En voisi koskaan mennä avioliittoon JT miehen kanssa. He ovat liian konservatiivisiä ulkonäköä myöten. Ravaavat liikaa kokouksissa.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Minä menin avioliittoon JT naisen kanssa. Se oli emämoka.
- Anonyymi00002
Voi olla. Liika konservatiivisuus on pahasta.
- Anonyymi00003
Joo et kapakka kukka voi, kun ei ne pettäjiä ja valehtelijoita huoli.
- Anonyymi00005
Kuka nyt noin konservatiivisen ulkonäön omaavista olisi kiinnostunut, kuin Jehovan todistajat ovat?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuka nyt noin konservatiivisen ulkonäön omaavista olisi kiinnostunut, kuin Jehovan todistajat ovat?
Onhan näitä konservatiivisia uskovaisia muitakin. Ulkonäkö harvoin on suurin ongelma, eikä se ole sitä todistajienkaan kohdalla.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onhan näitä konservatiivisia uskovaisia muitakin. Ulkonäkö harvoin on suurin ongelma, eikä se ole sitä todistajienkaan kohdalla.
Kiinnitän huomiota omaan ulkonäkööni, ja se merkitsee. Kuka tahansa mies ei kelpaa. Ulkonäöllä on merkitystä, vaikka olisi todistaja.
- Anonyymi00004
JT-mies haluaa olla perheen pää ja vaimolla ei ole lupa kritisoida hänen uskontoaan ja järjestöään. Tietysti jos ongelmia haluaa, voi tuollaiseen suhteeseen yrittää hankkiutua. Yleensä tuo on kyllä niin päin, että JT-nainen avioituu ei-JT miehen kanssa, mutta ei se toimi niinkään.
- Anonyymi00006
Huonoiten se avioliitto toimii JT miehen kanssa, jos ei itse ole niin konservatiivinen.
- Anonyymi00009
Kyllä JT mistress kun löytys!!,,,niin ,,,,
- Anonyymi00010
Minä menin ja en kadu.
- Anonyymi00011
Toisilla on säkää.
Harkitse kuitenkin: ovat raamatulisen loistavia laskemaan Peräilmaa. Kyllä se jt helmojen pikku mieleterveysongelmat korvaa.
- Anonyymi00013
Onko # pohjanmaan poikia?
Lakeuksien ainoan pienen kiven takana piilossa kurkkimassa huumoria piilossa.
Terveisin Pirjoriitta - Anonyymi00015
Ei kannata mennä JT:n kanssa naimisiin. Silloin avioliitossa on koko ajan kolmas osapuoli, järjestö, joka tunkee itseään joka väliin. Vähän niin kuin olisi naimisissa myös Vartiotorni-seuran kanssa.
- Anonyymi00016
En minäkään minkään tangofanin kanssa avioliittoon menisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751719- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341102Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 74611
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36464
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398