Onko teillä mitään mielikuvaa tuosta?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Sanna on ihanin!
- Anonyymi00002
Kuka Sanna?vinkki..kiitos
- Anonyymi00003
Sanna on vihatuin!
- Anonyymi00004
Sanna Kauppinen, valtuuston johtaja. Sai ennätysäänimäärän, että just niin paljon vihataan😆
- Anonyymi00005
Ihailluin on sitten varmaankin Kati Ähman, valtuuston ex johtaja, oli persujen ääniharva.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihailluin on sitten varmaankin Kati Ähman, valtuuston ex johtaja, oli persujen ääniharva.
Todellakin kaikkihan häntä ihailee ja palvoo 🤣🤣🤣
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Todellakin kaikkihan häntä ihailee ja palvoo 🤣🤣🤣
Hän on niin ihanainen, kun hän selffaa aamu ja iltakävelyitään tiktokkiin.
- Anonyymi00008
Onko Sanna TikTokissa?
- Anonyymi00009
Pottukoira!
- Anonyymi00014
Todella ikävää julkisuutta.8p.sakkoa hänen tuloillaan 2480€.tvssäkin jo luki.Rikoslistaa löytyy.IS yt video.Lampaat ..köyhiksi katsojien haukkuminen on kyllä melkoista.Asuu Virossa vuokralla spugen kanssa.Nato kissaa on ikävä missä on ,Bruno koirakin oli.Kalastaja peruna.Sai yhdet potkutkin jostain duunista video siitäkin.Roolimalli lapsille,nuorille.Olen livenä nähnyt hänet.Lyhyt.Jo ikääkin on.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Todella ikävää julkisuutta.8p.sakkoa hänen tuloillaan 2480€.tvssäkin jo luki.Rikoslistaa löytyy.IS yt video.Lampaat ..köyhiksi katsojien haukkuminen on kyllä melkoista.Asuu Virossa vuokralla spugen kanssa.Nato kissaa on ikävä missä on ,Bruno koirakin oli.Kalastaja peruna.Sai yhdet potkutkin jostain duunista video siitäkin.Roolimalli lapsille,nuorille.Olen livenä nähnyt hänet.Lyhyt.Jo ikääkin on.
80p sakkoa..On oikee ei 8..luki jossain netti vääristää juttuja
- Anonyymi00010
Viron pottu se on
- Anonyymi00011
Sannaa äänestän minäkin!
- Anonyymi00012
Kysyit tämän palstan otsikossa siihen tässä annetaan ei muuhun "pidetty" ja "ei niin pidetty". Onko se rahtitallilla hepokatti kutittanut mielenpäitä.
- Anonyymi00013
Mitä sönkötät?
- Anonyymi00015
Sanna on kaunis ja älykäs, tykkään!
- Anonyymi00017
Voi tää tykkää.monedta kivasta ihmisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588