Espoon koulutoimen vika

Anonyymi-ap

Maksaisivat nyt vaan kiltisti. Ja korjaavat käytänteensä. Niin säästyvät vaateilta tulevaisuudessa.

32

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ehkä Espoossa halutaan tehdä omia käytäntöjä joilla kaikki pakotetaan virsien laulantaan.

    • Anonyymi00002

      Ei kuulu maksaa mitään rahoja. Suvivirsi ym kuuluvat koulun päättäjäisiin. Jos ei voi kuunnella on olemassa korvatulppia jotka voi siis aikaa laittaa korviinsa.
      Sekä että uskonnonopetus kuuluu myös kouluihin

    • Anonyymi00003

      Kalevala kuuluu suomalaiseen perinteeseen. Loitsu veren seisauttamiseen:

      "Piäty, veri, vuotamasta, hurme, huppelehtamasta,
      päälleni päräjämästä, riuskumasta rinnoilleni!
      Veri, seiso kuni seinä, asu, hurme, kuni aita,
      kuin miekka meressä seiso, saraheinä sammalessa,
      paasi pellon pientaressa, kivi koskessa kovassa!"

      • Anonyymi00007

        Kalevalan lausumisesta ei ole muodostunut perinnettä koulujen kevätjuhlaan.
        Tietenkin voit tällaista uutta perinnettä pyrkiä aikaansaamaan.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kalevalan lausumisesta ei ole muodostunut perinnettä koulujen kevätjuhlaan.
        Tietenkin voit tällaista uutta perinnettä pyrkiä aikaansaamaan.

        No ei kait ole muodostunut, kun kirkko kirlsi pakanallisena. Ei yhtään haitannut kulttuurin tuhoaminen.


    • Anonyymi00004

      Joka aamu pitää koulussa laulaa jokin virsi.

    • Anonyymi00005

      Ei tarvitse maksaa mitään. Perustuslakivaliokunta on linjannut näin.

      • Anonyymi00010

        Ei se ollut perustuslakivaliokunnan päätös.


    • Anonyymi00006
      • Anonyymi00009

        Huonoja poliitikkoja. Tulee päätös josta eivät pidä, niin heti ovat lakkauttamassa.


    • Anonyymi00011

      Ruokarukous koulussa myös tärkeä.

      • Anonyymi00012

        Ei kyllä ramadanin ja eidin juhlinta kuulu kouluun!
        Harhaisen hörhön sepittämiä saatanallisia säkeitä höpöttävät takaisin alkeellisiin kotimaihinsa!


    • Anonyymi00013

      Suvivirsi on virsi. Kaikki eivät ole kristittyjä.

      • Anonyymi00014

        Kaikki somalitkin osaavat kuulemma nykyään lukea.

        Koulun painetussa kevätohjelmassa lukee, että lopuksi lauletaan suvivirsi, eli Jo joutui armas aika,

        Ennen laulamista somalit ja herkkähipiäiset suomalaiset ateistilapset voivat poistua salista.


    • Anonyymi00015

      Koulujen tulee noudattaa lakeja ja ohjeistusta.

      • Anonyymi00016

        Sinulle pitäisi määrätä pakollinen kirkossakäynti vähintään kerran kuukaudessa.


      • Anonyymi00017

        Yhdenvertaisuus- ja tasa-arvolautakunnan tulee noudattaa perustuslakivaliokunnan ohjeistusta.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Yhdenvertaisuus- ja tasa-arvolautakunnan tulee noudattaa perustuslakivaliokunnan ohjeistusta.

        Opetushallituksen kaiketi.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Yhdenvertaisuus- ja tasa-arvolautakunnan tulee noudattaa perustuslakivaliokunnan ohjeistusta.

        Yhdenvertaisuuslautakuntahan tässä tuomioelimenä toiminut on. Se antoi suosituksen, ellei peräti määräyksen maksaa hyvityksiä suvivirren kuuntelusta.

        Heidän tässä pitää kuunnella maan korkeampia oikeuselimiä. Eli perustuslakivaliokunnan lausuntoihin asti silloin mennään.

        Aika vaikeata on sen isäukon oikeusjuttua voittaa, jos pitää lakituvassa perustuslakivaliokunnan lausumakin kyetä osoittamaan vääräksi ja pätemättömäksi.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Yhdenvertaisuuslautakuntahan tässä tuomioelimenä toiminut on. Se antoi suosituksen, ellei peräti määräyksen maksaa hyvityksiä suvivirren kuuntelusta.

        Heidän tässä pitää kuunnella maan korkeampia oikeuselimiä. Eli perustuslakivaliokunnan lausuntoihin asti silloin mennään.

        Aika vaikeata on sen isäukon oikeusjuttua voittaa, jos pitää lakituvassa perustuslakivaliokunnan lausumakin kyetä osoittamaan vääräksi ja pätemättömäksi.

        Eiköhän tässä ole tulkintaerojakin kuvioissa.


    • Anonyymi00021

      Tuli mieleen että Isossa-Britanniassa pyydetään ihan kansallislaulussa Jumalaa Siunaamaan Kuningasta(God Save the King), eipä ole siellä kukaan keksinyt mennä väittämään, että kansallislaulu on syrjimistä uskonnottomia kohtaan.
      Eihän sitä tiedä jos joku vielä keksii senkin.

      Suomen Presidenttikin toivotti uudenvuodenpuheessaan Jumalan Siunausta, olisiko tässä seuraava valituksen aihe?

      • Anonyymi00022

        Tarkemmin suomennettuna God Save the King tarkoittaa tietenkin Jumala Varjelkoon Kuningasta mutta se nyt ei itse asiaa muuta miksikään.


    • Anonyymi00023

      Koulun tehtävä ei ole toimia kristinuskon jatkeena.

      • Anonyymi00025

        Koulun tehtävä ei ole mukautua jokaisen pikkusieluisen nillittäjän tahdon mukaan.


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Koulun tehtävä ei ole mukautua jokaisen pikkusieluisen nillittäjän tahdon mukaan.

        Koulun tehtävä on noudattaa lakeja ja asetuksia. Syrjiminen on kiellettyä.


      • Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Koulun tehtävä on noudattaa lakeja ja asetuksia. Syrjiminen on kiellettyä.

        Suvivirsi ei ole syrjimistä, kenenkään muun kuin jonkun traumatisoituneen koululaisen vanhemman mielestä, joka haluaa käsitellä traumaansa ja kenties kostaa jollekin, ehkä uskonnolliselle yhteisölle, yrittämällä kieltää Suvivirren esittämisen kouluissa.

        Kannattaisi tämän vanhemman käydä ennemmin keskustelemassa ammattiauttajan luona asiasta.


      • Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Suvivirsi ei ole syrjimistä, kenenkään muun kuin jonkun traumatisoituneen koululaisen vanhemman mielestä, joka haluaa käsitellä traumaansa ja kenties kostaa jollekin, ehkä uskonnolliselle yhteisölle, yrittämällä kieltää Suvivirren esittämisen kouluissa.

        Kannattaisi tämän vanhemman käydä ennemmin keskustelemassa ammattiauttajan luona asiasta.

        Ei kannata yleistää, kun selvästi et asiaa ymmärrä. Tuolla asenteella vain pyrit oikeuttamaan syrjinnän.


      • Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Ei kannata yleistää, kun selvästi et asiaa ymmärrä. Tuolla asenteella vain pyrit oikeuttamaan syrjinnän.

        Suvivirren esittäminen koulun kevätjuhlassa ei syrji ketään.
        Syrjintä on sinun omassa päässäsi.


    • Anonyymi00024

      Kristinuskon syöjät ovat Kremlin mieleen. Ei saa antaa periksi yhtään.

      • Anonyymi00029
        UUSI

        Kouluissamme kristinuskon näkyvyyttä ei saa enää yhtään vähentää, vaan sitä pitää ennemminkin lisätä.


    • Anonyymi00031
      UUSI

      Ei yhden pipipään takia tarvitse muuttaa mitään.

    • Anonyymi00032
      UUSI

      Pridetuputus voitaisiin kieltää ihan lailla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe