Naisystävä

Anonyymi-ap

Etsin uskovaista naisystävää jonka kanssa mennä naimisiin. Olisiko täällä sinkkua 20-30v.

36

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kivempi se on herjaamisen taival aloittaa yhdessä kun yksin määkiä.

    • Anonyymi00002

      Miehet ei halua syvästi uskovaista sinkkunaista ja siihen on selvä syykin.
      Kun on jalat ja kädet aina risitissä, niin mitä sellaisella naisella tekee?

      • Anonyymi00003

        Luuletko ettei seksiå saisi harrastaa. Raamatun mukaan se on sallittua avioliitossa sillon saat tehdä niin paljon kuin haluat vaikka ehkäisyn kanssa mutta haureus on syntiä eli irtosuhteet ja ennen avioliittoa


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Luuletko ettei seksiå saisi harrastaa. Raamatun mukaan se on sallittua avioliitossa sillon saat tehdä niin paljon kuin haluat vaikka ehkäisyn kanssa mutta haureus on syntiä eli irtosuhteet ja ennen avioliittoa

        Mistä tietää avioon mennessä että värkit on kunnossa jos niitä ei ole koeajettu?

        Pinpsa poikittain ja tukossa, lerssisssä ei ryhtiä ja molemmat haisee sekä maistuu revonsyötille.


    • Anonyymi00004

      Olen itse raamatun oppinut en ole tarvinnut mitään kouluja käydä. Kysy mitään vaan osaan vastata

    • Anonyymi00005

      Kyllä se seksi on aivan sivuseikka elämässä jos eletään yhdessä. Tärkeinä on se tuki ja turva muita herjatessa. Siihen sen puolisin itseasiassa juuri tarvitseekin.

      • Anonyymi00006

        Mihin sitä tukea ja turvaa tarvitsee, kun uskonharhaisen ainoa tuki ja turva pitäisi uskovan itsensä mielestä olla se jumala? Aika mielenkiintoista, että ihmisestä haetaan tukea ja turvaa, kun on kerran ilmoittautunut jumalansa seuraajaksi ja ainoastaa hänen seuraajakseen?


    • Anonyymi00007

      Herjaaminen se Jumala on.

      Epäjumala.

      • Anonyymi00008

        Uskonharhainen jumalhullu herjaa itse itseään omalla herkkäuskoisuudellaan, kun on alistunut jonkun Jenkkikultin kusetuksen piiriin aamenta määkiväksi lampaaksi.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Uskonharhainen jumalhullu herjaa itse itseään omalla herkkäuskoisuudellaan, kun on alistunut jonkun Jenkkikultin kusetuksen piiriin aamenta määkiväksi lampaaksi.

        Ei se niin tee, vaa kuvittelee että hänellä on Jumalan käskyt, että vain hän ymmärtää ja pitää ne ja kaikki muut ovat eksyneet.

        Niin on pakko kehua itseään ja halveksia muita.


    • Anonyymi00010

      Taas tulee asiattomia kommentteja täyteen koko ketju. Sama etsiä jostain muualta

      • Anonyymi00011

        Uskohan on asiattomia kommentteja ja sellaisen kimppaesittäjää juuri tietenkin etsitään.

        Mitä muuta muka?


      • Anonyymi00012

        Sellaisia suomen kristityt pilkkaavat kaikkia


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Uskohan on asiattomia kommentteja ja sellaisen kimppaesittäjää juuri tietenkin etsitään.

        Mitä muuta muka?

        Just tota tarkotin sinäkin esitit asiattoman tekstin juuri nyt


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Just tota tarkotin sinäkin esitit asiattoman tekstin juuri nyt

        Kimpassa se onkin kivempaa.

        Yksin sekin aika ankeeta.


    • Anonyymi00015

      Miksi olet kristittyjen palstalla jos et olet kristitty. Ilmeisesti kristinusko vetää sinut tänne kun et voi lähteä ;) meeppä aukomaan päätäsi myös muslimeille niin sinua varmaan en enää näykkään. Niin no et uskalla

      • Anonyymi00029

        No kun niistä piireistä irtoaa helpoimmin


    • Anonyymi00016

      Maahanmuuttajat on paljon kivempia kun tälläiset pilkkaavat suomalaiset daijjut.

      • Anonyymi00017

        Musliminaisen ottaminen olisi vähän arpapeliä ellei ensin kurkkaa sinne perunasäkin alle mitä sieltä löytyy.

        Mutta uskollisuutta kyllä ainakin löytyy ja koskematon tavara. Ja jos kaikki ei mene kuten sovittu tai uskon mukaan, voi aina leikata pään poikki.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Musliminaisen ottaminen olisi vähän arpapeliä ellei ensin kurkkaa sinne perunasäkin alle mitä sieltä löytyy.

        Mutta uskollisuutta kyllä ainakin löytyy ja koskematon tavara. Ja jos kaikki ei mene kuten sovittu tai uskon mukaan, voi aina leikata pään poikki.

        Lopeta se muslimien pilkkaaminen


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Lopeta se muslimien pilkkaaminen

        Meillä muslimimiehillä on ihanteellinen tilanne, koska me miehet olemme islamissa luoneet ja säätäneet säännöt ja lait. Nykyään minäkin saan ottaa vaimokseni 9 vuotiaan neitosen.
        Lisäksi minulla voi olla useampi vaimo, koska yksi vaimo ei pysty synnyttämään niin montaa lasta kuin minä tahdon. Sitten kun haluan vielä edistää uskoani, niin voin laittaa vyötärölleni nipun pyöreitä patukoita ja mennä vaikka ruuhkaiseen bussiin ja pääsen hetkessä paratiisiin nauttimaan 70 neitsyeen ihanasta seurasta, mikäli olo maan päällä alkaa ahdistamaan.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Meillä muslimimiehillä on ihanteellinen tilanne, koska me miehet olemme islamissa luoneet ja säätäneet säännöt ja lait. Nykyään minäkin saan ottaa vaimokseni 9 vuotiaan neitosen.
        Lisäksi minulla voi olla useampi vaimo, koska yksi vaimo ei pysty synnyttämään niin montaa lasta kuin minä tahdon. Sitten kun haluan vielä edistää uskoani, niin voin laittaa vyötärölleni nipun pyöreitä patukoita ja mennä vaikka ruuhkaiseen bussiin ja pääsen hetkessä paratiisiin nauttimaan 70 neitsyeen ihanasta seurasta, mikäli olo maan päällä alkaa ahdistamaan.

        🖕🖕🖕🖕


    • Anonyymi00021

      Siitä syystä niillä ei ole ihmisarvoa ja voi tappaa kuin rotan

      Ei se ole rasismia, ei.

    • Anonyymi00023

      Kimpassa herjataan muita laittomuuden tekijöiksi ja mätkitään Raamatulla kohdilla missä mainitaan laki.

    • Anonyymi00024

      Rukoilen puolestasi, että löydät kivan kristityn vaimon.

      • Anonyymi00025

        Mistä tiedät, että hän haluaa vaimon? Jos hän haluaa heilan? Heila voi olla myös mies.
        Moni adventistimies makaa mieluummin miehen kanssa, ainakin pastorit, jotka haluavat, että nainen ei tulisi heidän miehiseen maailmaansa. Kuinka monta vihittyä naispastoria Suomen adventtikirkossa on? Siinäs näet.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Mistä tiedät, että hän haluaa vaimon? Jos hän haluaa heilan? Heila voi olla myös mies.
        Moni adventistimies makaa mieluummin miehen kanssa, ainakin pastorit, jotka haluavat, että nainen ei tulisi heidän miehiseen maailmaansa. Kuinka monta vihittyä naispastoria Suomen adventtikirkossa on? Siinäs näet.

        En halua! Mitään heilaa vaan naisen jonka kanssa jakaa usko. Minäkin olen luopio tälläisten jumalattomien takia jotka houkuttelevat minut pois uskosta. Kiitos taas paljon


      • Anonyymi00030

        Siitä kristityn kivuudesta niin väliä mutta se vaimo kiinnostaa kyllä.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Siitä kristityn kivuudesta niin väliä mutta se vaimo kiinnostaa kyllä.

        Olen miettinyt kääntymistä islamiin koska paikkakuntani seurakuntaan en ole enää tervetullut tietyistä syistä. Islamia voin harjoittaa kotona


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Olen miettinyt kääntymistä islamiin koska paikkakuntani seurakuntaan en ole enää tervetullut tietyistä syistä. Islamia voin harjoittaa kotona

        Ei ole seurakuntaa enää mihin mennä enkä jaksa muuttaa pois toiseen kaupunkiin


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Siitä kristityn kivuudesta niin väliä mutta se vaimo kiinnostaa kyllä.

        Olen yrittänyt opetella salat mutta hieman vaikea vielä rukoilla koska ne asennot on haastavia


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Olen yrittänyt opetella salat mutta hieman vaikea vielä rukoilla koska ne asennot on haastavia

        Pysyisin adventismissa mutta empä ole enää tervetullut enää sinne seurakuntaan. Siksi olenkin monta vuotta harjoittanut uskontoa kotonani. Tyhjältä tuntuu kun en pääse seurakuntaan harjoittamaan uskontoa. Ja minulta viedään viimeinenkin usko kun nämä jumalattomat viekoittelee minut syntielämään ja saavat minut pois uskosta ja pilkkavat minua. Islam ei tunnu edes omalta jutulta mutta mutta kun en pääse enää seurakuntiin niin on keksittävä muuta. Edes vaimoa en saa ja jumalatonta naista en huoli


    • Anonyymi00027

      Enkä halua mitään maskuliinista naista kuten nainen joka työskentelee poliisina tai vartijana liian miehekkäitä. Pitää olla tosi femiininen. Valitettavasti länsimaalaiset naiset ovat liian maskuliinisia ja hankalia tapauksia.

    • Anonyymi00028

      Etsin uskovaisen naisystävää jonka kanssa voisi.... ihan muuten vaan.

    • Anonyymi00035

      Ihan sama en sitten harjoita mitään uskontoa olkoot...
      Kristityt muutenni eivät pidä minusta paikkakuntani seurakunnassa olkoot se islam kans.....

    • Anonyymi00036
      UUSI

      Kuka auttaisi minua maan matosta, kun kädetkin on amputoitu, eikä voi käyttää edes nyrkkikyllikkiä. Kukaan ei halua kädetöntä miestä itselleen vaivoiksi.
      On se kurjaa se ihmisen elo. Hyvä sen Jeesuksenkin oli retostella, kun oli kaikki raajat tallella ja silmät, millä nähdä ja korvat joilla kuulla.
      Jeesuksen olisi pitänyt olla spitaalinen, sokea, rampa, kuuro ja vajaamielinen. Silloin olisi voitu sanoa, että hän oli kaikessa samanlainen kuin mekin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1004
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      642
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe