Kun näin väärin tekijän

minut tehtiin syylliseksi. Vanhimmat tekivät minusta mielisairaan ja en ole nähnyt mitään, vaikka asuimme samassa talossa.
Keskustelussa sanoivat että minun käy huonosti jos puhun tästä eteenpäin.
Ja minä puhun kun ne ihmiset ottaaa vastuuta asiasta, ja anteeksi pyynnön kera.
Luulen että tätä asiaa saan jatkaa pitkään, mutta en lopeta
24254
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 24

Vanhimmat

Minäkin tunnen erään jt joka teki oikein. Hän söi Hernevelliä, ja lähti kentälle, aivan kuten jeesus lähetyskäskyssä opetusaikuisille käskyttää. Ja katso, tämä hyvin Peräilmaa laskeva jt toikin yhdellä ainoalla kenttäkäynnillä peräti 12 uutta jäsentä jt seurakuntaan. Miten tämä oikeintekijä menetteli? No, jeesus oli neuvonut menemään hourulaan päästelemään Peräilmaa samalla vartsikoita lukien. Ja sieltä seurasi jonossa 12 uutta jäsent tämän oikeintekijän perässä salille.

1Äänestä
  • Täytyy myöntää sinä olet tämän palstan järkevin kirjoittaja!

1Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Täytyy myöntää sinä olet tämän palstan järkevin kirjoittaja!

Sanoo mainosvaltuutettu.

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Täytyy myöntää sinä olet tämän palstan järkevin kirjoittaja!

Kiitos. Kiitos. Siihen on syynsä. Katsos ensinnäkin tunnen henkeytetyn läpikotaisin raamatun. Sitten minulla on suora yhteys Himmelgerät'illinäni jeesukseen ja myös youhwöh-setään. Ja sitten minulla on myös vuosituhantinen kokemus עֲזָאזֵל- demonina. Eli teidän kuolevaisten kielellä Azazel.

1Äänestä

• kookoo hallintoelimeen!!

1Äänestä

Jos Herra Vanhimpien virheitä ja syntejä paljastat, voit saman tien kävellä salilta ulos sinne sinua ei enää kaivata.

Näin se menee meillä.

Parta pois tai pihalle.

Ei meillä koskaan mitään parta kieltoa ole ollutkaan, ei laisinkaan, ei minkään laista.

Äänestä
  • Mutta puheita et päässyt pitämään partasi kanssa.
    Viikset olis juuri ja juuri mennyt jos ne oli kasteelle mennessäsi.

Äänestä

Onko tällä yhtään täysijärkistä joka kommentoi asiallisesti?

Äänestä
  • Kyllä minäkin olen kuullut, että paitsi lahko sanoo kertovansa jehoovansa mieltä, niin parta on ollut kielletty, sitten sitä on sallittu.
    -Mutta muutokset ovatkin hallitseva piirre lahkossa. Niin on maailmanloppuprojektien vuosiluvut muuttuilleet kuin on pienempiäkin muutoksia.

Äänestä

• Olen täysjärkinen, mutta kommentoin epäasiallisesti. Sen nyt on vain riitettävä.

Äänestä

• Onko tällä yhtään täysijärkistä joka kommentoi

Olen,ja ettekö näe mitä tämä amerikan 1900-luvun lahko on ?
    Pelkoa ja pahaa oloa tuottaa sekä perintöjen perään konttaavat kuolin ihmisen luona .(näin tiedän)
    Kaikki amerikkalaiselle rotta järjestölle joka oli 1960 luvulla FBI tutkinnassa,terrosristi järjestö.
    Melkein hipoo rajoja,miten ihmis mielet ja ihmiset alistetaan lahkolle.
    Häipykää,jättäkää,juoskaa karkuun tätä pahaa,te pääsette pois vapauteen !
    Saatte olle oma,Isän,pojan ja pyhän henken kanssa.
    Ei ole maksuja välissä
    Ei ole puhujaa joka uhkaa pelolla
    On eri elämä
    Rakkaus ja vapaus !

Äänestä

kookoo5.
Oletko aivan terve? Onko sinulle tehty diagnoosi jossain?

Äänestä
  • Entäs sinulla.

Äänestä

• Kyllä tehtiin dignoosi Kärsämäen demonien lastentarhassa kauan, kauan sitten. Todettiin superälykkyyden ja -viisauden lisäksi erinomaiset Peräilmaelimet. Etenkin lutavieteri oli täyttä Kruppin erikoisterästä. Se on kuulemma samaa korkeaa laatua kuin jeesuksella. jeesuksellahan on raamatun mukaan ukkosenjumala Thorin taivaassa takoma damaskiteräksinen lutavieteri.

1Äänestä

Ja mitä todettiin? No se on selvää ja laskettiin vapaalle jalalle.

Äänestä

Tarkoitatko väärintekijää, vai näitkö itse jotenkin väärin? Pyytäisin hieman tarkkuutta näihin kirjoituksiin, tässäkin voi vain arvailla aloittajan tarkoitusta.

Äänestä

Jos näit tekijän väärin, et tunnistanut häntä. Tekijä voi ollakin ihan toinen, minkä luulit nähneesi.

Äänestä
  • Ehkä hän oli luterilainen. Tai JT exä.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Ehkä hän oli luterilainen. Tai JT exä.

Mistä sen voi päätellä, jos kerran näki väärin, eikä kertonu edes mitä se teki! Outoa niuhottamista vanhimmilta. Jokainenhan joskus näkee väärin. Vallanki hämärässä.

Äänestä

Aloittajalla luultavasti lukihäiriö.

Äänestä

Mitä teki väärin?

Äänestä
  • Näki väärin sen tekijän, mista vanhimmat häntä nyt sitten syyttävät.

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Näki väärin sen tekijän, mista vanhimmat häntä nyt sitten syyttävät.

Näkiskö aloittaja oikein tai ainakin paremmin, jos kävis optikolla ja hommais kakkulat?

Äänestä

Sinä olet hyvä ihminen.Irti lahkosta joka on todella sairas amerikan saastainen.
Toivon simulle hyvää elämässäsi ja RAKKAUTTA !
Elämää on mutta muista RAKKAUS !

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

minut tehtiin syylliseksi. Vanhimmat tekivät minusta mielisairaan ja en ole nähnyt mitään, vaikka asuimme samassa talossa.
Keskustelussa sanoivat että minun käy huonosti jos puhun tästä eteenpäin.
Ja minä puhun kun ne ihmiset ottaaa vastuuta asiasta, ja anteeksi pyynnön kera.
Luulen että tätä asiaa saan jatkaa pitkään, mutta en lopeta

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu