Nytkö on tälle kuljetus yritykselle tullu kipu piikki vastaan diisselin hinnassa? Muutamia kertoja lähiaikoina tämän firman bussit satasen alueella ajavat reilusti alle 80km/ja. Aika nopeasti saa pitkän jonon peräänsä. Kai se tuollainenkin säästöä on muttei tarvis haitata muita autoilijoita. En tähän firman nimeä laita mutt varmaan tiedätte firman.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Ajappa sen posiolaisen perässä niin joudut laittamaan nassen päähän että et tukehdu kun savuttaa niin kuin lämpölaitoksen piippu. Ja ajaa kans pirun hiljaa. Eikös poliisit vois alinopeudesta sakottaa näitä autoilijoita vai pitäiskö tältä kuskilta ottaa kortti pois
- Anonyymi00003
Tämä ei ole Timon firma vaan Pohjolan Matka
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tämä ei ole Timon firma vaan Pohjolan Matka
Ei taida posiolainen kyyditä enää kuin itseään
- Anonyymi00002
Itkonen sano merkki on yläraja alinopeutta saa ajaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441