En ole tissu

Anonyymi-ap

En ymmärrä miksi minua luullaan Tissuksi. Aina kun kehun tissua foorumin parhaaksi tyypiksi joku sanoo että olen joko itse tissu tai joku jota tissu imee

Lisää Pirkkaa

Asd

7

241

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tietysti sinä olet Tissi, Tissu. Vain Tissu jaksaisi vakuutella ympäri nettiä ettei ole Tissu vaikka Tissu on maailman upein henkilö.

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Se on ollut selvä alusta alkaen Tissu ja Kylmis ja Asd on sama sairaalloinen mieli. Ikävä, että veronmaksajat elättää kaltaisensa loiset, sillä mamut tekevät sentään töitä.

• Anonyymi00005

En usko, että Asd on tissu, vaan joku jota tissu imee. Kiinnostus sontahomouteen kertoo Korsakoffin oireyhtymän synkkää diagnoosia päätyen liinavaateosastolla kuonokoppaan, silmänkeltuaisten villkuessa hämmentyneenä kun 1Hoitsu ottaa Temusta tilatun pehmytmetsmalliseoksesta tehdyn kirurginveitsen esiin ja tekee haiman alueelle ensimmäisen pienen viillon, taustalla kuuluu vain sontasepon itkuinen ininä ja jääpalojen kolahdus grogilasiin, josta hilpeä suntio nauttii pitkät siivut viskiä nauttien tästäkin veronmaksajien rahoja säästävästä Showsta.

• Anonyymi00008

:D

Hetkinen, 1hoitsu pitää Kylmistä liinavarastolla 101 koska se pitää niin hirvittävää meteliä nukkuessaan ja häiritsee muiden potilaiden unta.

• Anonyymi00010

Kyllä sinä olet tissu, halusit tai et.

• Anonyymi00011

Imuri-Tissu.. hmm.. Joo eikös se ole se huolitellusti pukuun pukeutuva keski-ikää lähestyvä Haarikan kanta kaveri, joka käyttää voimakkaita partavesiä ja iskee miehiä pubista. Tissun tavaramerkki on, ettei lähde, tai vie miehiä saatille asti kotiin (vain harvoin vie), vaan homma hoidetaan yleensä partnerin kanssa Haarikan vessassa.

Imuri-Tissun nimihän jo kertoo miten ne bisnekset yleensä hoituvat. Joskus on tosin nähty Tissun lähtevän jonkun miehen kanssa kotiin jatkoille, mutta tämä on merkki , että Imuri-Tissu antautunut hyväksymälleen orhille jo imurin pölypussiin asti sitten. Ehkäpä vessa imurointi on Tissun tapa tarkistaa vastapuolen aseen kaliberi-koko ja jos on riittävästi kaliberi-kokoa huolii Tissu jatkoille asti kotiin, jos taas ei kaliberi riitä saa ase laueta jo pubin vessassa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      389
      959
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      226
      773
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      70
      690
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      659
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      591
    Aihe