Ompas tämä meidän apulaissheriffimme aikamoinen velikulta. Uskaltaa solvata yli 80-vuotiasta papparaista. Kyllä hattu pästä noin rohkealla miehelle.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Metalliahan hänelle pitäisi antaa siitä hyvästä. Loppuisi julkinen , lähes kaikkien solvaaminen.
- Anonyymi00002
Lähes saman ikäistä sinä Kepun tollo solvaat tässä itse.
Vieläpä nimettömänä, hattu päästä, olet todella rohkea.- Anonyymi00004
Kerro miten aloittaja on solvannut? Hän suorastaan kehuu.
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kerro miten aloittaja on solvannut? Hän suorastaan kehuu.
Kerro nyt hyvä apulaissheriffi miten aloittaja on sinua (olet huikea matemaatikko) ja rakasta veljeäsi solvannut
- Anonyymi00005
Olihan se ikävä että entinen maatalouskauppias väitti kauppakeskuksen ähtäriin rakennetun , oli hyvä että sen joku oikaisi. Jos tästä oli kyse.
- Anonyymi00006
eli 80 saa haukkua julkisesti ihan ketä vaan ilman seuraamuksia kun on 80 vuotta vanha näinkö laki sanoo ?
- Anonyymi00007
Onko tosiaan 15 vuotta alaraja ja 80 v. yläraja laissa rikoksille ! Onko tämä Kepun tekemä pykälä lakiin ?
- Anonyymi00008
Milloin on tullut voimaan ?
- Anonyymi00009
Hame sopii paremmin kuin mitalli hänelle
- Anonyymi00010
Hame pukee yhtä komiasti sekä kepuliemäntiä että kepuli-isäntiä. 💃💃
- Anonyymi00013
Keput on paniikissa ja se näkyy täällä.
- Anonyymi00014
Juu, koittavat saada huomion tekemisistään pois. Kohtaa ne kepu-käräjät alkaa🍀🍀😂🤣🤣.
Voihan panda sentään😂🤣😂🐼😂🐼🐼🍀🍀
- Anonyymi00015
Primessä ehdottaa väkivaltaa säkki tappeluun😲
- Anonyymi00017
Hui sentään. Mene sinä tupailtaan ja sitten tanhuamaan.🍀🍀🐼🐼🤣😂🤣😂
- Anonyymi00016
Kepulaisilla paskat housuissa raastupaa odotellessa🤣🤣🤣🍀🍀🍀🐼🐼
- Anonyymi00018
No mitä järkee on pumpulisäkillä toista mätkiä, kovaa siellä pitää olla.
- Anonyymi00019
Pumpulisäkillä kepulaiset rangaistukseksi mätkivät niitä jotka rikkoivat kuntalakia, johtajansa käskystä. Luulevat näin välttyvänsä muulta rangaistukselta kun käräjät alkavat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598