parikuukautta ja nato jenkit lähti häntä koipienvälissä vikisemään, hienoa yhteistyötä iran
Iran voitti Nato usa:n
12
54
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä tekemistä tällä on Naton kanssa? Natohan nimeomaan kieltäytyi osallistumasta tähän Trumpin ja Netanjahun sotaan.
- Anonyymi00002
Usa on naton johtaja maa sillä on paljonkin tekemistä naton kanssa
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Usa on naton johtaja maa sillä on paljonkin tekemistä naton kanssa
No ei ole.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No ei ole.
Mutta surkea oli Usan esitys kaiken kaikkiaan. Liekö venäläiset ottaneet mallia Kiovan pommituksiin.
Kyllä EU LAISET .ovat itsekäs Mikä on ero Iran-Ukraina sota
Miksi ei kuka valmis auta oma isä tarkoitan USA
Kohta joko sano Ukraina itsenäinen maa mutta Iranikin itsenäinen
kohta joko sano Venäjä hyökkää naapuri ,se on pahaa mutta USA Voi hyökkää toinen maa vaikka toinen maa 10000000000000000 km kaukana
- Anonyymi00005
Trumppi ei saanut Natoa mukaan operaatioonsa
- Anonyymi00006
Sai, Suomikin lupasi osallistua miinanraivausoperaatioon Hormuzinsalmessa. Ja Iso-Britannian pääministeri Keir Starmer hyväksyi Yhdysvaltain pyynnön käyttää brittiläisiä sotilastukikohtia rajattuihin ja puolustuksellisiin tarkoituksiin. Britannia tuki Yhdysvaltojen toimia muun muassa suojelemalla liittolaisiaan ja ampumalla alas lennokkeja alueella.
Naton 5. artiklan mukaanhan jokainen jäsenvaltio voi itse määritellä apunsa tason. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sai, Suomikin lupasi osallistua miinanraivausoperaatioon Hormuzinsalmessa. Ja Iso-Britannian pääministeri Keir Starmer hyväksyi Yhdysvaltain pyynnön käyttää brittiläisiä sotilastukikohtia rajattuihin ja puolustuksellisiin tarkoituksiin. Britannia tuki Yhdysvaltojen toimia muun muassa suojelemalla liittolaisiaan ja ampumalla alas lennokkeja alueella.
Naton 5. artiklan mukaanhan jokainen jäsenvaltio voi itse määritellä apunsa tason.5. Artikla ei ole voimassa, jos maa itse hyökkää toiseen maahan. Siten USA ei edes voisi vedota 5. artiklaan, kun on itse hyökkääjä.
Mutta Trumpin arvaamattomuus pakottaa Euroopan suomettumaan nyt USA:n suuntaan. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
5. Artikla ei ole voimassa, jos maa itse hyökkää toiseen maahan. Siten USA ei edes voisi vedota 5. artiklaan, kun on itse hyökkääjä.
Mutta Trumpin arvaamattomuus pakottaa Euroopan suomettumaan nyt USA:n suuntaan.Ei pakota! Ei Eurooppa auta USA:ta Hormuzissa!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei pakota! Ei Eurooppa auta USA:ta Hormuzissa!
No eihän Suomea aina lasketa eurooppalaiseksi maaksi, mutta Suomi aikoo osallistua Hormuzinsalmen turvaamiseen
Suomi on ollut mukana sotilaallisessa suunnittelussa, jonka tavoitteena on tehdä salmesta taas turvallinen liikenteelle.
- Anonyymi00010
"TRUMPIN PAKKO HÄIPYÄ,KOSKA ISRAEL EI KUUNTELE ENÄÄ JÄRKIPUHETTA"!!!
TULEEKO YDINSOTA??? - Anonyymi00011
USA:LLA EPÄONNI JATKUU
B52 YDINPOMMIKONE TUHOUTUI USASSA - 8 KUOLLUTTA
https://www.youtube.com/watch?v=sJR2o-SYNz8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574