Naisen paikka on kotona.
Naisen paikka
16
140
Vastaukset
- Anonyymi00001
" Naisen paikka on kotona. "
Ainakin sen verran, ettei edes käymässä valtakunnansalilla.
miksikö ?
etkö tienyt että se tuottaa mielisairauksia
Jo vuosia kiinnitin useammassa seurakunnassa huomiota siihen, että monet tuntemamme sisaret napsivat mielialalääkkeitä ja veljillä rankempikin ryyppääminen oli yleistä. Nämä tavat eivät kerro kovinkaan onnellisista ihmisistä. Ajattelin usein, että nämä henkilöt olivat poikkeustapauksia ja ainoastaan sattuneet tuttavapiiriin. Ristiriitainen olo syntyi siitä, että "maailmallisten" työ- ja harrastustuttavien keskuudessa tällaista ilmiötä ei juurikaan ollut.
Ovatko mielenterveysongelmat yleisempiä Jehovan todistajilla? Selvittelin asiaa ja osoittautui, että kysymystä on tutkittu myös tieteellisesti
Syväkurkku » 12.09.2020 17:54
https://www.veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=9376
.- Anonyymi00002
Valtaķunnansalit ja kokoukset eivät sovi naisille. Eivätkä myöskään kozin ulkopuoliset työt sovi naisille.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Valtaķunnansalit ja kokoukset eivät sovi naisille. Eivätkä myöskään kozin ulkopuoliset työt sovi naisille.
Korjaan: ei kozin vaan kodin
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Islamin uskossa ei tidtääkseni naisten tarvitse käydä moskeijassa. Miksi JT uskonnossa naisille on laktettu raskas kokouksissakäymisen velvoite? Se ei sovi naisille.
- Anonyymi00005
Ja kuten ennenkin, niin tätä ei voida globaalisti yleistää koskemaan kaikkia Jehovan todistajia.
- Anonyymi00008
Huuhaata
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Huuhaata
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Islamin uskossa ei tidtääkseni naisten tarvitse käydä moskeijassa. Miksi JT uskonnossa naisille on laktettu raskas kokouksissakäymisen velvoite? Se ei sovi naisille.
Huuhaata
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja kuten ennenkin, niin tätä ei voida globaalisti yleistää koskemaan kaikkia Jehovan todistajia.
Huuhaata
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Huuhaata
Soopaa.
Kyllä, jos on kuuliainen miehelle ja hyvä valmistamaan Peräilmarikasta ruokaa. Eikä hyvästä Peräilman päästelytaidostakaan haittaa ole.
Sillä sanoihan jeesuksen jauhelihahenkiruumis haudalla maria magdaleenalle, että "Vaimo, mitä itket? Ketä etsit?" Tämä luuli häntä hortonoooomiksi ja sanoi hänelle: "Herra, laske Peräilmaa, jotta uskon kuka olet. jeesus sanoi hänelle: "maria, kuunteleppas tätä.! " Tämä kääntyi ja nosti kinttuaan ja laski isolla äänellä Peräilmaa. "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös kumminkaimani tykö laskemaan Peräilmaa; mutta mene minun opetusaikuisteni tykö laskemaan Peräilmaa ja sano heille, että minä menen paariin, minun kumminkaimani tykö laskemaan Peräilmaa.- Anonyymi00006
Joku mies siellä taas haluaa kertoa naisille mikä näille sopii ja mikä ei.
- Anonyymi00007
Naisena olen samaa mieltä, että naisen paikka on kotona.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Huuhaata
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinun valintasi. Et voi kuitenkaan odottaa muiden toimivan samoin.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kun isäntä on töissä voi viihdyttää naapurin isäntää tai kahvitella vieraiden miesten kanssa. Kannatan jyrkästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2041481Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441144Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617