Tässä joku päivä sitten variksen poikaset lensivät pesästä pois. Emo hoiti ja vahti niitä. Moni näki tapahtuman miten hyvin emo hoiti poikasia. Hyvinkään eläintesuojelijat kävivät ottamassa poikaset "hoitoon", vaikka emo hoiti poikasia. Miksi? Miksi te eläinten suojeliat tuhoatte niitä eläimiä joita väitätte suojelevanne.
Variksen poikaset
3
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eläimet hoitavat jälkeläisensä paljon paremmin kuin ihmiset. Liikuttavaa katsoa luonto-ohjelmia jossa " mammat" paapovat pienokaisiaan. Meillä ihmisillä on opittavaa paljon, 10 v j- 15 v toikkaroivat aineissa yöllä, iskä ja äiskä ei tiedä mitään kun ei ehdi , nääs.
- Anonyymi00002
Nuo emoiltaan poikasia "pelastavat" hösöttäjät pitäisi laittaa koulutukseen, jossa oppisivat tavoille. Se, että taajamissa on runsaasti urbaanikettuja joille linnupoikaset maistuvat rusakonpoikasten lisäksi, on asia joka on tiedossa. Varikset eivät sure jos kettu hotkaisee sen poikasen. Se on vai elämää, joka jatkuu. Useimmat meistä perusasiat tuntevista keskittyvät uhanalaisten eläinten suojeluun.
Varis ei kuulu niihin. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nuo emoiltaan poikasia "pelastavat" hösöttäjät pitäisi laittaa koulutukseen, jossa oppisivat tavoille. Se, että taajamissa on runsaasti urbaanikettuja joille linnupoikaset maistuvat rusakonpoikasten lisäksi, on asia joka on tiedossa. Varikset eivät sure jos kettu hotkaisee sen poikasen. Se on vai elämää, joka jatkuu. Useimmat meistä perusasiat tuntevista keskittyvät uhanalaisten eläinten suojeluun.
Varis ei kuulu niihin.Hauskoja tapauksia jossa sorsapoikue ylittää katua suojatietä pitkin. Ne tietävät mistä kohtaa voi ylittää turvallisesti. Lapset kiltisti seuraavat emoa. Ei pöllömpää porukkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427