Seta ja Tampereen peruskoulut

Anonyymi-ap

Mikä on tilanne Tampereella? Pääseekö Seta kertomaan pride-höpinöitään ala-asteille?

Tämä asiaa koskien ylimpiä virkamiehiä taitaa olla ainakin perusopetusjohtaja Kristiina Järvelä.

Mitä mieltä olette perusopetusjohtaja Kristiina Järvelästä?

Onko hän setaaja?

Lähde: https://professio.fi/people/kristiina-jarvela/

21

237

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Naiset toimii enemmän tunteella kuin järjellä, joten järjettomäksihän tämä on naisvallan myötä mennyt.

• Anonyymi00005

Tampereella pitäisi teettää täydellinen virallinen selvitys Setan toiminnasta peruskouluissa ja etenkin ala-asteilla.

• Anonyymi00006

Onko pride-liikkeen tarkoituksena saada pienet ala-asteikäiset lapset aktivoitumaan seksuaalisesti, jotta heitä olisi helpompi hyväksikäyttää ja raiskata?

• Anonyymi00010

Tiedon kertomisella on yleensä päinvastainen vaikutus. Kun esimerkiksi ehkäisystä ja lisääntymisterveydestä, kuukautisista ym alettiin puhua jo alakouluikäisille asenne oli juuri tuo, että lapset alkavat nyt sitten harrastaa seksiä, kun heille kerrotaan kondomeista ym. Se nyt vaan on pikkuisen hyödyllisempää kertoa asioista hyvissä ajoin ennen kuin se on ajankohtaista, muutoin ollaan pahasti myöhässä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tiedon kertomisella on yleensä päinvastainen vaikutus. Kun esimerkiksi ehkäisystä ja lisääntymisterveydestä, kuukautisista ym alettiin puhua jo alakouluikäisille asenne oli juuri tuo, että lapset alkavat nyt sitten harrastaa seksiä, kun heille kerrotaan kondomeista ym. Se nyt vaan on pikkuisen hyödyllisempää kertoa asioista hyvissä ajoin ennen kuin se on ajankohtaista, muutoin ollaan pahasti myöhässä.

Olen samaa mieltä, mutta nyt on kyse siitä, että pride-liikkeen hörhöt käyvät ilmeisesti ala-asteilla saakka selittämässä seksuaaliperversioista ynnä muusta vastaavasta pikkulapsille.

Opetussuunnitelmaan kuuluva terveystiedon opetus on täysin eri asia. Tämän opetuksen tekevät opettajat eivätkä mitkään pride-liikkeen hörhöt.

• Anonyymi00007

Minun mielestäni minut otettaisiin välittömästi poliisin toimesta kiinni ja aloitettaisiin esitutkinta lapsiin kohdistuneista seksirikoksista epäiltynä jos minä tunkeutuisin jollekin ala-asteelle välitunnilla ja menisin puhumaan 10-vuotiaille pienille lapsille sukupuolielämän asioista koulun pihalla.

Miksi olisi sitten laillista jonkun pride-liikkeen edustajien suorittaa tällaista toimintaa, joka mielestäni on pienten lasten törkeää pahoinpitelyä?

Pitää tehdä tarkka ja perusteellinen viranomaisselvitys siitä minkälaisen seksuaalisen puheen ja aivopesun kohteeksi pienet lapset joutuvat ala-asteilla pride-liikkeen taholta.

Minä uskon, että valtaosalle tamperelaisista vanhemmista tämä on yllätys, että heidän lapsensa joutuvat jo ala-asteella tällaisen seksuaalisen puheen kohteeksi.

Minä itse olen asiasta niin järkyttynyt ja oikeastaan shokissa kun olen lukenut, että jopa tarhoissa kulkee näitä pride-liikkeen henkilöitä kertomassa lapsille erilaisista seksuaaliperversioista..

• Anonyymi00009

Tästä pitäisi julkisesti keskustella televisiossa ajankohtaisohjelmissa ja sanomalehtien pitäisi tehdä juttuja tästä mitä peruskouluissa oikein tapahtuu ja varsinkin peruskoulujen ala-asteilla.

• Anonyymi00011

Varmaan otettaisiin, jos tuntematon aikuinen ilmestyisi kutsumatta koulun pihalle puhumaan asiasta. Ihmisen biologiaa noin muuten opetetaan nykyisin juurikin 10-vuotiaille, koska lapset kehittyvät aikaisin ja tietoa esimerkiksi kuukautisista on hyvä olla jo ennen niiden alkamista.

Jos lapsille puhutaan siitä, että on olemassa homoja, lesboja ja transsukupuolisia ei siellä selitetä heidän mahdollisesta seksielämästään mitään.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Varmaan otettaisiin, jos tuntematon aikuinen ilmestyisi kutsumatta koulun pihalle puhumaan asiasta. Ihmisen biologiaa noin muuten opetetaan nykyisin juurikin 10-vuotiaille, koska lapset kehittyvät aikaisin ja tietoa esimerkiksi kuukautisista on hyvä olla jo ennen niiden alkamista.

Jos lapsille puhutaan siitä, että on olemassa homoja, lesboja ja transsukupuolisia ei siellä selitetä heidän mahdollisesta seksielämästään mitään.

"Varmaan otettaisiin, jos tuntematon aikuinen ilmestyisi kutsumatta koulun pihalle puhumaan asiasta."

Miten tämä eroaa jostakin pride-liikkeen hörhöstä, joka ala-asteella pitää jotain sukupuolityöpajoja pikkulapsille, jossa heille kerrotaan asioita, joita he eivät lainkaan ymmärrä. Esimerkiksi seksuaaliperversioista ymv. On ollut jotain kirjoituksia, että nämä samat hörhöt olisivat jopa tarhoissa käyneet horisemassa näitä höpinöitään..

Tämä pitäisi nimenomaan selvittää mitä ala-asteilla tapahtuu näiden pride-liikkeen henkilöiden toimesta.

Asia on täysin eri kun se kuuluu opetussuunnitelmaan ja on koulun omien opettajien pitämiä oppitunteja.

• Anonyymi00008

Ilmankos ei enää osata lukea ja laskea, kun on opettaja-aines mitä on.

• Anonyymi00012

seta tulee selittämään että suurin osa hakeutuu opettajiksi juurikin oppilaiden vuoksi 🤣

• Anonyymi00015

Luuletko sinä, että tässä on kyse jostakin vitsistä?

• Anonyymi00016

Ei ole setaa pakko päästää kouluihin. Aamunavausta pitämään voi ottaa kahden kansankirkkomme edustajan seurakunnasta. Mutta jos ottaa jonkin muun, niin silloin on periaatteessa velvollisuus ottaa myös seta.

• Anonyymi00017

Mä en kutsuis ketään hölisemään keskusradioon mitään joutavia vaan soittaisin joka aamu Hammerfallia..

• Anonyymi00018

Pride-liike pyrkii kasvattamaan lapsista homoseksuaaleja indoktrinoimalla heitä jo iässä, jossa näillä lapsilla ei ole vielä omaa mielipidettä asiaan.

Sitten kaikki pride-liikkeen arvostelu leimataan natsismiksi ja rasismiksi.

Homoseksuaalisuus on satanistinen perversio eikä se ole mikään ylpeyden aihe vaan häpeä.

• Anonyymi00019

Ihmisen seksuaalisuus on ikä- ja aikasidonnaista. Myös muuttuvaa sekä manipuloitavissa. Siksi olisi 18 vuoden ikäraja tarpeen.

• Anonyymi00020

Pikkulapset pyritään aktivoimaan seksuaalisesti jo nuoressa iässä ja näin saada heistä helpompia hyväksikäytettäviä ja raiskattavia namusedille.

• Anonyymi00021

Minä opetan lapsilleni kotona että homoseksuaalisuus on oikein ja jokaisen miehen suurin kunnia on saada musta siitin suuhunsa.

• Anonyymi00022

Sinun pitää muuttaa Pyykkiojan Sansibaariin!

• Anonyymi00023

Äänestä persuja.
      Lupaukset on lupauksia.
      Teot ovat vanhan toistoa.
      Tarjonta on sitä millä ääniä saadaan, joten kansalaiset valta on kynässä.

• Anonyymi00024

Ryhtiliike poistaa setat kouluista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1011
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      34
      607
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      547
    5. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    6. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      512
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      315
      478
    8. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      74
      448
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      411
    Aihe