Olin sunnuntaina ajeleen prätkällä tutulla kivalla pikkutiellä ja tuli karsee kusihätä, tiesin hyvän suojaisan paikan tulevan kohta missä olen ennenkin pysähtynyt. Käännyin polulle missä pusikkoa suojana ja näin että joku kilpapyörälijä on tiukassa speedo asussaan pyöräänsä laittamassa. Mutta ei auttanut kuin vähän kauemmas juoksujalkaa housuja avaten sännätä kuselle ja kyllähän kusi lensi kaaressa ja pitkään. Miten helpostikin ja tuli hyvä olo, muutama ravistus ja kulli takaisin housujen sisään. Kävelin takaisin prätkälle ja moikkasin kaveria samalla sanoen että sori mutta tuli matkalla niin kova hätä että oli pakko pysähtyä tässä tutussa paikassa helpottamassa paineita. Johon kaveri sanoi että pitäähän sitä paineet päästää kun tarve on. Katsoin nyt kaveria tarkemmin komea tosi pitkä ja laiha mies varmaan noin 40kymppinen itse olen jo yli 60v paljon pienempi kokoinen, kaverilla oli tiukka pyöräilyasu josta näki että kaikki lihakset on kunnossa. Kysyin onko pyörän kanssa jotain huolia niin sanoi että vähän vain säätöjä ja pysähtyi ottaan nestettä. En tiedä näkikö kaveri että katseeni meni koko ajan sen housujen etumukselle kun olin näkeväni että sillä seisoisi ja komeasti. Juteltiin samalla että kyllä nykyään nämä pikkutiellä on surkeassa kunnossa pyörille ja prätkille mutta kiva on ajella näitä rauhallisia pikkuteitä. Samalla vilkuilin kaverin etumusta kuinka sen kulli tulee koko ajan suuremmaksi, itselläkin kulli seissyt ja housujen etumus on aivan telttana pystyssä niin oli pakko sanoa kaverille taitaa molemmilla seisoa isona kovana : ) haluatko että helpotan paineesi pois ja sanaakaan sanomatta kaveri otti kädestäni kiinni ja vei vielä vähän syrjempään tieltä. Riisui tiukan paitansa pois wau! mitkä vatsalihakset tuli esiin ja laski henkseli malliset pyöräilyhousut alaspäin sen verran että valtavan komea kulli pomppasi esiin, menin polvilleni ja otin sen ensin käteeni kehuen kuinka komea kulli on ja otin sen suuhuni, imin ja nuolin vuorotellen käsillä hieroin samalla sen kiveksiä kaverin huokailessa ääneen ja sanoen että imet ihanasti. Tunsin kuinka kaveri jo huohotti kovempaa ja kulli sykki lujempaa, sitten tuli, tulikin ääneen! ja voimalla suuhuni tuli kunnon lasti spermaa, osa valui suupielistäni kaulalle eikä ollut edes paperia mukana niin pyyhin käsillä spermaa paitaani. Kaveri kiitti ja sanoi että haluanko että se runkkaa minua? Sanoin että haluan ja avasin housut kullini seisoi valmiina ja kaverin käsi tuntui hyvältä kullillani se työnsi sormensa pepun reikääni ja runkkasi samaan aikaan kehuin samalla että olet tosi komea ja kiihoittava kaveri kunnes tulin, spermaa lensi kaverin päälle ja housuille. Kiitin että oli kiva saada itsekkin helpotusta. Sanoin että nähdääkö joskus toistekkin ja vaihdettiin puhelin numeroita.
Komea speedo mies
15
368
Vastaukset
- Anonyymi00006
Speedo kaveri laittoi eilen viestiä, kirjoitti että olen ollut se ajatuksissa ja että haluisi nähdä uudelleen, laitoin että niin minäkin olen unelmoinut sinusta. Pakko oli runkata kuvittelen tuota komeaa isoa miestä, olen niin kiimassa siihen että suostuisin ihan mihin vain. Luvattiin että näemme siinä samassa paikassa joku päivä, ihanaa!
- Anonyymi00010
Hähähä mitäs olet. Mee dorka sinne sirkukseen kerran friikki olet.
- Anonyymi00013
Yks kesä Lidlin kassajonossa Ukissa oli vaalea pitkähiuksinen vanhempi mies jotenki katseeni kiinnittyi se mustiin pyöräilyhousuihin. Sillä oli kalu asetettu sivuvasemmalle näky terskan ääriviivat varren verisuonineen. Herkku näky mut en päässy tekemään tuttavuutta enempää sillo kavereitten takia. M59v
- Anonyymi00021
Miten voikin olla niin kiimassa tuohon speedo mieheen, kulli seisoo jatkuvasti kun ajattelenkin että saisin olla tuon komean miehen kanssa. Laitoin eilen illalla sille viestiä ja kuvia kun olin ajanut itseni täysin posliiniksi ja kuvan jonka otin ajastimella niin että näkee tiukan pepun reikäni, laitoin että haluan istua syliisi ja nauttia komeasta kullistasi. Kaveri laittoi oman kuvan missä oli sohvalla istumassa komea iso kulli seisoi odottamassa että saan ratsastaa sillä. Ensiviikolla kuulemma on vapaata ja pyysi luokseen. Otan liukuvoidetta mukaan että saadaan mahtumaan tuo ihanan iso kulli pepun reikääni. Pakko runkata kuvittelen tuota komeaa isoa kullia.
- Anonyymi00023
Katos buaahaa spede ja synkkä yksinpuhelu. No mitäs vastasit ittelles.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483