Trump sanoo taas yhtä ja Iran toista.
Trumpilla joka tapauksessa tänään synttärit, saa nähdä miten näkyvästi juhlii.
Niin että tehdäänkö se rauhansopimus tänään vai ei?
9
120
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Vilkaisin CNN:n sivut. Ei sanaakaan Iranin tilanteesta, ei sanaakaan Trumpin synttäreistä.
- Anonyymi00002
HS nyt: Trump sanonut rauhan olevan nurkan takana jo 38 kertaa...
- Anonyymi00003
Ehkä Trump haluaa tehdä vielä muutaman puolustushyökkäyksen.
- Anonyymi00004
Mitenkäs se viimeisin uhkaus meni: "Meillä on äärimmäinen vaihtoehto".
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitenkäs se viimeisin uhkaus meni: "Meillä on äärimmäinen vaihtoehto".
Ei saanut oranssipööki lahjaa itselleen aikaiseksi.
Oranssin aloittama sota jatkuu ja öljyn hinta on noussut merkittävästi.
Oranssi on harvinaisen tyhmä otus.
- Anonyymi00005
Trump ja Israel aloittivat sodan, jonka lopputulos on näille väistämättä alkutilannetta huonompi.
- Anonyymi00006
Trumpilla on tapana tehdä sopimuksia sanelemalla itse sen sopimuksen ehdot, ja väittää muiden suostuvan niihin täydellisesti. Samaa tekee Venäjän kanssa. Venäjä sanelee ehdot Trumpille, ja sitten Trump odottaa vain sitkeästi Ukrainan ja muiden suostuvan niihin ajan kuluessa. Trumpista ei oikeasti ole neuvottelijaksi mistään tuolla asenteella, vaan se ajaa osapuolet taistelemaan entistä enemmän.
- Anonyymi00007
Trump kohtaa Zelenskyin IL 13.6.2026
IL 13.6.2026
80-vuotispäivänä Valkoisen talon edustalla järjestetään vapaaottelutilaisuus.
Palander kohtasi jo valavuoren. (tk) IL 13.6.2026 - Anonyymi00008
Se olisi sitten joidenkin laskujen mukaan rauha nro 37 USAn ja Iranin välillä tänä vuonna, jos Trumpin sanomisia on uskominen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51971Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15858Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42664
- 37609
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170546Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487