Suomihan auttoi venäläistä väestöä viihtymään valtaamassaan Karjalassa sadoilla miljoonilla markoilla ja rekat vei yksityistenkin keräämää apua Viipuriin ja muualle Karjalaan.
Osa Ukrainaa luultvasti jää Venäjälle mutta en usko että ukrainalaiset koskaan sinne mitään apua antaa.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/viovio/56390-miksi-suomi-antaa-kehitysapua-venajalle-onko-venaja-kehitysmaa/
Ukraina tuskin toimii Suomen tavoin
5
87
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Suomalaisten hölmöys saattoi jopa rohkaista Venäjää valtaamaan Krimin ja hyökkäämään Ukrainaan 2022.
- Anonyymi00002
Suomi on ainoa maa maailmassa joka on auttanut miljoonilla rikollista alueryöstäjää viihtymään Suomelta valtaamillaan alueilla. Ainutlaatuista hölmöyttä.
En tiedä mitään muuta kansaa jolta joku on ryöstänyt alueita mutta rikoksen uhri kuitenkin auttaisii valtaajia. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Suomi on ainoa maa maailmassa joka on auttanut miljoonilla rikollista alueryöstäjää viihtymään Suomelta valtaamillaan alueilla. Ainutlaatuista hölmöyttä.
En tiedä mitään muuta kansaa jolta joku on ryöstänyt alueita mutta rikoksen uhri kuitenkin auttaisii valtaajia.Jeltsin myönsikin että talvisota oli Stalinin rikos Suomea kohtaan eikä Karjalan liittämistä NL:n voi hyväksyä.
Mutta Suomi vain heitti miljooniaan Karjalaan kuin jotkut idiootit. - Anonyymi00005
Venäjä saattoi omilla rahoillaan tehdä enemmän aseita joita käytti hyökkäyksessä Ukrainaan.
- Anonyymi00004
Tukholma syndroomaa sen täytyi olla. Suomihan oli kymmeniä vuosia NL:n vankina ja väkivallaan uhan alaisena. Tiedetään että sellaisessa tilanteessa uhatut alkavat myötäillä ja palvella uhkaajiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566