minut tehtiin syylliseksi. Vanhimmat tekivät minusta mielisairaan ja en ole nähnyt mitään, vaikka asuimme samassa talossa.
Keskustelussa sanoivat että minun käy huonosti jos puhun tästä eteenpäin.
Ja minä puhun kun ne ihmiset ottaaa vastuuta asiasta, ja anteeksi pyynnön kera.
Luulen että tätä asiaa saan jatkaa pitkään, mutta en lopeta
Kun näin väärin tekijän
14
181
Vastaukset
Minäkin tunnen erään jt joka teki oikein. Hän söi Hernevelliä, ja lähti kentälle, aivan kuten jeesus lähetyskäskyssä opetusaikuisille käskyttää. Ja katso, tämä hyvin Peräilmaa laskeva jt toikin yhdellä ainoalla kenttäkäynnillä peräti 12 uutta jäsentä jt seurakuntaan. Miten tämä oikeintekijä menetteli? No, jeesus oli neuvonut menemään hourulaan päästelemään Peräilmaa samalla vartsikoita lukien. Ja sieltä seurasi jonossa 12 uutta jäsent tämän oikeintekijän perässä salille.
- Anonyymi00002
Täytyy myöntää sinä olet tämän palstan järkevin kirjoittaja!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sanoo mainosvaltuutettu.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kiitos. Kiitos. Siihen on syynsä. Katsos ensinnäkin tunnen henkeytetyn läpikotaisin raamatun. Sitten minulla on suora yhteys Himmelgerät'illinäni jeesukseen ja myös youhwöh-setään. Ja sitten minulla on myös vuosituhantinen kokemus עֲזָאזֵל- demonina. Eli teidän kuolevaisten kielellä Azazel.
- Anonyymi00001
Jos Herra Vanhimpien virheitä ja syntejä paljastat, voit saman tien kävellä salilta ulos sinne sinua ei enää kaivata.
Näin se menee meillä.
Parta pois tai pihalle.
Ei meillä koskaan mitään parta kieltoa ole ollutkaan, ei laisinkaan, ei minkään laista.- Anonyymi00003
Mutta puheita et päässyt pitämään partasi kanssa.
Viikset olis juuri ja juuri mennyt jos ne oli kasteelle mennessäsi.
- Anonyymi00005
Onko tällä yhtään täysijärkistä joka kommentoi asiallisesti?
- Anonyymi00007
Kyllä minäkin olen kuullut, että paitsi lahko sanoo kertovansa jehoovansa mieltä, niin parta on ollut kielletty, sitten sitä on sallittu.
-Mutta muutokset ovatkin hallitseva piirre lahkossa. Niin on maailmanloppuprojektien vuosiluvut muuttuilleet kuin on pienempiäkin muutoksia.
- Anonyymi00006
kookoo5.
Oletko aivan terve? Onko sinulle tehty diagnoosi jossain?- Anonyymi00008
Entäs sinulla.
Kyllä tehtiin dignoosi Kärsämäen demonien lastentarhassa kauan, kauan sitten. Todettiin superälykkyyden ja -viisauden lisäksi erinomaiset Peräilmaelimet. Etenkin lutavieteri oli täyttä Kruppin erikoisterästä. Se on kuulemma samaa korkeaa laatua kuin jeesuksella. jeesuksellahan on raamatun mukaan ukkosenjumala Thorin taivaassa takoma damaskiteräksinen lutavieteri.
- Anonyymi00009UUSI
Ja mitä todettiin? No se on selvää ja laskettiin vapaalle jalalle.
- Anonyymi00010UUSI
Tarkoitatko väärintekijää, vai näitkö itse jotenkin väärin? Pyytäisin hieman tarkkuutta näihin kirjoituksiin, tässäkin voi vain arvailla aloittajan tarkoitusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462