Faktoja persuille

Anonyymi-ap

1. Persut pettivät kansan.
2. Persut kuuluivat EUn venäjämieliseen parlamenttiryhmään vielä pitkään helmikuun 2022 jälkeen.
3. Persut olivat tutkitusti venäjämielisin puolueemme vielä muutama vuosi sitten.
4. Persujen EU meppi kävi Venäjän propagandaleirillä.
5. Ja entinen meppi oli hyvää pataa Euroopan Putinpaitaisten kanssa.
6. Hesari ja Yle ovat maailman vapaimpiin ja luotettaviimpiin kuuluvia medioita.
7. Musk, Trump ja Orban, siis persujen ihailun kohteet, pelaavat Putinin pussiin.

Repikää siitä raakaa faktaa.

Suosittelen teille persuille häpeämistä.

102

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mene nukkumaan.

      • Anonyymi00002

        Etkö tiedä, että arkipäivinä ei nukuta vaan tehdään töitä? No etpä tietenkään, olethan persu.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Etkö tiedä, että arkipäivinä ei nukuta vaan tehdään töitä? No etpä tietenkään, olethan persu.

        Aloittaja työ taitaa olla trollaaminen persuista, aamuvuorossa tänään, saako vielä palkkaakin?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Aloittaja työ taitaa olla trollaaminen persuista, aamuvuorossa tänään, saako vielä palkkaakin?

        Persukriittisyys on hyväntekeväisyyttä, josta ei kuulukaan saada palkkaa vaan ainoastaan kunniaa.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Etkö tiedä, että arkipäivinä ei nukuta vaan tehdään töitä? No etpä tietenkään, olethan persu.

        On aina yhtä naurettavaa kun sinun mielikuvituskaverisi joille päätä auot jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta ovat taas persuja. Joiden kirjoittamisen sinä Soinisti estät niiden häiritessä sinun persujen maalittamista s24 palstoilla.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Aloittaja työ taitaa olla trollaaminen persuista, aamuvuorossa tänään, saako vielä palkkaakin?

        Aloittaja työ taitaa olla trollaaminen persuista, aamuvuorossa tänään, saako vielä palkkaakin?

        DA, 300 rupla kukaudesa


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Aloittaja työ taitaa olla trollaaminen persuista, aamuvuorossa tänään, saako vielä palkkaakin?

        Niinkö meinaat omille avauksille päätä aukova ap joka olet sillä töin että kirjoitat suoIi24 palstoilla avauksia joissa itket persujen perään? ELämää hallitsevana pakkomielteenä ilman mitään muuta elämää kuin em. Sinun viettäessä taas juhannuspyhätkin s24 palstoilla persujen perään itkien ja päätä aukoen viesteille jotka olet kirjoittanut itse. Koska kaikki muut Suomalaiset ovat perheineen mökeillään tms. viettämässä keskikesän juhlaa sinun trollatessa somessa persuja vainoten jopa juhannuspyhät.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Aloittaja työ taitaa olla trollaaminen persuista, aamuvuorossa tänään, saako vielä palkkaakin?

        Aloittajan työ on rankkaa, kun pitää vääntää juttua persuista 24/7.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Aloittaja työ taitaa olla trollaaminen persuista, aamuvuorossa tänään, saako vielä palkkaakin?

        DA, 300 rupla kukaudesa

        Virheille kelpais näin hyvä palkka.


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Etkö tiedä, että arkipäivinä ei nukuta vaan tehdään töitä? No etpä tietenkään, olethan persu.

        Vihree vasuri päästelee taas fartteja persuille. Kysymys kuuluukin että piäreekös vihreät vasurit rajusti ja tuleeko useinkin märkiä piaruja??


    • Anonyymi00004

      Nahkurin orsilla tavataan, eikun vaaliuurnilla keväällä 2027. Silloin on persujen tuomiopäivä.

      • Anonyymi00005

        Melkein vuosi aikaa. Ehtiihän ap metelöidä vaaleista vielä paljon ennen sitä.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Melkein vuosi aikaa. Ehtiihän ap metelöidä vaaleista vielä paljon ennen sitä.

        Kyllä se nyt vaan on tosiasia, että PS munasi tämän ainoan hallituskautensa. Alle kymmeneen jää PSn kansanedustajapaikat seuraavissa eduskuntavaaleissa.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kyllä se nyt vaan on tosiasia, että PS munasi tämän ainoan hallituskautensa. Alle kymmeneen jää PSn kansanedustajapaikat seuraavissa eduskuntavaaleissa.

        Persut pettivät kansan myös Sipilän persuhallituksessa.


      • Anonyymi00017

        Sitä päivää odotellessa että te omaan pesään paskovat Soinistit mahdollistatte sen, että Nasimat ja kumppanit nousee persujen tilalle hallitukseen vesittämään Purran mamupolitiikan kiristykset. Ja tiedätkös sinä sinimusta äärivassari mitä siitä seuraa persujen kannatukselle? 😏


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Melkein vuosi aikaa. Ehtiihän ap metelöidä vaaleista vielä paljon ennen sitä.

        No jos ihan tarkkoja ollaan ap:lle vttuileva ap sinä pelkäsit vaalien jälkeen että persut hyppää oppositioon syyttäen heitä vastuunpakoilusta. Ja siitä, että ne hyppää hallitukseen. Ja kun Orpo nimesi hallituksensa sinä sinimustia fanittava persupakkomielteinen piruparka olet siitä asti istunut suoIi24 palstoilla vaatien vassarihallitusta oikeistohallituksen tilalle. 😆


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        No jos ihan tarkkoja ollaan ap:lle vttuileva ap sinä pelkäsit vaalien jälkeen että persut hyppää oppositioon syyttäen heitä vastuunpakoilusta. Ja siitä, että ne hyppää hallitukseen. Ja kun Orpo nimesi hallituksensa sinä sinimustia fanittava persupakkomielteinen piruparka olet siitä asti istunut suoIi24 palstoilla vaatien vassarihallitusta oikeistohallituksen tilalle. 😆

        Ja kun huulipuna2 palauttaa Suomen takaisin koko maailman mamujen sosiaalitoimistoksi ap istuu 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa itkemässä persujen perään. Koska niiden kannatus oppositiossa lähtee samantien kasvamaan mikä saa ap:n psyyken hajoamaan jo nyt.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Sitä päivää odotellessa että te omaan pesään paskovat Soinistit mahdollistatte sen, että Nasimat ja kumppanit nousee persujen tilalle hallitukseen vesittämään Purran mamupolitiikan kiristykset. Ja tiedätkös sinä sinimusta äärivassari mitä siitä seuraa persujen kannatukselle? 😏

        JYTKY!


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Persut pettivät kansan myös Sipilän persuhallituksessa.

        Siinä on s..tanan iso ero Soinin myydessä p..rsettä Sipilälle salkkua vastaan saamatta siitä palkinnoksi muuta kuin sen salkun. Siinä missä Halla-aholaiset ovat saaneet mamupolitiikan kiristykset läpi joiden takia politiikkaan mukaan lähtivät. Koita Soinia isäksi kutsuva piruparka kestää..


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kyllä se nyt vaan on tosiasia, että PS munasi tämän ainoan hallituskautensa. Alle kymmeneen jää PSn kansanedustajapaikat seuraavissa eduskuntavaaleissa.

        "Kyllä se nyt vaan on tosiasia, että PS munasi tämän ainoan hallituskautensa. Alle kymmeneen jää PSn kansanedustajapaikat seuraavissa eduskuntavaaleissa."

        Kuitenkin enemmän paikkoja, kuin vaikkapa Hirveillä, Äärivassuilla, KD:lla, RKP:lla, LiikuNytillä.... Vaalit voittaa joko Keskusta tai Kokoomus, joka ei hallitukseen SSDP:tä siskoineen ota, niin......


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Persut pettivät kansan myös Sipilän persuhallituksessa.

        "Persut pettivät kansan myös Sipilän persuhallituksessa."

        Kerrotko tarkemmin tuosta petämisestä... kuka petti ketä ja kuinka? Onko Tapani vielä vihainen?


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ja kun huulipuna2 palauttaa Suomen takaisin koko maailman mamujen sosiaalitoimistoksi ap istuu 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa itkemässä persujen perään. Koska niiden kannatus oppositiossa lähtee samantien kasvamaan mikä saa ap:n psyyken hajoamaan jo nyt.

        Aika nolo yritys.


      • Anonyymi00076

        Ensi vuoden huhtikuuhun mennessä ehtii tapahtua paljon.


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kyllä se nyt vaan on tosiasia, että PS munasi tämän ainoan hallituskautensa. Alle kymmeneen jää PSn kansanedustajapaikat seuraavissa eduskuntavaaleissa.

        Ja sitten ap esittää jälleen ennustajaeukkoa eikä onnistu siinäkään.


    • Anonyymi00006

      Maahanmuutto on olevinaan persujen leipälaji, mutta he istuvat hallituksessa, joka on sitoutunut edistämään maahanmuuttoa. Mamuja onkin saatu Orpon kaudella maahan ennätysmäärin.

      Miksi näin?

      • Anonyymi00028

        "Mamuja onkin saatu Orpon kaudella maahan ennätysmäärin."

        Se tilasto tuollekin VALHEELLESI unohtui sinulta TAAS!!!!

        Tilastot kunkertovat seuraavaa:
        2020 tuli 21160
        2021 tuli 36364 eli entinen Sipilän ennätys meni rikki
        2022 tuli 49998
        2023 tuli 73236
        2024 tuli 63965, joista noin 25000 perheenyhdistämisohjelman kautta
        2025 tuli 50060, joista noin 20000 perheenyhdistämisohjelman kautta
        2026 maastamme muuttaa pois enemmän kuin maahamme


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        "Mamuja onkin saatu Orpon kaudella maahan ennätysmäärin."

        Se tilasto tuollekin VALHEELLESI unohtui sinulta TAAS!!!!

        Tilastot kunkertovat seuraavaa:
        2020 tuli 21160
        2021 tuli 36364 eli entinen Sipilän ennätys meni rikki
        2022 tuli 49998
        2023 tuli 73236
        2024 tuli 63965, joista noin 25000 perheenyhdistämisohjelman kautta
        2025 tuli 50060, joista noin 20000 perheenyhdistämisohjelman kautta
        2026 maastamme muuttaa pois enemmän kuin maahamme

        Sinä Soinia fanittava ja Hallapersuja maalittava antipersutrolli toistat 365vrk vuodessa 18-22h/vrk yhden ja saman kaavan jokaisella palstalla joissa trollaat. Kirjoittaen avauksia joiden viestiketjuihin tuot vastakkaisia leirejä edustavat mielikuvituskaverisi väittelyn aikaansaamiseksi niiden välillä. Turvautuen sensuuriin  kun yksinpuhelujasi häiritään vastaamalla sinun viestien kalasteluviesteihin joilla niitä vastauksia kalastelet.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        "Mamuja onkin saatu Orpon kaudella maahan ennätysmäärin."

        Se tilasto tuollekin VALHEELLESI unohtui sinulta TAAS!!!!

        Tilastot kunkertovat seuraavaa:
        2020 tuli 21160
        2021 tuli 36364 eli entinen Sipilän ennätys meni rikki
        2022 tuli 49998
        2023 tuli 73236
        2024 tuli 63965, joista noin 25000 perheenyhdistämisohjelman kautta
        2025 tuli 50060, joista noin 20000 perheenyhdistämisohjelman kautta
        2026 maastamme muuttaa pois enemmän kuin maahamme

        Ketä täältä muuttaa pois?
        Ainoastaan Ukrainalaiset sotapakolaiset saattavat lähteä jos sota loppuu ja/tai EU:n säätämä määräaikainen oleskelulupa päättyy, tosin sitä varmaankin jatketaan jos sota jatkuu ja silloin väki jää SUomeen.


    • Anonyymi00008

      8. Ano oli kunnioitettu persu siihen asti kunnes uhkaili puhemiestä. Hänen venäjämielisyytensä ei ollut ongelma persuille.

    • Anonyymi00010

      Faktoja demareille.
      1. Demari on tyhmä potenssiin 10.
      2. Potenssi ei tarkoita tässä tapausessa seisokkia.

      • Anonyymi00011

        Persulla aggressiot pinnassa? Voi voi. Ei sääliä persuille.


      • Anonyymi00013

        Heh, persu paljasti taas tyhmyytensä!


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Heh, persu paljasti taas tyhmyytensä!

        Heh heh demari kehiin. Heh heh. Demarit ovat niitä heh heh olentoja. Heh heh.


      • Anonyymi00045

        Tuoko oli parasta mihin Persu pystyy. Lapset kiukuttelevat ja heittelevät tuollaisia kiukunpuuskissaan kun eivät asiaa keksi.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Heh, persu paljasti taas tyhmyytensä!

        Persu, persu, persu ja persu!
        Keksi nyt ap jotain muuta!


      • Anonyymi00110

        Suomen Dementikkojen Puolueestako pääministeripuolue?
        Voihan v-tttuu!


      • Anonyymi00124
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Heh, persu paljasti taas tyhmyytensä!

        Persulle ihan normi meininkiä : )


    • Anonyymi00025

      "Repikää siitä raakaa faktaa."

      Ihanko ITSE "faktasi" keksit, vai auttoivatko muut TOVERIT!? Fakta osoitetaan laittamalla LINKKI johonkin puolueettomaan tilastoon, josta jokainen voi sitten halutessaan käydä asian todentamassa. SE ETTÄ, joku kertoo aloituksen kaltaisia SATUJA faktana, ei ketään edes lähes normaalilla älyllä varustettua vakuuta.... tiedä sitten teistä äärivihervassudemuista!??

    • Anonyymi00029

      1. Persut pettivät kansan.
      Annatko vinkin, kuka kansa? Tapani? ja kuinka petti?

      2. Persut kuuluivat EUn venäjämieliseen parlamenttiryhmään vielä pitkään helmikuun 2022 jälkeen.
      2022 jälkeen ryhmään ovat kuuluneet OPPOSITION mepit

      3. Persut olivat tutkitusti venäjämielisin puolueemme vielä muutama vuosi sitten.
      Muutaman vuosi sitten... nythän oppositio on vienyt tuonkin paikan

      4. Persujen EU meppi kävi Venäjän propagandaleirillä.
      Taas, muutama vuosi sitten.... et luetellut muiden puolueiden edustajia, miksi et?

      5. Ja entinen meppi oli hyvää pataa Euroopan Putinpaitaisten kanssa.
      Taas, OLI, nyt tilalla siis oppositiopuolueiden mepit

      6. Hesari ja Yle ovat maailman vapaimpiin ja luotettaviimpiin kuuluvia medioita.
      Niin........?

      7. Musk, Trump ja Orban, siis persujen ihailun kohteet, pelaavat Putinin pussiin.
      Mites kun juuri Orban kanssa oppositon mepit tekivät yhteistyötä!!??

    • Anonyymi00038

      Huvittavia nämä persujen loukkaantuneet kommentit. Poljetteko myös kiukustuneena jalalla lattiaa ja pidätätte hengitystä niin pitkään, että saatte tahtonne läpi : )

      • Anonyymi00050

        Niin no, komudemut voisi polkea suohon?


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Niin no, komudemut voisi polkea suohon?

        Persulla aggressiot pinnassa ja sisällissotafantasioita, joissa persuvastaisia isänmaallisia ihmisiä kohdeltaisiin väkivalloin? Kuinkas kävi viimeksi, kun persujen kaltaiset venäjän kätyrit yrittivät vallankumousta?


      • Anonyymi00111

        Demarit pidättää hengitystään!


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Niin no, komudemut voisi polkea suohon?

        Eikös niiden "komudemujen" pitänyt olla persun mielestä niitä väkivaltaisia tapauksia. Ja nyt
        persu on kuitenkin vastoin näkemystään, polkemassa muita suohon. Vaatii selvennystä ?


    • Anonyymi00042

      Jo 12 poistettua viestiä. Kaksitoista!! Persut eivät kestä raakaa faktaa.

      Mitä pahaa suomalaiset ovat tehneet ansaitakseen persujen kaltaisen haittapuolueen?

      • Anonyymi00046

        Missä se uutinen oli ap? Ainahan sinä poistat pää märkänä jauhottajiesi viestejä. Sensuurisi ollessa taas yhtä lapsellista kuin trollaamisesikin. Ihan kuin 5 vuotias lapsi olisi asialla molemmissa tapauksissa.


      • Anonyymi00047

        Mitä pahaa Suomalaiset ovat tehneet ansaitakseen vihervasemmiston. Tämä löysä kuona elää yhteiskunnan siivellä ja nillittää joka asiasta jota oikeisto tekee, lähinnä tukien leikkauksista kun sohvalle ei tulekkaan enää pippuripihviä ja punaviiniä muiden rahoilla?
        Tämä on sitä raakaa faktaa.


      • Anonyymi00048

        Venäjänhän heitä on rahoittaneet, kuten muitakin ääriaineksia ympäri Eurooppaa.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Venäjänhän heitä on rahoittaneet, kuten muitakin ääriaineksia ympäri Eurooppaa.

        Kummasti olivat myös persut Natoon liittymisen kannalla. Eikö olekin jännä asia?


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Kummasti olivat myös persut Natoon liittymisen kannalla. Eikö olekin jännä asia?

        Demarit eivät, ennen kuin oli pakko pettää kotimaa venäjä.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Demarit eivät, ennen kuin oli pakko pettää kotimaa venäjä.

        Persu projisoi omaa Venäjämielisyyttään muihin?


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Persu projisoi omaa Venäjämielisyyttään muihin?

        Sdp on kusipäiden pulue.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Sdp on kusipäiden pulue.

        Etkö parempaan pysty persuhaitta?


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Persu projisoi omaa Venäjämielisyyttään muihin?

        Demareiden dementikkoihin?


    • Anonyymi00049

      Hyvin on Kokoomus onnistunut hyödyntämään persuja. Kokoomus voitti viime eduskuntavaalit ja kasasi hallituksen. Mukaan menneet puolueet suostuivat Kokoomuksen ehtoihin.

    • Anonyymi00055

      Vielä tulee aika, kun persut laitetaan oikeuden eteen vastuuseen Suomelle ja suomalaisille aiheuttamistaan haitoista. Se aika voi olla pian. Tai se aika on pitkän ajan päästä. Mutta lukekaa tämä tarkkaan. Se aika on tulossa!

      • Anonyymi00061

        Viisas sosiaalidemokraatti?


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Viisas sosiaalidemokraatti?

        Aika moni demareista ovat viisaita.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Aika moni demareista ovat viisaita.

        Kerro edes yksi ja perustele viisaus.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Aika moni demareista ovat viisaita.

        Jukka Gustafsson Tampereelta on jopa demareiden mittapuulla aivan järkyttävä tapaus.


    • Anonyymi00057

      9. Persujen sisulainen musta ydin kunnostautui aikoinaan fanittamalla antisemitistä kirjallisuutta ja natsismia.

      • Anonyymi00077

        10.
        Saksa menetti siirtomaansa maailmansodissa.
        Toisen Maailmansodan seurauksena Mozambik kuin myös muu Itä-Afriikka oli pitkään ensin Neuvostoliiton etupiirissä siirtyen luontevasti Venäjän etupiiriin.
        Päällystakki lienee tuntematon käsite ?? Mozambik ei ole päällystakkivapaa..


      • Anonyymi00115

        Siis nykyinen sinimusta Kuru??


    • Anonyymi00066

      Aloitus on persuille erittäin kova paikka. Fakta on myrkkyä oikeistopopulistivalehtelijoille.

    • Anonyymi00068

      Persuilla loppui puhti. Faktat ovat niin selvät heitä vastaan.

      • Anonyymi00085

        Mitkä ihmeen "faktat"?


      • Anonyymi00086

        Ei lopu puhti. Talous on jo kääntynyt nousuun ja siitä jatkuu nousu edelleen.


      • Anonyymi00116

        Mitkä ihmeen faktat?


    • Anonyymi00073

      Kannattaisi aloittajan mennä töihin, eikä lorvia neljänseinän sisällä. Tuollaisia harhoja siitä sitten seuraa.

      • Anonyymi00078

        sinun oma avauksesi ap...


    • Anonyymi00080

      Hyviä huomioita aloituksessa.

    • Anonyymi00081

      Näin siis ap kertoo "raakaa faktaa".
      Persu, persu, persut, persujen, persujen...
      YLE ja Hesari muka kuuluvat maailman vapaimpiin ja LUOTETTAVIMPIIN medioihin. Että tällaista soopaa.

      • Anonyymi00087

        Persujen lukema Meiltä Venäjältä - lehti ei ole luotettava. Persua korpeaa totuus.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Persujen lukema Meiltä Venäjältä - lehti ei ole luotettava. Persua korpeaa totuus.

        Narsistidemari?


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Narsistidemari?

        Etkö parempaan pysty persuhaitta?


    • Anonyymi00093

      Vihervasemmistolaiset voisi ja pitäisi polkaista suohon.

      • Anonyymi00094

        Persulla sisällissotafantasioita? Kuinka kävi viimeksi kun kaltaisesi Venäjänkätyrit yrittivät vallankumousta? Niin kävisi tälläkin kertaa.

        Vielä tulee aika kun persut laitetaan oikeuden eteen vastuuseen aiheuttamistaan haitoista. Se aika voi olla pian tai se on pitkän ajan päästä. Mutta se aika on tulossa.


    • Anonyymi00095

      Mölypersu aktivoituu aina kun persujen Venäjämielisyyttä käsitellään faktapohjalta. Ainoastaan silloin Möly oli täysin hiljaa kun suomi24 katkaisi viestiliikenteen ulkomailta. Siitä voi tehdä tulkinnan Mölyn mahdollisesta kotimaasta

    • Anonyymi00100

      28 poistettua viestiä. Kaksikymmentäkahdeksan!!
      Voin vain kuvitella, mikä raivo persuilla on päällä heistä listattujen faktojen vuoksi.

      • Anonyymi00102

        Demareille luvut pitää ilmoitta numeroilla ja kirjaimilla, muutoin ei mene koteloon.


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Demareille luvut pitää ilmoitta numeroilla ja kirjaimilla, muutoin ei mene koteloon.

        Persu ulisee turhia, koska ei muuta voi


      • Anonyymi00126
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Demareille luvut pitää ilmoitta numeroilla ja kirjaimilla, muutoin ei mene koteloon.

        Numeroillahan luvut aina ilmoitetaan. Eivätkö ole edes sitä opettaneet sinulle apukoulussa ?


    • Anonyymi00101

      Ei ole asiat paljoo muuttuneet oli siellä persu tai kuka tahansa. Samaa paskaa vain eri paketissa:

      • Anonyymi00103

        Edellinen ja tuleva paskapaketti on sitten sdp?


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Edellinen ja tuleva paskapaketti on sitten sdp?

        SDP rakensi hyvinvointiyhteiskunnan, josta haittapersutkin ovat saaneet nauttia ja jota haittapersut nyt tuhoavat.

        Olette te persut vaan ilkeämielinen uskonlahko. Onneksi teistä tullaan pääsemään eroon.


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        SDP rakensi hyvinvointiyhteiskunnan, josta haittapersutkin ovat saaneet nauttia ja jota haittapersut nyt tuhoavat.

        Olette te persut vaan ilkeämielinen uskonlahko. Onneksi teistä tullaan pääsemään eroon.

        Kuka tahansa voi luoda hyvinvointivaltion ottamalla järjettömästi velkaa, ja vielä järjettömämmin jakaa sitä ympäri planeettaa kuin tuhkaa tuuleen. Mutta kun sen maksun aika tulee......
        Jakaja pakenee paikalta.


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00117 kirjoitti:

        Kuka tahansa voi luoda hyvinvointivaltion ottamalla järjettömästi velkaa, ja vielä järjettömämmin jakaa sitä ympäri planeettaa kuin tuhkaa tuuleen. Mutta kun sen maksun aika tulee......
        Jakaja pakenee paikalta.

        Marinin hallitus otti lainaa 40-42 miljardia, hieman laskentatavasta riippuen.
        Oli hieman menoja, pandemia, energiakriisi, valtava inflaatio, ym, ym.

        OrpoPurra on ottanut n.56 miljardia, eikä tule riittämään.

        Lisää rahaa hallitus hankkii myymällä valtion tuottavaa omistusta.
        Lypsävä lehmä kannattaa myydä:)

        OrpoPurra, pandemia politiikkaa ilman pandemiaa.


    • Anonyymi00109

      Persuilla, Hitlerillä ja Putinilla on yhteinen harraste. Viha demareita kohtaan.

      Niin se vakka kantensa valitsee.

      Persut ovat haittajoukkio.

    • Demarit loi Suomeen maailman toiseksi tai kolmanneksi korkeimman itsemurhakuolleisuuden.

      😊😊😊😊😊

      • Anonyymi00121

        Jos haluat kasvattaa lukemia, älä anna muiden estää:)


    • Anonyymi00123

      Tynkkynen venäjällä nuorten leirillä.. "agenttina" :o)

    • Anonyymi00127

      Hyviä huomioita ja faktoja aloituksessa.

      • Anonyymi00131

        Huuhaa paskoo.


    • Anonyymi00134

      Omat havainnot; ei ole havaintoja. En ole tarpeeksi fiksu tietään mutta tietääköhän avauspostaaja että onko hän oikeassa ettei pian ole väärässä??

      Hankala sanoa persuista mitään mut kai ne koko ajan ukrainan puolella on olleet.

      • Anonyymi00136

        Ukrainan sota päättyy, enenmmin tai myöhemmin.

        Sitten alkaa pieni projekti....

        Ukrainan jälleenrakennus on maailman historian laajimpia rakennusprojektekeja, jonka kustannusarviot vaihtelevat tällä hetkellä 524 miljardista jopa 588 miljardiin dollariin.

        Suurin tarve kohdistuu energia- ja liikenneinfrastruktuuriin, kouluihin, sairaaloihin sekä asuntotuotantoon.

        Valitettavasti suomalaiset yritykset jätettiin rannalle. Ville ''Tampio'' Tavion päätöksellä.

        https://yle.fi/a/74-20112877/64-3-245468


    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe