noin 44000-46000 henkilöä.
Näistä Helluntaikirkkoon 13100 jäsentä.
Siis Helluntaikirkkoon ei kuulu edes kolmea(3) hlöä kymmentä (10)henkilöä kohden Suomen helluntailaisista.
Eli kun vuosikymmeniä on Helluntaikirkko manipuloinut ja propagandallaan
(manipulointi, asioiden yksipuolinen tiedottaminen, suoranainen valehtelu) pyrkinyt saamaan jäseniä Helluntaikirkkoon, tulos on mitä on.
Helluntaikirkoissa käy Helluntaikirkkoon kuulumattomia, jotka eivät ole Helluntaikirkkoon liittyneet.
Heillä ei ole äänestysoikeutta. Kun eivät kuulu Helluntaikirkkoon, heillä ei myöskään ole oikeutta "pastorin valtakirjaan", joka on ihmisten kehittelemä asia.
Valtakirjoja on paljonkin ko. kirkossa. Mutta kenet on Jumala valtuuttanut?
Näin monelta evätään kirkon toimesta mahdollisuus palvella lahjoillaan seurakuntaa/Jumalaa.
Nämä, jotka eivät ole liittyneet, kelpaavat siis ehkä siivoamaan ja tiskaamaan, ja varmasti laittamaan rahaa uhrikoppaan.
Tilanne on absurdi. Valtaosa helluntailaisista ei kuulu Helluntaikirkkoon, silti Helluntaikirkko on vallannut keskeisiä helluntaiherätyksen järjestöjä. Mm Fida, Avainmedia, Isokirja jne.
Tuo pieni vähemmistö siis huseeraa, ja puhuu asioista, ikäänkuin se edeustaisi koko Helluntaiherätystä!
Jo tapa, jolla Helluntaikirkko on laitettu pystyyn monilla paikkakunnilla, on kaikkea muuta kuin kristillistä toimintaa. Toisinajattelijoiden vaientaminen, valehtelu, väärät todistukset jne. Kirkon hedelmä on sen mukaista;
Sanan vesittäminen, liberaaliteologian lisääntyminen siihen liittyvine ilmiöineen.
Erikoinen on sellainen koti, jossa vain muutama päättää, mitä tehdään ja miten toimitaan .
Jumalan seurakunnassa ei ole kahden kerroksen väkeä!
Helluntaikirkko ei ole tuonut tullessaan mitään hyvää. Sen hedelmä on nähty; se on mätä.
Helluntaiherätykseen
Anonyymi-ap
2
98
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yllättävän paljon kuitenkin on.
Ei amerikan homoherjat kaikkia tavoita.
Eikä pian ketään, jos niitä ei koko ajan kylvä, ne jää unholaan jos niiden kanssa ei paina kaasu pohjassa. - Anonyymi00002
En ymmärrä kun helluntai hörhöt hyysää mamuja on mamu iltoja kielikahviloita eväsretkiä ym ym. Mummot omilla rahoillaan leipovat suolaista ja makeaa ahneet mamut tunkevat kaiken suuhunsa voi kauhistus onko uskonto sekoittanut pään. Milloin mamut järjestää mummoille mummoillan. Ahneet ei viitsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1831321- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77845
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114603- 48587
- 18548