Äitini yritti uusiareseptejä kanta ,fi kautta mutta se pakottaa liittymään suomi,fi palveluun että voi uusia reseptejä niitä on paljon ja niiden uusiminen tulisi kalliiksi apteekin kautta....kyllä on nyt moni vanhus ongelmissa joilla ei ole läheisiä auttamassa ..
Viranomaisposti
20
53
Vastaukset
- Anonyymi00001
Peestä tämäkin touhu, että ensin pitää kirjautua suomi.fi:hin
päästäkseen pois sieltä.
Suomessa on satojatuhansia ihmisiä, joille se ei ole mahdollista.
Jos et kirjaudu sinne, että pääse edes omakantaan.
Sikälikin typerä juttu, että nyt samat viestit tulevat kahteen paikkaan.
On mentävä katsomaan sekä suomi.fi että Maisa (sähköiset terveyspalvelut
pk-seudulla. En tiedä onko se tai joku vastaava muualla Suomessa)- Anonyymi00002
Virkamiehet teettävät kaikki työnsä asiakkailla.
Itse tarkistelevat ja leikkivät johtajaa!
Etätöissä! - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Etätöissä!Hallitus on keksinyt, että digilaite hoitaa vanhuksiakin.
Vaihtaa vaipatkin varmaan. - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Etätöissä!Virkamiehet tekee mitä pomot käskee ja pomojen pomot.
Virkamiehiä nekin. Ylin valtiovalta on hallituksella. - Anonyymi00009UUSI
Miten Suomessa voidaan rakentaa näin älytön systeemi!?
Minulle tuli sähköpostiin ilmoitus viestistä suomi.fi palvelussa. Kirjauduin. Viestissä oli ilmoitus, että omaverossa olisi minulle viesti.
Kun kirjautumiset tehdään pankkitunnuksilla, pankki laskuttaa jokaisesta. Sekö tässä on ajatuksena? Pankkien lihottaminen? - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten Suomessa voidaan rakentaa näin älytön systeemi!?
Minulle tuli sähköpostiin ilmoitus viestistä suomi.fi palvelussa. Kirjauduin. Viestissä oli ilmoitus, että omaverossa olisi minulle viesti.
Kun kirjautumiset tehdään pankkitunnuksilla, pankki laskuttaa jokaisesta. Sekö tässä on ajatuksena? Pankkien lihottaminen?Voi pikku trolliparkaa. Ei pankki veloita kirjautumisista pankkitunnuksilla. Oletko kenties joutunut huijatuksi ? Toisekseen, on olemassa myös sellainen kirjautumissysteemi kuin mobiilivarmenne. Tollojen kannattaisi antaa asioiden hoitaminen sellaiselle, joka ne osaa.
- Anonyymi00003
Vanhukset on jätetty yksin. Vanhusasiavaltuutetulle tulee valtavasti kyselyjä
digipalveluista vanhuksilta ja heidän omaisiltaan.
Vanhukselle on esim. tullut lasku käyttämättömästä lääkäriajasta,
kun vanhus ei ollenkaan käsitä, että ajanvarauksesta on tullut tieto
sähköiseen potilastietoopalveluun.
500000 suomalaista ei osaa käyttää digilaitteita ollenkaan eikä heillä
laitteita edes ole tietenkään.
Yli 75 vuotiaista 20 prosentilla ei ole älypuhelinta.
Kyseessä on iso yhteiskunnallinen ongelma, joka ei kiinnosta yhtäkään
puoluetta.- Anonyymi00007UUSI
Muistiongelmaisia on jo nuorissa ....saatikka sitten vanhoissa ja Suomessa väki vanhene kovaa kyytiä..itse olen 60v ja muisti alkaa pätkimään,,,entä sitten kun en osaakkaan hoitaa asioitani...laskut menee ulosmittaukseen tietämättäni laskuista..
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Muistiongelmaisia on jo nuorissa ....saatikka sitten vanhoissa ja Suomessa väki vanhene kovaa kyytiä..itse olen 60v ja muisti alkaa pätkimään,,,entä sitten kun en osaakkaan hoitaa asioitani...laskut menee ulosmittaukseen tietämättäni laskuista..
Niin joudutaan sitten sairaalaan kun saat aivohalvaukset..yksinäinen on. Pulassa laskujen takia...jos ne menee sähköiseen muotoon.aikansa siellä niin ulosottoon...
- Anonyymi00010UUSI
Apteekki uusii voimassa olevat reseptit ilmaiseksi, eikä kanta.fi:n kautta uusittaessa ole minkäänlaisia sidonnaisuuksia suomi.fi palveluun. Eli aloittaja on joko täysi höperö tai naurettava trolli.
- Anonyymi00013UUSI
Apteekki ei uusi ilmaiseksi...ja piste
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Näin...eka kerran ohitettiin ,mutta toisella kerralla kun uusi reseptejä oli pakko aukaista viranomaispostilaatikko..että pääsi jatkamaan reseptin uusintaa..
- Anonyymi00015UUSI
Sinulta tuli vihanomaispostia kuten aina kokkareilta
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Apteekki ei uusi ilmaiseksi...ja piste
Höpö höpö. Minulle apteekki on aina uusinut ilmaiseksi voimassa olevat lääkkeet. Olet ilmeisesti joutunut huijatuksi, ja ihan omaa tyhmyyttäsi : )
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Höpö höpö. Minulle apteekki on aina uusinut ilmaiseksi voimassa olevat lääkkeet. Olet ilmeisesti joutunut huijatuksi, ja ihan omaa tyhmyyttäsi : )
Siellä Perähikiällä tekevät asiakaskadon pelossa, kun asiakkaat vähenee.
Kaupungissa ei sääliä tunneta.
- Anonyymi00016UUSI
Minä en suostu alistumaan pakolliseen digi palveluun. Tämän olisi pitänyt alunperinkin perustua täydelliseen vapaaehtoisuuteen.
- Anonyymi00018UUSI
Lauma asioista täysin pihalla olevia tomppeleita kitisemässä asioista kun kyvyt eivät riitä enää digitaaliseen asioimiseen : )
- Anonyymi00019UUSI
Juuri näin. Ihmisen pitää nöyrtyä pompoteltavaksi teidä laumatollojen vuoksi.
Itse lähden maasta kohtsillään, asiat on jo etenemässä.
Minua ette perkele pompottele!
- Anonyymi00021UUSI
Minulla on eräs pahasti alkoholisoitunut tuttava. Narinansa on aina sitä samaa mitä yllä on luettavissa. Ainoa fakta on se, että on juonut aivonsa jo niin pihalle, ettei kykene enää asioimaan digitaalisissa palveluissa. Ja olennaista on se, ettei tajua enää edes paperilla hoidettavia asioita. Kitisee ja valittaa vain sitä kuinka häntä kohdellaan niin väärin, eli aivan kuten palstalla ruikuttavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1731876- 1791436
- 240882
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 66786
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611