” Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.”
Joh 10:28
IANKAIKKINEN ELÄMÄ
30
81
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Ja minä annan heille ijankaikkisen elämän, ja ei heidän pidä hukkuman ijankaikkisesti, eikä pidä yhdenkään repäisemän heitä minun kädestäni.
- Anonyymi00002
Och jag giver dem evigt liv, och de skola aldrig någonsin förgås, och ingen skall rycka dem ur min hand.
- Anonyymi00004
Joh 11:25
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.”- Anonyymi00005
Sanoi Jesus hänelle: minä olen ylösnousemus ja elämä: joka uskoo minun päälleni, hän elää, ehkä hän olis kuollut.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sanoi Jesus hänelle: minä olen ylösnousemus ja elämä: joka uskoo minun päälleni, hän elää, ehkä hän olis kuollut.
Jesus sade till henne: "Jag är uppståndelsen och livet. Den som tror på mig, han skall leva, om han än dör;”
- Anonyymi00009
Kyllä viimeistään tuosta pitää tajuta että huijari oli koko ukko.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jeesus on Voittaja yli kaiken pahan ja Hänen omansa voittavat Hänen kanssaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä viimeistään tuosta pitää tajuta että huijari oli koko ukko.
Miten sinun usko riitti? Minä heti epäilin, kun ei Jeesus ole sataan vuoteen edes elänyt, kun tuo on kirjoitettu?
- Anonyymi00027
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nimeen uskomisessa on koko voima - Afrikassa kristinusko on suosittua, koska se yhdistyy voodoo-perinteeseen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jeesus on Voittaja yli kaiken pahan ja Hänen omansa voittavat Hänen kanssaan.
Mitä ajatteli voitettavan, kun Jeesus on kristinuskon opissa Jumalana kirottu kirous ja uhri?
- Anonyymi00007
Ja sinä päivänä te sanotte: "Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeänsä, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansain keskuudessa, tunnustakaa, että hänen nimensä on korkea.”
- Anonyymi00025
JULISTAKAA HÄNEN NIMEÄNSÄ?!
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
JULISTAKAA HÄNEN NIMEÄNSÄ?!
Kyllä - hänen opetuksensa on kirottu.
- Anonyymi00008
Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta.
Ettäs tiedät.- Anonyymi00011
Unohdit nyt, että Jumala on Jumala. Hän vie tämän homman siunattuun päätökseen!
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Unohdit nyt, että Jumala on Jumala. Hän vie tämän homman siunattuun päätökseen!
Puhutko Paavalin juutalaisten Jumalasta vai Jeesuksen opettamasta Luojajumalasta?
- Anonyymi00024
Mikä kristinuskossa on hyvää kuoliaaksi kidutetun ja kiroukseksi kirotun tosi Jumalan opissa Jeesuksen nimeen, kun pääset helvettiin?
Löytyy Gal.3:13 ja 1.Kor.3:13. Ja se syy 5.Moos.13.
- Anonyymi00012
Monet ihmiset ovat hirvittävän sokeita näkemään, miten tärkeästä ( ikuisuudesta !!! ) asiasta on kysymys.
- Anonyymi00020
No niinpä, kun on kyse kirouksistakin, eivät edes erota, että Saatanan voimalla kirotaan, ja se ikuisuus kristinuskolla onkin tarjolla helvetissä JEESUKSEN NIMEEN (Matt 7).
- Anonyymi00013
Jeesus oli aivopesijä. Ateistit eivät suostu aivopesuun.
- Anonyymi00018
Ihan tottu, tunsitko? Minä en ole kyllä uskonut uskovaisia.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihan tottu, tunsitko? Minä en ole kyllä uskonut uskovaisia.
Ateistit ovatkin uskovaisempia kuin uskovaiset itse.
- Anonyymi00014
Onpa löytynyt taas tervejärkinen jae raamatusta, mutta tietysti vihaajat ryöstävät, kun eivät ymmärrä kirouksen pelastavaa voimaa.
- Anonyymi00016
JULISTAKAA HÄNEN NIMEÄNSÄ (Matt.7).
- Anonyymi00017
Meneekö tämäkin - lisäystä - silmäluomien liikahtamatta uskovaisille perille?
- Anonyymi00021
2000 vuotta sitten eli oletettavasti opettaja, joka vastusti juutalaisia, ja hänet kidutettiin julmasti kuoliaaksi ja naulattiin ristiin.
2000 vuotta hän on edustanut symbolina sitä, että miten käy, jos juutalaisia vastustaa.- Anonyymi00022
Miten on - onko häntä nyt häpäisty jo riittävän kauan?
- Anonyymi00029
Hänet hirtettiin, ei suinkaan ristiin naullittu. Toinen teoria että Jeesus jäi roomalaisen hevoskärryn alle.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hänet hirtettiin, ei suinkaan ristiin naullittu. Toinen teoria että Jeesus jäi roomalaisen hevoskärryn alle.
Ja nirri lähti
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ja nirri lähti
Juuri - mutta haluaako joku nyt poistaa juutalaisen Paavalin vastuun, joka myös teki määräämästään Jeesuksen kidutuskuolemasta uskonnon pahuuteen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid141947En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44677Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124599Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598- 64561
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää149515Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni27493