ei kai sillä oo parisuhteen kannalta merkitystä miten hänen suuntautumisen määrittelee. Toiseks pettämisestä voi päästä yli mut se on vaativaa eli mieti onks tää mies sen arvonen.

• Anonyymi00005
        UUSI

No ei kai sil välii oo mut ku on akna sanonnu olevansa hetero, jotenki kusetettu olo.
        Ap

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No ei kai sil välii oo mut ku on akna sanonnu olevansa hetero, jotenki kusetettu olo.
        Ap

Nii ois mullakii ite en pystyis enää tollasen äijän kaa olemaa miettisin vaa et se on lutkuttannu kikkeliä vaik oli toosaa tarjolla

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nii ois mullakii ite en pystyis enää tollasen äijän kaa olemaa miettisin vaa et se on lutkuttannu kikkeliä vaik oli toosaa tarjolla

Jos kikkeli on parempaa

• Anonyymi00009
      UUSI

Onks teillä millanen seksielämä?

• Anonyymi00010
        UUSI

Miten se tähän liittyt? Pettäminen on pettämistä. Vaihtoehtona puhuu asioista ennen ku menee tekee jotain tollasta

• Anonyymi00011
        UUSI

Ihan normaali seksielämä on, pannaan kyl monta kertaa viikossa. Alkuhuuma loppu aika nopee, oisko se voinnu olla joku merkki tulevasta tai vihje etten riitä
        Ap

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ihan normaali seksielämä on, pannaan kyl monta kertaa viikossa. Alkuhuuma loppu aika nopee, oisko se voinnu olla joku merkki tulevasta tai vihje etten riitä
        Ap

Mikä on nopeesti?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mikä on nopeesti?

No silleen ku tavattii syksyl ni jo joulun jälkeen oli silleen et musta tuntu ettei se haluu mua enää silleen tai oo nii innoissaa tai et ois jotenki etäisempi. Aikasemmis suhteis mul ei oo hiipunnu näi nopee

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

No silleen ku tavattii syksyl ni jo joulun jälkeen oli silleen et musta tuntu ettei se haluu mua enää silleen tai oo nii innoissaa tai et ois jotenki etäisempi. Aikasemmis suhteis mul ei oo hiipunnu näi nopee

Toisilla se alkuhuuma haihtuu nopeammin, toisilla hitaammin. Yleensä kestää keskimäärin vuoden kun innoissaan tutustutasn toiseen ja halutaan olla koko ajan kiinni. En usko että tämä on kuitenkaan asia jota kannattaa jäädä vatvomaan. Vika i ole sinussa vaan miehessäsi. Hän on se joka on pettänyt ja rikkonut luottamuksen ja väittänyt olevansa jotain muuta kuin on. Itse pohtisin asiaa siltä kannalta että onko mies sen arvoinen että haluat yrittää rakentaa luottamusta uudelleen? Vai pystytkö näkemään elämän ilman häntä, ehkä jonkun toisen kanssa?

• Anonyymi00014
      UUSI

Oon ollu samanlaisessa tilanteessa ja ei siihen suhteeseen oo enää paluuta. Oltiin oltu 5 vuotta yhdessä kun löysin miehen puhelimesta viestittelyä vastaavan kanssa ja niistä viesteistä kävi kyllä hyvin ilmi että mies on jo useamman kerran antannu panna itseään kakkoseen. Erottiin ja nykyään mies on ihan julkisesti toisen miehen kanssa parisuhteessa vaikka kovasti silloin väittikin olevansa hetero ja puolusteli tekoaan sillä että kyseessä trans ei mies.

• Anonyymi00015
      UUSI

Heivaisin tollasen ällötyksen samantien

• Anonyymi00019
        UUSI

Peilin eteenkö menit. Missäpä muualla voisit sen nähdä.

• Anonyymi00017
      UUSI

Tääl taas joku hinuri mokannu ja jäänny kiinni xD

• Anonyymi00020
        UUSI

Siis sinä ihan ite. Ei se ainakaan täällä ole.

• Anonyymi00018
      UUSI

Mihin tää maailma on menny. Miehet väittää olevansa heteroita ja sit kipitetään imemään munaa ei tsiiisus

• Anonyymi00021
      UUSI

Eroaisin ja takas en ottais.

• Anonyymi00022
      UUSI

En näkis paluuta tollasen jälkeen, ois miettinny asiaa ennen ku meni maksullisiin.

• Anonyymi00023
      UUSI

Miehet on niin helvetin tyhmiä että ne menee tekemään jotakn tollasta, sit alkaa kaduttaa ja tajuukii yhtäkkii sen oman naisen arvon. Sit pyyellään anteeks ja panostetaan hetken aikaa. Sit se arvostus taas kohta unohetaan ja suhde menee jokatapauksessa pieleen. Ei maksa vaivaa

• Anonyymi00024
        UUSI

Naisissahan ei oo ikinä mitään vikaa

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Naisissahan ei oo ikinä mitään vikaa

Kyllä se vika tässä tapauksessa on aika selvästi miehessä

• Anonyymi00026
      UUSI

En sano et mussa ei oo mitään vikaa ei kai kukaan oo täydellinen. Mut en mä oo vaatinnu muuta ku luottamusta ja uskollisuutta. Ite en oo tehny mitää tollasta ja oon ollu nii keskittynny tähän suhteeseen ettei ois tullu ees mieleen pettää. Eikä kyl tullu ees mielee sekää et mun mies tekis tollasta. En osannu epäillä mitää. Ja ikin ei oo vihjaillu et ois ees mitää tollasii fantasioita. Pahinta täs vaa on se et luulin et meil menee hyvin ja et tää on hyvä suhde. En mäkää nyt täysin tyytyväinen oo ollu meiän seksielämää enää mut rakastan mun miestä enkä mä ois sitä ois pettänny.
      Ap

• Anonyymi00027
        UUSI

Selkeest jotain fantasioita on kuitenkii ollu koska ei kukasn mies eti itelleen vartavasten transnaista ja maksa sille seksistä ilman mitään syytä.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Selkeest jotain fantasioita on kuitenkii ollu koska ei kukasn mies eti itelleen vartavasten transnaista ja maksa sille seksistä ilman mitään syytä.

No miehet nyt on tunnetusti mulkkuja, voi olla ihan hyvin joku hetken päähän pistokii vaan

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

No miehet nyt on tunnetusti mulkkuja, voi olla ihan hyvin joku hetken päähän pistokii vaan

No ei kyllä itelle tulis mieleen ees hetken päähän pistona kullin imeminen vaikka ois kuin puutteessa kun ei heterona kulli kiihota

• Anonyymi00030
      UUSI

A) mies pettänny
      B) valehellu
      C) epätoivonen kun maksaa seksistä
      D) ei välitä susta

= mitä ees mietit? Jätä tollanen pelle.

• Anonyymi00031
      UUSI

SE MIKÄ MIES ON SISIMMÄSSÄÄN ei tule muuttumaan, eli se tulee jatkumaan ja myös ihan miesten kanssa - jopa maksutta!

Jos juttu on totta, jättäisin tyypin välittömästi
      EI JATKOON!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      170
      4651
    2. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      7
      3550
    3. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      39
      2532
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      156
      2209
    5. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      33
      1368
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      70
      1214
    7. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1122
    8. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1121
    9. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      39
      1033
    10. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      53
      963
    Aihe