Mikä Turkulaisia oikein vaivaa?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2cf2a644-8550-4013-b825-16a870372729
Irstas näky Turussa järkytti
26
197
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kommunismi. Äänestivät hullut Li Anderssoniakin
- Anonyymi00002
Miksi linkkaat maksumuuriin?
- Anonyymi00012
Se on persaukinen. Lukee vaan otsikot ja luulee loput.
- Anonyymi00003
Menen maahanmuuttajamieheni kanssa aina puskaan rakastelemaan ja joskus vessassa pikikset.
- Anonyymi00005
Tuohan on aivan sairasta!
- Anonyymi00009
Emme hyväksy!
- Anonyymi00004
Vihervassarikaupunki. Huu.eet ja julkinen naiminen on suotavaa! Samaa paskaa: Helsinki, Tampere, Oulu!! Haisevat kaikki niin vihervassarrille, että menkää noihin paikkoihin vaan vetään viivaa, piikkiä ja naimaan
- Anonyymi00006
Siellä on ollut turisteja pitkästä aikaa.
- Anonyymi00007
Ai että kun muistelen omaa nuoruuttani. Kyllä sutä pantiin ihan missä tahansa. Auton konepellillä, uimarannalla, puistoissa, kaikissa ravintoloiden vessoisa. Kerran naitiin eduskuntatalon rappusillakin. Eihän noissa turun jutuissa ole mitään uutta. Antaa palaa vaan jos siltä tuntuu.
- Anonyymi00014
Taidat olla vassari
- Anonyymi00020
Näinhän se meni. Silloin nuorena kun pullotti kuin hullulla kaiken aikaa niin sitähän naitiin ihan missä vain.
Ei sitä oikein arvaa moittia "nykymenoa." - Anonyymi00024
Kerskaamisen aihe parhaasta päästä!
- Anonyymi00008
Neuvostoliitossa alkuaikoina suunniteltiin mm. Leningradiin kadun varsille "panokoppeja", jos Nevski Prospektilla pääsi pariskunalla sukupuolihimo yllättämään.
Rakkaus oli sosialistisen valtion alussa vapautettu porvarillisesta riistosta.- Anonyymi00010
Mutta sitten tuli Stalin ja määräsi kaikenlaisen irstailun lopettavaksi.
- Anonyymi00011
Ookko paneskellu julkisesti?
E-en. Ookko sä?
Oon mä... Turuus.
No oon määki Turuus!- Anonyymi00019
Turku. Sodomiittien kaupunki
- Anonyymi00013
Laki on aika tyhmä:
"Rikoslain mukaan sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen tapahtuu silloin, jos teko aiheuttaa pahennusta".
Minusta on hyvinkin paheksuttavaa jos joku 60-vuotias varakas mies nai jonkun 20-vuotiaan missukan. Eli miksei syytteistä nosteta kun näin tapahtuu?- Anonyymi00016
20 vuotias nainen on todella kiimainen eikä kaikista pikkupojista ole siihen hommaan.
- Anonyymi00021
Joo, mutta porvarilliset iltalehdet oikein vääntävät näitä juttuja, esitellään miljonääriä nuoren vaimonsa kanssa.
Eikä kuvota se yhtään.
- Anonyymi00015
Nussiminen on täysin luonnollinen asia kun sitä harrastaa syntyjään mies ja syntyjään nainen keskenään. Kiima.
- Anonyymi00022
Saako nussivaa paria käydä potkimassa?
- Anonyymi00027
Eikö nuo työvoimapulat puukota niitä ?
- Anonyymi00025
Olihan aiheesta poppiskappalekin.
Neljä ruusua: suojassa metsien .. rannoilla järvien.. rakastellaan missä vain ... - Anonyymi00026
Köpiksessä kauniita tyttöjä kimpussani jokapuolella . Hankalaa äkkiä päättää missä niitä saisi naitua . Kieltä ei ollut yhteistä. Eikä penskana hotelleihin tuolloin rahoja / eikä ? Pääsyä. mutta estottomia kaunokaisia .
- Anonyymi00028
Ai, Tukholmassa likat kyllä oli nirppanokkia, eikä ainakaan finne kelvannut ollenkaan.
- Anonyymi00029
Isä ja äiti katsoi telkkua sohvalla ja me naitiin tädin kanssa töllön edessä niin että isää harmitti, kun oli MM-lätkän loppuottelu ja me peitettiin osittain TV. Äiti väitti ettei katsonut meitä vaan Selänteen ketjun peliä, tiedä sitten
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477