Jostain syystä ajatus ei ole hyvä ylläpidolle kun aloitus poistettiin.
Tämä tämmöinen juuri lisää sitä inhoa Pride touhuja kohtaan, eli pointsit siitä.
Oma marssi ydinperheille
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ydinperheen marssilla isät ja äidit sekä lapset, tytöt ja pojat iloitsisivat ihanasta ydinperheestä. Pojilla päällä sinistä ja tytöillä punaista.
- Anonyymi00002
Sebastian Tynkkynen on homoseksuaali ja vastustaa Pridea. Hän liputtaa sen puolesta että homot ovat normaaleja, samanlaisia kuin heterotkin ilman karnevaali pelleilyä.
- Anonyymi00003
Ydinperheen marssijat ei pukeudu sukelluspukuun dildo nenässään
- Anonyymi00007
Vain normaalit ihmiset kulkevat dildo nenässä.
T.SETA
Vastustamme dildoneniä.
T: Naisasiaunioni
- Anonyymi00004
Kertoo ylläpidon vammaisuudesta.
- Anonyymi00005
Jostain syystä tosiaan kaikki ydinperheeseen liittyvä positiivinen poistetaan nopeasti tai trollit tulevat paskomaan ketjun.
- Anonyymi00008
Naiset synnyttävät miesten siittämiä poikia ja tyttöjä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Naiset synnyttävät miesten siittämiä poikia ja tyttöjä.
Kyllä, se opetettiin jo koulussa. Pride väki ei ole koskaan ollut penaalin terävimpiä kyniä, joten mennyt ohi
- Anonyymi00006
Moskeijoissa meillä on ydinperhemarssi päivittäin, kun Ev.lut. on etsikkoaikansa jo hylännyt.
- Anonyymi00010
Olisi kiva osallistua tervehenkiseen marssiin
- Anonyymi00011
Vaikee uskoo että terveet lähtis marssimaan.
- Anonyymi00012
Tuolla ei näkyisi dildo naamareita ja sukelluspukuja joissa avoin haaraväli
- Anonyymi00013
Mulla oli ydinperhe. Erosimme. Kai se on normaalia. en kokenut mitään syrjintää. Miehen kaverit eivät enää olleet tuntevinaan.
Miksi pitäis marssia?
Mua ei ole loukattu. En ole halveksittu. Minua ei ole eronneena diskttu työpaikkahakemuksissa.
Mutta siis miksi?- Anonyymi00017
Siksi kun kummajaisetkin marssii ja joku rikastuu tuolla
- Anonyymi00014
Tiedän kyllä että homous on ollut joillekin oikea ongelma. Esimerkiksi uskonlahkoissa. Joilla on yksirattainen käsitys. Niinkuin siihen aikaan ei olisi ollut homoja! Ja antiikin Kreikassa ja Roomassa se olis ihan tavallista. Olympialaisissa nuoret, alastomat, öljytyt miehet kamppailivat ja kaikki ihailivat heitä!
Meitä heteroita se ei erityisesti kiinnosta. Paitsi kaappihomoja. Niitä vaikuttaa olevan enemmän kuin olisin uskonut! - Anonyymi00015
Onko ydinperhe jotenkin halveksittu tässä yhteiskunnassa?
Toki jos olet köyhä, lapset ovat riesa, kun pitäis laittaa talvivaattaeitakin ja ne kasvaa?
Ja niille on löydettävä joka päivä ruokaa, vaikka olet toimeentulotuella.
Kannatan ydinperheitten puolesta marssia! Ja soppatykki -ateria lapsiperheille ilmaiseksi! - Anonyymi00016
Nyt joku hetero puuhamies/nainen väsäämään marssia
- Anonyymi00018
Mars matkaan normaaliuuden kunniaksi
- Anonyymi00019
Höh, ei kai tuollaista marssia ole kielletty järjestämästä. Sen kun vain aloittaja järkkäämään.
- Anonyymi00020
Jonkun pitäisi sitten tehdä jotakin ja järjetää sellainen marssi. Täällä vain öyhötätte ettekä saa mitään muuta aikaiseksi kuin lisää öyhötystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604