Venäjän duuman kansanedustaja kenraali Gurulev myönsi, että Venäjän joukot tappoivat siviilejä Donbassissa vuonna 2014 hänen henkilökohtaisesta käskystään.
Gurulevin mukaan nainen ja lapsi kuolivat Venäjän joukkojen kranaattitulituksessa 12 vuotta sitten Donbassissa, kun hän komensi joukkoja.
Kenraali Gurulev myönsi sotarikoksensa
9
113
Vastaukset
- Anonyymi00001
Venäjän duuman kansanedustaja kenraali Gurulev myönsi, että Venäjämieliset joukot tappoivat puolisotilaallisiin aseellisiin natsijoukkoihin liittyneitä militantti siviilejä Donbassissa vuonna 2014.
Sellasta Donbassissa 2014. - Anonyymi00002
Ei vaikea veikattava....molokin avaus.
Vaikka avaus olikin totta, se ei tällä kertaa ollut minun tekemäni. Ja jos katsot aloittajan nimimerkkiä, niin huomaat kyllä, ettei se ollut minun tekemäni, koska minä kirjoitan täällä vain ja ainoastaan tällä yhdellä rekisteröidyllä nimimerkilläni.
- Anonyymi00003
moloch_horridus kirjoitti:
Vaikka avaus olikin totta, se ei tällä kertaa ollut minun tekemäni. Ja jos katsot aloittajan nimimerkkiä, niin huomaat kyllä, ettei se ollut minun tekemäni, koska minä kirjoitan täällä vain ja ainoastaan tällä yhdellä rekisteröidyllä nimimerkilläni.
Usein kommentoit anonyyminä ja aloitus oli sitä itseään.
- Anonyymi00005
moloch_horridus kirjoitti:
ainoastaan tällä yhdellä rekisteröidyllä nimimerkilläni, joka on Australialainen piikki piru. Very nice
Anonyymi00003 kirjoitti:
Usein kommentoit anonyyminä ja aloitus oli sitä itseään.
En koskaan kommentoi anonyyminä, mutta joskus minulta jää epähuomiossa kirjautumatta, kun vaihdan laitetta tai jostakin syystä kone uloskirjaa minut. Ja heti kun huomaan sen, kerron kirjoittamieni kirjoitusten olleen minun. Suomalainen rehellisyys on tiltulle käsittämätöntä, vai mitä.
Anonyymi00005 kirjoitti:
ainoastaan tällä yhdellä rekisteröidyllä nimimerkilläni, joka on Australialainen piikki piru. Very nice
Thx,
- Anonyymi00004
Yleensä Juutalaiset ei myönnä sotarikoksiaan. Näinköhän kehitys olisi sielläkin menossa eteenpäin?
- Anonyymi00006
Ei kai venäloinen myönnä rikoksiaan kuin jotain pahempaa peitelläkseen. Rehellisyys ei siihen kansaan tartu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651