Kirje ystävälle, se vihon viimeinen.

Anonyymi-ap

Kirjoitin lopettavani tänne kirjoittamisen. Ja niin teenkin kyllä.

Kun koetin sinuun ottaa yhteyttä ja en saanut vastauksia, ymmärsin, että et halua vastata tai olla tekemisissä kanssani.

Kyllä, koen sen surullisena asiana. Varsinkin, kun ajattelen, että sinun olisi tullut ymmärtää ettei minulla ole ystäviä tai ihmisiä elämässäni tukena.

Aikoinaan toin sinulle asioita ja nyt tänä päivänä ymmärrykseni on laajentunut sillä tavoin, että tiedostan siihen liittyneen psykologisia tarpeita. Jos ihminen ei saa tukea elinpiirissään, hän yrittää etsiä tukea muualta. En tule koskaan saamaan tukea sieltä, minkä vuoksi ehkä niin olet tehnyt miten olet tehnyt. Kenen hyvinvointia se palvelee?

Olet yrittänyt tuoda itsesi kuin olisit mahdollisimman välinpitämätön. Sen verran kuitenkin opin ymmärtämään luonnettasi, ettet sitä ole. Minulle saatat sitä haluta näyttää olevasi. Erään kerran kerroit sinun tehneen eräälle ihmiselle asian, hänen puolestaan. Et ehkä tällä tiedä mitä tarkoitan. Minun reaktioni oli silloin mustasukkaisuus, teit sille ihmiselle palveluksia. Ihan hölmöä se minulta oli siitä kokea niin. En itse olisi niin tehnyt toiselle, en ehkä sillä tavoin varmaan, mutta ymmärrän niistä pienistä asioista miten hieno ihminen olitkaan. Muille, et minulle. Olen asiasta lähinnä surulline ja se sattuu vieläkin. Enkä ymmärrä, miten ilman selittämättä olet sulkenut minut pois elämästäsi.

Enkö edes lähimmäisenä ja ystävänä ole sen arvoinen, että vaivaisit vastaamaan yhteydenottoyrityksiin? Ilmeisesti en.

Ei enää ole asiasta mitään minulla edes kirjoitettavaa. En kuitenkaan enää jaksa odottaa mitään sellaista konkreettista. Tarkoituksesi ei ole alunperinkään ollut jäädä elämääni, olemaan osana sitä millään tavoin. Miksi siis täällä tyhmiä kirjoittaisin enempää. Tuuleen huutamista.

LS

4

285

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja niin. Voit myös luottaa siihen, en enää koeta toistamiseen elämässäni lähestyä sinua millään tavoin. Kiusaisin sillä vain itseäni. Ja olisihan se myös sinulle väärin, olla jättämättä rauhaan, kun toinen niin sitä kovin tahtoo.

Jos luottaa ja välittää, ei olisi ollut mikään vaikeus sinulla vastata...ihan vaikka vain, että olisi päästy sinuiksi asioiden kanssa, kaiken mitä tapahtuikaan, vaikkei nyt muuta olisikaan siinä...

Kuitenkin nyt saa riittää. Tämä on ollut yli kymmenen vuoden "leikki: ja se saa riittää. En enää tällaiseksi syrjityksi heittopussiksi jää. Se ei olisi itseäni kohtaan oikein.

Ehkä sinä olet halunnut minulle jotain kertoa kaikella. En kyllä todellakaan tiedä mitä.

LS

• Anonyymi00002

Ja jos haluaa olla kuin se tarkkailuluokan poika, joka tulee kertomaan sille pienelle tokaluokkalaiselle yhtenä talvisena koulupäivänä koulun välitunnilla tytön olevan lihava ja osaavansa judoa ja heittää kenttään sen tokaluokkalaisen tytön. Ja sen jälkeen lähtee ilmeisen tyytyväisenä pois jotain saavuttaneen kokeneena.

Niin ei siinä sitten muuta kuin erittäin paljon Onnea ja menestystä sille tielle. ❤️

LS

• Anonyymi00003

No kirjoitan vielä, koska haluan tämän tuoda esiin.

En tiedä osaanko uskoa Jeesukseen. Ei minulla ole mitään käsitystä. Se on kirjan henkilö ja sitä kirjaa on käytetty ylhäisten vallan välineenä. En osaa sanoa, ehkä on voinut olla joku hengellinen opettaja tai koulukunta monien siihenkin kirjaan laitettujen opetusten taustana, ainakin osaan. Näen evankeliumin opetuksissa enemmän gnostilaisuutta kuin nykyajan teologiaa.

Ajattelen, että voi olla potentiaalisia kykyjä ja jokin energia, voima. Haluaisin oppia käsittelemään sitä arjessa ja näkyvässä, mikä minussa on, sisimmässä, sitä voimaa, jota en näe, mutta tunnen ja minkä tiedän olevan.

Haluan kulkea siinä ihmeessä, olla se ihme. Oppia käyttämåän sitä itseni ja muiden hyväksi.

Ehkä kohtaamisemme oli sen hetken, mikä oli. Sekin on ollut opettavaista, varmasti kummallekin. En koskaan tule ehkä ymmärtämään, miksi siitä meidän piti tehdä niin vaikeaa.

LS

• Anonyymi00004

Niillä näytöillä, miten kumpikin olemme toisiamme kohdelleet, en lähtisi edes parisuhdetta rakentamaan. En usko, että kumpikaan osaa toistansa vihata. Luultavasti kumpikin miettii toistansa. En tiedä mitä osaltasi pyrit kertomaan. Olemme kumpikin jo aika pitkän matkaa aikuisia, eikä meidän tarvitsisi käyttäytyä kuin pahaiset kakarat.

Me siedämme toisiltamme ihmeen paljon ja arvostamme toisiamme, vaikka se toinen ei näytöillä sitä arvostusta ansaitsisi.

Totuus on, että luultavasti ikävä alkaa kumpaakin painamaan ja joudumme sen kanssa elämään. Se ei tällä kertaa ollut minun valintani, vaan sinun. Annan sen sinun tehdä ja päästän lähtemään, niin kuin aina teemme toisillemme.

LS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1129
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      942
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      810
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      680
    5. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      180
      613
    6. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      605
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      596
    8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      592
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      140
      589
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      565
    Aihe