onko antikristus juutalainen . kuka nykypoliitikoista muistuttaa eniten antikristusta. kysy tekoälyltä sitä.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Venäjää on aina syytä epäillä jos jotain pahaa on tehty tai tekeillä.
- Anonyymi00002
Ei se mistään maasta ole tullut , eikä taivaasta. Sehän on taruolento , niinkuin ufot !
- Anonyymi00003
Ei tule mitään antikristusta. Raamattu on satukirja.
- Anonyymi00012
satukirjahan se raamattu on. Sinun perkeleellinen maailma ja laptsesi torilla puukkojen kanssa-
Tämän on paratiisi. Olen sinun kanssasi samaa mieltä taasss.
Ei tuu antikristusta, kun sinäkin olet niin kristusmainen, että herrasi perkeleet soi lauluissasi ja kun taot alasinta pajassasi.... Ei sielläJumalaa näy, ei.. totta puhut.
Eikös ole kiva käydä illalla nukkumaan tuvassasi. Akkasi jäkättää- pennut huutaa sinulla ottaa niin päästä- että, pitää muutama olut ottaa hengen lahjaksi.
Ihanaa
- Anonyymi00004
Syyriasta on Antikristuskuningas, Epifanes oli esikuva.
- Anonyymi00005
Yleinen mieilipide tuntuu olevan, että antikristus tulee Euroopasta tai muslimimaasta. Itse ajattelen, että koska Jeesus oli juutalaista sukua, niin antikrstuskin nousisi sieltä.
Sitten on myös väitteitä siitä, ettei antikristus ehkä olisi lainkaan ihminen, vaan ns. avaruusolento tai AI. Molemmatovatkin ihan varteennotettavia kandidaatteja, koska molempia liki palvotaan jo nyt. - Anonyymi00006
"Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."
Jotkut selittävät tämän jakeen niin, että eksyttäjät sanovat olevansa voideltuja. Koska kristus on suomeksi Voideltu. Minusta tämä selitys on vain osatotuus. Varmasti he näinkin väittävät ja sanovat. Mutta kun Jeesus sanoi, että hänen "nimessään" eksytetään, niin minusta se tarkoittaa sitä, että nimeomaan Jeesuksena silloin esiinnytään, eikä ainostaan voideltuna. - Anonyymi00007
Sanan mukaan monta antikristusta on jo tullut. Antristukset nousevat uskovien joukosta:
Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, kuten Johannes todisti. Paavali varoitti Efeson seurakuntaa: keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.
Juudasta voi pitää antikristuksena, Kristusta vastaan: 'Joka minun leipääni syö, on nostanut kantapäänsä minua vastaan'.
Juudas oli lähtöisin Keriotista, Juudaan suvun eteläiseltä, Mooabin vastaiselta rajalta, ehkä puoli-juutalainen.
Mm. Ruckman on väittänyt Juudaksen olleen Ilmestyskirjan: kuninkaanaan syvyyden enkeli, jonka nimi hebreaksi on Abaddon ja kreikaksi Apollyon. - Anonyymi00008
Äl* ylipäästä Parhamia!
- Anonyymi00009
Dan. 8:5
Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi.
- Anonyymi00010
Veikkaan B. Obamaa.
Tulee siis Keniasta ja on muslimi. - Anonyymi00011
Mistä maasta.... on siinäkin kysymys.
Lucifer - enkuleineen lensi alas- tänne MEIDÄN pimeyteen. eli maahan, koko tellukselle.
Etkö missään näe antikristuksta ..... Eedenissäkö eleskelet?
Pimeyttähän tämä maa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712283Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361852- 1001191
- 47945
- 89824
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588