Mikä on tilanne Tampereella? Pääseekö Seta kertomaan pride-höpinöitään ala-asteille?
Tämä asiaa koskien ylimpiä virkamiehiä taitaa olla ainakin perusopetusjohtaja Kristiina Järvelä.
Mitä mieltä olette perusopetusjohtaja Kristiina Järvelästä?
Onko hän setaaja?
Lähde: https://professio.fi/people/kristiina-jarvela/
Seta ja Tampereen peruskoulut
14
171
Vastaukset
- Anonyymi00002
Naiset toimii enemmän tunteella kuin järjellä, joten järjettomäksihän tämä on naisvallan myötä mennyt.
- Anonyymi00005
Tampereella pitäisi teettää täydellinen virallinen selvitys Setan toiminnasta peruskouluissa ja etenkin ala-asteilla.
- Anonyymi00006
Onko pride-liikkeen tarkoituksena saada pienet ala-asteikäiset lapset aktivoitumaan seksuaalisesti, jotta heitä olisi helpompi hyväksikäyttää ja raiskata?
- Anonyymi00010
Tiedon kertomisella on yleensä päinvastainen vaikutus. Kun esimerkiksi ehkäisystä ja lisääntymisterveydestä, kuukautisista ym alettiin puhua jo alakouluikäisille asenne oli juuri tuo, että lapset alkavat nyt sitten harrastaa seksiä, kun heille kerrotaan kondomeista ym. Se nyt vaan on pikkuisen hyödyllisempää kertoa asioista hyvissä ajoin ennen kuin se on ajankohtaista, muutoin ollaan pahasti myöhässä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tiedon kertomisella on yleensä päinvastainen vaikutus. Kun esimerkiksi ehkäisystä ja lisääntymisterveydestä, kuukautisista ym alettiin puhua jo alakouluikäisille asenne oli juuri tuo, että lapset alkavat nyt sitten harrastaa seksiä, kun heille kerrotaan kondomeista ym. Se nyt vaan on pikkuisen hyödyllisempää kertoa asioista hyvissä ajoin ennen kuin se on ajankohtaista, muutoin ollaan pahasti myöhässä.
Olen samaa mieltä, mutta nyt on kyse siitä, että pride-liikkeen hörhöt käyvät ilmeisesti ala-asteilla saakka selittämässä seksuaaliperversioista ynnä muusta vastaavasta pikkulapsille.
Opetussuunnitelmaan kuuluva terveystiedon opetus on täysin eri asia. Tämän opetuksen tekevät opettajat eivätkä mitkään pride-liikkeen hörhöt.
- Anonyymi00007
Minun mielestäni minut otettaisiin välittömästi poliisin toimesta kiinni ja aloitettaisiin esitutkinta lapsiin kohdistuneista seksirikoksista epäiltynä jos minä tunkeutuisin jollekin ala-asteelle välitunnilla ja menisin puhumaan 10-vuotiaille pienille lapsille sukupuolielämän asioista koulun pihalla.
Miksi olisi sitten laillista jonkun pride-liikkeen edustajien suorittaa tällaista toimintaa, joka mielestäni on pienten lasten törkeää pahoinpitelyä?
Pitää tehdä tarkka ja perusteellinen viranomaisselvitys siitä minkälaisen seksuaalisen puheen ja aivopesun kohteeksi pienet lapset joutuvat ala-asteilla pride-liikkeen taholta.
Minä uskon, että valtaosalle tamperelaisista vanhemmista tämä on yllätys, että heidän lapsensa joutuvat jo ala-asteella tällaisen seksuaalisen puheen kohteeksi.
Minä itse olen asiasta niin järkyttynyt ja oikeastaan shokissa kun olen lukenut, että jopa tarhoissa kulkee näitä pride-liikkeen henkilöitä kertomassa lapsille erilaisista seksuaaliperversioista..- Anonyymi00009
Tästä pitäisi julkisesti keskustella televisiossa ajankohtaisohjelmissa ja sanomalehtien pitäisi tehdä juttuja tästä mitä peruskouluissa oikein tapahtuu ja varsinkin peruskoulujen ala-asteilla.
- Anonyymi00011
Varmaan otettaisiin, jos tuntematon aikuinen ilmestyisi kutsumatta koulun pihalle puhumaan asiasta. Ihmisen biologiaa noin muuten opetetaan nykyisin juurikin 10-vuotiaille, koska lapset kehittyvät aikaisin ja tietoa esimerkiksi kuukautisista on hyvä olla jo ennen niiden alkamista.
Jos lapsille puhutaan siitä, että on olemassa homoja, lesboja ja transsukupuolisia ei siellä selitetä heidän mahdollisesta seksielämästään mitään. - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Varmaan otettaisiin, jos tuntematon aikuinen ilmestyisi kutsumatta koulun pihalle puhumaan asiasta. Ihmisen biologiaa noin muuten opetetaan nykyisin juurikin 10-vuotiaille, koska lapset kehittyvät aikaisin ja tietoa esimerkiksi kuukautisista on hyvä olla jo ennen niiden alkamista.
Jos lapsille puhutaan siitä, että on olemassa homoja, lesboja ja transsukupuolisia ei siellä selitetä heidän mahdollisesta seksielämästään mitään."Varmaan otettaisiin, jos tuntematon aikuinen ilmestyisi kutsumatta koulun pihalle puhumaan asiasta."
Miten tämä eroaa jostakin pride-liikkeen hörhöstä, joka ala-asteella pitää jotain sukupuolityöpajoja pikkulapsille, jossa heille kerrotaan asioita, joita he eivät lainkaan ymmärrä. Esimerkiksi seksuaaliperversioista ymv. On ollut jotain kirjoituksia, että nämä samat hörhöt olisivat jopa tarhoissa käyneet horisemassa näitä höpinöitään..
Tämä pitäisi nimenomaan selvittää mitä ala-asteilla tapahtuu näiden pride-liikkeen henkilöiden toimesta.
Asia on täysin eri kun se kuuluu opetussuunnitelmaan ja on koulun omien opettajien pitämiä oppitunteja.
- Anonyymi00008
Ilmankos ei enää osata lukea ja laskea, kun on opettaja-aines mitä on.
- Anonyymi00012
seta tulee selittämään että suurin osa hakeutuu opettajiksi juurikin oppilaiden vuoksi 🤣
- Anonyymi00015
Luuletko sinä, että tässä on kyse jostakin vitsistä?
- Anonyymi00016
Ei ole setaa pakko päästää kouluihin. Aamunavausta pitämään voi ottaa kahden kansankirkkomme edustajan seurakunnasta. Mutta jos ottaa jonkin muun, niin silloin on periaatteessa velvollisuus ottaa myös seta.
- Anonyymi00017
Mä en kutsuis ketään hölisemään keskusradioon mitään joutavia vaan soittaisin joka aamu Hammerfallia..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564