Minulle on unessa ilmestynyt edesmenneitä sukulaisia ja tuttavia. Olen ihmetellyt että he ovat aina hyvin nuoren näköisiä.
Eli henkimaailmassa ollaan edellisen elämän näköisiä henkiolentoja.
Henkimaailmassa ollaan nuoren näköisiä
7
148
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Miin se muisti tekee tepposet.
- Anonyymi00002
Äidin sisko, 84 v., kuoli syöpään. Hän oli hyvin uskonnollinen. Olin unessa baarissa hänen kanssaan, kysyin että onko siellä Jeesus ja Jumala
Hän oli nuoren , ripiltä päässeen oloinen, pudisti päätään, hymyili vienosti ja purskahti sitten hersyvään nauruun.
- Anonyymi00003
Aika erikoinen “henkimaailma”, kun siellä sattumalta onkin kaikki ihan tismalleen fyysistä. Aurinko paistaa, ilmakehä kannattelee lintuja ja painovoima toimii täsmälleen kuin maan pinnalla.
Melkoinen mielikuvitusmaailma, kun kaikki näyttää epäilyttävän paljon kopiolta tästä samasta vanhasta todellisuudesta.
🤣🤣🤣- Anonyymi00004
Noihin kysymyksiin on vastattu sinulle jo monta kertaa, mutta selitykset eivät taida riittää sinulle, ja kysyt vain samaa asiaa yhä uudelleen. Jos ne eivät riitä, niin ne eivät riitä.
Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.
Olen vastannut aloittajalle pitkän ajan kuluessa sivukaupalla laajasti ja antanut perusteellisen selityksen, mutta se ei ollut riittävää. Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.
En siis aio tuhlata enää arvokasta aikaani tähän – aika on kallisarvoista, ja jos teen vain turhaa työtä, ei ole mitään perustetta vastata enää.
Henkimaailma ja tuonpuoleinen ovat kokonaan eri asioita. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noihin kysymyksiin on vastattu sinulle jo monta kertaa, mutta selitykset eivät taida riittää sinulle, ja kysyt vain samaa asiaa yhä uudelleen. Jos ne eivät riitä, niin ne eivät riitä.
Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.
Olen vastannut aloittajalle pitkän ajan kuluessa sivukaupalla laajasti ja antanut perusteellisen selityksen, mutta se ei ollut riittävää. Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.
En siis aio tuhlata enää arvokasta aikaani tähän – aika on kallisarvoista, ja jos teen vain turhaa työtä, ei ole mitään perustetta vastata enää.
Henkimaailma ja tuonpuoleinen ovat kokonaan eri asioita.Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.
- Anonyymi00006
Henkimaailmassa olevat sielut eivät tietenkään ole lihaa, luuta ja verta. He ovat valoa hehkuvia astraaliolentoja joilla voi olla ihmisen kaltainen habitus.
- Anonyymi00007
Joo ja Ghostbustersissa pyydystetään niitä ektoplasmalla 😄 Elokuvat ei kuitenkaan oo dokumentteja, vaikka kuinka siistiltä kuulostais nuo valoa hehkuvat astraalityypit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2261943
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601144- 20985
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125686- 37656
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤222648Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201587- 38418
- 50418
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42402