Ei sinne uskalla mennä kun kauheeta naisten kiroiulua aina kuuluu sieltä kapakasta tai terassilla. hirveetä huutamista, agressivista haistatteluja toisille asiakkaille. Eikö henkilökunta puutu häirikköjen ajamiseen sieltä ulos, sen sijaan että juottavat jalat alta ja aivot kankaalle? EI SINNE USKALLA tullakaan ,käymään ,puhumattakaan savuila käymään terassille,ei henkilökunta mitenkään ole puuttunut yöikaan tai päiväs aikaan sekavien asiakkaiden räyhäämisiin. Ei keskustan baareissa hillu huutajat ,lentää kaaressa pihalle.Ei siisn kukaan hiljennä eikä puuttunut eilen siihen älämölöön jossa agressiivinen akka huuteli muille asiakkaille kirosanoja ja haistatteluja. Sama jatkuu päivisinkin kun sekavat asiakkaat huutaa ja meluaa, talossa elää perheitäkin.
Keltsun kuppila,hullulako?
7
134
Vastaukset
- Anonyymi00002
Keltu on helvetin esikartano, joten meno sen mukaista.
- Anonyymi00004
Komppaan kesällä sairas meno.
- Anonyymi00003
Niuvanniemen pete näköjään taas vapaana. Sattuu ja tapahtuu...
- Anonyymi00005
Kertoo itse keltsun peukku pete
- Anonyymi00007
Huutajat on nais henkilöitä. Oisko seka käyttäjiä,? Keltsussa räyhääviä kovanaama akkoja paljon niille porttikielto . Onko Keltsussa häätöporukkaa paljon kun meno on sairasta? Jonnekin pitää infota kapakan kurin pito ongelmista,meluhaitta ja jopa asiakkaita kohtaan turvallisuus riski. Kuka lähes normaali tohtii pakkautua enää parille sidukalle. Räyhärien takia. Noloa.
- Anonyymi00008
Onko siellä liian vähän oikeita miehiä kun kurinpito ongelmia,taistelua ukoista ja ken on kovin ja parhain,?
- Anonyymi00011
Kuulin samaa keskustan tieto toimistosta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691