Surkea hallitus on saatava vastuuseen päätöksistään ja valheistaan !
Antaa palaa demarit !
15
132
Vastaukset
- Anonyymi00001
*
- SDP:n Talous-Asiantuntia on -RATTI-Juoppo Joona Räsänen - !
- Miten tuollainen Edes voi olla "asiantuntija" -
- kun Ei kykene Edes pysty selvänä ajoon -on -MUKA- Valtion-Talouden Tietäjä
Ainoa asia mihin SDP kykenee -on -KUMARRELLA - Muslimi-RAISKAAJILLE -!
- - - - - - ja samalla - PYLLISTÄÄ - Meille Suomalaisille - !
* - Anonyymi00002
SORJONEN PELASTAA SUOMEN
- Anonyymi00003
Kyllähän tässä on jo koitettu kertoa SDP:n ja Sanna Marinin johtaman hallituksen surkeista päätöksistä ja suoranaisista valheista jo hyvä tovi. Ehkä et vain ole halunnut kuunnella?
- Anonyymi00004
Edellinen vihervasurihallitus olisi pitänyt tuomita vankilaan, päärosvo pakeni vuorille.
- Anonyymi00011
Jep, ei ottanut lisää velkaa yrityksille jaettavaksi vaikka kokoomus kuinka sitä vinkui.
- Anonyymi00005
No se sosialisti puolue lupaa taas jokunen vappusatasen ja vie uudelleen eläkeindeksin köyhiltä ja duunareilta ja eläkeläisiltä pois. Senhän noi sosialistit osaa jo ennestään. Sosialistit on vaan sosialisteja
- Anonyymi00012
Oikeistososialistit sosialisoivat koko maata itseleen parasta aikaa.
- Anonyymi00006
Surkea hallitus on saatava vastuuseen päätöksistään ja valheistaan !
Eiköös KAIKKI nuo 2019-2023 kauhukabinetin ministerit ole jo nostaneet kytkintä, eli ovat muissa hommissa, vaikea on saada enää vastuuseen!? Toivottavasti Suomalaiset OPPIVAT virheestään, eivätkä enää valitse samoja puolueita eduskuntaan!!??- Anonyymi00013
Kyllä oppi saisi mennä tosiaan perille, Orpon hallituksen puolueet tulee hävittää kokonaan.
- Anonyymi00007
Sdp Porvoo ja sen johto pyörittämään Suomea!!
- Anonyymi00008
SDP tulee saada lopettamaan omien työntekijöidensä epäasiallinen kohtelu ja seksuaalinen häirintä.
- Anonyymi00014
PS tulee saada lopettamaan ihmisten epäasiallinen kohtelu ja seksuaalinen häirintä.
- Anonyymi00009
Mytkö on herätty siihen, että Marinin hallitus on saatava vastuusen Suomen talouden tuhoamisesta.
- Anonyymi00010
Näköjään vasta nyt, kun SSDP:n kannatus on ollut SYÖKSYSSÄ vasta muutaman kuukauden!!!!!
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Näköjään vasta nyt, kun SSDP:n kannatus on ollut SYÖKSYSSÄ vasta muutaman kuukauden!!!!!
On kiireellisempää saada Orpon hallitus nurin, jotta Suomen tuhoaminen ei etene yhtään enempää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419