Miksi jotkut maahamuuttajaryhmät vain integoituvat yhteiskuntaan?

Anonyymi-ap

Ilman minkäänlaisia ongelmia tai kantasuomalaisten vihastumista.
Kauan sitten asuin Korson opiskelija-asunnoissa, tuohon aikaan Suomeen ja Korsoon muutti Vietnamin venepakolaisia,
Hämmästelen tänäänkin ettei heistä kukaan puhunut pahaa sanaa.
He katosivat julkisuudesta ja työllistyivät kuin kusi lumeen.

Kun palstalla kehutaan Intialaisia sopeutujia, taustalla saattaa olla Brittihallinnon aikaiset vaikutukset mm. koulutukseen.

Aasian maissa vallitseva työn kunnioitus ja menestymisen helpottaa hyväksytyksi tulemista.

Miksi sitten afrikkaliset maahantulijat ovat piikki lihassamme?

Onko Islamin kuffareita halveksiva oppi syynä? Vääräuskoisia ei saa pitää ystävinä koska se voi johtaa maallistumiseen, sekularisoitumiseen.

Eräissä kulttuureissa vahva rasistinen orjuusmentalisaatio ei koskaan voi olla hyväksyttävää länsimaissa?

84

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Aasialaiset vat soputuvaisempi, ahkerampia eivätkä tälläydy mediaan.
      Somalikulttuuri estää työnteon ja alistaa alemmat palvelijoikseen.

      • Anonyymi00005

        Aasiassa on työnteon kulttuuri, Afrikan köyhimmillä alueilla ei ole. Työnteon kulttuurissa tai sen puuttumisessa on juurisyy sille miksi Suomessa köyhyys periytyy myös kalevalaisilla. Jos vanhemmista kumpikaan ei ole käynyt työssä perheen elatuksen eteen, lapset mieltävät tuilla loisimisen normaaliksi eivätkä kaipaa ansiotyötä. Mustalaisilla työn vieroksunta on ihan erityisesti kulttuurillinen erityispiirre.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Aasiassa on työnteon kulttuuri, Afrikan köyhimmillä alueilla ei ole. Työnteon kulttuurissa tai sen puuttumisessa on juurisyy sille miksi Suomessa köyhyys periytyy myös kalevalaisilla. Jos vanhemmista kumpikaan ei ole käynyt työssä perheen elatuksen eteen, lapset mieltävät tuilla loisimisen normaaliksi eivätkä kaipaa ansiotyötä. Mustalaisilla työn vieroksunta on ihan erityisesti kulttuurillinen erityispiirre.

        Vietnamin talous nousee Aasian hurjinta vauhtia koska siellä on maailman ehkä ahkerin kansa. Maa nousee työllä, ei sohvilla maaten.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Vietnamin talous nousee Aasian hurjinta vauhtia koska siellä on maailman ehkä ahkerin kansa. Maa nousee työllä, ei sohvilla maaten.

        Suomessa vassut haluaa vaan lisää vapaa-aikaa. He ennallistaa valtiolle rahaa tuottavaa työtä maasta ilmastoöyhötyksellään, ja ottavat kaikki halukkaat maahan ilman mitään kriteereitä. Vaikka isisukkoja.

        Kuka näitä äänestää, vassuja siis?


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Vietnamin talous nousee Aasian hurjinta vauhtia koska siellä on maailman ehkä ahkerin kansa. Maa nousee työllä, ei sohvilla maaten.

        "Maa nousee työllä, ei sohvilla maaten."
        Ehkä me kantasuomalaiset olemme itse jääneet sohvalle makoilemaan. Tämä nykyinen ennätyslama ja ja ennätystyöttömyys saa minut pelkäämään juurikin tätä.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Suomessa vassut haluaa vaan lisää vapaa-aikaa. He ennallistaa valtiolle rahaa tuottavaa työtä maasta ilmastoöyhötyksellään, ja ottavat kaikki halukkaat maahan ilman mitään kriteereitä. Vaikka isisukkoja.

        Kuka näitä äänestää, vassuja siis?

        Persut ovat kuitenkin se laiskin sakki maassa.


      • Anonyymi00048
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Maa nousee työllä, ei sohvilla maaten."
        Ehkä me kantasuomalaiset olemme itse jääneet sohvalle makoilemaan. Tämä nykyinen ennätyslama ja ja ennätystyöttömyys saa minut pelkäämään juurikin tätä.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Nimeä vielä tarkemmin mikä heimokunta on laiskinta.


    • Anonyymi00002

      Kyllähän kaikki tietää miksi afrikkalaiset ei assimiloidu. Mutta toisaalta eihän meistä kukaan edes halua, että ne assimiloituu, koska me halutaan ne vaan ulos Suomesta. Ja integraatiota me ei haluta ylipäätään, koska sehän tarkoittaa kaksisuuntaista kotoutumista, vaikka harva ymmärtää sitä, ja luulee, että se on synonyymi assimiloitumiselle.

      • Anonyymi00004

        Tässä vielä lisätietoa integraation ja assimilaation eroista, koska harva ymmärtää niitä:

        "Integraatio on lisäksi kaksisuuntaista. Koska maahanmuuttajilla on oikeus omaan kieleensä ja kulttuuriinsa, myös vastaanottava yhteiskunta muuttuu maahanmuuton myötä."
        https://kaupunkitieto.hel.fi/fi/mita-on-kotoutuminen

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Assimilaatio_(sosiologia)

        Jotkut ihmettelevät miksi maahanmuuttajat ei käyttäydy maassa maan tavalla tai miksi ne ei opi meidän kieltä. Koska integraatio ei edes tarkoita sitä, että käyttäydytään maassa maan tavalla. Ei Suomessa haluta tai pyritä assimilaatioon, vaan Suomessa halutaan integraatiota, mikä tarkoittaa, että suomalaisten pitää myös sopeutua maahanmuuttajien kulttuuriin. Integraatio on käytännössä kiertoilmaisu sille, että Suomi halutaan tuhota.


      • Anonyymi00066

        Ette halua yleensä ketään Aika outoa väkeä olettekin. Menestyvälle maahanmuuttajalle kateellisia ja loput haluatte pois.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tässä vielä lisätietoa integraation ja assimilaation eroista, koska harva ymmärtää niitä:

        "Integraatio on lisäksi kaksisuuntaista. Koska maahanmuuttajilla on oikeus omaan kieleensä ja kulttuuriinsa, myös vastaanottava yhteiskunta muuttuu maahanmuuton myötä."
        https://kaupunkitieto.hel.fi/fi/mita-on-kotoutuminen

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Assimilaatio_(sosiologia)

        Jotkut ihmettelevät miksi maahanmuuttajat ei käyttäydy maassa maan tavalla tai miksi ne ei opi meidän kieltä. Koska integraatio ei edes tarkoita sitä, että käyttäydytään maassa maan tavalla. Ei Suomessa haluta tai pyritä assimilaatioon, vaan Suomessa halutaan integraatiota, mikä tarkoittaa, että suomalaisten pitää myös sopeutua maahanmuuttajien kulttuuriin. Integraatio on käytännössä kiertoilmaisu sille, että Suomi halutaan tuhota.

        Jos muut kulttuurit vaan tuhoaa niin miten niitä sitten on olemassa?


    • Anonyymi00003

      Kaikilla ei ole integroitumisen esteenä vuori kiivettänään joka on monen kohdalla valtava tollous, lopuista suurin osa ei välitä.

      • Anonyymi00006

        Tolleroiden oma munattomuus.


    • Anonyymi00009

      Koska heillä ei ole vakaumusta joka kieltää kotoutumisen.

      • Anonyymi00010

        Niin kaikki eivät palvo olematonta puutarhatonttua joka estää lähes kaiken järjenkäytön silloinkin jos sitä sattuu edes ripaus olemaan.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Niin kaikki eivät palvo olematonta puutarhatonttua joka estää lähes kaiken järjenkäytön silloinkin jos sitä sattuu edes ripaus olemaan.

        Kun puhutaan kristityistä, he kotoutuu varmasti. Heitä ei vaan tule maahan.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Kun puhutaan kristityistä, he kotoutuu varmasti. Heitä ei vaan tule maahan.

        "Kun puhutaan kristityistä, he kotoutuu varmasti. Heitä ei vaan tule maahan. "

        Niin, en olisi tuostakaan ihan varma jos lähtömaa on Afrikassa tai lähi- idässä. Helpompaa se olisi takuulla.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        "Kun puhutaan kristityistä, he kotoutuu varmasti. Heitä ei vaan tule maahan. "

        Niin, en olisi tuostakaan ihan varma jos lähtömaa on Afrikassa tai lähi- idässä. Helpompaa se olisi takuulla.

        Heillä on Jumalan Henki joka vaikuttaa hyvän ihmisessä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Heillä on Jumalan Henki joka vaikuttaa hyvän ihmisessä.

        Silloin jos ihminen on uskovainen.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Kun puhutaan kristityistä, he kotoutuu varmasti. Heitä ei vaan tule maahan.

        Kristityt keskittyvät erityisesti Saharan eteläpuoliseen ja eteläiseen Afrikkaan. Pohjois-Afrikassa valtauskonto on islam.Maat, joissa kristinusko on valtauskonto (yli 70 % väestöstä)Eteläinen Afrikka: Etelä-Afrikka (n. 85 %), Sambia, Zimbabwe, Botswana, Namibia ja Angola.Keskinen Afrikka: Kongon demokraattinen tasavalta, Keski-Afrikan tasavalta ja Päiväntasaajan Guinea.Itäinen Afrikka: Ruanda, Burundi, Uganda, Kenia, Tansania sekä Etiopia (jossa kristinusko on historiallisesti ollut valtionuskonto 300-luvulta lähtien).Läntinen Afrikka: Ghana ja Nigeria (väestö jakautuu melko tasan kristittyjen ja muslimien kesken). Tummat afrikkalaiset ovat kristittyjä ja ei näy kotiutuvan vihaan ne takia.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Heillä on Jumalan Henki joka vaikuttaa hyvän ihmisessä.

        Ei näy vaikuttavan teihin kun Rasisminne ulottuu Aasiaan asti


    • Anonyymi00011

      Syynä on islamin opetukset , heidän opetuksessa sanotaan että me olemme koiria ja huoria ja se ei ole rakentava periaate.
      Islam ei ole joku pörröinen hassu uskonto vaan alistamis ja hävitys tyylinen valloitusaate.

      • Anonyymi00012

        Kyllä, käsittämätöntä ettei sitä kaikki selvääkin selvemmistä merkeistä huolimatta ymmärrä. Pian ollaan samassa pisteessä esim. Ruotsin kanssa ja sitten ei olekaan enää paljoa tehtävissä ainakaan rauhanomaisin keinoin.


      • Anonyymi00026

        Onko todisteita, sellaista propagandaa on jo ollut pitemmän aikaa. Sotaa islamia vastaan käydään.


      • Anonyymi00069

        Kuka nyt tappaa ihmisiä ympäri maailmaa ja yrittää ryöstää rikkauksiaan. Onneksi ei enää onnistu


      • Anonyymi00071

        Miksi valehtelet?


    • Anonyymi00013

      Kun liikkuu mamuväen kansoittamilla Suomen paikkakunnilla, esim. Espoon Leppävaarassa niin näkee paljon mamuja joiden ei edes osaa kuvitella käyvän työssä.
      Tarkoitan perheenyhdistämisen seurauksena tulleita lapsentekokoneita, joiden ainoa tehtävä on uskonnon määräyksen täyttäminen eli tehdä uusia ja uusia ihmisiä maailman valloitukseen. Siellä he kauppakeskuksen käytävillä ja kaupoissa kuljettavat kasvot kivettyneinä ja kalpeina aina uutta maailmaan tullutta lasta. Pojista tulee kauppiaita tai sotilaita ja tytöistä väestön säilyttäjiä.
      Tämä on kriittistä siksi, että suomalaisten syntyvyys ei riitä vastaamaan tasapainon haasteeseen vaan maassa asuvien rodullinen keskiarvo kallistuu väistämättä maahanmuuttajien puolelle.

    • Anonyymi00014

      Iltasanomat kertoo:

      "Sveitsissä järjestetään poikkeuksellinen kansanäänestys.
      Kansalaiset äänestävät siitä, pitäisikö maan asukasluvulle asettaa kymmenen miljoonan ihmisen katto.
      Jos enemmistö kannattaa esitystä, Sveitsistä tulee ensimmäinen Euroopan maa, jossa väestölle on asetettu enimmäismäärä"

      "Jos esitys menee läpi ja väestömäärä ylittää 9,5 miljoonan rajan ennen vuotta 2050, Sveitsin hallituksen on ryhdyttävä tiukkoihin toimiin väkimäärän rajoittamiseksi. Se vaikuttaisi muun muassa oleskelulupiin, turvapaikkojen myöntämiseen sekä perheenyhdistämiseen"

      "Esityksen pisti alulle oikeistopopulistinen Sveitsin kansanpuolue (SVP), jonka mukaan ”Sveitsi kasvaa liian nopeasti rajoittamattoman maahanmuuton vuoksi”, minkä ”negatiiviset seuraukset näkyvät kaikilla elämänalueilla”.

      Sveitsiläiset osaavat ajatella asiaa omalta kannaltaankin.
      Samaa selkärankaa tarvitaan tänne meidänkin päättäjille.

      • Anonyymi00036

        Ei tääl oo mitään


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Ei tääl oo mitään

        Selkärankaa , ei mitään


    • Anonyymi00015
    • Anonyymi00017
      • Anonyymi00018

        "Maa nousee työllä, ei sohvilla maaten."
        Ehkä me kantasuomalaiset olemme itse jääneet sohvalle makoilemaan. Tämä nykyinen ennätyslama ja ja ennätystyöttömyys saa minut pelkäämään juurikin tätä.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


        Näin se ruplavetoinen kaalimaan trolikka jujuttaa kantiksia...


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        "Maa nousee työllä, ei sohvilla maaten."
        Ehkä me kantasuomalaiset olemme itse jääneet sohvalle makoilemaan. Tämä nykyinen ennätyslama ja ja ennätystyöttömyys saa minut pelkäämään juurikin tätä.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


        Näin se ruplavetoinen kaalimaan trolikka jujuttaa kantiksia...

        "Oletko sinä kantasuomalainen?"
        En ole. Pidän termiä yhtä virheellisenä kuin perussuomalainen, aitosuomalainen, arjalainen, haittamaahanmuuttaja ja muut vastaavat höpötykset. Kantasuomalaisuuskin on persujen puheessa vain yhtä epäselvää haavemössöä.

        Näin moktaripoju...


      • Anonyymi00018 kirjoitti:

        "Maa nousee työllä, ei sohvilla maaten."
        Ehkä me kantasuomalaiset olemme itse jääneet sohvalle makoilemaan. Tämä nykyinen ennätyslama ja ja ennätystyöttömyys saa minut pelkäämään juurikin tätä.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


        Näin se ruplavetoinen kaalimaan trolikka jujuttaa kantiksia...

        Hyvä sieltä sohvalta on huudella.

        Onko asentosi nyt hyvä, vai tarvitsetko ehkä tyynyn? ;)


    • Anonyymi00021

      Kukaan ei tällä palstalla halvenna suomalaisuutta useilla sinisillä nimimerkeillään kuin Moktar.
      Aina.

      • Anonyymi00022

        Juh, väitteistään huolimatta palstan epäisänmaallisin trolli.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Juh, väitteistään huolimatta palstan epäisänmaallisin trolli.

        Yksinäinen miehenkipeä rassukka.


      • "Kukaan ei tällä palstalla halvenna suomalaisuuta ...kuin Moktar."

        Se on vain asiallista ja ansaittua kritiikkiä. Kritiikki on sallituua, kuten itsekin olet täällä huudellut.

        Ystävällisin terveisin, Moktar, )


    • Hohoijaa taas - integroituminen, kotoutuminen, assimiloituminen ja mitä kaikkea taas. Ja kaikki on yhtä samaa sekavaa huttua pöljäkkeen päässä.

      https://areena.yle.fi/1-3628371
      Kanadansuomalaisista tiedämme, että maahanmuuttajan kotimaan kieli haipuu kolmen sukupolven aikana. Ruisleipä ja kotoiset ruuat säilyvät ehkä saman ajan ja tapakulttuuri säilyy tätäkin pidempään. Silti tänäkin päivänä suomalaisten maahanmuuttajien jälkeläiset kokoontuvat yhteen, kuuntelevat haitarinsoittoa ja kertovat olevansa suomalaisia. Tosin kertoja kertoo tämän jo englanniksi.

      Tämän kaiken me sallimme suomalaisille ja olemme jopa ylpeitä siitä - kotimaa on aina kotimaa.

      Kun maahanmuuttaja saapuu Suomeen, hänen pitäisi olla vuoden, perin päästä samanlainen kuin Eikka.
      - Häh! Miksi et Musu ota viinaa ja kinkkua kun minäkin ota- häh!

      Maahanmuuttajan omakielinen puhe on mölyämistä ja maahanmuuttaja oman perinteen mukainen juhlapuku on likainen säkki. Maahanmuuttajan lapselle saa jokainen känniuuno huudella, että mene sinäkin takaisin Afrikkaa, tai saat turpaasi.

      Ja tämä on sitä kotoutumista tai kotouttamista?
      Saisitte hävetä.

      Toivoo, Moktar. ;)

      • Anonyymi00033

        Tässä on se suuri ero, että kun suomalaiset ja muut valkoiset muutti Kanadaan ja USA:han, ne muutti maahan, jossa ihmiset eli hyvin alkeellista elämää. Se oli hyvää maahanmuuttoa, koska se aiheutti sen, että USA:sta tuli maailman menestynein maa, koska korkeampi sivilisaatio muutti maahan jossa elettiin alkeellista elämää.

        Tämä massamaahanmuutto mitä tapahtuu nykyään on huonoa maahanmuuttoa, koska valkoisiin kehittyneisiin maihin tulee kehitysmaalaisia, jotka pilaa valkoiset maat. Ne ei tuo meille mitään korkeampaa sivilisaatiota tai mitään muutakaan hyvää, koska meillä on jo kehittynyt sivilisaatio, ja suuri osa maahanmuuttajista tulee maista joissa eletään kuin keskiajalla.

        <<Maahanmuuttajan lapselle saa jokainen känniuuno huudella, että mene sinäkin takaisin Afrikkaa, tai saat turpaasi.>>

        En ole koskaan kuullut, että joku olisi huutanut tuollaista, mutta miksi rasismia vastaan ei saisi käyttää rasistisia huutoja? Kehitysmaalaisethan tulee tänne pilaamaan meidän maan, mikä on paljon pahempaa rasismia kuin mitkään sanat voi koskaan olla.


      • Anonyymi00033 kirjoitti:

        Tässä on se suuri ero, että kun suomalaiset ja muut valkoiset muutti Kanadaan ja USA:han, ne muutti maahan, jossa ihmiset eli hyvin alkeellista elämää. Se oli hyvää maahanmuuttoa, koska se aiheutti sen, että USA:sta tuli maailman menestynein maa, koska korkeampi sivilisaatio muutti maahan jossa elettiin alkeellista elämää.

        Tämä massamaahanmuutto mitä tapahtuu nykyään on huonoa maahanmuuttoa, koska valkoisiin kehittyneisiin maihin tulee kehitysmaalaisia, jotka pilaa valkoiset maat. Ne ei tuo meille mitään korkeampaa sivilisaatiota tai mitään muutakaan hyvää, koska meillä on jo kehittynyt sivilisaatio, ja suuri osa maahanmuuttajista tulee maista joissa eletään kuin keskiajalla.

        <<Maahanmuuttajan lapselle saa jokainen känniuuno huudella, että mene sinäkin takaisin Afrikkaa, tai saat turpaasi.>>

        En ole koskaan kuullut, että joku olisi huutanut tuollaista, mutta miksi rasismia vastaan ei saisi käyttää rasistisia huutoja? Kehitysmaalaisethan tulee tänne pilaamaan meidän maan, mikä on paljon pahempaa rasismia kuin mitkään sanat voi koskaan olla.

        "...ne muutti maahan, jossa ihmiset eli hyvin alkeellista elämää."
        Hoihoijaa taas - Kanada tai USA alkeellisia?

        Ja silloisella Pohjanmaalla, joka oli 1900-luvun alkuvuosien suomalaisen muuttoliikkeet keskeisiä lähtöalueita, elämä oli urbaania ja sivistynyttä?

        Nauretaan vartti. ;)


      • Anonyymi00039

        Tule tänne pääkaupunkiseudulle katsomaa päiväkoteja sekä peruskouluja, niin näet sitä kehitysmaamuslimeiden ”kotoutumista” ja ”integroitumista” oikein urakalla…
        Olet PROFEETTA MOKTAR jo aika hellyyttävä naiiviudessasi islamisaation suhteen, mutta siinnä olet oikeassa että demokratiassa enemmistö päättää islamisaatiosta.
        Näitä viherpunikkien muslimiveljeskunnille löytyy äänestäjiä näköjään vieläkin todella paljon ja islamisaatio jatkuu SUOMESSA, todennäköisesti niin kauan ettei sitä enää kyetä pysäyttämään.
        Eli käytännössä kantasuomalaisten enemmistö haluaa rahoittaa omaa sukupuuttoaan…
        Tanskassa jopa demarit ovat heränneet todellisuuteen, mitä islamisaatio tekee sivistyneelle, demokraattiselle, tasa-arvoiselle länsimaiselle yhteiskunnalle ja sen kulttuurille…


      • Anonyymi00040
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...ne muutti maahan, jossa ihmiset eli hyvin alkeellista elämää."
        Hoihoijaa taas - Kanada tai USA alkeellisia?

        Ja silloisella Pohjanmaalla, joka oli 1900-luvun alkuvuosien suomalaisen muuttoliikkeet keskeisiä lähtöalueita, elämä oli urbaania ja sivistynyttä?

        Nauretaan vartti. ;)

        Tarkoitin sitä aikaa ennen kun USA:ta ja Kanadaa ei vielä oltu perustettu, kun valkoiset muutti sinne.


      • Anonyymi00040 kirjoitti:

        Tarkoitin sitä aikaa ennen kun USA:ta ja Kanadaa ei vielä oltu perustettu, kun valkoiset muutti sinne.

        "....kun USA:ta ja Kanadaa ei vielä oltu perustettu..."
        Hohhoijaa.

        Varhaiset maahanmuuttajat Pohjois-Amerikan alueelle olivat pääosin englantilaisia, hollantilaisia, saksalaisia, skotteja ja iiriläisiä sekä ranskalaisia.

        Ruotsalaisia ja suomalaisia muutti ensimmäisessä muuttoaallossa vain pieni ryhmä Delawarejoen varrelle vuonna 1638. Tämän pienen ryhmän mukana Amerikkaan vietiin muun muassa savupirtin rakennustaito, joten mitään kovin ihmeellistä ruotsalaiset eivät Amerikan mantereelle tuoneet.

        Se joka lukee, se tietää - muut luulee.
        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


    • Anonyymi00025

      Muslimi maahanmuuttaja ja mieheni suomalainen Muslimi 45 vuotta Suomessa. Opiskelin täällä tein töitä yli 40 vuotta hallitsen kieltä ja tunnen suomen historiaa ja kulttuuria enemmän kuin moni suomalainen. Luin raamattua tutustuaakseni paikallisiin paremmin ja vieläpä psykologian kirjallisuutta ymmärtääkseni suomalaisten käyttäytymistä ja viha kaduilla varsinkin Muslimi vihaa islamia kohtaan.
      Uskontoni ei ollut ongelma missään tuntemiani kanssa koska tunsivat minut vuosien mittaan .
      Kaupassa ovat kohteliaita ja asiallisia kun olen itse sellainen ,. Työssäni esimerkin työntekijä ja kunnia merkkejä saanut.
      Nyt eläkkeellä vältän suomalaisia ja liikun vain mieheni kanssa kun pelkään rasisteja ja
      sivistymättömiä. Kunto salilla ihmetellään, että Muslimi nainen kuntoilee ja tuijottavat kuin idiotteja. Olen urheillut 4 vuotiaasta lähtien. Nyt minunkin mitta on täysi . Kotona kuntosali on ollut vuosia ja kampaaja, hieroja, ja jopa lääkäri tulee kotiin tarvittaessa. Ruoka kauppaan ennen sulkemista aika jopa kuukauden ostokset kerralla. Parasta mitä tein on välttää suomalaisia kunnes sivistyvat. Vietän elämäni parasta aikaa.

      • Anonyymi00027

        Kai vedit burkini päällä siellä kuntosalilla ja ihmettelit miksi sinua tuijotetaan…


      • "Muslimi maahanmuuttaja ja mieheni suomalainen..."
        Tarinasi on kovin herkkä ja kaunis.

        Valitettavasti aikaisemman kokemukseni perusteella tiedän, että meidän Eikka on nyt ollut virtuaaliavioliitossa suomalaisen miehensä kanssa. Eikalla kun on kovin vikkelä mielikuvitus ja hän tuppaa suosimaan tällaisia "muusukupuolisia" ihmissuhteita.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00034
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Muslimi maahanmuuttaja ja mieheni suomalainen..."
        Tarinasi on kovin herkkä ja kaunis.

        Valitettavasti aikaisemman kokemukseni perusteella tiedän, että meidän Eikka on nyt ollut virtuaaliavioliitossa suomalaisen miehensä kanssa. Eikalla kun on kovin vikkelä mielikuvitus ja hän tuppaa suosimaan tällaisia "muusukupuolisia" ihmissuhteita.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Näin siis kertoo taas hän, jolla on vain mielikuvitusystävämaahanmuuttajia.

        Näitä "Hassaneita".

        Taitaa olla tämäkin "musliminainen" Moktari itse.


      • Anonyymi00034 kirjoitti:

        Näin siis kertoo taas hän, jolla on vain mielikuvitusystävämaahanmuuttajia.

        Näitä "Hassaneita".

        Taitaa olla tämäkin "musliminainen" Moktari itse.

        Näinkö se nyt harmittaa, kun korvasi niin selvästi näkyivät?

        Sinä et vaan osaa.
        Huutonaurua vartti. ;)


      • Anonyymi00038
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Näinkö se nyt harmittaa, kun korvasi niin selvästi näkyivät?

        Sinä et vaan osaa.
        Huutonaurua vartti. ;)

        Myönnät siis, että tunnet vain mielikuvitusmaahanmuuttajaystäviäsi?

        Kirjoitusvihreet paljastavat, että taidat tosiaankin olla tämä "musliminainen", kyllä 45 vuodessa oppii kirjoittamaan ilman virheitäkin.

        Huono provo joka tapauksessa.

        Jos ei ihan burkha päällä kulje, niin tuskinpa ihmiset sinua edes huomaavat.


      • Anonyymi00041

        Ukkosi on siis käännynnäinen, musliminainenhan ei saa mennä naimisiin vääräuskoisen kanssa, muslimiäijä taas saa mennä naimisiin kenen kanssa vaan haluaa, sitä Islamisi suurta "suvaitsevaisuuttako"?

        Tykkäätkö muuten sharialaista?

        Ettet enää kuntosalilla, ja kaupassakaan voi käydä, Kuukauden ostoksetkin kerralla, juu, aika uskottava satu taas, ja tietenkin rintakin on täynnä kunniamerkkejäkin, omakehu viittaa kyllä vakavasti erääseen palstaöyhöön.


      • Anonyymi00038 kirjoitti:

        Myönnät siis, että tunnet vain mielikuvitusmaahanmuuttajaystäviäsi?

        Kirjoitusvihreet paljastavat, että taidat tosiaankin olla tämä "musliminainen", kyllä 45 vuodessa oppii kirjoittamaan ilman virheitäkin.

        Huono provo joka tapauksessa.

        Jos ei ihan burkha päällä kulje, niin tuskinpa ihmiset sinua edes huomaavat.

        Seli seli. Eihän tuo nolo selittelysi mitään auta.

        Kärähdit lapsellisesta valheesta. Hyi sinua. ;)


      • Anonyymi00042
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Näinkö se nyt harmittaa, kun korvasi niin selvästi näkyivät?

        Sinä et vaan osaa.
        Huutonaurua vartti. ;)

        Et sitten edes huomannut, että kyseessä on surkea provo, että ostaa kaupastakin kerralla kuukauden safkat, ja käy kaupassakin vielä yöllä. Kovasti on kunniamerkkiäkin, sun muuta kruunuakin päässä, juu-u!


      • Anonyymi00043
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Seli seli. Eihän tuo nolo selittelysi mitään auta.

        Kärähdit lapsellisesta valheesta. Hyi sinua. ;)

        Mikä selittely, myönnätkö sen, ettei sinulla ole todellisia kontakteja kehitysmaalaisten mamujen kanssa?

        Valehtelu on sinun erityisalaasi, sinuna en asiasta mainitsisi mitään.

        Mökissäsi sinä asut, kaukana näistä mamuista, miksi, sinunhan pitäisi asua jossain Kontulassa, siellä olisit varmaan taivaassasi, mutta olet vain tekopyhä höpöttäjä, vaikka taidat vaan esittää sellaista.


      • Anonyymi00042 kirjoitti:

        Et sitten edes huomannut, että kyseessä on surkea provo, että ostaa kaupastakin kerralla kuukauden safkat, ja käy kaupassakin vielä yöllä. Kovasti on kunniamerkkiäkin, sun muuta kruunuakin päässä, juu-u!

        "Et sitten edes huomannut, että kyseessä on surkea provo..."
        Kiitos, että uskalsit sentään tunnustaa asian.

        Onhan tuo kovin noloa sinulta, mutta kuten jo sanoin, korvasi näkyivät.

        Kun et osaa, niin et vaan osaa, eihän se sinun vikasi ole. Mutta voisit sentään lakata yrittämästä, kun aina kärähdät. ;)


      • Anonyymi00050
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Et sitten edes huomannut, että kyseessä on surkea provo..."
        Kiitos, että uskalsit sentään tunnustaa asian.

        Onhan tuo kovin noloa sinulta, mutta kuten jo sanoin, korvasi näkyivät.

        Kun et osaa, niin et vaan osaa, eihän se sinun vikasi ole. Mutta voisit sentään lakata yrittämästä, kun aina kärähdät. ;)

        Osaa mitä, puhut aika mystisesti, ei saa oikein selvää mitä haluat sanoa.

        Kukaan ei käy ostamassa kuukauden ruokia samalla kertaa, se jo paljastaa, että kyseessä on provo, suomenkielen osaaminen on muutenkin huonoa, vaikka sanoo olleensa maassamme 45 vuotta, joku selvästikin pelleilee kanssamme.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Kai vedit burkini päällä siellä kuntosalilla ja ihmettelit miksi sinua tuijotetaan…

        Naistenvuorossa ei tarvitse


      • Anonyymi00052
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Muslimi maahanmuuttaja ja mieheni suomalainen..."
        Tarinasi on kovin herkkä ja kaunis.

        Valitettavasti aikaisemman kokemukseni perusteella tiedän, että meidän Eikka on nyt ollut virtuaaliavioliitossa suomalaisen miehensä kanssa. Eikalla kun on kovin vikkelä mielikuvitus ja hän tuppaa suosimaan tällaisia "muusukupuolisia" ihmissuhteita.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Mieheni oli jo Muslimi 20 vuotiaasta lähtien, ei kolminaisuus kiinnostanut. Harras Muslimi ja nyt 70 vuotias olemme olleet naimisissa 45vuotta.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Et sitten edes huomannut, että kyseessä on surkea provo, että ostaa kaupastakin kerralla kuukauden safkat, ja käy kaupassakin vielä yöllä. Kovasti on kunniamerkkiäkin, sun muuta kruunuakin päässä, juu-u!

        Mikä ettei, enhän minä ole suomalainen. Kun pakastimet laitan täytteen ja kuiva muona kaappi täydennetty jää aika muuhun. Niin tekee moni ympäri maailma. En ole köyhä suomalainen


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Et sitten edes huomannut, että kyseessä on surkea provo, että ostaa kaupastakin kerralla kuukauden safkat, ja käy kaupassakin vielä yöllä. Kovasti on kunniamerkkiäkin, sun muuta kruunuakin päässä, juu-u!

        Ei ole mitään provo vaan suomalaisella on pintynyt ruma kuva maahanmuuttajista


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Osaa mitä, puhut aika mystisesti, ei saa oikein selvää mitä haluat sanoa.

        Kukaan ei käy ostamassa kuukauden ruokia samalla kertaa, se jo paljastaa, että kyseessä on provo, suomenkielen osaaminen on muutenkin huonoa, vaikka sanoo olleensa maassamme 45 vuotta, joku selvästikin pelleilee kanssamme.

        Suomessa ei näin tehdä muualla maailma kylläkin. Meillä on aina niin tehty se on taloudellista, säästää aikaa ja rahaa. Köyhä suomalainen elää velkaantuneena ja elää kädestä suuhun siksi ei usko.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Osaa mitä, puhut aika mystisesti, ei saa oikein selvää mitä haluat sanoa.

        Kukaan ei käy ostamassa kuukauden ruokia samalla kertaa, se jo paljastaa, että kyseessä on provo, suomenkielen osaaminen on muutenkin huonoa, vaikka sanoo olleensa maassamme 45 vuotta, joku selvästikin pelleilee kanssamme.

        "suomenkielen osaaminen on muutenkin huonoa" ei ulkomaalainen koskaan voisi puhua suomea yhtä hyvin kuin Suomessa syntynyt. Ymmärsit kuitenkin sanomiani . Olen kuitenkin tyytyväinen osaamiseen ja vielä eläkkeellä oleva edelleen polyglotti. Minun ikäisiäni suomalaisia ovat dementikkoja.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Ukkosi on siis käännynnäinen, musliminainenhan ei saa mennä naimisiin vääräuskoisen kanssa, muslimiäijä taas saa mennä naimisiin kenen kanssa vaan haluaa, sitä Islamisi suurta "suvaitsevaisuuttako"?

        Tykkäätkö muuten sharialaista?

        Ettet enää kuntosalilla, ja kaupassakaan voi käydä, Kuukauden ostoksetkin kerralla, juu, aika uskottava satu taas, ja tietenkin rintakin on täynnä kunniamerkkejäkin, omakehu viittaa kyllä vakavasti erääseen palstaöyhöön.

        Ei mitään omakehua ole vaan suomalaisten pitäisi ymmärtää, että maahanmuuttaja ei ole aina köyhä pakolainen joka elää avustuksilla vaan myös lukenut ihminen, hyvätuloinen ja velaton.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Osaa mitä, puhut aika mystisesti, ei saa oikein selvää mitä haluat sanoa.

        Kukaan ei käy ostamassa kuukauden ruokia samalla kertaa, se jo paljastaa, että kyseessä on provo, suomenkielen osaaminen on muutenkin huonoa, vaikka sanoo olleensa maassamme 45 vuotta, joku selvästikin pelleilee kanssamme.

        Suomessa ehkä kun eivät ymmärrä talouden hoidosta mitään. Voit kokeilla jos et ole velka kierteeseen joutunut hienon auton takia ja hienon talon takia, jotta teet muita kateellisiksi ja keräät muumi mukeja kun muut tekevät niin ja raahat Virosta viinaa... Minä en käytä alkoholia ja vihaan muumi mukeja juon espressoa kauniista Espresso kupista.
        Viikon aterioiden suunnittelu auttaa minua ennakoimaan määriä ja välttämään hävikkiä tai impulsiivisia ostoksia.
        Näyttää siltä että teillä on paljon opittava muslimiltä.


    • Anonyymi00028

      Taas on änkyttävien muka- mamujen provoilupäivä.

      • Älä nyt noin pahastu, korvasi näkyivät.

        Sinä et vaan osaa. ;)


      • Anonyymi00030

        Vain änkyttävä feikkimamu on outo.


      • Anonyymi00030 kirjoitti:

        Vain änkyttävä feikkimamu on outo.

        Korvasi näkyvät vieläkin. ;)


    • Anonyymi00044

      sallituua


      Moktarin mölinää

      • Kovin noloa tuo jo on. Saisit hävetä. ;)


      • Anonyymi00045
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kovin noloa tuo jo on. Saisit hävetä. ;)

        Et vaan osaa.
        Etkä opi.
        Taidat olla heikko älyltäsi.


    • Anonyymi00049

      Islamiin kuuluu ensinnäkin leviäminen keinoista välittämättä, vääräuskoisten hyväksikäyttö jos mahdollista, eikä siitä uskosta saa livetä. Jäljet näemme niiden omissa maissa ja nyt länsimaissa.

      Mekin otamme täällä tuon kultin niin vakavasti, että naisten kuviteltu sp- siveellisyys on tärkeämpi, kuin niiden työllistyminen normaaleissa asusteissa.

      Kestämätön tilanne, kun Kelan elättejä ovat joka tapauksessa.

      Uskonnon harjoittaminen noin totaalisti kieltoon, on se konsti, johon niiden on länsimaissa taivuttava tai muutettava pois.

      • Anonyymi00061

        Ihan turhaa selittää suomalaiselle mitään kun tuntuu että vastassa on Keski ajan Pakana kännykkä kädessä. Ajan tuhlausta.


    • Anonyymi00055

      Kaikkialle maailmassa minne Vietnamilaiset, Kiinalaiset ym menneet,
      ei mitään ongelmia missään!
      Mutta nämä muut Suomeenkin tulleet ja paljon ongelmia!
      Pelkästään näiden näkeminen päivittäin saa minut inhoamaan
      jo Suomeakin kun ei ennen ollut niin, ei mamuja eikä inhoa.

      • Anonyymi00064

        Sinä tarvitset apua


    • Suosikaamme arjalais-germaanisia maahanmuuttajia!👱👱‍♂️👱‍♀️☠️⚡️⚡️✋️🇩🇪🇺🇸🇩🇰🇧🇻🇦🇽🇮🇸🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🇨🇦🇨🇭🇬🇧🇫🇴🇸🇪👍❤️

    • Anonyymi00058

      Suosiminen ei auta koska Suomeen ei haluta muuttaa
      mistään länsimaista ja sen takia tämä epävarma valtio
      yrittää kaikkensa saada Suomeen vaikka mistä näitä
      tulijoita sekä tutkijoita!
      Epävarma valtio ei yksinkertaisesti ymmärrä että laatu
      on pitkällä aikavälillä paljon tärkeämpää kuin määrä!
      Tämä huonon laadun määrä on jo nyt suuri rasite ja kustannus!

    • Anonyymi00062

      Onko Islamin kuffareita halveksiva oppi syynä?
      Älä käytä sanoja joita et ymmärrä.
      Et näy ymmärtävän arabiaa. Sanojen väärin tulkitseminen väärin muuttaa kaiken

      • Anonyymi00072

        Kyllä on!
        Kehitysmaamuslimit eivät integroidu mihinkään länsieurooppalaiseen, sivistyneeseen, demokraattiseen, tasa-arvoiseen yhteiskuntaan!
        Koska islam, sharia ja kunniakulttuurit määrittävät kehitysmaamuslimeiden kaiken tekemisen.


    • Anonyymi00073

      Nykyisin 28-vuotias Abdul Rahman Azizi ja 37-vuotias Haseebullah Hayatzada tuomittiin kumpikin törkeästä raiskauksesta ehdottomaan vankeuteen.

      Raiskauksen tekoaikana Azizi oli 20-vuotias ja Hayatzada 29-vuotias. Uhri oli 15-vuotias.

      Azizi ja Hayatzada tapasivat uhrin ensi kerran tekopäivän iltana. Ilta päättyi painajaismaisesti.

    • Anonyymi00074

      Miksi häviävän pieni osa maahanmuuttajista integroituu, mutta suurin osa ei? Esitit hyvän kysymyksen. En osaa vastata siihen.

      • Anonyymi00078

        Olkaa kiitollisia, kun saatte seurata pentueiden kasvua…


    • Anonyymi00075

      Suomestakin tullut sikala!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe