Profeetta Pasanen tekee rohkeasti lähetystyötä internetissä ja suuret kansanjoukot kokoontuvan kodeissaan katsomaan profeetta Jari pasasen videoita.
Pasanen on tämän palstan kingi
30
369
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jari on saanut mitä on halunnut. Youtubesta kaikki tuntee hänet profeettana
- Anonyymi00002
Netissä hänen kirjoituksensa ei ole minkään arvoista.
- Anonyymi00027
On saanut potkut muista seurakunnista niin nyt paasaa yhden miehen seurakunnassa nettivideoita ja on varannut arvokkaat profeetan ja pastorin tittelit omaan käyttöönsä.
- Anonyymi00003
Kyllä niitä profeettoja tuntuu Suomessa olevan runsaasti. Kun ei pääse seurakuntaan niin perustetaan oma yhteisö. Siellä on itse profeetta ja seurakunnan pää. Ja päättää kaikesta. Seuraajat kuuntelevat ja tottelevat. Eikä saa arvioida millään lailla voideltua.
- Anonyymi00007
Eikös tuo ole maallista vallanhimoa? Miksi uskovat pastorit toimii vallanhimoissaan tehdessään lähetystyötä.
- Anonyymi00004
Ei tietenkään saa arvioida.
- Anonyymi00005
Arvioida saa, mutta anteeksissaatuja syntejään ei tule enää muistella jos niitä on tehnyt jotakin aiempaa syntiä.
Jos profeetta osaisi profetoida oikeat lottonumerot etukäteen ei hänen tarvitsisi valehdella yksinrtaiselle väelle epäjumalastaan.
- Anonyymi00006
Tietenkin pitäisi osata tai muutoin on valheprofeetta, joka höpisee mitä päähän sattuuä pälkähtämään.
Tietenkin täytyy ajatella myös veikkausta, joka käyttää ihmisen pelihimoa härskisti hyväkseen antaen kyllä oikeasti voittomahdollisuusksia, mutta toisten ihmisen pussista ne rahat ovat.
Ennen kuin rukoilee lottonumeroita, niin pitää vain kysyä Jumalalta että minä otan miljoonia noita pelihimoisten rahoja, jotka ovat kaikki liikenevät rahansa pelaavat mitään juuri voittamatta ja minä sitten määllään niiden onnettomien rahoilla.
Siitä täytyy ensin neuvotella.
- Anonyymi00008
Lottovoiton rukoileminen on vähän kuin rukoilisi että Jumala ryöstäisi pankin puolestani ja saisin toisten ihmisten rahat käyttööni ja he jäisivät nuolemaan näppejään.
Pitää rukoilla järkeä ja viisautta että voi hankkia rahaa rehellisin keinoin.- Anonyymi00009
Ootko itse Pasanen? Voisitko tehdä videon aiheesta
- Anonyymi00010
Tässä videossa on Pasasen pyhää profetiaa! Profeetta Jari Pasanen todistaa videolla Nehemia seurakunnassa.
https://youtu.be/A0YEOxfyyJ8?is=gLCC5k8_VpMSElno - Anonyymi00011
Jer.25:27 Ja sano heille: näin sanoo Herra Zebaot, Israelin Jumala: juokaat ja juopukaat, oksentakaat ja langetkaat, ja ette taida nousta miekan edessä, jonka minä teidän sekaanne lähettää tahdon. Biblia (1776)
- Anonyymi00012
Jes.55:9 Vaan niin paljo koreampi kuin taivas on maasta, niin ovat myös minun tieni korkeammat teidän teitänne, ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne. Biblia (1776)
- Anonyymi00013
Neh.1:8 Muista sana, jonka sinä annoit palvelijallesi Moosekselle, sanoen: Jos te tulette uskottomiksi niin minä hajotan teidät kansojen sekaan. 5Moos.4:27. 28:64.
- Anonyymi00014
Neh.1:9 Mutta jos te palajatte minun tyköni, ja pidätte minun käskyni ja teette ne: ja jos te ajetaan hamaan taivaan ääriin, niin minä sieltäkin teidät kokoon ja vien siihen paikkaan, jonka minä olen valinnut nimeni asumasiaksi. Biblia (1776) 5Moos.30:1.
- Anonyymi00015
Hes.4:13 Ja Herra sanoi: ratki näin pitää Israelin lapset syömän saastaista leipäänsä pakanain seassa, kuhunka minä heitä ajava olen. Biblia (1776)
- Anonyymi00016
Aam.9:9 Sillä katso, minä tahdon käskeä, ja antaa Israelin huoneen kaikkein pakanain seassa seulottaa, niinkuin seulalla seulotaan, ja ei jyväkään pidä lankeeman maan päälle. Biblia.
- Anonyymi00018
Tuleeko profeetta Pasasesta Suomen presidentti Jouko Pihon jälkeen. Molemmissa on paljon samaa. Mutta tähän mennessä he ovat tehneet vain puolipäiväistä työtä. Profeetan oikea palvelus on 24 tuntia vuorokaudessa ja hän on väkevästi läsnä kuninkaiden ja presidenttien todellisuudessa. Mihin suuntaan he menevät.
Suufilaisuus on parapsykologiaa ja loitsujen taitamista lopussa. Mutta vastaa 600 vuoden kuluttua. Nyt asia on vasta idulla.
Menestystä ja pitkää olemassaoloa profeetta Pasaselle ja Piholle.... - Anonyymi00019
Pasanen,kolmen tyttärensä turmelija!!!
Muuta "armoitusta" ei ole,eikä tule!!- Anonyymi00023
Tämä on järkyttävää mitä tietoa ko. Henkilöstä löytyy Googlen kautta
- Anonyymi00020
Tässä on stadin kingi, älysi totuuden vaikka on ateisti 20v sitten jo. Kristinuskoakin ymmärtää perusateistitolloa huomattavasti selkeämmin, eli fiksu ateistiksi ehdottomasti, Sauli Niinistömäinen ymmärrykseltään.
https://www.youtube.com/watch?v=v9TikyltZC4&t=220s - Anonyymi00021
Harrastaakohan tuo aloituksen lahkolainen nettiprofeetta myös kielilläpuhumista ja ihmeparannusta.
- Anonyymi00024
Jumala on antanut Pasaselle profetoinnin armolahjan.
- Anonyymi00022
Jari Pasanen on väärä profeetta.
- Anonyymi00026
Pasanen on aito herran valitsema profeetan armolahjan omaava evankelista-pastori.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pasanen on aito herran valitsema profeetan armolahjan omaava evankelista-pastori.
Olin kauan sitten kokouksessa, jossa Pasanen saarnasi.
Kesken saarnaa eräs henkilö nousi seisomaan ja alkoi
huutelemaan herjoja. Pasanen sanoi rauhallisesti ja
asiallisesti: "Ole hiljaa ja istu alas Jeesuksen nimessä!"
Henkilö vaikeni välittömästi ja istui alas. Ja Pasanen
jatkoi saarnaansa.
Muistan tämän aina koska tilanne oli niin erikoinen.
Pasanen vaimensi riivaajahengen Jeesuksen nimessä. - Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olin kauan sitten kokouksessa, jossa Pasanen saarnasi.
Kesken saarnaa eräs henkilö nousi seisomaan ja alkoi
huutelemaan herjoja. Pasanen sanoi rauhallisesti ja
asiallisesti: "Ole hiljaa ja istu alas Jeesuksen nimessä!"
Henkilö vaikeni välittömästi ja istui alas. Ja Pasanen
jatkoi saarnaansa.
Muistan tämän aina koska tilanne oli niin erikoinen.
Pasanen vaimensi riivaajahengen Jeesuksen nimessä.Onpa väkevä todistus Jari pasasen voitelusta. Siinä on aito Herran kutsumusta toteuttava profeetta!
- Anonyymi00029
Kiitos työ on raskasta mutta jatkuu emme lopeta toimintaamme. terv. pastori profeetta jari pasanen
- Anonyymi00031
Käytätkö tiktokkia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651