Etsin uskovaista naisystävää jonka kanssa mennä naimisiin. Olisiko täällä sinkkua 20-30v.
Naisystävä
36
281
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kivempi se on herjaamisen taival aloittaa yhdessä kun yksin määkiä.
- Anonyymi00002
Miehet ei halua syvästi uskovaista sinkkunaista ja siihen on selvä syykin.
Kun on jalat ja kädet aina risitissä, niin mitä sellaisella naisella tekee?- Anonyymi00003
Luuletko ettei seksiå saisi harrastaa. Raamatun mukaan se on sallittua avioliitossa sillon saat tehdä niin paljon kuin haluat vaikka ehkäisyn kanssa mutta haureus on syntiä eli irtosuhteet ja ennen avioliittoa
Anonyymi00003 kirjoitti:
Luuletko ettei seksiå saisi harrastaa. Raamatun mukaan se on sallittua avioliitossa sillon saat tehdä niin paljon kuin haluat vaikka ehkäisyn kanssa mutta haureus on syntiä eli irtosuhteet ja ennen avioliittoa
Mistä tietää avioon mennessä että värkit on kunnossa jos niitä ei ole koeajettu?
Pinpsa poikittain ja tukossa, lerssisssä ei ryhtiä ja molemmat haisee sekä maistuu revonsyötille.
- Anonyymi00004
Olen itse raamatun oppinut en ole tarvinnut mitään kouluja käydä. Kysy mitään vaan osaan vastata
- Anonyymi00005
Kyllä se seksi on aivan sivuseikka elämässä jos eletään yhdessä. Tärkeinä on se tuki ja turva muita herjatessa. Siihen sen puolisin itseasiassa juuri tarvitseekin.
- Anonyymi00006
Mihin sitä tukea ja turvaa tarvitsee, kun uskonharhaisen ainoa tuki ja turva pitäisi uskovan itsensä mielestä olla se jumala? Aika mielenkiintoista, että ihmisestä haetaan tukea ja turvaa, kun on kerran ilmoittautunut jumalansa seuraajaksi ja ainoastaa hänen seuraajakseen?
- Anonyymi00007
Herjaaminen se Jumala on.
Epäjumala.- Anonyymi00008
Uskonharhainen jumalhullu herjaa itse itseään omalla herkkäuskoisuudellaan, kun on alistunut jonkun Jenkkikultin kusetuksen piiriin aamenta määkiväksi lampaaksi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Uskonharhainen jumalhullu herjaa itse itseään omalla herkkäuskoisuudellaan, kun on alistunut jonkun Jenkkikultin kusetuksen piiriin aamenta määkiväksi lampaaksi.
Ei se niin tee, vaa kuvittelee että hänellä on Jumalan käskyt, että vain hän ymmärtää ja pitää ne ja kaikki muut ovat eksyneet.
Niin on pakko kehua itseään ja halveksia muita.
- Anonyymi00010
Taas tulee asiattomia kommentteja täyteen koko ketju. Sama etsiä jostain muualta
- Anonyymi00011
Uskohan on asiattomia kommentteja ja sellaisen kimppaesittäjää juuri tietenkin etsitään.
Mitä muuta muka? - Anonyymi00012
Sellaisia suomen kristityt pilkkaavat kaikkia
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Uskohan on asiattomia kommentteja ja sellaisen kimppaesittäjää juuri tietenkin etsitään.
Mitä muuta muka?Just tota tarkotin sinäkin esitit asiattoman tekstin juuri nyt
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Just tota tarkotin sinäkin esitit asiattoman tekstin juuri nyt
Kimpassa se onkin kivempaa.
Yksin sekin aika ankeeta.
- Anonyymi00015
Miksi olet kristittyjen palstalla jos et olet kristitty. Ilmeisesti kristinusko vetää sinut tänne kun et voi lähteä ;) meeppä aukomaan päätäsi myös muslimeille niin sinua varmaan en enää näykkään. Niin no et uskalla
- Anonyymi00029
No kun niistä piireistä irtoaa helpoimmin
- Anonyymi00016
Maahanmuuttajat on paljon kivempia kun tälläiset pilkkaavat suomalaiset daijjut.
- Anonyymi00017
Musliminaisen ottaminen olisi vähän arpapeliä ellei ensin kurkkaa sinne perunasäkin alle mitä sieltä löytyy.
Mutta uskollisuutta kyllä ainakin löytyy ja koskematon tavara. Ja jos kaikki ei mene kuten sovittu tai uskon mukaan, voi aina leikata pään poikki. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Musliminaisen ottaminen olisi vähän arpapeliä ellei ensin kurkkaa sinne perunasäkin alle mitä sieltä löytyy.
Mutta uskollisuutta kyllä ainakin löytyy ja koskematon tavara. Ja jos kaikki ei mene kuten sovittu tai uskon mukaan, voi aina leikata pään poikki.Lopeta se muslimien pilkkaaminen
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lopeta se muslimien pilkkaaminen
Meillä muslimimiehillä on ihanteellinen tilanne, koska me miehet olemme islamissa luoneet ja säätäneet säännöt ja lait. Nykyään minäkin saan ottaa vaimokseni 9 vuotiaan neitosen.
Lisäksi minulla voi olla useampi vaimo, koska yksi vaimo ei pysty synnyttämään niin montaa lasta kuin minä tahdon. Sitten kun haluan vielä edistää uskoani, niin voin laittaa vyötärölleni nipun pyöreitä patukoita ja mennä vaikka ruuhkaiseen bussiin ja pääsen hetkessä paratiisiin nauttimaan 70 neitsyeen ihanasta seurasta, mikäli olo maan päällä alkaa ahdistamaan. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Meillä muslimimiehillä on ihanteellinen tilanne, koska me miehet olemme islamissa luoneet ja säätäneet säännöt ja lait. Nykyään minäkin saan ottaa vaimokseni 9 vuotiaan neitosen.
Lisäksi minulla voi olla useampi vaimo, koska yksi vaimo ei pysty synnyttämään niin montaa lasta kuin minä tahdon. Sitten kun haluan vielä edistää uskoani, niin voin laittaa vyötärölleni nipun pyöreitä patukoita ja mennä vaikka ruuhkaiseen bussiin ja pääsen hetkessä paratiisiin nauttimaan 70 neitsyeen ihanasta seurasta, mikäli olo maan päällä alkaa ahdistamaan.🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi00021
Siitä syystä niillä ei ole ihmisarvoa ja voi tappaa kuin rotan
Ei se ole rasismia, ei. - Anonyymi00023
Kimpassa herjataan muita laittomuuden tekijöiksi ja mätkitään Raamatulla kohdilla missä mainitaan laki.
- Anonyymi00024
Rukoilen puolestasi, että löydät kivan kristityn vaimon.
- Anonyymi00025
Mistä tiedät, että hän haluaa vaimon? Jos hän haluaa heilan? Heila voi olla myös mies.
Moni adventistimies makaa mieluummin miehen kanssa, ainakin pastorit, jotka haluavat, että nainen ei tulisi heidän miehiseen maailmaansa. Kuinka monta vihittyä naispastoria Suomen adventtikirkossa on? Siinäs näet. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mistä tiedät, että hän haluaa vaimon? Jos hän haluaa heilan? Heila voi olla myös mies.
Moni adventistimies makaa mieluummin miehen kanssa, ainakin pastorit, jotka haluavat, että nainen ei tulisi heidän miehiseen maailmaansa. Kuinka monta vihittyä naispastoria Suomen adventtikirkossa on? Siinäs näet.En halua! Mitään heilaa vaan naisen jonka kanssa jakaa usko. Minäkin olen luopio tälläisten jumalattomien takia jotka houkuttelevat minut pois uskosta. Kiitos taas paljon
- Anonyymi00030
Siitä kristityn kivuudesta niin väliä mutta se vaimo kiinnostaa kyllä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Siitä kristityn kivuudesta niin väliä mutta se vaimo kiinnostaa kyllä.
Olen miettinyt kääntymistä islamiin koska paikkakuntani seurakuntaan en ole enää tervetullut tietyistä syistä. Islamia voin harjoittaa kotona
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olen miettinyt kääntymistä islamiin koska paikkakuntani seurakuntaan en ole enää tervetullut tietyistä syistä. Islamia voin harjoittaa kotona
Ei ole seurakuntaa enää mihin mennä enkä jaksa muuttaa pois toiseen kaupunkiin
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Siitä kristityn kivuudesta niin väliä mutta se vaimo kiinnostaa kyllä.
Olen yrittänyt opetella salat mutta hieman vaikea vielä rukoilla koska ne asennot on haastavia
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olen yrittänyt opetella salat mutta hieman vaikea vielä rukoilla koska ne asennot on haastavia
Pysyisin adventismissa mutta empä ole enää tervetullut enää sinne seurakuntaan. Siksi olenkin monta vuotta harjoittanut uskontoa kotonani. Tyhjältä tuntuu kun en pääse seurakuntaan harjoittamaan uskontoa. Ja minulta viedään viimeinenkin usko kun nämä jumalattomat viekoittelee minut syntielämään ja saavat minut pois uskosta ja pilkkavat minua. Islam ei tunnu edes omalta jutulta mutta mutta kun en pääse enää seurakuntiin niin on keksittävä muuta. Edes vaimoa en saa ja jumalatonta naista en huoli
- Anonyymi00027
Enkä halua mitään maskuliinista naista kuten nainen joka työskentelee poliisina tai vartijana liian miehekkäitä. Pitää olla tosi femiininen. Valitettavasti länsimaalaiset naiset ovat liian maskuliinisia ja hankalia tapauksia.
- Anonyymi00028
Etsin uskovaisen naisystävää jonka kanssa voisi.... ihan muuten vaan.
- Anonyymi00035
Ihan sama en sitten harjoita mitään uskontoa olkoot...
Kristityt muutenni eivät pidä minusta paikkakuntani seurakunnassa olkoot se islam kans..... - Anonyymi00036UUSI
Kuka auttaisi minua maan matosta, kun kädetkin on amputoitu, eikä voi käyttää edes nyrkkikyllikkiä. Kukaan ei halua kädetöntä miestä itselleen vaivoiksi.
On se kurjaa se ihmisen elo. Hyvä sen Jeesuksenkin oli retostella, kun oli kaikki raajat tallella ja silmät, millä nähdä ja korvat joilla kuulla.
Jeesuksen olisi pitänyt olla spitaalinen, sokea, rampa, kuuro ja vajaamielinen. Silloin olisi voitu sanoa, että hän oli kaikessa samanlainen kuin mekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455