Kun näin väärin tekijän

Anonyymi-ap

minut tehtiin syylliseksi. Vanhimmat tekivät minusta mielisairaan ja en ole nähnyt mitään, vaikka asuimme samassa talossa.
Keskustelussa sanoivat että minun käy huonosti jos puhun tästä eteenpäin.
Ja minä puhun kun ne ihmiset ottaaa vastuuta asiasta, ja anteeksi pyynnön kera.
Luulen että tätä asiaa saan jatkaa pitkään, mutta en lopeta

24

251

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin tunnen erään jt joka teki oikein. Hän söi Hernevelliä, ja lähti kentälle, aivan kuten jeesus lähetyskäskyssä opetusaikuisille käskyttää. Ja katso, tämä hyvin Peräilmaa laskeva jt toikin yhdellä ainoalla kenttäkäynnillä peräti 12 uutta jäsentä jt seurakuntaan. Miten tämä oikeintekijä menetteli? No, jeesus oli neuvonut menemään hourulaan päästelemään Peräilmaa samalla vartsikoita lukien. Ja sieltä seurasi jonossa 12 uutta jäsent tämän oikeintekijän perässä salille.

• Anonyymi00002

Täytyy myöntää sinä olet tämän palstan järkevin kirjoittaja!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sanoo mainosvaltuutettu.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Kiitos. Kiitos. Siihen on syynsä. Katsos ensinnäkin tunnen henkeytetyn läpikotaisin raamatun. Sitten minulla on suora yhteys Himmelgerät'illinäni jeesukseen ja myös youhwöh-setään. Ja sitten minulla on myös vuosituhantinen kokemus עֲזָאזֵל- demonina. Eli teidän kuolevaisten kielellä Azazel.

• Anonyymi00016

kookoo hallintoelimeen!!

• Anonyymi00001

Jos Herra Vanhimpien virheitä ja syntejä paljastat, voit saman tien kävellä salilta ulos sinne sinua ei enää kaivata.

Näin se menee meillä.

Parta pois tai pihalle.

Ei meillä koskaan mitään parta kieltoa ole ollutkaan, ei laisinkaan, ei minkään laista.

• Anonyymi00003

Mutta puheita et päässyt pitämään partasi kanssa.
        Viikset olis juuri ja juuri mennyt jos ne oli kasteelle mennessäsi.

• Anonyymi00005

Onko tällä yhtään täysijärkistä joka kommentoi asiallisesti?

• Anonyymi00007

Kyllä minäkin olen kuullut, että paitsi lahko sanoo kertovansa jehoovansa mieltä, niin parta on ollut kielletty, sitten sitä on sallittu.
        -Mutta muutokset ovatkin hallitseva piirre lahkossa. Niin on maailmanloppuprojektien vuosiluvut muuttuilleet kuin on pienempiäkin muutoksia.

• Olen täysjärkinen, mutta kommentoin epäasiallisesti. Sen nyt on vain riitettävä.

• Anonyymi00021

Onko tällä yhtään täysijärkistä joka kommentoi

Olen,ja ettekö näe mitä tämä amerikan 1900-luvun lahko on ?
        Pelkoa ja pahaa oloa tuottaa sekä perintöjen perään konttaavat kuolin ihmisen luona .(näin tiedän)
        Kaikki amerikkalaiselle rotta järjestölle joka oli 1960 luvulla FBI tutkinnassa,terrosristi järjestö.
        Melkein hipoo rajoja,miten ihmis mielet ja ihmiset alistetaan lahkolle.
        Häipykää,jättäkää,juoskaa karkuun tätä pahaa,te pääsette pois vapauteen !
        Saatte olle oma,Isän,pojan ja pyhän henken kanssa.
        Ei ole maksuja välissä
        Ei ole puhujaa joka uhkaa pelolla
        On eri elämä
        Rakkaus ja vapaus !

• Anonyymi00006

kookoo5.
      Oletko aivan terve? Onko sinulle tehty diagnoosi jossain?

• Anonyymi00008

Entäs sinulla.

• Kyllä tehtiin dignoosi Kärsämäen demonien lastentarhassa kauan, kauan sitten. Todettiin superälykkyyden ja -viisauden lisäksi erinomaiset Peräilmaelimet. Etenkin lutavieteri oli täyttä Kruppin erikoisterästä. Se on kuulemma samaa korkeaa laatua kuin jeesuksella. jeesuksellahan on raamatun mukaan ukkosenjumala Thorin taivaassa takoma damaskiteräksinen lutavieteri.

• Anonyymi00009

Ja mitä todettiin? No se on selvää ja laskettiin vapaalle jalalle.

• Anonyymi00010

Tarkoitatko väärintekijää, vai näitkö itse jotenkin väärin? Pyytäisin hieman tarkkuutta näihin kirjoituksiin, tässäkin voi vain arvailla aloittajan tarkoitusta.

• Anonyymi00012

Jos näit tekijän väärin, et tunnistanut häntä. Tekijä voi ollakin ihan toinen, minkä luulit nähneesi.

• Anonyymi00013

Ehkä hän oli luterilainen. Tai JT exä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ehkä hän oli luterilainen. Tai JT exä.

Mistä sen voi päätellä, jos kerran näki väärin, eikä kertonu edes mitä se teki! Outoa niuhottamista vanhimmilta. Jokainenhan joskus näkee väärin. Vallanki hämärässä.

• Anonyymi00014

Aloittajalla luultavasti lukihäiriö.

• Anonyymi00015

Mitä teki väärin?

• Anonyymi00018

Näki väärin sen tekijän, mista vanhimmat häntä nyt sitten syyttävät.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Näki väärin sen tekijän, mista vanhimmat häntä nyt sitten syyttävät.

Näkiskö aloittaja oikein tai ainakin paremmin, jos kävis optikolla ja hommais kakkulat?

• Anonyymi00019

Sinä olet hyvä ihminen.Irti lahkosta joka on todella sairas amerikan saastainen.
      Toivon simulle hyvää elämässäsi ja RAKKAUTTA !
      Elämää on mutta muista RAKKAUS !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      342
      1245
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      743
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      728
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      715
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      623
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      606
    7. 45
      604
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      581
    9. 54
      542
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      42
      526
    Aihe