Onko teistä kivaa olla ateistiuskovaisia? Tuleeko siitä hyvät orkut? Mikä siinä on parasta?
Kertokaa hieman itsestänne ja omasta arkielämästänne. Olisi mukava kuulla, että miten teillä tuo arki sujuu?
Hei kaikki ateistiuskovaiset
23
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ateismi ole mikään tunne, se on järki.
- Anonyymi00002
Uskonto pohjautuu myös järkeen, oli sitten järjellistä tai järjetöntä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko järkevää uskoa kirjaan jossa sanotaan että raiskattu nainen esim. pitää kivittää kuoliaaksi, Raamattu?
- Anonyymi00007
Ei todellakaan ole päinvastoin hulluuden huippu aina keksitään jotain uutta
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Usko on oikeasti ihan eri asia kuin järki.
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko järkevää uskoa kirjaan jossa sanotaan että raiskattu nainen esim. pitää kivittää kuoliaaksi, Raamattu?
Missä kohtaa? Asiayhteys?
Sinua ei tietenkään kiinnosta Jeesuksen sanat syntisestä naisesta, jota kohti Hän kehotti ensimmäisen kiven heittämään sen, joka on porukasta synnitön. Eli.....
Yksi hienoimmista moraalisista opetuksista Raamatussa, mutta kun ateisti haluaa kaivaa itselleen sopivan kohdan - ja AINA VT:stä - jolla viisastelee omiin tarkoituksiin sopivasti.
Läpinäkyvän typerää.
Ateisti rakentaa oman, valikoivan totuutensa - ei piittaa kristinuskon sanomasta. - Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Usko on oikeasti ihan eri asia kuin järki.
>>Usko on oikeasti ihan eri asia kuin järki.<<
Ateistilla(kin) ne pakkaavat vain mennä sekaisin - siinä se ongelma...huoh.
- Anonyymi00003
Hupaisinta on näissä ylimielisissä ateistihihhuleissa se, etteivät he tiedosta uskoaan ateismiin...se on sitä Dunning-Kruger -harhaa tjsp.
- Anonyymi00015
Dunning-Kruger -ilmiötä edustavat kyllä tyylipuhtaasti hihhulit, jotka vouhottavat siitä miten evoluutio on walhetta ja maailma 6000 vuotta wanha.
- Anonyymi00004
Uskovaisen päähän ei mahdu ajatus että ateismi ei ole uskonto. No se ei ole uutta että uskovainen ei ymmärrä.
- Anonyymi00008
Niin eikä hullut ateistit ymmärrä kuinka tyhjästä syntyi jotain
- Anonyymi00009
Ateismi on tietynlainen uskomus.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tyhjästä ei synny mitään. Mene koulun penkille.
Kerro myös mihin näistä tuhansista uskoista kuulut?
Suomen kieli kuvaa loistavasti mistä uskonnoista on kyse. Sana on "usko" ei sius tosi tai tiede, on vsin usko johonkin huuhaaseen. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Uskovaisella on taas kerran kova tarve haukkua muita. Noinko jesse opetti elämään?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ateismi on tietynlainen uskomus.
Vaan kun ei ole se on juurikin sitä ettei usko jumaliin tai jumalaan. Niitähän on enemmän kuin yksi jos uskomme raamattua. Yksi käsky oikein kieltää pitämästä niitä muita jumalia.
Uskovaisen kalloon ei mene perille ajatus siitä ettei ateismi ole uskonto. Kun itse ovat uskovaisia niin vänkäävät sellaistenkin olevan jotka eivät ole. - Anonyymi00014
Hihhulin mielestä se että ei usko johonkin onkin uskonto. Todella nerokasta.
Minä en usko joulupukkiin, joten sekin on sitten uskonto. Enkä usko myöskään hammaskeijuun, joten sekin on sitten hihhulilogiikan mukaan uskonto. Onpas minulla ateistilla monta uskontoa, kummalllista...
- Anonyymi00006
Ateistiuskovaiset.... ? Vain persu voi keksiä jotain noin järjetöntä : )
- Anonyymi00016
Tässä suvivirsi:
https://youtu.be/A61IhjKZsjg?si=4Bsljcrrr7a-5hrA - Anonyymi00017
Ateistiuskovaiset? Kaikkea ne hihhulit keksivät😂
- Anonyymi00018
Itseäni on aina ärsyttänyt ihmisten leimaaminen ateistiksi tai uskovaiseksi. En edes tiedä mikä itse olen mutta yksi asia on täysin varma:
Elämme miljardien vuosien ikäisellä maapallolla jossa ei koskaan ollut vedenpaisumusta. Nooa on mielikuvitushenkilö, aivan kuten Aatami ja Mooseskin. Vaikka vanhoilla tarinoilla voidaan välittää ehkä hyviäkin arvoja, niin se ei silti tee tarinoista totta. - Anonyymi00019
Jokainen uskokoot vaikka litteään maahan, olkoot nuorenmaan kreationisti, uskokoot omaan taivaspaikkaan ja muiden ikuiseen helvettiin tai ihan mihin tahansa.
Kun evoluutioteoria ja universumin ikä, sekä laajuus otetaan huomioon, niin jonkin Kalevalan tapaisen tarinan (tai Raamatun) selitys tälle kaikelle ei ole uskottava.
Vertaus orgasmiin on vähän kummallinen, vai saatko itse omasta uskostasi orkkuja kovinkin usein, ilman ulkopuolisten käsien tai muun apua.
t ateisti - Anonyymi00020
Mitään "atestiuskontoa" ei ole olemassakaan muualla kuin pahnanpohjimmaisten lahkolaishuIIujen fantasioissa.
- Anonyymi00021
Jokainen ihminen pmon ateisti syntyessään. Uskonto opetetaan koska se on ihmisen keksimä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487