Sak.5:5-11 Sinearin maahan huoneen rakentaminen eefa-mitassa olevalle naiselle;
Vihanajan alkupuolella villitsevä porttouskonto on antikristillinen uskonto, johon Raamatun mukaan liittyy haureutta, velhoutta, riettauksia, uskovien tappoa, riivaajien ja saastaisten henkien palvontaa, noituutta,hekumaa, epäjumalien kuvia, astrologiaa, vääriä kristuksia ja profeettoja ihmeineen.
Babylonian viimeinen kapina.
4
93
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vihan aika näyttää olevan jo loppusuoralla: suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan;
ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät. - Anonyymi00002
Aloittaja luterilaisten ominaisuuksien luetteleminen kuuluu luterilaisten keskustelupalstalle.
- Anonyymi00003
Niinpä, sama ajatus nousi minunkn mieleeni: Luterilaisessa kirkossa ennustetaan korteista, palvojaan epäjumalalia, jooga ja pride-messut ja vihkimiset!
- Anonyymi00004
Laitoin esille oikean lopunajan Babylonista tietoa koska täällä ajoittain on ollut siitä jo keskusteluja.
Sak 5: 11 Hän vastasi minulle: ”He menevät rakentamaan, sille asumusta Sinearin maahan. Kun se on valmis, eefa-mitta lasketaan sinne paikoilleen.”
Tämä profetia ei ole vielä toteutunut, Sinear sijaitsee Irakin puolella joka tulevan Antikristuksen pääkaupunki Babylon on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671