Iranin ja USA:n sodassa on kaksi voittajaa. Iran on julistautunut voittajaksi, enkä usko että USA:kaan mieltää maatansa häviäjäksi.
Sotiminen kannattaa aina
15
152
Vastaukset
- Anonyymi00001
USA on Ukrainan sodan suurin voittaja koska sai sodan pelotteella ja agresiivisella lobbauksella kaksi uutta nettomaksajaa jengiinsä (Suomi, Ruotsi) kun samalla nostettiin jengiläisten velvoitetta kasvattaa sotilasmenoja kahdesta viiteen prosenttiin bruttokansantuotteesta.
Yhdysvallat sai kiilattua itsensä myöskin EU:n energiamarkkinoille räjäyttämällä Saksan ja Venäjän välisen kaasuputken.https://youtu.be/oSPfXLPUJHM?si=KBd3mRXko2ESuahL&t=3
Yhdysvallat on heikentänyt kilpailijoitaan Venäjä vastaisilla pakotteilla jotka ovat vaikuttaneet myös EU-maiden talouskasvuun ja työllisyyden kehitykseen heikentävästi. Samalla Yhdysvallat pyrkii ottamaan aiemmin EU-maiden hallitsemat markkinat Venäjällä heti kun Ukrainan konflikti saadaan loppumaan.
Yhdysvaltain aseteollisuudelle Ukrainan sota on ollut todellinen menestystarina koska Yhdysvallat velvoitti liittolaisensa tukemaan Ukrainaa aseilla ja ammuksilla joita nato- liittolaiset tilaavat USA:sta.
Yhdysvallat saa Ukrainan maa- ja mineraalivarat hallintaansa kun Ukrainan konflikti loppuu aikanaan. Niin edelleen Yhdysvallat on painostamassa Ukrainaa muuttamaan lakejansa jotka kieltävät ulkomaalaisten omistuksen maataloudessa. Koska Ukraina on velkaantunut ja koska Ukrainan maatilat ovat jääneet isännättömiksi konfliktin vuoksi, on Yhdysvaltalaiset sijoitusyhtiöt aloittaneet agressiivisen lobbaustyön korruptoituneiden ukrainalaispolitiikkojen keskuudessa.- Anonyymi00002
Ukrainan sota on ollut sitä parasta rasvaa USA:n talouden laakereille siksikin, koska Yhdysvaltojen ase- ja ammustehtaissa tehdään ympärivuorokautisia päiviä, eikä edes se tahdo riittää, ylitöitä pitää tehdä!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ukrainan sota on ollut sitä parasta rasvaa USA:n talouden laakereille siksikin, koska Yhdysvaltojen ase- ja ammustehtaissa tehdään ympärivuorokautisia päiviä, eikä edes se tahdo riittää, ylitöitä pitää tehdä!
Siitä on USAlla kiittäminen Putinia ja Venäjän sotakonetta. Vuosikymmenien jälkeen Putin on onnistunut tekemään maastaan realistisen uhkatekijän.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siitä on USAlla kiittäminen Putinia ja Venäjän sotakonetta. Vuosikymmenien jälkeen Putin on onnistunut tekemään maastaan realistisen uhkatekijän.
Putin ja Ukrainan konflikti ovat seurausta, ei siis syy miksi Ukrainan katastrofi on alkanut. On paljastunut että Maidanin levottomuudet ja Ukrainan väkivaltainen vallankaappaus ja sitä seurannut sisäsllissota on ollut CIA:n ja Yhdysvaltojen silloisen varapresidentin Joe Bidenin masinoimia konflikti joiden tarkoitus oli saada Washingtonin mies Ukrainan johtoon, että Yhdysvallat olisi voinut liittää myöskin Ukrainan sotilasliittoonsa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Putin ja Ukrainan konflikti ovat seurausta, ei siis syy miksi Ukrainan katastrofi on alkanut. On paljastunut että Maidanin levottomuudet ja Ukrainan väkivaltainen vallankaappaus ja sitä seurannut sisäsllissota on ollut CIA:n ja Yhdysvaltojen silloisen varapresidentin Joe Bidenin masinoimia konflikti joiden tarkoitus oli saada Washingtonin mies Ukrainan johtoon, että Yhdysvallat olisi voinut liittää myöskin Ukrainan sotilasliittoonsa.
Yhdysvaltojen nykyinen presidentti syyttää Ukrainan sodasta edeltäjäänsä Joe Bideniä. Hän kutsuu Ukrainan sotaa Joe Bidenin sodaksi ja vakuttaa samalla, että jos hän (Donald Trump) olisi ollut Yhdysvaltojen presidentti kun Ukrainan sisällissota eskaloitui lännen ja Venäjän väliseksi sodaksi, ei Ukrainan sota olisi koskaan alkanutkaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Putin ja Ukrainan konflikti ovat seurausta, ei siis syy miksi Ukrainan katastrofi on alkanut. On paljastunut että Maidanin levottomuudet ja Ukrainan väkivaltainen vallankaappaus ja sitä seurannut sisäsllissota on ollut CIA:n ja Yhdysvaltojen silloisen varapresidentin Joe Bidenin masinoimia konflikti joiden tarkoitus oli saada Washingtonin mies Ukrainan johtoon, että Yhdysvallat olisi voinut liittää myöskin Ukrainan sotilasliittoonsa.
Onhan ne seurausta, mutta seurausta siitä kun Putin pisti FSB:n terrorijoukot aloittamaan sodan Ukrainassa 2014.
https://www.themoscowtimes.com/2014/11/21/russias-igor-strelkov-i-am-responsible-for-war-in-eastern-ukraine-a41598
- Anonyymi00003
Kohta ruvetaan puhumaan taas torjuntavoitosta mikä on synonyymi tappiolle.
Tänään pitäisi allekirjoittaa sopimus, mutta Iran on taas kieltäytynyt.
Trump on sanonut:
"Jos ei (sopimus etene), meillä on käytössämme äärimmäinen vaihtoehto, jota ei toivottavasti enää koskaan tarvitse käyttää!"
Tämän on tulkittu tarkoittavan ydinaseen käyttöä, mutta voihan se tarkoittaa massiivisten pommitusten uudelleen aloittamistakin.
Siinä taas Trump viivyttelee ja tacoaa aina. Kerran jo aloitti vähän uudestaan.- Anonyymi00008
Trumpia vain pelottaa joutua Iranissa samanlaiseen lihamyllyyn kuin Putin joutui Ukrainassa.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Trumpia vain pelottaa joutua Iranissa samanlaiseen lihamyllyyn kuin Putin joutui Ukrainassa.
Ei sinne maahyökkäystä suunnitella, vaan vallankumous. Sellaista Trump ei halua, vaan diilin diktatuurin kanssa, kuten Venetsuelassa.
- Anonyymi00009
"Tänään pitäisi allekirjoittaa sopimus, mutta Iran on taas kieltäytynyt."
Ai Iranko siellä sitä sotaa haluaakin? Eikö se ollutkaan siten, että Israel hyökkäsi Yhdysvaltojen kanssa Iraniin? Että se onkin Iran mikä lähi-idässä lietsoo sotia ja hyökkää, ja Israel ja Yhdysvallat siellä pelkästään puolustautuvat hyökkäävää Irania vastaan? Näinkö se menikin? - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Tänään pitäisi allekirjoittaa sopimus, mutta Iran on taas kieltäytynyt."
Ai Iranko siellä sitä sotaa haluaakin? Eikö se ollutkaan siten, että Israel hyökkäsi Yhdysvaltojen kanssa Iraniin? Että se onkin Iran mikä lähi-idässä lietsoo sotia ja hyökkää, ja Israel ja Yhdysvallat siellä pelkästään puolustautuvat hyökkäävää Irania vastaan? Näinkö se menikin?Mitä varten se Iran sitten on jakanut ohjuksia ja drooneja Venäjällä vuodesta 2022 lähtien, jos ei sotaa varten?
Nyt on se sopimus eikä mikään tavoite toteutunut.
Paitsi että Israel on turvassa, päinvastoin kuin sodan alussa.
Vielä pitäisi toteuttaa ne kaikki kolme tavoitetta. Sota alkaa uudestaan, tai sitten niitä ei saavuteta, Iran ei niihin vaatimuksiin suostu kuin näennäisesti.
Iranin kansan aika toteuttaa se hallinnon kukistaminen. Pystyykö?- Anonyymi00010
Suomen hallinto on siirtynyt jo suurvaltojen varjoissa piilottelevien siionatsien hallintaan. Suomi on myyty Yhdysvaltain pelinappulaksi suurvaltapolitiikan pelikentälle. Suomi on menettänyt itsenäisyytensä!
Anonyymi00010 kirjoitti:
Suomen hallinto on siirtynyt jo suurvaltojen varjoissa piilottelevien siionatsien hallintaan. Suomi on myyty Yhdysvaltain pelinappulaksi suurvaltapolitiikan pelikentälle. Suomi on menettänyt itsenäisyytensä!
Suomen hallitus toimii ihan hyvin Ukrainan suhteen. Israel vastaisuutta on edelleen havaittavissa. Sitä on koko EUssakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394