Minulle on unessa ilmestynyt edesmenneitä sukulaisia ja tuttavia. Olen ihmetellyt että he ovat aina hyvin nuoren näköisiä.
Eli henkimaailmassa ollaan edellisen elämän näköisiä henkiolentoja.
Henkimaailmassa ollaan nuoren näköisiä
7
149
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Miin se muisti tekee tepposet.
- Anonyymi00002
Äidin sisko, 84 v., kuoli syöpään. Hän oli hyvin uskonnollinen. Olin unessa baarissa hänen kanssaan, kysyin että onko siellä Jeesus ja Jumala
Hän oli nuoren , ripiltä päässeen oloinen, pudisti päätään, hymyili vienosti ja purskahti sitten hersyvään nauruun.
- Anonyymi00003
Aika erikoinen “henkimaailma”, kun siellä sattumalta onkin kaikki ihan tismalleen fyysistä. Aurinko paistaa, ilmakehä kannattelee lintuja ja painovoima toimii täsmälleen kuin maan pinnalla.
Melkoinen mielikuvitusmaailma, kun kaikki näyttää epäilyttävän paljon kopiolta tästä samasta vanhasta todellisuudesta.
🤣🤣🤣- Anonyymi00004
Noihin kysymyksiin on vastattu sinulle jo monta kertaa, mutta selitykset eivät taida riittää sinulle, ja kysyt vain samaa asiaa yhä uudelleen. Jos ne eivät riitä, niin ne eivät riitä.
Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.
Olen vastannut aloittajalle pitkän ajan kuluessa sivukaupalla laajasti ja antanut perusteellisen selityksen, mutta se ei ollut riittävää. Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.
En siis aio tuhlata enää arvokasta aikaani tähän – aika on kallisarvoista, ja jos teen vain turhaa työtä, ei ole mitään perustetta vastata enää.
Henkimaailma ja tuonpuoleinen ovat kokonaan eri asioita. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noihin kysymyksiin on vastattu sinulle jo monta kertaa, mutta selitykset eivät taida riittää sinulle, ja kysyt vain samaa asiaa yhä uudelleen. Jos ne eivät riitä, niin ne eivät riitä.
Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.
Olen vastannut aloittajalle pitkän ajan kuluessa sivukaupalla laajasti ja antanut perusteellisen selityksen, mutta se ei ollut riittävää. Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.
En siis aio tuhlata enää arvokasta aikaani tähän – aika on kallisarvoista, ja jos teen vain turhaa työtä, ei ole mitään perustetta vastata enää.
Henkimaailma ja tuonpuoleinen ovat kokonaan eri asioita.Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.
- Anonyymi00006
Henkimaailmassa olevat sielut eivät tietenkään ole lihaa, luuta ja verta. He ovat valoa hehkuvia astraaliolentoja joilla voi olla ihmisen kaltainen habitus.
- Anonyymi00007
Joo ja Ghostbustersissa pyydystetään niitä ektoplasmalla 😄 Elokuvat ei kuitenkaan oo dokumentteja, vaikka kuinka siistiltä kuulostais nuo valoa hehkuvat astraalityypit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241365
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411239Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain781228Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2421150Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571026- 64913
- 83871
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513757Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42700- 65687
- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14560- 33544
- 32539
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39485- 29479
- 51461
- 86453