Sokea taluttaa sokeaa.
Pastorit ovat susia lammasturkissa.
Eksytykset.
Tyhmät neitsyeet.
Helluntailaisilla ei ole profeettoja 🖤
Sentähden tulee teille yö, näkyjä vailla, teille tulee pimeys, ennustelua vailla. Aurinko laskee näiltä profeetoilta, ja päivä heiltä pimenee.
😫😵🤬🤐
https://bible.com/bible/365/mic.3.6.FB38
Elämme yö-aikaa
27
149
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Osaako helluntailainen hävetä ?
Näkijät joutuvat häpeään, ja ennustelijat punastuvat. Kaikki he peittävät partansa, sillä Jumalan vastausta ei tule.- Anonyymi00010
Etsi elämä ja JEESUS.
- Anonyymi00026
>>>>>Osaako helluntailainen hävetä ?<<<<<
------------
Mikä tuomari luulet olevasi?
Mene paikkakuntasi kristirtyjen kanssa keskustelemaan ja kyselemään vai oletko niin täydellinen ja ylpeä ettet rohkene jos vaikka saastuisit ?
”Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään.”
Roomalaiskirje 14:4 FB38
- Anonyymi00003
Niin on kaikenlaista Paavalin herjaaja sekä muuta sönköttäjää.
- Anonyymi00004
Uskonnollinen kauhistelu ja jeesustelu on yksi tapa olla olemassa. Toinen on vaikkapa uskoa sovituksen sanaan ja rentoutua.
Muhamettilaiset taas pitävät allahiaan armeliaana ja jeesusta profeettana.
Viisainta olisi hylätä nuo taikauskot.- Anonyymi00011
he-ma kirjoitti:
Muhamettilaiset taas pitävät allahiaan armeliaana ja jeesusta profeettana.
Viisainta olisi hylätä nuo taikauskot.IHANAA- he-man --- lapsemmem puukkoleikit torilla.
ihanaa- että osaamme kasvattaa- sinä ja moni muu - ihmiset vihaan.
olet runsas- sanainen, jonka sielu loistaa. puheensa pimeyttä meidän silmille.
Eli olet alaston ja vailla pyhyyttä... siinä se vikaisuus - Anonyymi00018
Ei voi rentoutua, kun SOVITUKSEN sanan päälle PASKOJAT ja RAISKAAJAT>>> OTTAA NIIN PÄÄHÄN !!!
Niitä pitäis kiduttaa H E L V E T I S S Ä iankaiken ! - Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
IHANAA- he-man --- lapsemmem puukkoleikit torilla.
ihanaa- että osaamme kasvattaa- sinä ja moni muu - ihmiset vihaan.
olet runsas- sanainen, jonka sielu loistaa. puheensa pimeyttä meidän silmille.
Eli olet alaston ja vailla pyhyyttä... siinä se vikaisuusKerropa siionisteja palvova lestadiolais-helluntailainen vanhan liiton vuohikristitty lisää näistä demonisista palestiinalaisista, libanonilaisista ja iranilaisista imeväis- ja lapsiterroristeista ?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Epäinhimillistäminen
Epäinhimillistäminen eli dehumanisaatio on henkilön ihmisyyden kieltämistä.[1][2]
Jaottelu
Epäinhimillistämisen muotoja ovat esineellistäminen, eläimellistäminen, demonisointi, biologisointi ja mekanisointi sekä ihmisten jakaminen yli- ja ali-ihmisiin.
Esineellistämisessä ihminen nähdään esineenä, välineenä tai tavarana, jota voidaan esimerkiksi katsella tai käyttää hyväksi välittämättä hänen tunteistaan tai yksilöllisyydestään.
Eläimellistämisessä ihmiseltä kiistetään hänen inhimilliset piirteensä, jotka nostavat hänet eläinten yläpuolelle, ja hänet esitetään irrationaalisena, hillittömänä ja sivistymättömänä.
Demonisoinnissa ihminen rinnastetaan vaaralliseen demoniin, paholaiseen tai noitaan.
Biologisoinnissa käytetään sairauteen, hygieniaan ja puhtauteen liittyviä vertauskuvia ihmisten vainoamisen yhteydessä.
Mekanisoinnissa ihminen nähdään tunteettomana koneena tai robottina esimerkiksi teollisuustuotannossa.[1]
Käyttö
Epäinhimillistämistä on käytetty historian aikana ryhmien marginalisoimisen sekä ryhmien välisen väkivallan, joukkosurmien ja kansanmurhien yhteydessä. Epäinhimillistämisellä estetään empatian ja säälin kokeminen toisia ja heidän kokemaansa kärsimystä kohtaan.[1]
https://www.facebook.com/reel/2121607188778538
- Anonyymi00005
Ei mihinkään sovituksen sanaan tarvitse uskoa. Jos on sovitettu niin on sovitettu, uskoi tai ei.
Vähän sama kuin kasteen armo. Jos se toimii tai on siten kuten sanotaan, ei siitä tarvitse lätistä, ei sitä tarvitse kellekään vakuutella eikä sen eteen tehdä mitään, Jumala armahtaa ja sillä selvä.
Vasta sitten tulee kiemuroita kun kumpaankaan ei usko eikä pidä totena. Vasta sitten alkaa selittely.- Anonyymi00017
Kyllä SOVITUKSEN SANA on kaikkein TÄRKEIN SANA, joka jokaisen valaistuneen pitää ymmärtää. Mitään muuta ei tarvitse ymmärtää.
Jos ei ymmärrä SOVITUKSEN SANAA, niin on TYHMÄ.. suorastaan VAJAKKI SOVITETTU, joka pitäisi SOVITUKSEN SIJASTA heittää ikuiseen piinahelvettiin RAISKAAMASTA SOVITUKSEN SANAA !
SOVITUKSEN SANAN PÄÄLLE PASKOJAT tosin tekee taivaastakin ikuisen piinahelvetin, joten sama lopputulos SOVITUKSEN SANAN tosi-ymmärtäjillä ja vajakki-paskojilla.
- Anonyymi00006
Kenellä on profeettoja?
- Anonyymi00008
Kaikilla niillä ketkä pelkäävät ikuista kuolemaa.
Itse en pelkää realismia. - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kaikilla niillä ketkä pelkäävät ikuista kuolemaa.
Itse en pelkää realismia.Et kykene realismia katsomaan, kun ei usko- mitä pimeyden maailma kantaa pivossaan.
Sitä kun katselet- tulee realismi ja näky, että tarviis pivossaan tehdä jotain.
jos tämän iän, elämämme- tuomita, ei ole JUMALAA- siksi synnillä on palkkapäivä, jos sitä ei mukamas tajua, tahi uskalla sielulleen tunnustaa.
MICHIO KAKU -totesi- että kaiken takana täytyy olla viisaus.
Siis tämä matemaatikko- päätelmässä on päätynyt sanoittamaan, mikä hänen tieteellinen käsityskyky on tavoittanut..... tämä säie----teoreetikko---
- Anonyymi00009
aloitus näyttäytyy sivulliselle asennevamamaisen - asenteellinen vihalietsonta- mikä ei ole Taivaallinen, vaan maallinen- KAIN- henkinen.
Säälittävää....
eli leikkijumala- ja tuomari on äänessä. sielunsa - asennepaikka- hyvän ja pahantiedon puu- sekä käärme- valtajakkarallaan.
Siitä se syy löytyy- Anonyymi00013
jatkan jahkaamiseen- aloituksesta.
KUN avaa Raamatun, ja lukee- vaikka Ilmestyskirjaa.
siinä on profetiaa- ja kun luetaan sitä suoraan kirjasta- niin siinäpä seurakunta saa profetoimista, mitä tapahtuu.
pitääkö leikki pasasta hakea - vai uskotaanko Sanan profetoimista, esim. viimeinen pasuna- jne.
Siinä on profetiaa.... joka riittävästi avaa näköalaa- loppuun asti - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
jatkan jahkaamiseen- aloituksesta.
KUN avaa Raamatun, ja lukee- vaikka Ilmestyskirjaa.
siinä on profetiaa- ja kun luetaan sitä suoraan kirjasta- niin siinäpä seurakunta saa profetoimista, mitä tapahtuu.
pitääkö leikki pasasta hakea - vai uskotaanko Sanan profetoimista, esim. viimeinen pasuna- jne.
Siinä on profetiaa.... joka riittävästi avaa näköalaa- loppuun astiJatkan vieläkin jahkaamista- aloituksesta ja edellisestä- jahkaamisesta sillä
herra on antanut... minulle- jahkaamisen armolahjan- ja ja.. sekä kielillä kirjoittelun armolahjan
mutta nyt hetkinen- jahkaaminen täytyy keskeyttää... hetkeksi
Sillä nyt tuli kutsu- täysistuntoon laulamaan Hooosiannaa.. - Anonyymi00027
"aloitus näyttäytyy sivulliselle asennevamamaisen - asenteellinen vihalietsonta- mikä ei ole Taivaallinen, vaan maallinen- KAIN- henkinen."
Sinä Haagar-Israelia/siionisteja palvova vanhan liiton vuohikristitty olet täysin jäävi puhumaan yhtikäs mitään asennevammaisuudesta tai vihanlietsonnasta, kun koko oma uskontosi on täynnä vihaa ja lasten murhaajien siunaamista.
Näin Jeesus "siunasi" murhaajia, joten miksi sinä teet aivan päin vastoin ?
Joh.8
39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "***Jos olisitte Aabrahamin lapsia****, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.
40 Mutta nyt >>> te tavoittelette minua >>>TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
42 Jeesus sanoi heille: "***Jos Jumala olisi teidän Isänne****, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
44 ***TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ***, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut **murhaaja** alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on **valhettelija** ja sen isä.
Matt.21
42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'SE KIVI, JONKA RAKENTAJAT HYLKÄSIVÄT, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
43 Sen tähden minä sanon teille: JUMALAN VALTAKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ.
Matt.23
37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka TAPAT profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niin kuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
38 Katso, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.
- Anonyymi00016
Joh.9:4 Minun tulee tehdä hänen töitänsä, joka minun lähetti, niin kauvan kuin päivä on. Yö tulee, koska ei kenkään taida työtä tehdä. Biblia (1776) Joh.5:17.
- Anonyymi00020
Miika.3:5 Näin sanoo Herra niistä prophetoista, jotka minun kansani viettelevät: he saarnaavat rauhaa, kuin heille syötävää annetaan; mutta kuin ei heidän suuhunsa mitään anneta, saarnaavat sodan tulevan. Biblia (1776) Hes.13:18. Miika.2:11.
- Anonyymi00021
Miika.2:11 Jos joku lipilaari olis valheen saarnaaja, (joka sanois:) minä tahdon saarnata, kuinka teidän pitää viinaa ja väkevää juomaa juoman, senkaltainen saarnaaja olis teille kansalle sovelias. Biblia (1776) Jes.30:10. Miika.3:5.
- Anonyymi00022
>>>>Sokea taluttaa sokeaa.
Pastorit ovat susia lammasturkissa.
Eksytykset.
Tyhmät neitsyeet.<<<<<
-------------
Koeta opiskella Raamatun tulkintaa terveellä tavalla.
Aivan vain oman iankaikkisen elämäsi tähden ja toiseksi mikäli tahdot olla Kristuksen todistaja niin senkin tähden. Todistaminen perustuu siihen mitä Jumala teki Kristuksessa eikä siihen miten monta pankkia olen ryöstönyt ja mitä huumeita olen käyttänyt.
Ne asiat ovat kristityllä vanhan ihmisen kanssa haudattuja eikä muistelenisen ja kehumisen aiheita.
Tyhmät, viisaat on asiayhteydessään vertausten sarjaa (Matt 24-25.) jonka runkona on palveleminen uskollisesti tai kelvottomuus em. ja sen mukainen palkka. Joko itsekkyys tai palvelu. - Anonyymi00024
Mitä aikaa itse elät. Mitään uskoa ei kirjoituksestasi ilmene. Oppositiossa on helppo olla. Menen joutoväkeen kuuluva edes mustikkaan. Paljonko olet niitä saanut. Tuskin mittään.
- Anonyymi00025
Matt.19:29 Ja jokainen, joka luopui huoneista, taikka veljistä, taikka sisarista, taikka isästä, taikka äidisltä, taikka emännästä, taikka lapsista, taikka pelloista, minun nimeni tähden, hänen pitää satakertaisesti saaman, ja ijankaikkisen elämän perimän. Biblia (1776) 5Moos.33:9. Job.42:12. Hebr.10:34.
- Anonyymi00028
1Moos.3:9 Ja Herra Jumala kutsui Adamin, ja sanoi hänelle: Kussas olet? Biblia (1776)
- Anonyymi00029
Kun ymmärrätte sen tosiasian, että Raamattu on vain ihmisen vilkkaan mielikuvituksen tuote, niin elämänne on siltä osin paljon helpompaa.
- Anonyymi00030
Aidot profetiat sisältävät tärkeää asiaa, eivät ole pinnallista ennustelua "venäjän sotilaasta", ym. jenkkien ja ruotsalaisten manipuloitua sotapropagandaa.
Profetiat ovat useimmiten joko nuhtelua tai lohdutusta.
Joka levittää valheprofetioita, on jo kadotettu sielu, Jumalan Pyhän Hengen pilkkaaja, vailla omaa- ja synnintuntoa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 71609
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671078Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.261926- 69799
- 63778
- 75741
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22676Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138647Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69641- 42609
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588- 55572
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?108543- 55528
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.42524- 48509
- 38509
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20488- 30483