Sitä kun aina otetaan esiin vasureiden kommunismihistoria koska nykynuoret saa väärän kuvan puolueesta 😭😭😭😭
Liin mielestä tämä on poliittista vainoa ja tosi epäreilua.
Li Andersson ei voi sietää
12
110
Vastaukset
Vasureissa on edelleen sekä piilokommunisteja, että avoimesti kommunisteiksi tunnustautuvia (mm. Anna Kontula). Aikoinaan nämä vassarit ihailivat Stalinin diktatuuria ja halusivat saman menon Suomeen vankileireineen ja teloituksineen. En luota edelleenkään tuohon puolueeseen vaikka julkilausumissaan nykyään ajavat kaikkea hyvää ja kaunista. Jos ne pääsisivät valtaan, niin jälki voisi olla aika kauheaa.
- Anonyymi00005UUSI
Vassari ei voi olla normaali ihminen kun ovat kaikki kommareita ja Putinin * erseen nuolijoita.
- Anonyymi00001UUSI
Ja totta kai muistamme ja huomioimme perussuomalaisten natsikytkökset. Lisäksi persu pettää aina.
- Anonyymi00007UUSI
Minä en kiellä rotuvihaani, rotujen sekoittelu on vahingollista. Rotuvihani kumpuaa rotujen sekoittelusta koska se on luonnotonta touhua
Ei ole olemassa huonointa tai parasta rotua, mutta on olemassa rotuerottelu, joka estää konfliktit kun eri rodut majailee omilla tonteillaan. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä en kiellä rotuvihaani, rotujen sekoittelu on vahingollista. Rotuvihani kumpuaa rotujen sekoittelusta koska se on luonnotonta touhua
Ei ole olemassa huonointa tai parasta rotua, mutta on olemassa rotuerottelu, joka estää konfliktit kun eri rodut majailee omilla tonteillaan.Ihan kiva, mutta jos jokainen kansalaisuus ei ole oma rotunsa, niin yhtäkö ei toimi heikostikaan. Eivät todella sodat ja muut konfliktit rajoitu eri etnisyyksien välille.
Ihminen on osa luontoa ja ihmisen toiminta on siten luonnollista.
- Anonyymi00002UUSI
Lii on sosialisti samanlainen kuin Hitler ja Lenin.
- Anonyymi00004UUSI
Vasemmisto/vihreät lienevät lähes kaikki stasilaisia ja muita diktaattorien kannattajia.
- Anonyymi00006UUSI
Suomesta on tullut balttipaska.
- Anonyymi00008UUSI
Eihän vasemmistoliitolla ole mitään tekemistä noiden vanhojen juttujen kanssa
- Anonyymi00009UUSI
juu ei, silti Liitä harmittaa kun yhteydet mainitaan?
- Anonyymi00010UUSI
Samaa porukkaa on vasemmisto ja demukat kuin jotka yrittivät vallankumousta 1918 onneksi Ei onnistunut?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Samaa porukkaa on vasemmisto ja demukat kuin jotka yrittivät vallankumousta 1918 onneksi Ei onnistunut?
Vasemmistoliitto on perustettu v.1990 ja siitä poistettiin mm. SKP:n jäsenet. Ainoa puolue joka teki DDR:n kaatumisen jälkeistä tilienselvitystä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583979Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552006Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2071655- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904