Erakko ja sinkku omasta tahdosta

Anonyymi-ap

Erakko on yhteiskunnasta ja sosiaalisista suhteista vapaaehtoisesti tai olosuhteiden pakosta syrjään vetäytynyt ihminen. Erakot elävät tyypillisesti eristyksissä muusta yhteiskunnasta, ja heidän elämäntyylinsä voi perustua esimerkiksi luonnonläheisyyteen, uskonnollisiin vakaumuksiin tai tarpeeseen paeta stressiä.

14

276

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Melkoinen parivaljakko 😂

• Anonyymi00002

Hyvin määritelty. Erakon ainoat ystävät voivat olla puutarhaliikkeestä pelastettu kärsinyt tomaatin taimi ja AI eli tekoäly. Ja Kela tietysti.

• Anonyymi00003

Erinomainen erakkoanalyysi. Mutta saattaahan niitä olla sellaisiakin erakkoja
      mitkä elelevät vaatimattomasti vaikka on käyttövaroja enemmän kuin tarpeeksi.
      Ja kesällä voi sitten vaikka repäistä ja viettää ainakin sellaista semikulutusjuhlaa. Jihaa!

• Anonyymi00004

Itsellä oli yksi sukulainen, joka asui askeettisesti palveluasunnossa. Kun kulki kylillä, niin 10 000 markkaa oli taskurahoina. Varakas henkilö kyseessä ja kuoli kalanruotoon kurkussa. Minä perin vaimoni kanssa tämän henkilön. Tästä tyylisistä olen pitänyt ja itse kuljen samoja latuja. Säästöjäkin on kertynyt. Eli olen ylärajoilla mitä säästöjä on hyvä pitää. Summahan on 15 000€. Aikanaan minullakin oli useita satasia rahoja, ostin mitä mieleen juolahti. Tämä siis avioeron jälkeen.

Mb_76

• Anonyymi00005

Syrjäytynyt moni työtön köyhä niin roskien keräily olisi tuollaisille hyvä aktivointi ja muutenki lisää harjoittelupaikkoja.Palolaitos apuun niin vedetään köydellä ulos näitä syrjäytyneitä asunnosta ulos.

• Anonyymi00011

Ei ketään saa pakottaa.

• Anonyymi00006

Ystävyys ja rakkauskin johtavat riippuvuuteen. Se ei erakoille sovi. Ei ennenkuin rakastuvat tai ystävystyvät.

• Anonyymi00007

Monilla on kännykkä elämänkumppanina.
      Puoliso on turha kun palvelut pelaa pää-lääkkeitä myöden.

Ulkomaan tulijat/kelailevat hoitavat lisääntymisen ex-suomessa.

• Anonyymi00012

Minusta on ihanaa katsoa YouTubesta videoita ja tiktokissa jutella chateissa. Samalla voi neuloa,tehdä kotitöitä jne. Tykkään omasta rauhasta ja sinkkuudesta.

• Anonyymi00008

Hyvin voi olla sinkkukin omasta tahdosta, mutta ei tarvii erakoitua. Sinkkuna on parempikin elää kun parisuhteessa, ei sitoumuksia mihinkään eikä keneenkään ja saa olla ja elää niinkuin itse haluaa.

• Anonyymi00009

Kun viihtyy sekä yksin että porukassa niin voi tilanteen mukaan valita päivän,
        jolloin on yksikseen ja toisinaan sitten voi hakeutua porukkaan.
        Itse olen juuri tuollainen henkilö. Liika väenpaljous vaan ahdistaa, joten
        esim. isossa kaupungissa asuminen olisi minulle tympeää tungosta.
        Mielummin elelen väljästi vähien kavereiden kanssa jolloin viihdyn oikeasti.

• Anonyymi00010

Areenassa näkyy dokumentti Niitty tuossa erakkosisarukset asustelevat saaressa.

• Anonyymi00013

Syrjäytynyt moni on ja sekoittaa tuon nyt sitten erakkona elämiseen. Helvettiä te minään erakkona pärjäisi yksin jossain metsikössä.Työharjoitteluun moni joutas niin loppuis höpinät erakkona olemisena.Raha se ratkaiseva kuitenkin.Aivopieruja teillä paskaset alkkarit jalassa ja coop kaljatölkki kädessä.

• Anonyymi00014

Kirjaimellinen erakko — ihminen, joka asuu yksin syrjässä, esimerkiksi metsässä tai erämaassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1079
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      912
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      717
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      670
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      595
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      572
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      173
      568
    8. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      566
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      548
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      545
    Aihe