onko sitä ylipäätään vai onko kaikki uskolliset yhteiset ja seurakunnat jo maallistuneita?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Luteriinen kirkkoon sotkeutunut homoa asioihin ei tiedä ketä pitää vihkiä
- Anonyymi00002
helluntaiseurakunta kipuilee oikeudenkäyntien jatko huuruissa ja on kokoomuslaisen johtajan ohjauksessa ei kuulosta hyvältä
- Anonyymi00003
entä muut ryhmittymät onko siellä erillistä toimintaa todellista Kristuksen seuraamista?
Eikös se ole vähän tuolla teidän logiikalla, että jos kirkon kyydissä ovat niin se ei ole hyvä mutta sehän jättää aika vähän vaihtoehtoja . Toki helluntailaiset mutta heistä ei ole aikoihin mitään hyvää kuulunut, oikeastaan, liekö koskaan.
- Anonyymi00008
En tuntisi helluntaiseurakuntaa omaksi, en myöskään vapaakirkkoa tai muita vähän vastaavia vapaita suuntia. Haluan luterilaisena olla ensisijassa luterilaisessa seurakunnassa, mutta jos vaihtoehtoja ei olisi, sitten olisi eri asia. En edes osaa sanoa mistä löytäisin sitten pääasiallisen seurakuntani, vaikka olen niihin jonkin verran tutustunutkin.
- Anonyymi00009
Minä en oke kuullut koskaan hellareista mitään huonos. Olen käynyt usein heidän kokouksissaan ja minulla on ystävinä hellareita.
He ovat aidosti Jeesuksen seuraajia. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä en oke kuullut koskaan hellareista mitään huonos. Olen käynyt usein heidän kokouksissaan ja minulla on ystävinä hellareita.
He ovat aidosti Jeesuksen seuraajia.Kuinka moni tunnisti tuon aito_laisen feikkijutuksi?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuinka moni tunnisti tuon aito_laisen feikkijutuksi?
Helppo tunnistaa…!
- Anonyymi00004
pitääkö mennä Porissa toimimaan Moskovan patriarkaatinalaiseen seurakuntaan jotta voi löytää Kristuksen kirkon
- Anonyymi00005
Ei tarvi mennä mielikuvitusseurakuntiin, mutta hyvä mennä seurakuntaan, jossa on Jumalan sanan mukainen, sitä kunnioittava opetus, niin ei eksy tieltä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei tarvi mennä mielikuvitusseurakuntiin, mutta hyvä mennä seurakuntaan, jossa on Jumalan sanan mukainen, sitä kunnioittava opetus, niin ei eksy tieltä.
Kun on vahva usko ja luotto Jumalaan niin ei eksy vaikka mihin menisi, mutta ei vain halua mennä mihin vain.
- Anonyymi00006
Porin Sleyllä on hyvä seurakunta. Piispa ja kumppanit yrittävät vain painostaa, eivät keksi vissiin parempaa tekemistä.
- Anonyymi00010
Samoin Kansanlähetys. Messut ja seurat seurakunta keskuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92828Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 70533
- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496