praiskulkue.

Anonyymi-ap

Tala on pahoinpidelty.
Kertoo kuinka meni takaisin juttelemaan vastapelurille, kun olivat sanaharkassa, mutta miesvaimo oli poistunut, hyvänsään aikana.😄

Herääkin kymmenys, hakiko tämä Tala riitaa ja tappelua oikeesti, jotta pääsisi Someen eli Iltasanomaan tekemään juttua.

Oikeasti tälläiset ihmiset haluavat olla hiljaa, siitä mitä edustavat.
Sitten on näitä, jotka väenväkisin hakevat itselleen näkyvyyttä tavalla tai toisella.🤔🫣

Tämä pikkumies kuulunee tuohon jälkimmäiseen, joten SAI mitä haki, joka suhteessa.
Oppi- ja ikä kaikki. Oletkos nyt tyytyväinen???
Pitäiskö kokeilla vielä uudemman kerran.🤭🤭

13

350

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tynkkynen ja BBC.

• Anonyymi00002

Niin että väkivallallaan uhkailevat ja sitä käyttävä on tässä sankari???
      Säälittävä käyttää väkivaltaa ainakin tälläiseen.

• Anonyymi00003

Aina saa hävetä jotain idioottia.
        Miten mahtaa olla pride asia pois keneltäkään.
        Tai ylipäätään toisen seksuaalisuuden.
        Ehkäpä kateellinen käy kimppuun.

• Anonyymi00005

Olen ihan perinteinen hetero, mutta olen silti sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia. Ei se ole minulta pois.

• Anonyymi00006

Tuohan tapahtui jatkoilla, eikä siinä marssin aikana ??? Jatkoilla joku saataa saada liikaa viinaa. Ja useasti saakin.

• Anonyymi00007

Karhuemo pentuineen on taas sivistynyt.Timissä pentu-parka hortoili tiellä yksin ja emoa ei näkynyt ja oli hiljaista kun juttelin sille pentu pakeni turvaan jossa olikin isot jäljet,
      Se oli emon jälkiä.Ja hengissä olen.Mutta Tala sai turpaan toiselta ihmiseltä.Semmosia on ihmiset.

• Anonyymi00008

Ottakaa Ikaalisista mallia sielä on homosteltu kautta-aikain miesten välinen seksi
      tulee tutuksi myös hämeenkyrössä.

• Anonyymi00009

No ihan vaan asian tasa puolisuuden nimissä voisi tämäkin nyrkki sankari eukkonsa kanssa kertoa rohkeesti julkisesti...Että.mitkä seikat vaikutti siihen että piti oikeen alkaan käyttää väkivaltaa eikö.puheella selvitty??? Vai oliko tilanne ylitse pääsemättömän pelottava ja ahdistava??

• Anonyymi00010

Seksuaalinen suuntautuminen on kyseessä

• Anonyymi00012

Teon syynä tais olla peenis kateus

• Anonyymi00013

Rakentakaa ennen karhukoju Hämeenkyröön että tulisi jotain kulttuuria tänne.Se on paikka josta voi seurata karhuja turvallisesti.

• Anonyymi00014

Kyllä normaali ihminen lähtee menee kun kerran kehotetaan. Se että kuka tahansa joka palaa tästä huolimatta takasin niin oma häpee jos tulee nokka kipeäksi

• Anonyymi00015

Toisaalta jos isäntä ja emäntä katsuu vieraita kylään joista ei jostain syystä pidä. On siinäkin mietimisen varaa.Toden näkösesti asiallinen puhuminen olisi toiminut.Muissa tapauksissa soitto poliisille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1137
    2. 69
      1098
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      63
      886
    4. 94
      840
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      47
      726
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      714
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      71
      631
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      618
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      23
      604
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40