Kuka kunnassa päättää kaava alueella olevan puun kaadosta ,omalta tontilta.Kiitos.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Minä olen kaatanut kaavaalueella puut omalta tontilta omalla luvalla. Turhaa maksaa siitä kunnalle että antavat luvan saman puun kaatoon joka muutenkin pitäisi kaataa. Kukas kunnassa päättää sen kuka saa vieraslaiturissa vakituiseen pitää laivaansa tukkimassa niiden vieraiden veneilijöiden rantautumista. Ei ole munaa sillä kunnan pikkukympillä saada sitä touhua loppumaan.
- Anonyymi00003
Popparit esiin😅 katkeroitunut insinööri taas maininnut rosvolaivan🤣
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Popparit esiin😅 katkeroitunut insinööri taas maininnut rosvolaivan🤣
Se on vesilahden varjolaiva. Onkoos satamamaksut kunnossa.
- Anonyymi00005
Saikos aloittaja vastausta asialliseen kysymykseen,minusta ei..............
- Anonyymi00006
Soitto kunnan virastoon järkevämpää kuin täältä kysellä. Siellä ne tietää mitä saa kaataa ja mitkä kaadettavat vaatii maisemaluvan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Soitto kunnan virastoon järkevämpää kuin täältä kysellä. Siellä ne tietää mitä saa kaataa ja mitkä kaadettavat vaatii maisemaluvan.
Sain kunnasta 4 erilaista vastausta.Joten asia ei sieltä selvinnyt.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sain kunnasta 4 erilaista vastausta.Joten asia ei sieltä selvinnyt.
Älä valehtele, onko taas känkkäränkkä päällä?
- Anonyymi00008
Muista että anteeksi saa helpommalla ( ja myös halvemmalla) kuin luvan 😊
- Anonyymi00010
Oliskohan ympäristötarkastajan työkenttää?
- Anonyymi00011
Jos tontilla on kirjanpainajan raiskaamia kuusia,ne on viisainta poistaa ja eikä siinä tarvi lupia kysellä kun antaa vaan mennä nurin ja polttopuiksi.
- Anonyymi00012
Kiitos ja hyvästi ,poistun lopullisesti seurastanne.
- Anonyymi00013
Kenelle se muka kuuluu jos omalta tontiltaan kaataa puun,ei ainakaan kunnan vetelille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568